La valldan

GR7: Ermita del Grauet - Jorba

Hem tornat al GR7 per fer aquesta etapa per terres de la Catalunya Central, entre el Bages i l'Anoia. Avui l'etapa ens ha sorprès molt agradablement, ja que hem pogut gaudir...
Rasos de Peguera en BTT

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843653; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR1: Els Masos - Sant Martí d'Empúries

Amb aquesta etapa, la vintena, hem completat avui el GR1, un camí de gran recorregut anomenat també camí històric, que va des d'Empúries fins a Finisterre. Al llarg dels...
Figuerassa - Estela - Terçà

var Latitud_sortida = 42.101207; var Longitud_sortida = 1.843611; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Plans de Graugés

var Latitud_sortida = 42.101140; var Longitud_sortida = 1.843540; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR1: Pont de Llinars - L'Espunyola

Avui hem tancat la temporada del GR1 amb aquesta etapa, la desena, entre el Pont de Llinars i la petita població de l'Espunyola. Les previsions del temps eren més aviat...
GR1: La Valldan - Odèn

Hem tornat al GR1 per recórrer la setena etapa d'aquest camí prepirinenc. Hem arribar en autocar al poblet de La Valldan, on vam acabar l'etapa anterior. Com és ja habitual...
GR1: Pallerols - La Valldan

Una nova etapa, la sisena, del GR1 entre les poblacions de Pallerols i La Valldan. Un dia de sol radiant, malgrat l'ambient fred, amb uns magnífics paisatges. Hem arribat de...
Port del comte i valldan

L'últim cop que vaig sortir amb l'Adrià va ser per fer la volta al Montsec amb bici de carretera. Les últimes paraules que vam creuar a mode de següent "repte" van ser:...
Sant pere de madrona i santuari de queralt.

Quan les cames no acompanyant a la ment, o dit d’una altra manera, quant s’està posseït per la mandra, la climatologia no és l’adequada o el temps disponible no és el...
Circular per la vall de gerber

El coll de Xemeneies per on baixaremNo havia estat mai a la vall de Gerber, un racó que no pot faltar mai al carnet excursionista d'un muntanyenc. En Ramon Pach em fa la...
312 passejades pel berguedà 210115

312 - Passejades pel Berguedà 210115Matinal a la Serra de Noet des de la Valldan (Berga)Aproximació des del Bages, per la C-16 fins a l'entrada sud de Berga, es passa pel mig...