Lara

Albània escalada i turisme

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke:...

Ultima edicio del blog de pedalsdeplom

COM M'AGRADA DIR  HI HA UN TEMPS PER A TOT I CREC QUE TRISTAMENT EL TEMPS D'ACTUALITZAR  EL BLOG FA UNA BONA TEMPORADA QUE HA PASSAT, DE FET NO NOMES EL NOSTRE A...
Mont aiguille: la muntanya republicana

Mont Aiguille és una muntanya que imposa com ho fa l'Urriellu, el Cerví, el Pedraforca, el Cavall Bernat, així que no us sorprendrà gaire si comenceu a fer fotos i més...
Calor extrema.

Uau! Què bèstia! Fa tres dies publicava un post amb les temperatures de rècord que vam tenir, però davant la bestialitat de l'episodi he volgut recollir les dades de...
Caminada posant les stolpersteine de lleida

Hi ha dies que toquen fibra. Dissabte, va ser un d'aquests dies. Resulta que el 20 d'abril d'enguany vam posar la primera Stolpersteine a la ciutat de Lleida però l'escultor...
Calor, calor i més calor.

Suposo que a dia d'avui gairebé tothom és conscient que l'escalfament global és una realitat, i una clara mostra d'això són les temperatures màximes d'avui... brutals!I...
Esperó Doppelmayer

26 –06-2019 Andorra Arcalís La Balma d’Arcalís Via : Esperó Doppelmayer Calor, onada de calor aquest es el tema principal del dia, sembla que comença avui i se...
Romànic de la Vall de Boí

A la vall de Boí hi trobem les mostres més rellevants de l'art romànic català i les més importants d'Europa. L'any 2000 la UNESCO les va declarar Patrimoni de la Humanitat....
Monte Tolu (1.331 m.)

var Latitud_sortida = 42.548636; var Longitud_sortida = 9.004167; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Pels cingles de Vallcebre

10.06.19  Els cingles de Vallcebre, a l’Alt Berguedà, constitueixen un estrep oriental de la serra d’Ensija, amb un replà superior on es situa la població de...
Cdr

12-06-2019 Collbató La Codolosa (dreta) Via  : CDR Avui els llençols se ens ant pegat al cul i arribem al Bar de L’Anna tard mol tard inclús per a nosaltres,...
Normal a l'Agullola de Rupit . Pla de Fabregas.

La setmana passada ens endinsem en el que per a mi es el millor i mes bucolic lloc per escalar de tot Catalunya, doncs el seu taranna li dona un aire de grandaria ,magestuos...
Cova d'en Cantero. Els Ports.

1 de maig de 2019Sense cap mena de dubte una de les troballes memorables d’aquest any ha estat la visita a una cova de la Mola de Catí que ni tant sols surt als mapes: Cova...
Tossal Llisol (1.326 m.)

var Latitud_sortida = 42.216554; var Longitud_sortida = 1.868320; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pont d'Orient. Serra del Boix.

28 d’abril de 2019.Tot just fa 20 dies que vaig fer una ruta circular per la serra del Boix coronant el Morral de Cabrafeixet, i la Punta i Mola de la Buinaca. En el transcurs...
Vall de Boí

DIA 1Arribada al poble de Taüll.Camí de la Santeta. Un passeig d'1,20 Km sense pràcticament desnivell (90m).Des de la plaça de l'església de Santa Maria de Taüll la...
Malalts de Roca

15 –05-2019 Malanyeu Paret del Davessó Via : Malalts de RocaCom alguns de vosaltres sabeu soc un “QueMacu”  declarat, el millor poble del mon es el meu, Barcelona i...
Esperó de l'ana

DIMECRES, 15 DE MAIGPer aquest dimecres sembla que hi ha quòrum per sortir a escalar, a principis de setmana surt la proposta d’anar a Alos de Balaguer per fer una nova via ,...
Montagut (963 m.)

var Latitud_sortida = 41.351073; var Longitud_sortida = 1.363067; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
COLLEGATS Piru Caba i agulla Bonatti

La intenció és fer una via facileta i a migdia cap a casa. Ens posem a la piru-caba, que fa molts anys ja havia fet i llavors em va semblar molt fàcil, avui quan estic al peu...
Salt del Molí de Casancots

La riera de Clarà (Berguedà) recull les aigües provinents del pla de Capolat, entre les cingleres de Sant Salvador i de Costa Pinyana, i les lliure al Llobregat on hi ha la...
Via torracollons

DISSABTE, 04 DE MAIGAquesta setmana vaig molt “liat” amb la feina, per això quan va trucar-me el Juan Carlos per sortir dissabte i va proposar-me una via per fer dissabte,...
El Caragolet

24-04-2019 Monestir El caragolet Via  : El Caragolet Ha passat la Setmana Santa amb un temps un xic núvol  i ventós que ha facilitat que la meva normal i crònica...
Sa Paret des Moro i el puig de ses Fel·les

Sa Paret des MoroEl punt d’inici d'aquest itinerari, es situa al Km 5 de la carretera Ma-1030 d’Andratx a Sant Elm. Deixem el vehicle a l'aparcament del cementiri de...
Silvretta, una altra perla alpina (II)

Vall de JamtalAmb el neguit de saber quines condicions trobarem l'endemà de la terrible etapa inicial, prenem el copiós esmorzar que ens ofereixen al refugi (barra lliure de...
Via cuca de llum

DISSABTE, 27 D’ABRILAquesta setmana ha estat un no parar, el nostre primer objectiu amb el Juan Carlos era anar a la paret de la Font Freda per fer la via Cuca de llum que fa...
XVIa OFENSIVA CONTRA L'OBLIT: HOMENATGE ALS MAQUIS

Els companys del Col·lectiu a les trinxeres tenen la deferència d'organitzar les seves jornades d'homenatge als maquis el dissabte abans de la ruta dels maquis. Gràcies per...
Que fèiem a Yangshuo quan no escalàvem

Malgrat la bogeria de humanitat, artificialitat i consumisme que reinava al poble de  Yangshuo, vam descobrir raconets ben peculiars, més autèntics i...
Sa Capella Blava i el pas d'en Bisquerra

Pas d'en BisquerraEl pas d'en Bisquerra pren el nom d'en Tomeu Bisquerra, «un pastoret que va conduir una teringa de contrabandistes a través d'una escletxa per evitar el...
D’en Santi

10 –04-2019 Bergadà Santuari de Queralt Via : D’en SantiUn dia diferent ...!!! així ho classificaria Jo, després de un hivern fantàstic amb Soli temperatures moderades...