Lara

El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
El Cavall Verd des de Murla

11/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a l'interior de la Marina Alta, concretament a Murla, un dels pobles més recòndits de la comarca, situat als peus del Cavall Verd i que...
Els Munts (1.060 m)

Dissabte 8 de febrer de 2020Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 3 h 45 min (9,7 km)Desnivell: 300 m (acumulat)Dificultat (1):...
BTT PEDRÓ DE TUBAU (1.543 metres).

Descripció de la ruta; Si esteu interessats a fer una sortida pels voltants del poblet de Sant Jaume de Frontanyà, la més popular és pujar al cim del Pedró del Tubau, al...
Serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez

Pas d'en GiménezAvui guiats per la companya Magdalena Riera, pugem a la serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez. Es tracta de superar unes cornises que discorren per la...
Cingles del Reu (1.263 m.)

var Latitud_sortida = 42.166373; var Longitud_sortida = 1.884616; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Llac de Font-viva (1.926 m)

Dissabte 11 de gener de 2020Primera sortida de l’any 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alta Cerdanya.Temps aproximat: 4 h 15 m (11,6 km)Desnivell:...
Cova de la Taverna

La Cova de la Taverna està situada en el Parc Natural de la serra de Montsant, al costat del Pantà de Margalef. És una cova singular perquè ressegueix el curs subterrani del...
 Laietana

18-12-2019 MontserratCollbatoParet de La SalutLa Cova GranVia : Laietana Avui amb el Martí ens apropem a Montserrat, Jo he quedat amb uns col·legues per anar a dinar, lo que...
La meravella geologica: els feixants del montsec

L'excursió més superba del Montsec - al meu pobre criteri - és la que transcórrer pels Feixants del Montsec. És com anar amb un parapent i anar volant la cinglera del...
Cercant a chillida per barcelona

De tant en tant em toca anar a Barcelona. No m'agrada anar als llocs turístics però trobo que hi ha moltes raconades molt interessants i que aprofito per descobrir. Té un...
Cuchillares de Contreras

Fa molts anys, l'abril de 1979, vam fer una escapada als Cuchillares de Contreras, una zona d'escalada situada en el paratge anomenat Hoces del Cabriel, en el límit entre les...
D'alberola a la punta d'ossos (montdevi)

Arranjant l'entrada del camíEls companys del CE del Penedès em comenten que estan preparant una excursió per la serra de Montdevi. Fa anys que ens coneixem, de quan...
Fotogaleria (escalades diverses)

Escalar significa compartir en el sentit més ampli de la paraula. Compartim moments alegres i tristos, fred i calor, cansament, eufòria, projectes i, sobretot, records. Els...
Brocà

var Latitud_sortida = 42.239570; var Longitud_sortida = 1.875001; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ezin gelditu  (Montañesa  7b+ obl)

Ezin gelditu (Montañesa 7b+ obl)

Texto: Gorka Lertxundi (aviador)Fotos: Maria Alsina, Unai Mendia y Gorka Obra de arte de Eli Azurmendi. Eskerrik asko!Todo empieza cuando recibo una llamada de Maria y...
La Bartolo Pérez Pérez a La Cajoleta.

Ni de bon tros la idea inicial era fer la Bartolo Pérez Pérez a La Cajoleta però quan m'he adonat de l'error ja estava massa enmarronat per baixar i un burilet a la punta...
Nou projecte 2.

23/11/19. Tornem al nou projecte....Avui la intenció és treure l’entrellat de la línia. Repetim els dos llargs què tenim oberts i seguim treballant. El dia és bo...
Etiòpia (Nord) i Djibouti.

Mapa Gizi 1:2.000.000, en línia continua trajecte en 4 x 4 i discontinua en avió.Ben d'hora al matí sortim de Debash i conduïm fins a Gondar on visitem el més que...
La Lloma Llarga

27/03/2019Aquesta vegada ens desplacem a la Marina Alta, la ruta de hui transcorrerà a cavall entre els termes de Llíber i Benissa, els quals formen part de la Vall de Pop,...
De Rocódromos en Ingravita y La Bauma.

Este fin de semana nos hemos paseado por dos rocódromos, La Bauma en Vilafranca y Ingravita en Igualada. Ambos dos buenos rocódromos, donde dejarte las yemas apretando y...
Etiòpia (2ª part) i última al sud.

Mapa Gizi 1:2.000.000El quart dia sortim d’Arba Minch direcció al sud, triguem una mica més de dues hores en arribar al poble de Konso on passarem l'última nit d'aquesta...
Ballenato a l'aresta bruc al mirador de la miranda

No us diré que sigui la millor escalada de la meva vida, però mira, ens ho vam passar bé. El problema va ser que només vam fer aquesta via ja que s'estava fent fosc. Anàvem...
Via MANYOS a la Prenyada, 36 anys després

Dissabte 19 d'octubre de 2019La via Manyos va ser la primera via que vaig escalar a la roca de la Prenyada el maig de 1983. era una escalada que combinada l'artificial i el...
Volta al Catllaràs

Divendres 11 octubre 2019Distancia       14,4 kmDesnivell     1.066 mMonestir de Santa Maria de Lillet, Xalet del Catllaràs,...
15 anys de... la Còmix al Serrat dels Monjos.

Fa 15 anys ja coneixíem les virtuts (i perjudicis) d'escalar al Serrat dels Monjos de Montserrat, així que amb les poques ressenyes de que disposàvem vam repetir l'oblidada...
Via santa fe

DIUMENGE, 13 D’ OCTUBREAquesta setmana per compromisos familiars no puc sortir el dissabte i per sort l’Isabel i el Juan Carlos també poden sortir o sigui que algo...
Riera de Merlès. Curs baix

var Latitud_sortida = 41.905539; var Longitud_sortida = 1.883943; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Nova guia Montsec Oeste.

Ja tenim a les mans la nova guia del Montsec Oeste.Després de 30 anys gastant les pàgines de l'anterior edició, que clarament havia quedat obsoleta,crec que aquesta ha sigut...
Del Baix Cinca a la Conca de Barberà

Després d'un bon tram de carretera i d'un bon esmorzar, iniciem la sortida a Mequinensa.Tot vorejant el pantà de Riba-roja fem via a Flix tot passant per Almatret i a tocar de...
Un campionat molt disputat.

Rogaine Muntanyes d’Ordal – Gelida. Campionat de CatalunyaCategoria Superveterans 5-58-38  99 punts 2n. classificats de 4 equipsDistància recorreguda 27,1 km. 1040...
Colls del Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.221546; var Longitud_sortida = 1.894881; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pel Picancel i el Catllaràs

Aquesta zona ja l'hem fet una bona colla de cops, tot i això és agradable tornar-hi, sempre es descobreix alguna cosa nova.Després d'esmorzar iniciem la sortida a Guardiola...