Lara

D'alberola a la punta d'ossos (montdevi)

Arranjant l'entrada del camíEls companys del CE del Penedès em comenten que estan preparant una excursió per la serra de Montdevi. Fa anys que ens coneixem, de quan...
Fotogaleria (escalades diverses)

Escalar significa compartir en el sentit més ampli de la paraula. Compartim moments alegres i tristos, fred i calor, cansament, eufòria, projectes i, sobretot, records. Els...
Ezin gelditu  (Montañesa  7b+ obl)

Ezin gelditu (Montañesa 7b+ obl)

Texto: Gorka Lertxundi (aviador)Fotos: Maria Alsina, Unai Mendia y Gorka Obra de arte de Eli Azurmendi. Eskerrik asko!Todo empieza cuando recibo una llamada de Maria y...
La Bartolo Pérez Pérez a La Cajoleta.

Ni de bon tros la idea inicial era fer la Bartolo Pérez Pérez a La Cajoleta però quan m'he adonat de l'error ja estava massa enmarronat per baixar i un burilet a la punta...
Nou projecte 2.

23/11/19. Tornem al nou projecte....Avui la intenció és treure l’entrellat de la línia. Repetim els dos llargs què tenim oberts i seguim treballant. El dia és bo...
Etiòpia (Nord) i Djibouti.

Mapa Gizi 1:2.000.000, en línia continua trajecte en 4 x 4 i discontinua en avió.Ben d'hora al matí sortim de Debash i conduïm fins a Gondar on visitem el més que...
La Lloma Llarga

27/03/2019Aquesta vegada ens desplacem a la Marina Alta, la ruta de hui transcorrerà a cavall entre els termes de Llíber i Benissa, els quals formen part de la Vall de Pop,...
De Rocódromos en Ingravita y La Bauma.

Este fin de semana nos hemos paseado por dos rocódromos, La Bauma en Vilafranca y Ingravita en Igualada. Ambos dos buenos rocódromos, donde dejarte las yemas apretando y...
Etiòpia (2ª part) i última al sud.

Mapa Gizi 1:2.000.000El quart dia sortim d’Arba Minch direcció al sud, triguem una mica més de dues hores en arribar al poble de Konso on passarem l'última nit d'aquesta...
Ballenato a l'aresta bruc al mirador de la miranda

No us diré que sigui la millor escalada de la meva vida, però mira, ens ho vam passar bé. El problema va ser que només vam fer aquesta via ja que s'estava fent fosc. Anàvem...
Via MANYOS a la Prenyada, 36 anys després

Dissabte 19 d'octubre de 2019La via Manyos va ser la primera via que vaig escalar a la roca de la Prenyada el maig de 1983. era una escalada que combinada l'artificial i el...
Volta al Catllaràs

Divendres 11 octubre 2019Distancia       14,4 kmDesnivell     1.066 mMonestir de Santa Maria de Lillet, Xalet del Catllaràs,...
15 anys de... la Còmix al Serrat dels Monjos.

Fa 15 anys ja coneixíem les virtuts (i perjudicis) d'escalar al Serrat dels Monjos de Montserrat, així que amb les poques ressenyes de que disposàvem vam repetir l'oblidada...
Via santa fe

DIUMENGE, 13 D’ OCTUBREAquesta setmana per compromisos familiars no puc sortir el dissabte i per sort l’Isabel i el Juan Carlos també poden sortir o sigui que algo...
Riera de Merlès. Curs baix

var Latitud_sortida = 41.905539; var Longitud_sortida = 1.883943; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Nova guia Montsec Oeste.

Ja tenim a les mans la nova guia del Montsec Oeste.Després de 30 anys gastant les pàgines de l'anterior edició, que clarament havia quedat obsoleta,crec que aquesta ha sigut...
Del Baix Cinca a la Conca de Barberà

Després d'un bon tram de carretera i d'un bon esmorzar, iniciem la sortida a Mequinensa.Tot vorejant el pantà de Riba-roja fem via a Flix tot passant per Almatret i a tocar de...
Un campionat molt disputat.

Rogaine Muntanyes d’Ordal – Gelida. Campionat de CatalunyaCategoria Superveterans 5-58-38  99 punts 2n. classificats de 4 equipsDistància recorreguda 27,1 km. 1040...
Colls del Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.221546; var Longitud_sortida = 1.894881; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pel Picancel i el Catllaràs

Aquesta zona ja l'hem fet una bona colla de cops, tot i això és agradable tornar-hi, sempre es descobreix alguna cosa nova.Després d'esmorzar iniciem la sortida a Guardiola...
Via Tuaregs a la Palleta.

La més equipada de la paret i m'imagino que per això la més repetida,interessant dur un pla B tant per escalar com per rapelar,ja que no deu ser estrany trobar-hi la gentada...
Per les agulles de siurana

Cim de l'Agulla Sense nom Petita(Entrada encara no acabada: Perdoneu les molèsties)Avui ens hem dedicat a pujar a un conjunt d'agulles que hi ha, mig amagades, als cingles de...
Pica d'Estats.

16 d'agost del 2019Aquest mateix estiu es compleix el 25è aniversari de la meva primera ascensió a la Pica d’Estats, llavors amb la meva companya i amb amics, en la que vam...
Via joan marc a la gorra frigia

Crec que la Gorra Frigia és una de les agulles de Montserrat que més vies la volten. N'he pujat per 10 llocs diferents i no crec que hagi fet la meitat de les vies.A la paret...
Josephine a la cara sud de la Dent d'Orlú

En el vessant sud de la Dent d'Orlú hi trobem vies realment molt llargues, algunes amb un caràcter ben diferent de les de la cara est, com per exemple la que vam fer fa 12...
Roques del Masmut (931 m)

Dissabte 14 de setembre de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Matarranya.Temps aproximat: 4 h (11,5 km)Desnivell: 395 m (acumulat)Dificultat (1):...
Miranda de la Portella, via CADE

31.08.19  Avui és el darrer dia del mes d’agost, però per la calor que fa sembla el primer, per això en Pau i jo busquem una via a l’ombra. Ens ve a la memòria la...
Caiguda

05-09-2019, Barcelona                      Benvolguts companys que teniu la paciència de llegir aquest Bloc, fa unes...

470.- AIGÜESTORTES – ESTANY LLONG  27/28-08-19Breu resum de una sortida especial27 Dimarts. 2/4 de 12.- Ens trobem a l’Agulla de Manresa, el capità Clarà, amb la...
PIC MALL PINTRAT (2842m)

Alçada mínima: 1763mAlçada màxima: 2842mDistància: 7,8 kmTemps empleat: 6h15m (aturades incloses)Desnivell + : 1033mDesnivell - : 1033mEl Mall Pintrat o també anomenat...
L'esperó dels llops

DIVENDRES, 16 D’AGOSTCom passa cada any, l’època de vacances es quant deixo el blog més abandonat, i no trobo el moment de fer les piulades.Avui aprofitant una estona de...
La Collarada (2883 mts.) des de Villanúa.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Una setmana més la meteorologia ens ensenya la seva millor cara, d'ença que vaig penjar els esquís l'1 de juny, l'única...
PIC DE SUBENUIX (2950m) per la Vall Fosca

Alçada mínima: 1760mAlçada màxima: 2950mDistància: 24,2 kmTemps empleat: 10h45m (aturades incloses)Desnivell + : 1483mDesnivell - : 1483mFeia massa temps que no tornava a...
Castellot i Castell de Marmellar. 100 cims.

23 de juliol de 2019Interessant proposta per descobrir la serra del Marmellar, al cor del Penedès. Al llarg de la ruta podrem descobrir velles masades fortificades com la Torre...
El meu primer concert.

Per molts de vosaltres, aquest post us semblarà una xorrada, però a mi em fa molta il.lusió ja que és el meu primer concert en família i, les primeres coses sempre són...