Lara

Sa Capella Blava i el pas d'en Bisquerra

Pas d'en BisquerraEl pas d'en Bisquerra pren el nom d'en Tomeu Bisquerra, «un pastoret que va conduir una teringa de contrabandistes a través d'una escletxa per evitar el...
D’en Santi

10 –04-2019 Bergadà Santuari de Queralt Via : D’en SantiUn dia diferent ...!!! així ho classificaria Jo, després de un hivern fantàstic amb Soli temperatures moderades...
*** Esportiva marinera, Montgrí

Diumenge, 03 de març de 2019De petita estar de cara a la paret era un càstig, en canvi ara s’ha convertit en un impuls que et porta a recórrer els indrets més diversos...
Canal NOBITA al Pic de la Dona. Ull de Ter

Dissabte 23 de març de 2019Aquest dissabte em porten a una zona nova d'Ull de Ter que jo no coneixia, be, el Pic de la Dona si que el coneixia i l'he pujant uns quants cops,...
Pura cresta:  cresta del gallo a olvena

Pura cresta: cresta del gallo a olvena

(Estem treballant per vosté.Article no acabat. Personi les molèsties).Avui hem anat a fer la Cresta del Gallo, també se la coneix com los tres Espolones,  a l'estret...
Sortida fotogràfica als Mollons

Avui no hi havia programada cap sortida de muntanya, de manera que he aprofitat per fer una escapada en solitari a la zona dels Mollons amb l'objectiu de fer unes fotos que em...

456 Sant Boi de Lluçanès de L'Oliver a Hostal del Vilar 200319Aproximació des del Bages per la C-25 direcció Girona fins a la sortida d’Avinyó per continuar per la B-431...
Montserrat paret de la codolosa

Avui és un dia especial per mi, feia gairebé tres anys que no trepitjava aquesta santa pedra de Montserrat. Havia arribat a pensar, que tots els moments inoblidables passats...
Sobrepuny

El cim del Sobrepuny s'alça a 1.656 m d'altitud formant part de la serra o massís del Catllaràs, dins la comarca del Berguedà. La seva silueta és ben visible quan remuntem...
Una Rogaine de pura orientació

Rogaine de Sant Jaume de Frontanyà. Copa Catalana de Rogaine 20195-49-25 167 punts20,7 km. 815 metres de desnivell positiu, primers en categoria de SuperveteransAquesta és una...
Boscos de Camurac

var Latitud_sortida = 42.796945; var Longitud_sortida = 1-917183; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...

455 - SEVA-CORRIOLS-PANTÀ 060319A ¾ de 9 al restaurant de les 4 Carreteres, Tona, ens trobem els assistents de la sortida, tres de la CCentral i dos de la...
Penyagolosa. El gegant de pedra.

23 de febrer de 2019L’abril del 1999 vaig fer la primera ascensió d’aquest emblemàtic cim. Després de 20 anys! torno al Gegant de Pedra... al Penyagolosa. Vértex...
Serrat del Coniller, via d'en Guillem

20.02.19  Una altra vegada, i ja van tres, que enfilem la pista asfaltada de Sallent camí del serrat del Coniller per tal d’assolir el seu cim més oriental per la via...
Cogulló de Cal Torre. 100 cims

27 de gener de 2019 Aquesta vegada, al sud-oest del Bages, faig parada a la serra de Cal Torre, per coronar el cim del Cogulló de Cal Torre, de 881 m. d'alçada, allargant...
Circular de cap de setmana a Panticosa

Pico Bacias. Foto: Xavi GilTemporada d'esquí de muntanya força lamentable: desembre i gener extremadament secs i un febrer que no aporta gaires bones perspectives. En...
Sobrepuny (1.656 m.)

var Latitud_sortida = 42.166537; var Longitud_sortida = 1.884248; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Aromes de Malanyeu a la Paret del Devesó

Desmarcant-se de la tendència imperant a la zona l’Aromes de Malanyeu proposa una altra manera d’enfilar-se a la paret, més sincera, més autèntica. La via, tota...
Via QUERCUS a la Serra de Queralt. Berga

Dissabte 2 de fbrer de 2019Aquest dissabte no pinta gaire be la metereologia i desprès de sospesar uns quants llocs decidim anar a una via nova que han obert a la serra de...
 El Cabeçó d'Or per la Canal de l'Homenet

30/01/2019Aquesta vegada ens desplacem al Cabeçó d'Or, una espectacular serra ubicada en els termes municipals de Xixona, Relleu i Busot. Es tracta d'una serra allargada de...
Entre roques, alzines i pins

Copa Catalana de curses d’orientació 2019Cursa de les Cadiretes a Sant Feliu de GuíxolsCategoria H60 2 km. 17 fites54-51 3 km. reals 96 metres de desnivell positiu  3r....
Tal com raja a la Serra de Sant Joan.

Via aventurera,només recomanable per a tots terrenys que tant els hi carda sortejar blocs inestables,escalar díedres i plaques de bon equipar,creuar una feixa,lidiar amb...
De Tona a Tagamanent

Iniciem la sortida al restaurant 4 Carreteres de Tona, són a prop de les 10 i el dia és fred i assolellat.Cap al Pont del Molí on trobem un camí empedrat amb uns petits...
Tête de Fer (2.883 m) amb esquís

Avui era l'etapa reina de la nostra estada a Larche. La Tête de Fer és una gran ascensió, una de les més clàssiques de la zona. Ha nevat força durant la nit i la muntanya...
El Cocoll des de Benigembla

20/12/2018Aquesta vegada ens desplacem a Benigembla, un dels pobles més recòndits de l'interior de la Marina Alta situat als peus del Cavall Verd i que en l'actualitat...
Rampes Divertides

06-01-2019 Alòs de Balaguer Vilanova de la Sal Mont-roig Ermita de Montalegre Sector del Retaule Via : Rampes DivertidesAvui em fet cas als meteoròlegs i ens em cregut que la...
Podi per començar el 2019

Rogaine de Casserres. Copa Catalana 20195-48-46 113 punts26,7 km. 542 metres de desnivell positiu 2n. en categoria de superveteransLa temporada 2019 comença ben aviat. Aquesta...