Les cascades

Astazous

Brutal la pujada al "Balcón de Pineta" des de la pradera, més de 1.300 m de desnivell positiu. Si aixó li sumem els prop de 700 m fins arribar als dos Astazous (Astazou Or i...
Bosc de Carlac

var Latitud_sortida = 42.834535; var Longitud_sortida = 0.717768; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Refugi de Broate

Novament hem vingut a la vall de Broate per intentar completar l'ascensió al Sotllo, que vam intentar l'any passat i no vam poder fer a causa del mal temps. Avui hem fet...
PIC GRAN FACHA (3005m) per l'ARESTA SUD

Alçada mínima: 1640mAlçada màxima: 3005mDistància: 19,7 kmTemps empleat: 10h20m (parades incloses)Desnivell + : 1570mDesnivell - : 1570mEl Pic Gran Facha o de Bachimaña...
Barranc del Salt del Pi

Un cop tancada la temporada d'esquí de muntanya, hem iniciat avui les activitats barranquistes amb aquest descens, una curta matinal en terres dels Vallespir. Des de la...
Riera de l'Om o Cascades de Goleró

Aquest cap de setmana les previsions  eren  galdoses i després d'intensos debats sobre si creure a l'AEMET o al METEOCAT, va guanyar la vena nacional i vam optar per...
Refugi de Broate

Aprofitant el pont de l'Onze de Setembre hem fet una escapada per la vall de Broate, tot i que les previsions meteorològiques no eren massa bones. A mig matí hem arribat a la...
El salt de l'aigua (Vacances alpines II)

Rive Droite, 6a (110m)Saut de la Pucelle, Les Fréaux (La Grave)Tres o quatre dies de pluja són la nostra comitiva de benvinguda als Alps i cansats de passar fred fugim de La...
Gourg des Anelles i Cascades de Baussous

Avui hem iniciat la temporada de barrancs amb dos descensos a la zona del Vallespir, al costat de la població de Ceret. El primer barranc que hem fet és un clàssic d'aquesta...
Escalant en gel a la Canal Roya

El divendres vam anar cap a les pistes d'esquí de formigal per escalar les cascades de la Canal Roya. Després d'una nit de vent i neu el dissabte va continuar igual i...
Barranc de Subra

L'endemà d'haver fet el barranc de l'Artigue, tenim ganes de fer-ne un altre de grans dimensions i triem el barranc de Subra. Aquest barranc és completament diferent de...
Pineta, les cascades i les Planes de La Larri

Integrada al nord-est del Parc Nacional d'Ordesa i Monte Perdido es troba la vall de Pineta, un paisatge alpí en estat pur i possiblement el circ glacial més bonic i singular...