Liga

Planetes Transparents al Serrat dels Monjos.

Els pasos en si no són pas lletgos i la via és variada,però constantment creuem feixetes i trams herbosos que fan que la roca tingui molts panys bruts.M'ha semblat que durant...
La segona oportunitat a la Paret Bucolica.

Un dia de pluja no ens resignem a quedar-nos al sofà i escalem aquesta via envoltats d'una pluja intermitent.Difícil valorar en aquestes condicions però prou xula. La roca...
Pic de montardo

Tot i que a causa del mal temps ens vam quedar a menys de 100 m del cim, considero que el nostre objectiu de pujar el Montardo va estar aconseguit, en ocasions cal saber tornar...
Cincuentones al Serrat Alt.

Cinc bones tirades per gaudir de l'escalada de bavaresses,díedres i xemeneies,llàstima de les feixes que hi ha entremig.La via segueix una lógica linea fissurada sobre bona...
Rocamaura Antenes.

Es tracta del sector on es concentren els itineraris de diversos llargs de Roca Maura.Aquí hi trobarem desde via esportiva per fer només amb cintes fins a rutes d'artificial...
Via AFRODITA. Peña Predicadera. Sierra de Guara

Dissabte 30 de març de 2019Tornem a Predicadera per acabar un via que voliem fer fa temps degut a les pluges i a quest cap de setmana i amb molt bones prediccions...
Josep Nieto a la Pastereta Oest.

Menys equipada que les seves veïnes Vilmanbar i Funció Clorofil.lica també escalarem un fantàstic mur.A L2 el joc consisteix en no xapar els bolts de la Funció...
Pels serrats de Lord i Sòbol

30.03.19  Sortida col·lectiva al Solsonès, on hem fet un tomb per la Mola de Lord i el serrat de Sòbol, dues formacions de conglomerats que s’aixequen, respectivament,...
Via Rialles al Cingle de la Tor.

En un país on el gres no abunda sempre està be bellugar-se en aquest tipus de roca.La via ens ha agradat, a banda de l'entorn,recorre unes bones plaques de franjes esquitxades...
Via sanchez reynald

DIMECRES, 03 D’ABRILAquest dimecres tinc molts números de no poder sortir a escalar. La meteo no és gaire encoratjadora i per si fos poc, tinc obligacions familiars que em...
Via dels Quatre al Serrat Alt.

Una via pels amants de l'escalada neta ja que fou oberta sense dur trepant.El resultat ha estat una interessant proposta amb força trams d'autoprotecció malgrat que es troba...
Epirimountains al Devesó.

Antuvi els escaladors locals seguidors de la ètica de no enferregar les parets es debien posar les mans al cap amb aquesta via.A dia d'avui aquest recorregut no desentona amb...
Itineraris per la repressió franquista de lleida

Aquest dissabte, conjuntament amb la regidoria de Drets Civils de la Paeria hem organitzat una caminada-cultural al voltant d'alguns dels escenaris de la repressió franquista a...
Bendita Decadencia. Peña Montañesa

La realidad se presta a múltiples interpretaciones, es líquida y voluble como nuestros tiempos, maleable como mi propia ética.Sensación curiosa, la de abrir sin más...
Via costo de agosto

DISSABTE, 30 DE MARÇPer aquesta setmana teníem pensat fer una vial llarga, però compromisos de darrera hora han fet que els nostres plans se’n vagin en orris i tinguem que...
Cervera Raül a la Talaia Gran.

Bonica Areta Brucs amb una escalada majoritariament de placa,prou mantinguda amb trams de roca excel.lent i d'altres més puntuals a controlar.Itinerari tremendament lógic i...
Trail Montroig Extrem (24,5 km, 1850 m. d+)

Després d'un any d'aturada, enguany ha tornat amb força aquesta cursa del Mont-roig, amb un circuit renovat que ha incrementat el desnivell de la prova llarga fins als 1850...
De la Guingueta d'Àneu a Estaon

Ve d'aquíEtapa que transcorre totalment per terres pallareses, unint dues valls importants. De la Vall d'Àneu a la Vall de Cardós. D'una vall concorreguda que dóna accés al...
Al nou

Al nou "Rompeolas"

Dies abans havia sortit a la conversa el record de l'antic Rompeolas del port de Barcelona, lloc molt popular per als de la nostra generació, que queda emmagatzemat en els...
Via Regular al Tossal del Balinyó.

Típic recorregut del sector amb barreja de bones tirades d'slabs i feixes,algún díedre i muret més dret puntuals.Al final potser un cop possat a la via fas els mateixos...
Antikrestas

DIMECRES, 27 DE MARÇFa unes setmanes vàrem anar a escalar al Pic de Sant Cugat i entre les converses de sobretaula amb els companys va sortir la possibilitat de tornar a pujar...
Via LAR al Peladet Oriental de Rúbies.

El primer i l'últim llarg ens han semblat prou bons,espectaculars,mantinguts i agraïts.El que passa entre aquestes dues tirades...suposo que t'ha d'agradar l'escalada...
Montsianell i Cedrilles. Montsià

2 de març de 2017L’altre dia em va caure a les mans una ruta que vaig fer ara fa dos anys per l’extrem nord de la serra del Montsià, coronant les dos puntes més...
Esparreguera a la Roca Gris.

Una de les més repetides de l'indret gràcies a la seva dificultat moderada,excel.lent rocam i equipament prou abundant,bolts i dos claus.La via ens ofereix una escalada...
Via de l' hereu

DIMECRES, 20 DE MARÇA principis de setmana vaig quedar amb el Josep per anar a “El Barrico” una zona que ell no coneix i el dimarts fem extensiu la proposta a la resta de...
Bukanan a la Roca dels Arcs.

A aquest pany de paret convé anar-hi avisats: hi ha el mateix tram de rostoll que de vertical.Dit això fins a R3 la via ens ha agradat molt:dues tirades amb ambient i on...
Mirador de Trampa. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Josep Monistrol a la Codolosa.

Marca d'autor Massó: dificultat moderada i assegurançes justes,alguna feixa que la fa mica discontinua.La jugada d'avui consisteix en anar seguint els espits hexagonals ( clau...
Anem tancant portes

Si no es produeix un miracle en forma de nevada d'última hora sembla que estem en els darrers espeternecs de la temporada d'esquí. I és que ja portem unes quantes sortides...
PLAER ENTRE FAIGs: ESPERÓ DELS LLOPS

Fer l'Esperó dels Llops al Puigsacalm és una excursió que culmina amb una brillant escalada, o una brillant escalada que culmina en una excursió... Com la roca no es gaire...
Boscos de Camurac

var Latitud_sortida = 42.796945; var Longitud_sortida = 1-917183; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Kimatina Fafarina a la Paret del la Rufa.

Jornada ben càlida avui a la Paret de la Rufa de la Vall de Canelles. Per sort, l'adherència era la suficient per disfrutar i patir a parts iguals de les plaques que hi han...
Roca Narieda, embolic a l'Ermita del Balinyó

Diumenge passat, amb el Pep, vam tornar a la Roca Narieda. Tot i ser ara la millor època (en teoria), ens hi vam rostir de valent. Si voleu anar-hi i el temps no canvia,...