Linies

3 vies desequipades a Coll Roig

Fa unes setmanes varem equipar dues vies, que tenen una sola tirada, al costat de la darrera tirada de la via Malalts de roca, amb la intenció que els escaladors, un cop...
Bona Feina

05-09-2020 Bergadà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Dissabte dia de Mercat a Berga, un bon ambient i es un plaer veure passar el personal, amb quantitat i...
Cingles de la creueta ii

DIUMENGE, 23 D’AGOST Ja hem acabat l’estada a la Val d’Aran i tornem a casa, però aquesta vegada tornem el dissabte o sigui que si puc sortir será el diumenge i...
Vies

Vies "Èlia i COVID-19" a Coll Roig

Fa uns quants dies varem pujar a Coll Roig per tal que en Pere conegués la zona ja que no hi havia estat mai. Per començar vàrem fer la via Malalts de roca, ràpida,...
Bona Feina

29-07-2020 Berguedà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Avui em quedat mes aviat que de costum, però xerrant, xerrant se ha fet quasi la mateixa hora de sempre es a...
Cingles de la creueta

DIUMENGE, 19 DE JULIOLDesprès de l’ activitat d’ ahir, tinc clar que avui no convé fer “bestieses”, (el cos ja no aguanta com abans).He quedat amb la gent de...
La norte de escales

DISSABTE, 11 DE JULIOLAquesta es la primera d’unes quantes setmanes que no podré sortir els dimecres.Les tasques de cangur em tindran ocupat tota la setmana, per sort he...
Cresta de Corbera

Recull de les vies que hem obert a la paret. Les dues línies de color negre ja estaven obertes.Aquest dissabte amb en Pany i en Joanet anem d'exploració. Volem fer tota la...
ACLARIMENTs DEL SECTOR DEL TRIANGLE - CILINDRET

En poc temps una roca poc destacada al peu de la paret del Cilindre va començar a temptar als escaladors modestos de les Terres de Lleida que han dissenyat una petita escola...
Dibuixos confinament

En aquest mesos de confinament una de les activitats ha estat dibuixar muntanyes. No em considero un bon dibuixant però m'ho he passat prou bé traçant les línies i les...

PUIG DE L'AUBAC (202 m) des de el Perelló

CIM: Puig de l'Aubac (202 m) des de el PerellóCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: +85 mHORARI: 55 min (30 min + 25 min)DIFICULTAT:...
PUIG DEL RECTOR (283,3 m)

CIM: Puig del Rector (283,3 m) Via directaCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: + 40 mHORARI: 50 min (30 min + 20 min)DIFICULTAT:...
PIC DE LA BANDERETA (231,3 m)

CIM: Pic de la Bandereta (231,3 m)COORDENADES CIM: 40º51'51” N / 0º42`49” EVÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL:+ 88 mHORARI: 36 min (18 min + 18...
PIC DE LA ROCA BLANCA (251,8 m) des de El Perelló

CIM: Pic de la Roca Blanca (251,8 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: HORARI: 1h 1min 30 seg (31 min 30 seg + 30 min)DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:...
Bona Feina

11-03-2020 Berguedà Santuari de Corbera Via : Bona FeinaBe, ja hi som desprès de un bon esmorzar i de la llaaaaarga aproximació a peu de via, quan sentim unes veus i...
Memòria Selectiva

27-02-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret de la Formiguera Via : Memòria SelectivaSan Tornem-hi.... un altre expedició al Bar de “Bellcaire” esmorzar de forquilla i...
Savina Wall

22-02-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret de la Formiguera Via : Savina WallComencem be, som quasi be dels primers en arribar al bar i els darrers en marxar .... això...
Vies filibusteros+desconeguda

DIUMENGE, 16 DE FEBRERNormalment sortim els dissabtes, però aquesta vegada li demano a l’ Isabel per sortir diumenge. Encara tinc el peu “tocat” de la caiguda de dijous i...
Mos agraden TOTES... i anar fent

Pateixo una malaltia que empitjora, un virus incurable que m'intoxica cos i venes.Estic enganxat al verí de les apertures.Faig un viatge de sis dies a Oman i m'enduc...
Pedraforca, cascades de gel, mapa general

-PEDRAFORCA-És una de les muntanyes més emblemàtiques de Catalunya, situada a la comarca del Berguedà, a prop de les poblacions de Saldes i Gósol. Té una forma molt...
4 vies al pas nou

Després d'uns quants dies de feina equipant línies en aquestes plaques del "Pas nou" finalment hi podreu trobar 4 vies noves.Per accedir-hi cal grimpar per una canal que surt...
Via Zapadores a la Roca Alta.

La combinació de verticalitat,algún bloc sospitós i navegació fan que el primer llarg actui a mode de filtre,essent bastant més exigent que la resta del recorregut.Val a...
Descobrint una nova via a la Codolosa.

Aquest dissabte quedo amb el Jordi Puig i el seu fill per anar a la Codolosa a fer una via que s'ha obert nova a la part alta. Finalment el Jordi no pot venir perquè ha passat...
La maria de ca l'anglada

DIJOUS, 28 DE NOVEMBREAquest mes de novembre esta resultant molt estrany, entre la recuperació, els dies de pluja i els compromisos familiars, quasi no he pogut sortir a...
Les Pedreres de Godall

6 d'octubre de 2019p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} span.s1...
Nou projecte.

13/11/19. Dia gèlid i tapat, avui anem d’exploració. Hi ha línies què les veus o si més no què cal anar-hi a fer-li un tast i això hem fet. Després del dubtes inicials...
Fred, neu i llums del Piri

novembre de FREDLa tardor s'acaba, els dies s'escurcen i ja enyorem un sol esmorteït que no calenta.Cerquem solanes arrecerades del vent del nord, de la neu i del gel, parets...
Eeec!   Paret de les Dues  (Permola,  Alt Urgell)

Eeec! Paret de les Dues (Permola, Alt Urgell)

Eeec!és lo que mos diem los del sudA Reus, un pèl més amunt, fem servir el "xec", i un xic més avall, "xeic"Tot variants per interpelar l'altre, per saludar-loPeramola,...
Via

Via " Les 5 feixes"

Aquesta setmana el Pere ens demana anar a Vilanova de Meià, ja que no hi ha fet cap via llarga, i el Jordi proposa repetir la via de les 5 feixes.Aquesta via comença a peu de...