Linies

Full Equip

08-10-2017CollbatóLa CodolosaVia :  Full EquipSeguim amb un fort neguit al cor tots els esdeveniment del nostre petit país la voluntat es de estar aviat a casa per seguir...
Valls de la Portella

var Latitud_sortida = 42.101298; var Longitud_sortida = 1.843492; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Faja de las Flores

var Latitud_sortida = 42.649608; var Longitud_sortida = -0.060711; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
L'escalada a nova zelanda

Nova Zelanda és un extraordinari país amb una gran natura i paissatges impressionants, peró no és un destí per embriagar-se de vies i escalades espectaculars....
Vies

Vies "Arnau Oleguer" i "Queraltina"

Aquest dissabte hem anat a Berga per fer la via "Arnau Oleguer" i enllaçar-la amb la via "Queraltina". Aquesta és una molt bona combinació que et permet escalar uns 300m amb...
Més alos de balaguer: via matagalls

Dimecres vaig anar a fer la via Sordones Mon Guef i el divendres em proposen anar a fer una petita col·lectiva un altre cop a Alòs de Balaguer. No puc dir que no. Aquest...
Croquis del Barranco de Sorrueda.

Aquí hem visitat el sector La Fuente on hem anat fent les vies que recomana la guia,hem començat per sobre de la font  i hem anat seguint a la dreta. Les vies que hem...
Retorn a Odèn

Aquest dissabte la previsió del temps aconsella que anem cap a les terres de Ponent i com que l'Ernesto no hi ha estat mai, decidim anar a Odèn i que conegui la paret de la...
Nou projecte

21/03/17. Hi ha línies què et criden l’atenció al primer cop d’ull i queden en un estat latent, de tant en tant tornen a la memòria i s’entornen a l’espera, fins...
8 línies a Odèn

Aparcament i aproximacióLa setmana passada varem fer els darrers retocs a un parell de vies d'aquesta paret i ara ja hi ha 8 línies equipades. Tot i que hi ha dos inicis de...
GUADALEST. PENYA ALCALÀ. Via LA DIAGONAL.

20/02/17. Rebo un Wasap d’en Josep, el febrer volem anar a escalar a Alacant t’apuntes?... hi tant. Avui sortim cap a Alacant, el Josep Santasusana, Joan Brunet, Xacó, Xavi...
172 - Pas de sa Ginebrissa 14-2-2017

L'objectiu d'aquesta sortida era trobar un antic camí que apareixia a una foto que hem va passar l'amic d'aquest mateix bloc Adrià David. Ell la va copsar des de l'altra part...
La Coscollosa

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Km 3,9 TV-3541-Barranc de la font de l'Infern-Font de la vall de l'Infern-La Moleta-La...
Batalla de l'ebre: punta targa - vèrtex gaeta

Avui feia un dia de gossos. Al Pirineu. nevava, a la resta de Catalunya aigua i després vent. He decidit que tenia que sortir i saber cercar l'objectiu bé. Primer he anat a...
La pols

Cap de la Socarrada (2.266m)Espot, Pallars SobiràDiuen que si no vols pols, no vagis a l'era. Doncs ens vam emmerdar fins les dents!La nevada del dia abans va ser espectacular,...
Escalada esportiva a la vall d’aosta

Para versión en castellano pincha aquí El cas és que l’estada (de tres setmanes) que vam fer a la vall, va ser totalment inesperada  i no entrava en els...
29 de Febrer

19-01-2017 Collbató La Codolosa Via :  29 de FebrerRufa i Barrufa a entrat el hivern, ja tocava, ens retirem a les casernes d’hivern, avui esta núvol, fa vent encara...
Josep Monistrol

14-01-2017CollbatóLa CodolosaVia :  Josep MonistrolAvui toca una sortida mes curta de lo habitual i mireu que ja les fem curtes..!!!!!Fa una rasca que pela, ben protegits...
L'Espina

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Mas del Rosset-Punta de la Creueta-Coll Triador-Font de la Muntanyola-Bosc d'Orfer-Avenc de...
TOSSAL CLARET (687,5 m.) des de Torà

CIM: Tossal Claret (687,5 m.) des de Torà COORDENADES CIM: 1º 27' 35.68451' E / 41º 48' 58.12833'' NVÈRTEX GEODÈSIC:272105001COMARCA: SegarraDESNIVELL: 201,5 m.HORARI: 2h...
165 - La cova Roja de Míner Petit 29-11-2016

Feia temps que l'amic Biel Miró havia ullat una gran clotada no massa lluny de les cases de Míner Petit, més enllà del Mal Torrent de Massana. La depressió es pot apreciar...
Escalades per l'Aiguille du  Midi.

Escalades per l'Aiguille du Midi.

Vam fer una estada de 3 dies en la cabana  discretament situada  sota el Refugi  de les Còsmiques. És molt mona, molt autèntica i...
TURÓ DE CA N'OLIVER (136,5 m.)

CIM: Turó de ca n'Oliver (136,5 m.)COORDENADES CIM: VÈRTEX GEODÈSIC: 288121031COMARCA: Vallés OccidentalDESNIVELL: 91,8 m. HORARI: 1h 14 min. (38 min. + 36...
Un tast amb regust de l'Ebre.

Cada cop arrelem més endins lo nostre sud.L'escalada és filla de la composició mineral del territori, dels aromes de la pedra i del caràcter de la seva gent.Aviat, ben...

Circular al Boumort.

Massís del BoumortJa començava a tenir una mica oxidat el meu blog, i abans de sentir-lo grinyolar, m'he decidit a penjar-hi quatre línies i alguna fotografia de l'activitat...

151. Quatre coves al voltant del Figaró 9,8 km

RESSENYA - MAPA - GOOGLE EARTH Sortida: El Figaró Interès: 4 coves-mina Distància: 9,8 km Desnivells:  +/- 390 mFiled under: Barcelona, de 0-10 km, Espais Naturals, Estació...

Les millors rutes seguint túnels ferroviaris

El ferrocarril va suposar un important canvi en les comunicacions, aportant rapidesa i comoditat en els desplaçaments. Però la seva construcció ha de tenir en compte el...