Llac

Roc de la Calma, amb raquetes

5.04.18  El Roc de la Calma (2213 m) és el punt culminant de l’altiplà de la Calma, sobre Font-romeu, a l’Alta Cerdanya. El seu vessant sud està ocupat per les...
Pic de Estibafreda (2691 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina, 1:25.000.Dissabte bastant incert metereològicament parlant, a Catalunya quasi a tot el país amb pluja amb més o...
ROCAMAURA. Via POSEIDON

5/04/18. Avui no posem rumb a ponent, com de costum, el posem cap a llevant. Feia molt temps què volia fer una visita a la Rocamaura a l’Estartit. Com a primera visita optem...
Peña Rueba, via Sendero Límite

27.03.18  Després d’escalfar els motors a la Cresta de la Cruz a Olvena, l’endemà l’Antonio, el Pau i jo vam anar cap a la Peña Rueba, un conjunt de moles...
Via llaç groc

DIMECRES, 04 D’ABRILComença la rutina, com cada setmana  sortim amb el Josep, però aquesta vegada tenim que anar a una via suau, perquè el Josep s’està recuperant...
29 de Febrer

22-02-2018 CollbatóLa Codolosa Oest Via : 29 de Febrer sortint per la «Any de traspàs»Avui matinal curta que a la hora de dinar he de estar a casa, encara que tampoc em de...
Puigmal (2.910 m.)

var Latitud_sortida = 42.408696; var Longitud_sortida = 2.059043; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

MOLA DE LES TRES CREUS (1.127,3 m) o Mola d'Estats

CIM: Mola de les 3 Creus (1.127,3 m) o Mola d'Estats.COMARCA: Conca de Barberà. Muntanyes de PradesHORARI: 3h 25 min (2h 10 min + 1h 15 min)DESNIVELL: + 403 m...
Corriols de Fitor

var Latitud_sortida = 41.848204; var Longitud_sortida = 3.106506; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Almendariz al Pic del Martell.

Variada i amb un llarg de fissura ample molt característic a la segona tirada, la roca no està pul.lida pel pas de cordades peró la sortida de la primera reunió l'hem...
UT Llastres (95,6km & 6.170m D+)

Todo empezó hace ya unos meses cuando en el hilo de una conversación con el gran Ramón Ferrer en Facebook apareció en la conversación una nueva carrera llamada UT Llastres....
De viatge i exili

Acabo de triar per a aquesta entrada el tipus de lletra "helvètica"; no sé, potser per a variar. O perquè això d'helvètica vol dir suïssa i aquests darrers dies en parlem...
Serrat d'en Muntaner, via Traca i Mocador

Una tarda de gresca i xerinola de l’any 2012, un grup de joves que van sortir a passejar pel Clot de la Mònica van obrir, com qui no vol la cosa, una nova via d’escalada a...
Les flandes (piera).

Descripció de la ruta; Avui no farem un desplaçament gaire llarg; es tracta d'una ruta del que es podria dir, el nostre entorn natural, doncs la comarca de l'Anoia, és...
Es Freu pel coll d'Honor

Vall d'OrientBreu recorregut a un dels recons més bonics i distintius de la serra de Tramuntana, el salt del Freu, a la vall d'Orient. Per fer la volta més llarga, ens hi...
Biniamar - Mancor - Biniarroi

Cases de Son OdreItinerari que discorre pels municipis de Selva i Mancor de la Vall.Es tracta d'una volta d'una mica més de dotze quilòmetres, còmoda i per muntanya baixa....
Pic de Campirme (2.633 m) amb esquís

La previsió del temps era força dolenta per al dia d'avui, però mirant amb detall les previsions semblava que podia haver-hi una petita finestra de bon temps a primera hora...
Paret del Devessó, via Adéu Espanya

7.03.18  Després d’aquest llarg període d’abstinència forçada per una meteorologia realment adversa, ja teniem ganes de canviar la resina del rocòdrom per preses...
Pels dominis dels Ubach i d'en Capablanca

3.03.18  Petit itinerari circular d’uns 8,5 Km de recorregut i 300 m de desnivell, pel conjunt arquitectònic situat al vessant sud de la serra de l’Obac (cases Nova i...
Pantera rosa

DIMECRES, 7 DE MARÇHi ha vegades que la natura et dona un cop de ma, i és molt d’agrair.Aquesta setmana havia quedat amb el Josep i la meva proposta va esser pujar a la...
Sa Rateta i volta als Tres Mils

Vistes des del puig de sa ratetaSeguint les indicacions dels bons amics Llorenç Soler i Andreu Magraner, fem una volta als tres cims de mil metres més emblemàtics de la...
Barrufets a la Font Freda

La Noche del LoroCom totes les Barrufets tens que donar el "callo".La paret es mes que recte i estarem ambientats fins el final.El primer llarg es una nova variant prou...
Un dia no ideal: agullola de rupit

Fa uns dies que volem anar a la'Agullola de Rupit però el temps no pinta gaire bé. En Miquel Ramos em pregunto que en penso i jo li dic que diumenge serà el dia ideal. Massa...
Trio de vies a Malanyeu

Aquest dissabte vam pujar a Malanyeu a on encara hi havia força neu a la part obaga del poble.Fins que no va tocar el sol a la paret, a 2/4 de 10, el fred era intens, però a...
Estany de Malniu (2.252 m)

Dissabte 24 de febrer de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 5 h 30 m (13 km)Desnivell: 410 m (acumulat)Dificultat (1):...
Tuc d'Aubàs (2.072 m) amb esquís

Avui l'activitat ha estat molt diferent de la d'ahir. Si ahir vam trobar el Corronco de Durro amb molt poca neu, avui hem visitat una Vall d'Aran enterrada sota un bon gruix de...
Mil·lenium al Serrat dels Mongos

Una de les bones del Serrat, roca molt bona en general i poca rapissa li donen cert ambient.El segon i tercer llarg es poden enllaçar sense problemes, el sisè es realment molt...
Serra de Castelltallat

var Latitud_sortida = 41.829443; var Longitud_sortida = 1.751698; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pedró dels QUATRE Batlles -hivernal-

Un dels llocs per fer raquetes, coronar cims de certa singularitat (és veritat que totes les muntanyes tenen el seu caràcter i encant) i que a més poguem gaudir d'una...
Pels camins de la comuna de Bunyola

Com cada any a la tardor, amb el grup excursionista de l'associació de veïnats de Pòrtol, fem una volta per la muntanya comunal de Bunyola. Aquesta és una agradable...
Via REINCIDENTS a la Codolosa. Montserrat

Diumenge 4 de febrer de 2018Avui arribem a Collbató i el dia jo no inspira gaire confiança i passem del plan A al B ben ràpid i la opció que tenim, fins que ens agafi la...
Albarca – pi de la Carbasseta (1.164 m)

Dissabte 3 de febrer de 2018Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca del Priorat.Temps aproximat: 5 hDesnivell: 400 m (acumulat)Dificultat (1): Normal.Programa:...
Dos mil nou-cents noranta-sis

Glacera de Coronas, 2996 m Vall de Coronas, Massís de la Maladeta.El sender maleïtDe pujada s'agafa amb ganes. Amb un tres i no res s'arriba a casa del Quillón, potser no és...
Parcs del Foix i d'Olèrdola

var Latitud_sortida = 41.263182; var Longitud_sortida = 1.633632; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...