Llac

Vallter - 6 Colls - 6 Estanys

Dimecres 16 setembre 2020Distancia            19 kmDesnivell +    1.453 mRuta potent i amb ambient alpí on alternarem corriols marcats,...
Esperó del Refugi.

La via m'ha acabat fent prou patxoca.Els primers quinze metres són un pèl desencoratjadors per la qualitat del rocam que sense arribar a ser pèssima demana una mica de...

20/09/2020 Puig Neulós(Serra de l'Albera)

En compliment  de les recomanacions del  Covid-19  s'ha de respetar les normes de portar mascareta, ó 2 metres entre companys i recomanable gel per les mansLLOC...
El llaç lila

DIUMENGE, 13 DE SETEMBRE Dissabte per la tarada les Xarxes comencen a bullir de missatges, en un principi inconnexos però que poc a poc van agafant forma i confirmen la...
Pic dels tres consellers (trois conseillers)

Volíem anar a escalar però les condicions no ens van ajudar i ens vam haver de conformar amb pujar al pic dels Tres consellers. El primer - i únic - tresmil d'aquesta...
Ascensió al Pic Maou (3.074 m)

En la segona jornada d'estada a la zona del Néouvielle hem fet una ascensió singular. El Pic de Maou és un cim molt poc freqüentat, amagat a l'ombra del Pic Long, el més...
Perafita i Monturull revisitats

25.08.20  Ara fa tres anys vam fer un molt recomanable circuit pels estanys de la Pera i els pics de Perafita i Monturull, a l’extrem occidental de la Cerdanya, al...
Ascensió al Pic des Trois Conseillers (3.039 m)

Hem iniciat una estada de tres dies a la zona del Néouvielle amb una ascensió de categoria. Un tresmil dels Pirineus sempre és una gran ascensió i si, a més, cal una mica...
Poti-poti de vies

02-09-2020 Bergadà Malanyeu Paret del Devesó Via :  “Poti-poti de vies” No os diré a quina via anàvem per que em fa vergonya, realment i mirat en la distancia...
Cova de les Encantades de Toloriu

22.08.20  Avui ens desplacem a Toloriu, a l’Alt Urgell, per apropar-nos a l’amagada cova de les Encantades, mitjançant un curt itinerari d’uns 8,5 Km (anada i...
Del Molondro

26-08-2020 Aragó Panticosa Via :  Del Molondro Ahir vam baixar de el Balneari desprès de fer la cervesa a “La casa de Piedra” , la resta de la tarde...
Llaç Lila

Aquest dissabte hem tornat a Vilanova de Meià sis mesos després d'haver acabat d'obrir aquesta via. El confinament ens va impedir repetir-la i finalment avui ho hem pogut...
Pics de Salòria i de Màniga. Pirineu

13 d'agost de 2020Completem la nostra escapada pirinenca d'estiu amb una bona travessa pel Parc Natural de l'Alt Pirineu, assolint dos cims del repte dels 100 cims de la Feec,...
ROCA ENTRAVESSADA (2.928m) i PIC DE MEDACORBA (2.913m)

Alçada mínima: 1.567m Alçada màxima: 2.928m Distància: 13,4 kmTemps empleat: 8h45m (aturades incloses) Desnivell + : 1.492m Desnivell - : 1.509m ARINSAL – REFUGI PLA DE...
 love climb de panticosa: via del molondro

Panticosa ha esdevingut una escola d’escalada còmoda i segura. Alguns diran que això no és escalar, que és turisme vertical però us puc dir que aquests dies he vist un...
De tuixent a la serra del verd per la plana

Des del poble de Tuixent s’albira una meravellosa panoràmica sobre la serra del Verd. Queda mil metres per damunt nostre per una encinglerada paret trencada. Els boscos que...
Bony de la Pica. Pirineu

12 d'agost de 2020Aquest ha estat un dels descobriments de l'estiu. Os de Civís és un petit nucli municipal descentralitzat del municipi de Valls de Valira, al cor del Parc...

La Punxa dels Flautats, via Aleix

10.08.20  Sempre que arribem al pla de la Trinitat, em fixo en un conjunt d’esveltes agulles que tanquen l’horitzó pel nord i s’alcen cap al cel com tubs d’un...
Val dera Varelha

var Latitud_sortida = 42.895446; var Longitud_sortida = 0.425709; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Val de Toran

var Latitud_sortida = 48.804093; var Longitud_sortida = 0.707555; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Zaratustra al Contrafort de la Dent.

La informació que donem d'aquesta ruta només és referent a les tres primeres tirades.Arribats a R3 la cosa pintava a tombarral i hem preferit gastar el temps en una altre...
Via Decauville

var Latitud_sortida = 42.833840; var Longitud_sortida = 0.986591; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Mines de Ventalhor

var Latitud_sortida = 42.833718; var Longitud_sortida = 0.937838; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Sabina Mosquitera a Gitarriu.

L'anomenada Integral de Gitarriu consisteix en enllaçar les tres feixes de Gitarriu aconseguint així un recorregut ben reeixit i variat on només caldrà caminar uns metres...
Estanys de Vathmala

var Latitud_sortida = 42.865430; var Longitud_sortida = 1.062497; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Port d'Aulà (2.262 m.)

var Latitud_sortida = 42.792344; var Longitud_sortida = 1.154983; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Ascensió al Pimené (2.801 m)

El Pimené té la fama de ser un dels cims més panoràmics dels Pirineus. Malgrat que la seva altitud no és molt gran, la seva situació, elevat sobre la població de Gavarnie...
Bony Blanc (2755 m.) i Bony Negre (2724 m.)

Mentre la corrua de taxis no deixa de portar turistes al planell d'Aigüestortes, altres valls del Parc Nacional romanen buides a l'espera d'excursionistes. N'és un exemple la...
Via gas-oil et décibels

DIUMENGE, 02 D’AGOST Desprès d’ una setmana per a oblidar (escalatoriament parlant), arribem a casa el dissabte i ja estic buscant companys per diumenge. Per sort la colla...
Volta al Pedraforca

26.07.20  Interessant i variat circuit al voltant del Pedraforca, de 17 Km de recorregut i 650 m de desnivell, que correspon en la seva totalitat al sender PR C-127...
Via

Via "K" a Coll Roig, El Ripolles

Diumenge 26 de juliol de 2020La via que proposo ara, podríem dir que és la contraposició entre el "bé i el mal". No us crideu a engany, la via ens ha agradat força, tot...
Parc de Can Dragó

El Parc de Can Dragó té 11,86 hectàrees. El seu nom és perquè està a prop als terrenys d'una antiga masia del segle XVII que es deia Can Dragó i que va ser enderrocada...
La Delgada linea de la vida.

En general ens ha agaradat,suposo que és d'aquestes que s'acabarà convertint en clàssica.Sense tenir cap tirada espectacular tampoc en te cap que sigui lletga.La roca és...
Peña ezkaurri. directa esminu.

28/07/20. Marxem uns dies al Pirineu Aragonés i la primera parada és a Ansó. Quan arribem fa molta calor, mengem alguna cosa al Càmping de Zuriza i és impossible intentar...