Llac

12/11/17 Terra Alta – Serra de Pàndols

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Gran Via de les Corts Catalanes / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del...
Thumel - Taou Blanc (Val di Rhemes)

Distància: 20 km.Desnivell: 2000 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 7 h.Punt de sortida: Thumel (Val di Rhemes, Aosta).Sortida excursió llarga per assolir un 3400 amb molt...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (2)

12.07.17 - Refugi Dresdner - Refugi Sulzenau - Refugi NürnbergerEns llevem a les 6 com cada dia, no ens fa falta ni despertador. Sortim a les 7.30 i tirem vall a baix fins a...
Full Equip

08-10-2017CollbatóLa CodolosaVia :  Full EquipSeguim amb un fort neguit al cor tots els esdeveniment del nostre petit país la voluntat es de estar aviat a casa per seguir...
Volta a la Moleta de Pastoritx

Valldemossa des del mirador des MirabòUna agradable excursió matinal pels voltants de Valldemossa. Itinerari: Valldemossa - Cases de sa Coma - mirador des Mirabò - pou de neu...
Via gutierrez, el puto amo, a abella de la conca

Tornem a escalar a Abella de la Conca amb el PInto. La via d'avui és Gutièrrez, el Puto Amo. És una via dedicada de Los Galls al company Joan Gutiérrez que és segurament...
De Masquefa al pantà de Foix

Ja teníem enllaçat de Masquefa a Sant Pere de Ribes i Vilanova i la Geltrú, ens faltava un tram fins al pantà de Foix per completar aquella zona. Com tením temps i no plou,...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (1)

Aquest estiu, dotze companys del Centre hem fet un trekking d’una setmana, del 8 al 15 de juliol, per l’Alta Via de Stubai, al Tirol austríac. Aquesta és la crònica de la...

08/10/17 Montsant - Escaladei

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Gran Via de les Corts Catalanes / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del...
Escalada al Castell de Sant Ferran.

Actualment a Figueres hi ha un parell de rocódroms peró fins fa un any no era així i l'única alternativa eren les muralles del Castell de Sant Ferran. Després d'una primera...
Informació pràctica per anar a austràlia

Deixo aquí quatre coses bàsiques de com ens ho vam fer per anar i voltar  per  Austràlia. A grans trets aquest va ser el nostre recorregut que ja aniré...
Passenger

DIMECRES, 04 D’OCTUBREAquest dimecres tornem a sortir el Josep i jo i com sempre , tenim el mateix dilema de cada setmana, escollir via.A la vista de la meteo li proposo anar...
Via dels Senzils a Malanyeu.

Bonica via esportiva,diria que va ser la primera d'aquest estil a Malanyeu. Són quatre llargs de placa encara que força variats:trams tècnics,continuïtat,algún pas de...
Ariu connexió -905m.  (C4 & 2/7).

Ariu connexió -905m. (C4 & 2/7).

El dos de juliol de 2017, Tony Sedon bussejant des del C4 (Verdelluenga) apareix a aigües amunt en el sifó terminal del 2/7 (Bruixes) després de recorre una longitud...
Campions

27-09-2017CollbatóLa CodolosaVia :  CampionsDies de vida intensa, els llibres de historia parlaran de aquets dies, això  influeix en el nostre dia a dia.El Martí...
Deià - Llucalcari - Camí dels Pintors

Camí de CastellóAgradable passejada circular que parteix de Deià pel camí de Castelló. Des de la font de les Mentides, per una pista asfaltada, baixem fins a Llucalcari....
Rasos de Peguera en BTT

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843653; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
En kayak per canelles (finestres - congost de fet)

Avui el Jordi Climent ha tingut l'encert de muntar una sortida amb piragua per l'embassament de Canelles. Primer donar-li afectivament les gràcies, doncs muntar una sortida per...
Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...
Pels camins del comte Arnau (1)

Gombrèn - Castell de les Dames - Montgrony - Forat de Sant Ou - Gombrèn02.09.17  Iniciem avui una sèrie de caminades per indrets del Ripollès relacionats amb la...
Per la Serra de Busa

El Pla de Busa és un indret singular de les serres prepirenaiques. Es tracta d'un extens altiplà defensat per totes bandes per alts cingles, situat en un extrem de Solsonès,...
Passejada pel llac de Fontviva

A mitja tarda anem a fer un tomb i decidim acostar-nos al llac de Font Viva de fàcil accés    Anem fins al poble de Portè i seguim una pista asfaltada...
Cingles de vallcebre

En el municipi de Vallcebre i dominanT la Vall del Llobregat podem observar una allargassada cinglera que destaca pel blanc color de la seva roca calcària, són els Cingles de...
Alimera

20-07-2017CollbatóLa CodolosaVia :  AlimeraDeu ni do com va "La canalla" .... !!!!!  Avui ens ha fet els honors la Angi que ha tingut el valor de treure a passejar a...
Un altre coll de categoria Tour

Coll de Serra-SecaAquest estiu ha estat especialment interessant des del punt de vista ciclista: començàvem amb un parell de rutes molt atractives per Capcir-Ariege, incloent...
Pic de Fontfreda i altres coses

20.08.17  A ponent del coll de Pimorent, al límit entre l’Alta Cerdanya i l’Arièja, s’alça el pic de Fontfreda, una imponent mole granítica que tanca la vall del...
Esperó nord al pic de ribuls

DIUMENGE, 03 DE SETEMBREPoc a poc anem entrant en la normalitat, però els nen encara tenen vacances i això condiciona els horaris.Aquestes vacances va trucar-me el Guillem per...
Pic de Pavots (3.121 m)

Dissabte 2 i diumenge 3 de setembre de 2017Hora de sortida: 2/4 de nou del matí de dissabte.Ubicació: Comarca de la Ribagorça.Temps aproximat: 10 h (21 km)Desnivell: 1.630...
Racons perduts amb encant: via daniel verges

En la nostra geografia hi ha racons perduts on pensaries que no s'hi ha escalat mai. On s'imposa la solitud. Un d'aquest paratges és el que avui us comentari. Està a la paret...
Astazous

Brutal la pujada al "Balcón de Pineta" des de la pradera, més de 1.300 m de desnivell positiu. Si aixó li sumem els prop de 700 m fins arribar als dos Astazous (Astazou Or i...
Northland, el llunyà  Nord de Nova Zelanda

Northland, el llunyà Nord de Nova Zelanda

Les terres del nord de Nova Zelanda ens van semblar magnífiques   i sorprenent ,  no parlarem  de grans paissatges i aglomeracions  de gent, però...
Cresta del mercadal inferior: clàssica bergadana

La cresta del Mercadal constitueix una escalada d'escola del Berguedà que en començar tothom fa. Només són dos llargs i quan arribes dalt tens la sensació que ja estàs...
Kang Yatse II, 6.250 metres. Ladakh - Índia.

Aquesta historia va començar al 15/11/2016 quan l'Ita va fer 60 anys, els nostres fills li varen regalar un trek per la vall del riu Markha on hi ha l'opció de fer el cim del...
Cercle i Gran Tuc de Colomers (2.936 m)

Dissabte 26 d’agost de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Val d’Aran.Temps aproximat: 11 h (fins al cim) – 7 h (circuit dels llacs)Desnivell:...
Visitant la Illa Nord de Nova Zelanda .

Deixem la Illa Sud, en tres hores creuem l'estret de Cook i arribem  Wellington, ciutat  entrada pel sud de la Illa Nord. Vam notar...
PICS DE LOS INFIERNOS PER PANTICOSA i PONDIELLOS

Alçada mínima: 1639mAlçada màxima: 3083mDistància: 16,7 kmTemps empleat: 9h35m (parades incloses)Desnivell + :  1619mDesnivell - :  1619mRefugi Casa de Piedra –...
Chamonix-Zermatt: Prafleuri - Arolla

Amb l'etapa d'avui hem completat la travessia Chamonix-Zermatt, la fita que ens havíem proposat en aquesta sortida. Una nova etapa de muntanya, dura i amb alguns sectors...
BTTsenderisme a l'entorn del Mont Blanc (I)

Primer lliurament de la nostra particular "volta" al Mont Blanc en BTT. Hi ha moltes versions al respecte: unes en sentit horari -la més habitual en BTT- i d'altres en sentit...
Grande Traversée du Massif Central

Grande Traversée du Massif CentralPensant en una proposta de ruta amb bicicleta, vaig consultar a finals de primavera el mestre en la matèria, el company Manel Garcia. Entre...
Chamonix-Zermatt: Champex - La Châble

L'Alta Ruta Chamonix - Zermatt és la més clàssica de les rutes d'esquí de muntanya. Fa més de cent anys que es va recórrer per primera vegada i cada temporada la fan...