Lleida

Vies rea silvia + el jefe de santa ana

DIMECRES, 10 D’ABRILCom és normal de cada setmana el dilluns comencem a moure tecles per preparar la sortida de dimecres i aquesta vegada ha mogut fitxa el Josep, que en...
Itineraris per la repressió franquista de lleida

Aquest dissabte, conjuntament amb la regidoria de Drets Civils de la Paeria hem organitzat una caminada-cultural al voltant d'alguns dels escenaris de la repressió franquista a...
D'Estanh Obago a la Guingeta d'Àneu

Ve d'aquíEn la jornada anterior vam aconseguir enllaçar dues etapes. Curtes, però de gran bellesa pels peus de muntanyes emblemàtiques de Sant Maurici i Aigüestortes. En la...
*** Via dels 4 (200m, 6a+), Serrat Alt, Àger

Dissabte, 09 de febrer de 2019Hi ha vies amb un poder d’atracció innat, no sé si aquesta en serà una, però de moment en poc més d’un mes d’estar oberta ja som la...
SANTA ANNA, PARET DEL NINXOL via Trikiclimb

Avui divendres hem quedat una bona colla de Lleida. Jo que ja passo els 60, crec que era el més jove. Anem a un lloc on no havia escalat mai i el lloc m'ha encantat,...
Trikiclimb

DIMECRES, 06 DE FEBRERAmb els missatges de captació durant la setmana sembla que dimecres serem pocs i finalment ho som. A les set i mitja, hora de trobada som tres els que hem...
La cresta de les roques roies

En arribant a la pressa de Santa Anna hi ha una cresta que recorda les agulles de Travessany. Ja sé que em direu una mica exagerat però el meu poc senderi me les recorda. Feia...
Normal , peña sola d'agüero

DIUMENGE, 20 DE GENERAquesta setmana sembla que el temps es complica i per si fos poc , no puc sortir el dissabte que sembla que encara tindrem una oportunitat per sortir a...
De la nuria

DIMECRES, 21 DE NOVEMBREA principis de setmana comencem la ronda de trucades i sembla que per dimecres hi ha quòrum, però aviat comença a retirar-se gent i finalment...
Ruta dels maquis de sucs a la bossa nova d'almenar

Sucs és un nucli descentralitzat del terme de Lleida. Molts lleidatans desconeixem la seva història. A grans trets podem dir que en el seu castell s’aixecà damunt d’un...
Per 9 nius de metralladores d'alcoletge

Avui tinc la sort que en Ramon d'Alcoletge ens vol ensenyar el patrimoni bèl·lic del seu poble. Ha estat un recorregut sorprenent que ens ha permès descobrir uns bells racons...
Cresta integral de la Serra de Mont-roig

El pueblo de Sant Llorenç de Montgai se sitúa junto un pequeño embalse que represa las aguas del río Segre. Sobre esta población se eleva la sorprendente Serra de...
Pedalant pel front del Segre

Per tal de commemorar el 80è aniversari dels bombardejos que tingueren lloc sobre Bell-lloc d'Urgell, des del Club Alpí Bell-lloc hem organitzat una ruta BTT per alguns...
XÀQUERA o CREU DE SANTOS (943,3 m)

CIM: Xàquera o Creu de Santos (943,3 m)VÈRTEX GEODÈSIC: 251147001COORDENADES CIM: 0º 35' 9.64312''E / 40º 56' 26.42298''NCOMARCA: Ribera d’Ebre /...
Bateig a malanyeu: montse curto

Em diu en Toni Vilaseca: - I si anem a Malanyeu? Se m'obren els ulls ... doncs la veritat que en tenia ganes doncs tothom en parlava i jo sóc batxiller de mena. Els companys de...
Caminada a trenc d'alba

(Reflexió personal enlloc de les descripcions que m'agraden fer)Avui he anat a la Caminada popular Trenc d’Alba que organitza el meu “tocaIo” Joan Ramon Gonzàlez. Sempre...
11a CAMINADA POPULAR DE LA FESTA MAJOR DE TUIXENT

Un any més preparant la caminada de Tuixent. Enguany quan caminem pels boscos de l'Arp trobarem a faltar l'empenta d'en Toni Balaguer que tantes vegades els havia trescat...
Pels voltants de la Seu d’Urgell (910 m)

Dimecres 22 d’agost de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 4 h 30 m (14,4 km)Desnivell: 360 m (acumulat)Dificultat...
Ascensió al tian shan: 30 let blksm peak

En el post anterior he explicat el trekking que vam fer pel Kirguizistan però els companys del Centre Excursionista de Lleida vam voler fer una muntanyeta de 4000 metres i aixi...
Per les muntanyes de tian shan al kirguizistan

Si mires aquesta pàgina és perquè estàs interessat en el remot país del Kirguizistan (o Kirguistan). Si vols anar de viatge el meu primer consell és que hi vagis. Així de...
Ferrata de la pertusa: olmo - soler

Avui al matí el Grup de Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida hem iniciat una nova aventura. Portar pel·lícules de temàtica memorialistes i passar-les a...
Travessa de la vallfosca a llesui

Després de molts dies sense anar a les sortides de l'autocar del Centre avui hem decideixo tornar doncs fan una travessa molt interessant i que només es pot fer amb autocar....