Lleixa

Cingles de Tavertet i Puig de la Força

18.07.20  Interessant ruta circular pels cingles de Tavertet, on a l’espectacularitat de les parets dels cingles cal afegir les grans vistes que tindrem. Des de l’àrea...
Pels cingles de Malanyeu, 2

5.07.20  Ara fa un any vam fer un petit circuit pels cingles situats al nord de Malanyeu, a l’Alt Berguedà, fins al coll o pas de Malanyeu. Avui hi passarem per la resta...
Coves de la Fou. El Port

Vint-i-cinquè dia de confinament!!. Estem a l’abril, en plena setmana de pasqua, i seguim tancats a casa. És com un malson surrealista i recurrent… el dia a dia...
Cresta de Roháče

var Latitud_sortida = 49.144267; var Longitud_sortida = 19.695045; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Rysy (2.503 m.)

var Latitud_sortida = 49.126111; var Longitud_sortida = 20.074705; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Del Guillem

29-05-2019 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Del GuillemEl Joan me envia una ressenya esquemàtica de una nova via a la paret de Malanyeu, desprès de...
Roca Melera i Creu de Santos. Cardó

3 de març de 2019Potser és la mística de l'antic desert carmelità, amb les seves ermites disseminades per tota la vall, i unides per una extensa xarxa laberíntica de...
Serrat del Coniller, via d'en Guillem

20.02.19  Una altra vegada, i ja van tres, que enfilem la pista asfaltada de Sallent camí del serrat del Coniller per tal d’assolir el seu cim més oriental per la via...
Sòbol

var Latitud_sortida = 42.128653; var Longitud_sortida = 1.573677; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ferrada del Montsant

var Latitud_sortida = 41.266584; var Longitud_sortida = 0.842303; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pirin. Travessa nord-sud

var Latitud_sortida = 41.873523; var Longitud_sortida = 23.426968; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
El plaer del granet: ampriu - via xanadu

Decidim pujar al Pirineu i la zona triada és Cerler, i més concretament, l'Ampriu on hi ha diverses zones de vies equipades. Volíem fer molta cosa però al final només podem...
Meteora (2)

var Latitud_sortida = 39.707693; var Longitud_sortida = 21.625314; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Botes o no botes? Aquesta és la qüestió.

Cresta d'Alba, IV+Pic d'Alba, Massís de la Maladeta. Un dels meus llocs preferits: L'ibón de Cregüeña, la seva vall i el seu barranc. Hi he estat varies vegades i...
La superba suela de la zapatilla

Avui el Prersi ens porta d'excursió. L'any passat va penjar unes fotos genials de l'excursió a la Suela de la Zapatilla (Candanchú) i jo no em vaig poder estar de dir-li si...
Coves de la Mola del Burgar. Montsià.

27 de maig de 2018 Ja fa molt temps vam trobar per casualitat la boca de l'avenc de la Mola del Burgar, resseguint la carena, que remunta per la dreta, paral·lela al Pla de...
Serra dels Tossals

var Latitud_sortida = 42.053613; var Longitud_sortida = 1.767734; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
2 birres i unes braves.

Ressenya del Llorenç.Jo he trobat el grau ajustat en algun punt i he posat al costat el que a mi em sembla que te ( opinió totalment subjectiva )Aquest dissabte amb el Toni,...
Bon Any 2018

B o n    A n yDiu el refranyer del muntanyenc... "necessitem caminar en la direcció dels nostres somnis, sinó perdem l'encant de la vida".Resum de l'any...
La Barcina i Mola Castellona

25 de desembre de  2017S’acaba l’any, i encara tenia pendent una ruta pels cims del Port, de gamma extra, en termes castellers: el pas de la canal de la...
Serrat del Coniller, via Liebe Claudia

20.09.17  Un capvespre, tot navegant per la xarxa, un pensament va guiar-nos cap al Coll de Nargó, cap a al serrat del Coniller, cap a la via Liebe Clàudia...El serrat...
Robiñera

El Robiñera és una muntanya important i singular, però per la seva proximitat a l'altiva "La Munia" fa que pateixi una evident marginalitat. És la més meridional, i una...
Astazous

Brutal la pujada al "Balcón de Pineta" des de la pradera, més de 1.300 m de desnivell positiu. Si aixó li sumem els prop de 700 m fins arribar als dos Astazous (Astazou Or i...
Avencs de la febró i ferrada de la trona

A bona hora ens hem posat en marxa i mentre fèiem camí cap a les terres del sud ha anat clarejant. El dia es presenta molt diàfan però massa ventós, esperem que afluixi,...

Avenc Font i Sagué

var Latitud_sortida = 41.375896; var Longitud_sortida = 1.869114; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Montsant des d'Escaladei

28.01.17  Diu una vella llegenda que el rei Alfons d’Aragó va encarregar a un parell de monjos cartoixans que cerquessin un indret adient per a construir-hi un monestir....
Cresta de Crabèra

var Latitud_sortida = 42.816763; var Longitud_sortida = 0.823787; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
PRAVčICKÁ  BRÁNA

PRAVčICKÁ BRÁNA

Pel día següent els pronòstics meteorològics eren millors. Tot i així descartàrem fer travessa, car volíem tornar a casa a una hora decent.Els pronòstics no es compliren...
Vf dels patacons.

La via ferrada dels Patacons, és l'última via que s'han equipat a Catalunya (23 d'abril del 2016). Després d'un llarg temps d'espera, en Jordi Vallvé Ollé (Skpat) ens ha...