Llivia

Caminada posant les stolpersteine de lleida

Hi ha dies que toquen fibra. Dissabte, va ser un d'aquests dies. Resulta que el 20 d'abril d'enguany vam posar la primera Stolpersteine a la ciutat de Lleida però l'escultor...
Ruta de les fonts de Llívia i cascades

Comarca de la Baixa Cerdanya. Ruta fàcil a moderada de 5,9 km. No és circular. 175m desnivellWIKILOC rutas-senderismo/les-fonts-de-llivia-i-cascadesIniciem la ruta...
Castell de Llívia

Visitem el poble de Llívia: el Barri Vell, l'Església de la Mare de Déu dels Àngels, la Torre de Bernat de So i l'Antiga Farmàcia Esteva, una de les més antigues d'Europa,...
Mata Negra

var Latitud_sortida = 42.430809; var Longitud_sortida = 1.941981; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Dent d'Orlu, via Tapas Sans Dalle

19.09.18  Enmig de l’alta vall del riu Arièja (a la comarca francesa de les Vals d’Acs), s’alça l’imponent pic de Brasselh (2222 m), un ullal de roca blanca més...
Via centenari

DIJOUS, 26 DE JULIOLAvui tornem a canviar de zona i de company, ha pujat en Remi que es quedarà uns dies amb el Joan i aquesta darrera escalada que faré en aquesta escapada la...
Pic dels Moros (2.137 m.)

var Latitud_sortida = 42.430332; var Longitud_sortida = 1.941205; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
De la Pobla de Lillet a Sallent

El projecte dels Camins Ramaders de Marina consta d'un ramal central que va de Llívia a Vilanova i la Geltrú i de dos variants, una que va de Bagà a Vilafranca del Penedès...
D'Avià a Sant Miquel d'Olèrdola.

Dins del projecte dels Camins Ramaders de Marina ens faltava aquest tram per completar la ruta principal de Llívia a Vilanova i la Geltrú.Hem quedat a Avià a les 9 i com...
Pel Boumort i la Baronia de Rialb

Després d'un bon esmorzar i passades les deu sortim d'Organyà direcció a Cabó.A poca distància deixem la carretera a Cabó per seguir la que puja a Montanissell,...
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (I)

El Camí de Sant Jaume per la Cerdanya és una via secundària del camí principal català (de la Jonquera i del Port de la Selva a Montserrat i Alcarràs), antigament...
Llívia

Circular al Boumort.

Massís del BoumortJa començava a tenir una mica oxidat el meu blog, i abans de sentir-lo grinyolar, m'he decidit a penjar-hi quatre línies i alguna fotografia de l'activitat...
Pic dels Moros, des de Targasona

26.03.16  El pic dels Moros (2137 m), situat a l’extrem sud de l’altiplà de la Calma, a l’Alta Cerdanya, constitueix el contrafort més meridional del massís del...
Matinal al turó de Bell-lloc

27.12.15  L’arrodonit turó de Bell-lloc s’aixeca entre les valls d’Angostrina i de Querol, a l’Alta Cerdanya. Malgrat la seva modesta elevació (1685 m), la seva...
Esportiva a la Tour de Carol (Catalunya Nord)

Dissabte després de fer un intent d´escalar a la Dent d´Orlu , de dirección cap a casa i com passem per la Tour de Carol, visitem aquesta petita zona...
Un altre circuit per la Cerdanya amb bicicleta

18.07.15  Com sempre per aquestes dates, i de cara a l’entrenament per a la bicicletada de l’estiu que aquest any serà al riu Duero, les Isabels i el Siscu ens hem...
Gorges del Segre en BTT

//--> Pedalem per la plana ceretana camí de Llívia Entrem a les Gorges del Segre Pujant fort per la pista al peu del riu Arribem...
Volta al Capcir en BTT

sortida de la fortalesa de Mont LluisFeia forces setmanes que el company Manel Garcia, intrèpid viatger que s'ha recorregut mig planeta, i part de l'altre, va proposar una...
De Coll de Nargó a la Seu d'Urgell

Feia temps que no fèiem una sortida de dos dies, hem aprofitat ara que el dia és llarg i no fa massa calor.La ruta prevista surt de Coll de Nargó i passant pel Boumort, els...
Per les gorges del Segre

5.04.15  Passejada matinal per l’entorn de les gorges del Segre des del poble de Llo, a l’Alta Cerdanya, que ens permetrà gaudir, amb molt poc esforç, d’una extensa...
De Llívia a Coma Morera, amb bicicleta

12.07.14  Com ja va sent tradició per aquestes dates, les Isabels fem un petit recorregut per la comarca de la Cerdanya. Aquest cop ens hem proposat pujar al Coma Morera,...
Gr 3 de lleida a balaguer

(Estem treballant per vostés... perdonint les molèsties però aquesta pàgina encara no està acabada...)Avui hem anat a fer el que serà la primera etapa del GR 3. El GR-3...
Cap de Boumort 2077m

des del Coll de LlíviaExcursió per la Serra de Boumort i ascens al seu punt més alt, el Cap de Boumort. Es troba a la comarca del Pallars Jussà, i forma part de la Reserva...