Llorenç

GR7: La Coma - Hostal Nou

Una nova etapa del GR7 entre la població de La Coma i l'Hostal Nou del Pla, a la carretera del Coll de Jou. Hem arribat a primera hora a La Coma i, com és tradicional, hem...
La Martinetti Ros i l'Excalibur al Cilindre.

Primera escalada de l'any i ho hem fet per partida doble en dues curtetes vies de la part esquerra del Cilindre de St. Llorenç de Montgai. Primer la bonica Martinetti Ros i...
La Mola de LORD

Entre el Port del Comte, la Serra de Busa i el Clot de Vilamala s'aixeca un bloc muntanyós de roca conglomerada coneguda com la mola de Lord. El cim és un gran altiplà...
Balanç muntanyenc del 2017

L'Espardenyada, caminada popular pels voltants de la Pobla de Segur, passa a tocar dels rocs de Queralt Foto: Jaume FerrándezAcabant aquest 2017, em plau repassar algunes de...
Paret de l'os. esperó sud.

13/12/17. Anem a buscar l’escalfor a les parets solejades del Montsec, durant el camí arribem a -5º, la intenció és anar a reequipar una via perduda a la roca Alta, però...
Pujol de la Mata (771 m)

MatinalDissabte 9 de desembre de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Occidental.Temps aproximat: 3 h (14 km)Desnivell: 350 m (acumulat)Dificultat...
Avenc de l'Espluga

var Latitud_sortida = 41.652209; var Longitud_sortida = 1.976643; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Castells de l'Alt Gaià

var Latitud_sortida = 41.503980; var Longitud_sortida = 1.342931; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
De Sant Llorenç de Morunys a Pratformiu

28.10.17  Ara que ja estem en plena tardor, i que les vacances d’estiu són cosa del passat, ve de gust retrobar-se amb els companys a la primera de les sortides mensuals...
Transpirenaica catalana en BTT (1)

Después de medio año preparándonos para realizar la ruta Transpirenaica catalana en BTT, de Llançà al Pont de Suert (475 Km en diez etapas), el pasado 5 de agosto llegamos...
Vies

Vies "Germanautes" i "Tots al Trullo"

Aquest dissabte hem anat al Solsonés, aprop de Sant Llorenç de Morunys, allí hi ha el petit poble de Guixers i per sobre d'aquest hi trobem les parets de la Corriu. Aquesta...
Aigua de Valls

var Latitud_sortida = 42.132893; var Longitud_sortida = 1.667085; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Retorn a la Formiguera

Ressenya del bloc dels Gallsressenya del blog Escalatroncs.Amb el Xavi vaig retornar a la Formiguera a on ell encara no hi havia escalat alguna de les vies que aquests darrers...
D'Avià a Sant Miquel d'Olèrdola.

Dins del projecte dels Camins Ramaders de Marina ens faltava aquest tram per completar la ruta principal de Llívia a Vilanova i la Geltrú.Hem quedat a Avià a les 9 i com...
Serra de busa

La Serra de Busa és un d'aquells racons de la nostra geografia que constitueix per si mateix una singularitat orogràfica, es tracta d'un reduït altiplà rodejat de cingleres...
De Masquefa al pantà de Foix

Ja teníem enllaçat de Masquefa a Sant Pere de Ribes i Vilanova i la Geltrú, ens faltava un tram fins al pantà de Foix per completar aquella zona. Com tením temps i no plou,...
Rasos de Peguera en BTT

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843653; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...
Ménage à trois, 7a (190 mts). Carbonera

Farà un any vàrem començar aquest projecte que Víctor tenia al cap. Després d'obrir els primers dos llargs, se'ns va tirar a sobre la tardor, i fins aquest estiu no l'hem...
Per la Serra de Busa

El Pla de Busa és un indret singular de les serres prepirenaiques. Es tracta d'un extens altiplà defensat per totes bandes per alts cingles, situat en un extrem de Solsonès,...
Un altre coll de categoria Tour

Coll de Serra-SecaAquest estiu ha estat especialment interessant des del punt de vista ciclista: començàvem amb un parell de rutes molt atractives per Capcir-Ariege, incloent...
Puig dels Albellons pel pas de sa Madona

Botador d'entrada a la Comuna de CaimariTot i que ja hem ascendit dues vegades a aquest modest cim de la Comuna de Caimari, totes dues pel comellar dels Albellons (Pujada al...
Pel camí ral de Mura

1.07.17  Matinal per indrets de la serra de l’Obac amb la intenció d’establir un itinerari relacionat amb el bandoler Jaume Masferrer, àlies Tocason, que publicarem...
Les serres d'Odèn i Port del Comte 2017

Aquesta ruta la vàrem fer per primer cop el juny del 2016 i és d'aquelles que val la pena fer un cop l'any, la zona per on transcorre prou s'ho val.Després d'un bon...
Variant del Circuit de l'Open Vendrell 2017

Aquest cop, l'amic Toni, ha fet els deures ràpid i ja ha deixat llesta  la narració de la ruta que vàrem fer aquest dissabte per terres Tarragonines i del Penedès:...
GR1: Els Masos - Sant Martí d'Empúries

Amb aquesta etapa, la vintena, hem completat avui el GR1, un camí de gran recorregut anomenat també camí històric, que va des d'Empúries fins a Finisterre. Al llarg dels...
Circular a la Serra d'Ensija

La Gallina PeladaSembla que pot ser una proposta interessant. Dins el calendari d'activitat de BTT del CEB, és una ruta circular que tinc ganes de poder realitzar. Com comença...