Llorenç

De camí a Castell de Cabres.

19 d'octubre de 2019Tanco la intensa jornada per la Tinença de Benifassar, després de visitar la zona de la Mola de Mitjavila, al Coratxà, per anar fins al poble de Castell...
Via Normal al Remacha.

La primera tirada te l'entrada un pèl gastada seguida d'un tram de rostoll,no mola massa.En canvi el segón i el tercer llarg, que a més es poden enllaçar,són molt bons.A la...
Paret d'Àger, via Alkaid

29.10.19  Després d’haver tastat la Paret d’Àger a la via Montsiciana la passada primavera, ara en plena tardor toca entrar en matèria, per això anem a l’Alkaid,...
Santuari Wichita a la Corriu.

Contundent escalada esportiva en un entorn bucòlic i tranquil.Encara que amb equipament abundant,als trams de V+ cal escalar,per sobre d'aquest grau es pot solucionar amb A1e...
PARET DEL PONT SANT LLORENÇ DE MONTGAI via Neura

Feia dies que no quedàvem la colla geriàtric Team. Com sempre ens trobem a migdia, abans de dinar per fer alguna vieta per Sant Llorenç. Tot i que fa boira, com no fa fred,...
La Trifolls a la Paret de l'Ós.

Després del temporal de pluja i una mica preocupat de com estaríen de seques o molles les parets, no hem volgut arriscar gens i ens hem dirigit a la Paret de l'Ós de Sant...
Castell de Sant Llorenç d'Ares

12.10.19  Les restes del castell i l’església de Sant Llorenç d’Ares o de la Roca es troben situades damunt d’un penyal abocat al barranc de la Pardina, al primer...
Factoria gutierrez: via el niño de los peines

Una nova via equipada per Juan Gutierrez, el màxim equipador de la zona de Sant Llorenç de Montgai i rodalies. Aquesta via es troba a l'extrem de llevant de la paret de la...
GRONSA SUD via Esperó de la Lluna plena

Ahir vam estar a Vilamala, fent una via de l'Antxi i el Llorenç. Avui estem als Ports i davant tenim l'esperó de la Lluna plena, també dels mateixos aperturistes. Els...
VILAMALA Arantxa al país dels sons trobats

Dimecres 9 d'octubre em trobo amb el Cesc a Solsona per anar a Vilamala. La nostra sorpresa és que a la famosa corba, no ens deixen aparcar, perquè han de fer un rodatge. Anem...
SANT LLORENÇ DE MONTGAI Esperó Rematxa v.n.

Avui el Venanci, que ve de la Cerdanya, se'ns ha afegit a la colla Geriàtric Climb. Com som 5 ens distribuïm en dues cordades. El Jordi, el Vis i el Jose en una i el Venanci i...
LA FORMIGUERA via Cola

Ens trobem amb el Jordi Vidal, el Pep Godoy i el Josep a Sant Llorenç. Ells van a veure com ha quedat una via que va obrir el Pep, la Calderilla, doncs  la van netejar i...
SANT LLORENÇ DE MONTGAI. Espero sud

Quedem amb el Jordi i el Cesc a Sant Llorenç. El Jordi diu de fer l'esperó sud, perquè fa poc va fer el Rematxa, a mi ja m'està bé, doncs a l'abril la vaig fer de paquet i...
PARET DE LA FORMIGUERA Via Savina

Després d'una temporada sense escalar amb el grup Geriatric Climb, quedem el dijous després de la diada, per escalar a Sant Llorenç. Mentre ens preparem arriba un grupet amb...
Com relaxa un bany de peus!

Aquesta tarda he estat una bona estona mirant d'aprendre alguna cosa, via Viquipèdia i altres webs, sobre l'amidament de la intensitat del sol. La veritat és que he entès...
Nova via a la formiguera: via la cola

Sembla impossible però en Juan Gutiérrez ho ha aconseguit. Ha posat una via en el sector que està més ple de vies de la Formiguera. Quan hi ha tantes vies a tocar cal anar...
Volta al Bosc de Son Vic

Penyal GranUna bonica volta pels alzinars de la mola de na Ferrana, entre Esporles i Puigpunyent. L'itinerari puja a l'ermita de Maristel·la pel pas de sa Granja, un paretó...
Deu anys del blog El col.leccionista de Vies

19 de juliol de 2009 - 19 de juliol de 2019Ja fa deu anys que vaig començar a crear aquest blog sense tindre gaire be les coses massa clares, de com funcionava tot això, de...
Revolució i guerra: 18 de juliol de 36 a lleida

Els companys de Memorial Democràtic de la Paeria tenen a ver a organitzar una altra caminada tot recordant els escenaris del 18 de juliol del 36 a la ciutat de Lleida.Val a dir...
Per l'Alt Urgell i el Solsones

Sortim d'Oliana direcció al coll del Portell per tot vorejant el pantà fer cap a Sant Gili d'Eroles.Visita, fotografia i a seguir direcció a les Anoves per agafar la C-463...
Via Arnau Oleguer a la Solana de Queralt.

Es tracta d'una via de ressalts, a mi m'han agradat però tingueu en compte que és això un recorregut de bonys. Les tirades són xules però pel mig  amb bona roca, a...
SANT LLORENÇ DE MONTGAI Cresta Tio Maria

El primer cop que la vaig fer, va ser en solitari, avui ens trobem amb els germans Vidal, per fer-la plegats. El Jordi em diu que provi de fer-la de primer. La primera...
Ressenyes del Sector Tras Paret.

Sector ideal per l'escalada familiar amb un olivar a la base ben cómode per montar la paradeta.Equipament a base de parabolts,en general propers. Hi ha vies de placa tècnica i...