Llorenç

El Burret, via de la Canal Central

12.06.20  Tants mesos de confinament fan que les ganes de sortir no es puguin aguantar gaire, així que dos dies després de la meva primera escalada post-covid, ja torno...
Formiguera   :  Normal

Formiguera : Normal

18-06-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret de la Formiguera Via :  Normal Som –hi ara ja podem sortir per tot el País, de moment els països veins del Nord i Est...
GR92: Sant Climent de Llobregat - Garraf

Quan amb el grup de caminadors del GR vam recórrer el GR92 em va quedar pendent, entre altres, l'etapa de Sant Climent de Llobregat a Garraf. No recordo per quin motiu vaig...
La nova normalitat: via del racó

Després de tants dies sense posar cap entrada, avui, finalment, en el que han anomenat la nova normalitat, puc posar una via nova, casi em ploren els ulls. Havia anat a escalar...
Cresta de l'abellerol

Fa 10 anys vaig fer una entrada al blog a la Cresta de l'Abellerol. Ara en tornar-hi veig que la informació que hi vaig posar és massa justa i crec adient ampliar-la i...
Tornada a la muntanya!

Nova volta a la Mola15 km. 2-30-31 610 metres de desnivellPowered by WikilocFa un mes que ja podem fer esport en la franja horària corresponent. He anat recuperant la forma i...
Les Germanes del Sot del Bac

La sortida d'avui havia de ser purament fotogràfica. Es tractava de fer algunes fotos que em faltaven per documentar correctament algunes entrades antigues del blog....

SANT LLORENÇ Cilindret

Fins fa poca estona ha estat plovent i les parets encara estan un pel molles anem a provar a l'esperó sud, però està molt patinós, així que decidim anar a fer un parell de...

SOLO. Escalada a la vida

Poca broma.. fa una mica de por però clar la via és al Cilindre de Sant Llorenç i aixó anima. Està molt ben feta. A més vaig pagar per fer la pel.lí i això fa que la...
L'enfangada

Martinetti, V (100m) Paret de la Formiguera, Sant Llorenç de Montgai.Que no tio, que per aquí no hi passarem.Però va, una mica més, que passada aquesta pujadeta segur que...
Puig de Sant Miquel

Camí de SollericEl Puig de Sant Miquel és una muntanya de 661 m., que pertany al terme municipal d'Alaró. Està situada entre el puig de s'Alcadena i la possessió de...
Ruiz Justicia als Plecs del Llibre.

Itinerari esportiu que recorre un esperó ben trempat amb molt bon ambient.Els entesos de Sant Llorenç diuen que la roca és bona,deu ser veritat.Bastant equipada primer amb...

Ferrata cagate lorito geamm

Avui torno a editar després de aproximadament 5 anys sense fer-ho i el motiu, dons perque al darrera de cada entrada de blog hi ha una feina considerable ... edició de fotos,...

Cova Simanya (Sant Llorenç de Munt, Barcelona)

Cova Simanya es bonita y accesible cueva para toda la familia en Sant Llorenç de Munt, llevad linterna, casco y botas de agua!

La Mola (100 Cims) desde Can Pobla (Sant Llorenç de Munt, Barcelona)

La Clásica subida a la Mola de Sant Llorenç de Munt desde Can Pobla que se ha de hacer al menos una vez en la vida. Además en la cima hay un restaurante. El camino es bonito...
El Cilindre de Montgai, via Ribes-Sabaté

21.02.20  Després d’haver anat a escalar dos cops seguits al Montroig, ara per a variar anem un xic més avall d’aquesta serra: a Sant Llorenç de Montgai, indret que...
SERRA DE LES CANALS. Via SOL DE MITJANIT.

9/03/20. Ara feia temps què no quedava amb el Jordi Lluch i avui hem coincidit per anar a la via Sol de Mitjanit a la Serra de les Canals. Aquesta via la vaig fer quan la van...
Els Cortins, la cova Simanya i el Montcau

15.02.20  Ja fa més de vuit anys que vam ressenyar al bloc una interessant volta al Montcau, el segon cim del massís de Sant Llorenç del Munt, amb visita a la cova...
Puig de la Caritat (1.013 m)

Dissabte 7 de març de 2020Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca del Moianès.Temps aproximat: 3 h (8,4 km)Desnivell: 220 m (acumulat)Dificultat (1):...
Cova-avenc Quim Solbas

Avui hem anat a explorar una nova cavitat, aquesta vegada en el Parc Natural de Sant Llorenç de Munt. La cova-avenc Quim Solbas va ser descoberta l'any 2011 per un infatigable...
Memòria Selectiva

27-02-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret de la Formiguera Via : Memòria SelectivaSan Tornem-hi.... un altre expedició al Bar de “Bellcaire” esmorzar de forquilla i...
Savina Wall

22-02-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret de la Formiguera Via : Savina WallComencem be, som quasi be dels primers en arribar al bar i els darrers en marxar .... això...
Folgueroles al gorg de Llitons

Folgueroles, comarca d'OsonaRuta circular. Distància: 8,88 km. Dificultat: moderadaLa ruta l'hem fet el diumenge després del temporal Glòria, per aquest motiu ens hem trobat...
Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...
Roca subirana

DIMECRES, 19 DE FEBRERAquesta setmana desprès de molt temps de no coincidir, s’ha apuntat en Toni o sigui que serem tres els que hem decidit desafiar el temps i tot i que...
Cilindret de sant llorenç

El Cilindret, que ara sembla que la majoria de gent li diu així, es una pedra que es troba al peu del Cilindre. Hi ha moltes vies totes superequipades i molt semblants...
Via Jordi Andreu a la Paret de l'Ós

L'hem trobat molt ben parida,no en va és una de les clàssiques de Sant Llorenç.Bona roca,ambient i escalada sumament variada amb dificultats homogènies.La placa de la...
Germanautes a la Corriu.

L'he trobat molt maca,llàstima de la pinassa i sorra que hi havia al primer lllarg,sinó seria una via de IV/V cinc estrelles.Variada d'escalar i amb totes les tirades...