Llosa

Perillosa maria

DIVENDRES, 19 D’ABRILSeguim en Setmana Santa , i cada vegada menys companys poden sortir, despres d’escalar dimecres i on l’Antonio va dir-nos que no podia sortir, vaig...
Travessa de la serra de busa

(Estem treballant per vostè perdoni les molèsties)El fet d'anar amb autocar ens permet fer la travessa de la serra de Busa des de l'extrem de ponent fins a llevant. Però ens...
Pels serrats de Lord i Sòbol

30.03.19  Sortida col·lectiva al Solsonès, on hem fet un tomb per la Mola de Lord i el serrat de Sòbol, dues formacions de conglomerats que s’aixequen, respectivament,...
Sant Quirze de Pedret. Cal Rosal- Cal Rosal

Excursió realitzada el 31/3/2019Tal i com indica el títol de l'entrada i com es podrà confirmar a la ressenya, el motiu d'aquesta excursió no és cap altre que el de visitar...
Via costo de agosto

DISSABTE, 30 DE MARÇPer aquesta setmana teníem pensat fer una vial llarga, però compromisos de darrera hora han fet que els nostres plans se’n vagin en orris i tinguem que...
Antikrestas

DIMECRES, 27 DE MARÇFa unes setmanes vàrem anar a escalar al Pic de Sant Cugat i entre les converses de sobretaula amb els companys va sortir la possibilitat de tornar a pujar...
Montsianell i Cedrilles. Montsià

2 de març de 2017L’altre dia em va caure a les mans una ruta que vaig fer ara fa dos anys per l’extrem nord de la serra del Montsià, coronant les dos puntes més...
Mirador de Trampa. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Cresta del Sol, Serra dels Bastets

El dissabte 2 de març, per entrenar una mica això de les crestes, i també per recordar les bones estones passades a la Cresta del Sol fa 12 anys, vaig tornar-hi acompanyat...
1 Octubre

09-03-2019Alòs de BalaguerSerrat del PollVia : 1 Octubre Dia agradable i per gaudir de una molt bona climatologia, sembla que el lloc ja no esta tan de moda i tot i que...
Via todo ventajas

DISSABTE, 09 DE MARÇLa darrera setmana que varem sortir el Juan Carlos i jo va acabar en fracàs, la via va resultar més potent del nosaltres ens esperàvem, per això aquesta...
Cingle Roig. Montsià.

3 de febrer de 2019Tot i fer prop de 40 anys que volto per esta serra, encara hi ha racons per descobrir. Avui, em decideixo a emprendre una de les ascensions més clàssiques...
Volta a Gavarra

var Latitud_sortida = 42.163464; var Longitud_sortida = 1.282431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Collbaix. 100 cims

27 de gener de 2019I amb aquest, completo el Hat-trick de 100 cims de la jornada. Després de coronar el Puig de Sant Miquel a l’Anoia i el proper Cogulló de Cal Torre al...
Sant Pere de la Vall i Balconet de Santa Linya

27.01.18  Aquest diumenge ens hem aplegat gairebé una cinquantena de companys per efectuar una ruta circular per la serra de Montclús, a la Noguera, que surt de la petita...
Via del nínxol

DIUMENGE, 03 DE FEBRERAquesta setmana m’ha trucat el Jordi per sortir el diumenge, (és una de les poques escapades que pot fer), i desprès de quedar al alguns objectius...
Gallina Pelada (2.317 m.)

var Latitud_sortida = 42.172141; var Longitud_sortida = 1.784236; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Comabona, cara nord. Ruta Mendizale.

Aquest hivern tan curiós que està fent, amb poca neu però amb els corredors en condicions prou bones, ens ha permès d'anar a la paret nord del Comabona pujant en cotxe fins...
Els Carcaixells i el Montclar

29.12.18  Ruta en gran part circular, d’uns 8 Km de recorregut i 340 m de desnivell, pel massís de l’Ardenya, al Baix Empordà, per on ens enfilarem a les crestes...
Coves d'Olopte i cova d'en Manent

27.12.18  Itinerari circular al voltant del tossal d’Isòvol, a la Baixa Cerdanya, amb quatre derivacions a cavitats situades a banda i banda de la vall del riu Duran....
Mola de Son Ferrandell pels

Mola de Son Ferrandell pels "Passets"

El sector de la serra de Tramuntana comprès entre els pobles d’Esporles i Valldemossa hi destaca, com a muntanya agrest i espectacular miranda, la mola de Son Ferrandell. Els...
Sòbol

var Latitud_sortida = 42.128653; var Longitud_sortida = 1.573677; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Tossa de la Muga (2860 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Avui, aprofitant que li han donat l'alta a la Teresa (el trauma ja li ha dit, fes alguna cosa tranquil·la,...
Per 10 nius de metralladores d'espluga calva

Em falten posar més fotos... demà ho acabo....Avui la colla hem volgut anar a les Garrigues a buscar indicis de la Guerra Civil doncs en Manel Cortés ha localitzat alguns...
Alta Via 4 als Dolomites

Crònica de la ruta realitzada als Dolomites, del 7 al 13 de juliol, per nou companys (Cristina, Montse, Quim, Jose, Gabriel, Benito, Ramon, Esteve i Eugenio), a través de...

...Y llegué a la otra punta...

Pues sí... el blog "De punta a punta" ha alcanzado la otra punta, el final de la ruta. Se acabó.Han sido más de 300 entradas explicando mis vivencias, excursiones, aventuras...
*** Stress (130m, 6a+), Roca Gris, Montserrat

Dimarts, 13 de novembre de 2018Fa temps que em tenia intrigada aquesta via, a diferència de la seva veïna GEM, resta en un prudent segon pla que de tan discret com és...
Gavarres sud-oest

var Latitud_sortida = 41.848486; var Longitud_sortida = 3.109235; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Per la serra de l'Arca

7.11.18  Per a la “sortida dels dimecres” d’aquest mes de novembre, hem pujat a la serra de l’Arca, mola situada al nord del poble d’Aiguafreda, entre les rieres...

443 - Circular Vilallonga de Ter 241018

443 - CIRCULAR VILALLONGA DE TER (24-10-2018)Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols: Avui la sortida estava previst fer Bastiments, Becivers, Coll de la Geganta, Pic de la...