Llucanes

Serra de Montsent

var Latitud_sortida = 42.101629; var Longitud_sortida = 1.844043; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Valls de la Portella

var Latitud_sortida = 42.101298; var Longitud_sortida = 1.843492; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR1: Els Masos - Sant Martí d'Empúries

Amb aquesta etapa, la vintena, hem completat avui el GR1, un camí de gran recorregut anomenat també camí històric, que va des d'Empúries fins a Finisterre. Al llarg dels...
Montsent

var Latitud_sortida = 42.101304; var Longitud_sortida = 1.843356; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Castell de lluçà.

Descripció de la ruta; Excursió circular força interessant de dificultat baixa, que ens portarà a conèixer alguns indrets dels voltants del poblet de Lluça. El punt més...
De Graugés al Santuari de Queralt

Com ja saben els seguidors del blog, fa un parell d'anys vam completar el recorregut del Camí dels Bons Homes, un GR que surt del Santuari de Queralt, a prop de Berga, i arriba...
Vall de la Portella en BTT

var Latitud_sortida = 42.071433; var Longitud_sortida = 1.870138; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR1: Prats de Lluçanès - Alpens

Tercera etapa d'aquesta temporada del GR1. Hem iniciat la caminada en el punt on vam deixar el GR en l'etapa anterior. Avui l'autocar ha recorregut un petit tram de pista des de...
GR1: Gironella - Prats de Lluçanès

Segona etapa de la temporada de GR1 des de Gironella fins a les proximitats de Prats de Lluçanès. Una etapa no gaire difícil però sí bastant llarga, tota entre camps de...
Serra de Sobremunt, dissabte 19 de Març

La Serra de Sobremunt s’alça compartint territori, El Lluçanès i Osona, una zona discreta però interessant, variada i amb molt bones vistes durant la ruta. Passarem...
Lluçanès.

Els Munts 1.059 m. Comarca: Lluçanès. Data: Dissabte 26 de setembre de 2015. Participants (4): Joan Gassol, Montse León, Tatiana Stúpina i Pere López. Inici: Sant Boi de...
345 BAGA DE NOUCOMES (Berguedà) 041115

345 BAGA DE NOUCOMES (Berguedà) 041115Aproximació, des del Bages per la C.16 fins a Berga (avui ens hem trobat a Cal Rosal on hem esmorzat) a la Benzinera on ens trobem amb el...
Puig Cornador (1.228 m.)

Dimecres 16 de setembre de 2015Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 4 h.Desnivell: 400 m.Dificultat: Normal.Programa: Sortirem a...
Per Granera

La casualitat ha volgut que just l'endemà de la proclamació del Moianès al Parlament  com a comarca independent, anéssim a Granera, un dels seus municipis. De...
Els munts- osona

Sortida de Solanllong Sora seguint el GR3 direcció W per una pista forestal senzill camí fis arribar ala casa del Portell, passada la casa hi ha un indicador vertical on...

310 - gr1 alpens - lluçà 080115

310 - GR1 ALPENS - LLUÇÀ 080115Aproximació des del Bages, per C16 fins a la sortida nord de Gironella, on ens reunim amb el Berguedà, continuem per la C-154, un cop passat...

Sobremunt

Sobremunt-Sant Boi de Lluçanès-Sobremunt (circular)Esmorzar: La Roca Sobremunt
Del Bages al Berguedà

Em quedat a prop de Manresa i més o menys a l'hora ens trobem per iniciar la ruta cap al Berguedà.Fem parada a veure els Tres Salts del riu Llobregat i també les Tines que hi...

277 Queralt, coll de la Mel i retorn a Queralt pel camí de l’aigua. 070514Aproximació, des del Bages per la C-16 fins a Berga, després de recollir el Berguedà i esperar...
Caminada en record d'en Putxi

Sant Boi de Lluçanès, Els Munts, Sant Boi de Lluçanès.Avui hem realitzat la caminada anual en record de l'Albert Puig, Putxi, amic i company del Casal Popular Boira Baixa...
GR 4: Borredà - Sant Pau de Pinós

Anterior: la Pobla de Lillet - BorredàDesprés de passar la nit a Berga, agafo l'autobús de l'Alsa que va cap a Ripoll, de forma que poc abans de les 8h del matí torno a...

Riera de Merlès, curs mitjà en BTT

Només sortir de Santa Maria de Merlès ja creuem la riera pel bonic pont romànic i comencem a pujar fort fins al serrat dels Morts. Durant quilòmetres pedalejarem per les...
Excursió Els Munts a Sant Hipòlit de Voltregà

UNIÓ EXCURSIONISTA DE CATALUNYA HORTASECCIÓ SENDERSGR-3ELS MUNTS - SANT HIPÒLIT DE VOLTREGÀ 16kmL'itinerari comença al Santuari de la Mare de Déu dels Munts.Santuari de la...

Sant salvador de bellver

Sant Boi de Lluçanès-Sant Salvador-Roure de la Senyora-Sant Boi de LluçanèsEsmorzar: Restaurant  La Merçè (Sant Boi de Lluçanès)   * * * * *

Refugi serra d'ensija

Font Freda-Refugi-Font FredaEsmorzar: Refugi   * * * * *Dinar: Menú a Cal Quico (Prats de Lluçanès)  * * * * *
231 creu de gurb (castell de gurb) 220513

231 CREU DE GURB (CASTELL DE GURB) 220513Aproximació, els del Bages per la C-25 fins al municipi de Gurb però a la dreta de la C-25 cap a Vic, darrera les instal·lacions de...
Pedró de Tubau 1543m

des de l'ermita i castell de PuigbòExcursió pels cingles de Tubau, culminant al seu punt més alt, el Pedró de Tubau. Serra  solitària i poc transitada localitzada...

La Marxa dels 400

Des del Consorci del Lluçanes, la Laura ens fa arribar una interessant proposta de caminada, de la quan ens fa 5 cèntims a continuació:
Sant Martí Xic  (Sant Hipòlit de Voltregà)

Sant Martí Xic (Sant Hipòlit de Voltregà)

Recorregut:Sant Hipòlit de Voltregà – Dipòsit d’aigua – PR C49 – Cruïlla plàtans – Corriol Font de la Sala – Collet de Serratosa – Pista forestal – Coll de...