Lola vaque a la paret nord d ecos

Maria de ca l'Anglada a la paret del Devesó.

Ens ha agradat molt,la típica escalada de navegació plaquera de Malanyeu amb una roca de somni.Ens ha semblat igual de bona i del mateix estil que la Nadal i la Aromes de...
ELS PORTS PARET DE LA GRONSA via Caspa i Caries

Decidim baixar als Ports perquè el Jordi no hi havia escalat mai. Triem la Gronsa sud, doncs encara fa una mica de calor i al matí hi toca força ombra. La via a mi m'ha...
Grácias a la Vida a la Paret de Catalunya.

Anar a Montrebei sempre és un gust i, anar-hi acompanyat de dos 'lolos' que és mengen els llargs difícils sense despentinar-se ja és un luxe: moltíssimes gràcies, cracks....
Disciplina Feixista a la Paret del Grau.

Matinal ultra ràpida a Coll de Nargó per rescatar-nos mutuament amb el company de les cavòries que últimament ens atormenten i que ens allunyen involuntariament de les...
Desideratum a la Nord d'Agulles.

Les circumstàncies han fet que avui tornés anar a Montserrat i, la casualitat a fet que em trobés companys que feia un munt de temps que no coincidiem i que generosament...
CAMARASA. PARET DEL DISPENSARI. Via JOEL.

13/07/19. Tornem a buscar l’ombra i anem a Camarasa, però avui tot i escalar a l’ombra hem tingut molta xafogor. Anem tatxant vies i avui li toca a la via Joel de la...
MONTSERRAT Paret de la Codolosa

Feia mes de tres anys que no podia quedar a la tarde a Montserrat, per fi avui quedem amb el Toni, per fer una grimpada per Montserrat. Ja comença apretar la calor així...
Via INDEPENDÈNCIA a la Paret del Devesó. Malanyeu

Diumenge 26 de maig de 2019Aquest diumenge tornem a Malanyeu fent esmena de l'expresió, "anem cap a la independència". Aquesta via fa temps que ens la miràvem i aquet cop ens...
Rostollaires a la Paret de Catalunya.

Dos anys gairebé sense anar a la Paret de Catalunya de Montrebei i la veritat és que ja en tenia ganes, però l'estat de la pista tirava enrera (i certament, si no tens...
Martinetti a la paret de la Formiguera

Del cim de l'esperó sud, agafem un caminet que va cap a l'oest seguint la carena, fins que comença a baixar i creua el que que puja des de la carretera. Llavors en poca estona...
Via BADALONA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 4 de maig de 2019Tornem a Malanyeu a fer una de les vies que ens quedaven pendents de fer, la Badalona. No es una via que m'ha fet el pes, doncs te un primer llarg...
Sa Paret des Moro i el puig de ses Fel·les

Sa Paret des MoroEl punt d’inici d'aquest itinerari, es situa al Km 5 de la carretera Ma-1030 d’Andratx a Sant Elm. Deixem el vehicle a l'aparcament del cementiri de...
La segona oportunitat a la Paret Bucolica.

Un dia de pluja no ens resignem a quedar-nos al sofà i escalem aquesta via envoltats d'una pluja intermitent.Difícil valorar en aquestes condicions però prou xula. La roca...
Puny alçat al Vent a la Paret de Riu Lacó.

Dia gris i ensopit d'aquells que no fa ni deixa fer però que em aprofitat repetint una de les últimes propostes de la Paret de Riu Lacó: la ben trobada Puny alçat al...