Malanyeu

Restaurant vies a Malanyeu

Aquest dissabte anuncien pluges a ponent així que nosaltres ens dirigim a Malanyeu.Aquí hi podrem escalar fins que, a 2/4 de dues, la pluja ens fa marxar de la paret.Ens...
Via AINA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 20 de maig de 2017Aquesta via no es de les millors de la paret del Davesso, doncs es a la part esquerra i es la zona on hi ha més vegetació d'aquesta curiosa...
Canvis a la via Neusnidó

Aquest dissabte hem pujat a Malanyeu.Mentre els David, el Xermi i l'Ernesto escalaven la via Rock Suave, el Toni i jo pujàvem per la Neusnidó.Aquesta va ser la segona via que...
Cingle de la tor. esperonet utopia

4/05/17. Feia anys què teníem pendent de fer una visita al Cingle de la Tor, però per una cosa o un altre seguia a l’espera. Al darrer Vertex l’Armand Ballart treu un...
Malanyeu, dues vies a la Paret del Devessó

29.04.17  En aquests dies de primavera, que fa un fred que pela, ve de gust tocar “roca calenta”i la Paret del Devessó a Malanyeu (Alt Beguedà), per la seva...
MALANYEU. DEVESSÓ. Via ALARCÓN-BARALDÉS.

20/04/17. Malanyeu sempre és un bon racó per anar-hi, avui hem d’acabar aviat. Escollim la via Alarcón-Baraldes, què van obrir l’abril del 2016. La via va...
Malanyeu - Paret del Devessó - Via Deila.

Remenant per l'arxiu de les vies pendents, em va sortir la ressenya d'en Joan Asín de la via Deila a Malanyeu. Ho parlem amb el Xavi i aviat ens posem d'acord.Quan arribem a...
MALANYEU. EL DEVESSÓ. Via L'ASTORET.

30/03/17. Amb l’Antonio seguim amb la seva recuperació, avui anem a Malanyeu, parem a esmorzar al Rosal i coincidim amb una colla de coneguts, el Joan Jover amb el Francesc...
Malanyeu en família

Aquest diumenge he pujat a Malanyeu amb l'Aina, l'Eduard i el Xavi Sola.Mentre el Xavi i l'Aina feien la via Carla, amb l'Eduard hem escalat la directa Carla Alarcón, que puja...
Delia

DIMECRES, 15 DE MARÇAquesta setmana torno a sortir amb el Josep, però ell va sortir a escalar ahir, per tant està cansat i vol fer quelcom tranquil i amb bona roca.La...

12/02/17 a l'Alt Bergadà - Cingles de Malanyeu

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Granvia / c/ Muntaner (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíItinerari: Malanyeu –...
Rialles

DIMECRES, 08 DE GENERAquests dies la meteo diu que farà fred, però nosaltres ens resistim a no sortir a escalar, tot i que cerquem lloc on poder assegurar una bona caloreta i...
Adeu espanya + independència

DIUMENGE, 20 DE NOVEMBRES’acosta una temporada de celebracions i entre dinars familiars, festes i demes tinc clar que poc podré sortir en els propers dies.El Jordi va...
Alarcón-Baraldés, a Malanyeu

Aquestes darreres tardes de bon temps encara dóna temps per anar a Malanyeu a fer alguna via ràpida. L'Alarcón-Baraldés, oberta aquest passat mes d'abril, ens va cridar...

Via dels Senzills a la Paret del Devessó

La dels Senzills és segurament una de les vies més repetides de la matxucada Paret del Devessó. Amb un traçat força engrescador, aprofita àvidament el calcari de primera...
Via dels senzills

DIMECRES, 09 DE NOVEMBREFa dies que el mal temps i les obligacions familiars s’han ajuntat per no deixar-me sortir a escalar, per això el dimecres tot i que es presenta...
Torre Grande di Falzarego, via Dibona

La Torre Grande di Falzarego és una petita agulla situada a prop del coll de Falzarego, i molt bon accés. Amb una impressionant cara est de 300 m de desnivell, per on hi va...
Homedes al Gat

Aquests dies he coincidit amb l'Anna, una espeleóloga inquieta que darrerament li ha agafat el gust a fer via llarga. Després d'un parell de tardes a Malanyeu i al Cingle de...
Al Pont Cabradís i Bonner

28.05.16  El Pont Cabradís, a l’Alt Berguedà, és un túnel natural de 45 m de llarg i una alçada màxima de 7 m, travessat pel riu Aigua de Valls. Segons informen la...
Via

Via " Alarcón/Baraldés"

Aquest dissabte hem fet la primera repetició de la via que vàrem obrir la setmana passada.La idea inicial, sorgida fa uns mesos, era la de cercar una primera tirada, diferent...
Variat de vies a Malanyeu

Aquests dies de festa he pujat un parell de vegades a Malanyeu.La primera ho vaig fer amb el Toni i vàrem aprofitar per fer la via Doraemon i la darrera tirada de la via 1+1=3...

Àngel Borras a Malanyeu

L‘Àngel Borràs no deixa de ser una més de les moltes vies que trobem a la crivellada paret del Devessó. Com totes, aprofita amb avarícia el peculiar calcari...
Via Nadal al Devessó de Malanyeu.

Bona via de placa, llàstima de l'inevitable jardí. Les dues primeres tirades són un festival deponts de roca, ténen una roca excel.lent i són un elogi de la continuitat,...
La Neusnidó a la Paret del Devessó.

Avui no tenia massa temps per escalar i he decidit de fer quelcom ràpid, fàcil i a prop del cotxe. I com que el company no havia estat mai a Malanyeu, doncs hem dit: -Cap...
Malanyeu - Via Independència - 24/01/2016

Malanyeu és un d'aquells llocs, que només per gaudir de les vistes ja hi aniries. Avui hem anat a fer la Via Independència, una via un xic forçada, però que permet fer tres...
Stoc de coc i via dels Senzills, a Malanyeu

Aquest dissabte feia fred i bufava un vent força gèlid. almenys pel què estem acostumats aquest hivern. Així que era un bon dia per portar al José Manuel a Malanyeu, on...
Via ADÉU ESPANYA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 21 de novembre de 2015Un cop més ens reunim els membres del Centre Excursionista Àliga per fer les col·lectives uns cop cada dos o tres mesos, mes o menys i aquest...
MALANYEU, PARET DEL DEVESSÓ, Via DELIA

21/11/15.  Aprofitant què aquest dissabte tenim la sortida col·lectiva de la STAE a Malanyeu, anem a aquesta via què han obert el Francesc Suñol i Francesc Panyella....
Triplet 2015 copa lliga i xampions

DIUMENGE, 15 DE NOVEMBREPer obligacions familiars, aquesta setmana no puc sortir el dissabte i tinc que fer-ho el diumenge, el que m’obliga a trobar un company amb qui sortir....
2+1 = 3, variant de la via

2+1 = 3, variant de la via "1+1=3" i del cabrit

Aquest dissabte amb el Toni pugem a Malanyeu amb la intenció de repetir la nostra via, " Adeu Espanya" que ell encara no havia repetit d'ença del dia que la vàrem obrir, i a...

Integral Farigola Indòmita a Malanyeu

La Paret del Devesó a Malanyeu, un lloc molt pintoresc a prop de Berga amb una roca calcària ben curiosa, tota foradada com si fos un formatge tipus gruyère. La via Integral...
Malanyeu. Via

Malanyeu. Via "Aina"

Aquest diumenge vam pujar amb l'Aina i l'Eduard a escalar la via que porta el seu nom. Per l'Eduard representava la descoberta de la zona de Malanyeu i el poder escalar en una...
Malanyeu. via

Malanyeu. via "directa Carla Alarcón"

Aquest diumenge per la tarda vaig quedar amb en Xavi Solà per anar a Malanyeu. Com que no teniem gaire temps i ell darrerament no pot escalar gaire, vam fer la via " Directa...
Indrets i camins de la vall de Cerdanyola

24.09.15  La vall de Cerdanyola, a l’Alt Berguedà, es troba situada entre les estribacions de la serra del Catllaràs, a l’est, i la vall del Llobregat, a l’oest;...
Via

Via " Triplet 2015. Copa, Lliga i Xampions"

Aquest dissabte, tot i la calor que l'home del temps havia previst que faria, amb el Toni vam pujar a Malanyeu per acabar la via que havíem començat a obrir la setmana...

Via "Vinga Vinga" . Paret de l'Altar. Malanyeu

Foto i ressenya del JoanFa uns quants anys que vaig escalar aquesta via amb el Xavi Solà i en tenia un molt bon record, així que quan el Toni em va proposar anar-hi aquest...
Ruta prehistòrica de Céllecs

Aquesta matinal ens permetrà de conèixer l'anomenada zona arqueològica de Céllecs dins del terme municipal de la Roca del Vallès.Aquest itinerari, de dificultat...
Esperó Sud de Malanyeu

Aquest dissabte no va començar gaire bé... però va acabar molt bé.Un atac d'al·lèrgia del divendres m'havia deixat ben baldat i la recerca d'una nova zona a on obrir una...
MALANYEU, Via GENEROSA

1/05/15. Avui escalar a Malanyeu era una excusa aprofitant què pugem a la Cerdanya. El dia està ennuvolat i no està clar què no vagi a pitjo. De les ressenyes què portava...
Via VINGA, VINGA a la Paret de l'Altar. Malanyeu

26 d'abril de 2015Feia molts dies que havia quedat amb el Wolfgang per anar a la via VINGA VINGA a Malanyeu, però sempre sortia un imprevist i al final ho vàrem deixar per...