Malanyeu

MALANYEU. PARET DEL DEVESSÓ. Via ROCK SUAVE.

18/09/20. Les prediccions meteorològiques no son bones i ens refugíem a Malanyeu. Ramir proposa fer la via Rock Suave i seguir per la Neusnidó fins el cim. Fem l'aproximació...
Poti-poti de vies

02-09-2020 Bergadà Malanyeu Paret del Devesó Via :  “Poti-poti de vies” No os diré a quina via anàvem per que em fa vergonya, realment i mirat en la distancia...
QUERALT. Via QUERCUS.

3/09/20. L’Aina i la Mariona feia dies què quan ens trobàvem, deien què volien escalar i avui al final ho hem pogut fer. La Montse ens acompanya i ens farà alguna foto.La...
De els Joans

05-08-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  De els Joans (Any nou via Nova) Sembla que la temperatura s’afluixa una mica, o si mes no es lo que diuen, però...
Pels cingles de Malanyeu, 2

5.07.20  Ara fa un any vam fer un petit circuit pels cingles situats al nord de Malanyeu, a l’Alt Berguedà, fins al coll o pas de Malanyeu. Avui hi passarem per la resta...
Rock Suave al Devesó.Malanyeu

M'ha semblat una bona via d'equipament esportiu amb els parabolts situats a la distància justa per tal que l'escalada resulti obligada però no exposada.En aquest sentit l'he...
La via Escorpí arriba al cim

L'any 2013 vaig obrir la via de l'escopí, una via de dues tirades que acabava a la R.1 de la via Amics de Malanyeu que havia obert amb en Francesc Suñol l'any 2011.Ara, 7 anys...
Neusnidó al Devessó.Malanyeu.

A la paret del Devessó hi conviuen dos tipus d'escalada,no sempre amb harmonia.Al costat o directament entrecreuades a imaginatives rutes d'autoprotecció hi trobem lineas...
Esperó Nord a l'Aguda Gran.

El segón llarg i el final del tercer ens han semblat molt xulos,amb ambient i continuïtat.La resta normalet amb un tram més trencadot a la tercera tirada.La via roman...
Dels Joans (Any nou via Nova)

18-06-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Dels Joans (Any nou via Nova) Trobada aclaparadora amb els companys desprès de tres mesos de confinament en les...
Sajolida a Malanyeu.

Ens ha agradat molt,típic gruyere de roca súper bona i d'escalada entretinguda,més per l'autoasegurament que pels moviments en si.Més o menys et pots anar assegurant bé...
Via d'Estiu a la Nou de Berguedà.

Les tirades en si són guapes però són ressalts que no acaben d'agafar ambient.Hem enllaçat la primera i segona tirada.Si quan acabem la via ens queden ganes de seguir...
Vies elia i super amics

DIJOUS, 27 DE FEBRERNo es gens habitual que pugui sortir dos dies entre setmana però aquesta vegada he pogut fer-ho i cal aprofitar-ho.Ahir varem quedar amb l’Isabel per...
Montse Curtó

20-02-2020 Bergadà MalanyeuParet del Davessó Via : Montse Curtó ( sortida  Astoret)El dia comença un xic núvol per lo que el esmorzar se allarga tot esperant que...
La Carla

02-02-2020BerguedàMalanyeuParet del Davessó Via : La CarlaDesprès de un segon temps de descans al peu, tornem a provar a veure com respon. El Peu no ha anat malament encara...
Totxo de les agudes berguedà vertical

-EL SECTOR-El Totxo de les Agudes  es un nou sector molt a prop de les Agudes de la Nou de Berguedà. Amb un accés per dins del bosc amb pocs minuts arribarem aquest...
Cingles del Reu (1.263 m.)

var Latitud_sortida = 42.166373; var Longitud_sortida = 1.884616; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
3 vies curtes a Malanyeu.

Aquest dissabte teniem la intenció d'anar a Alòs de Balaguer però la previsió de boira per aquelles contrades ens ha fet canviar de plans i finalment hem anat a Malanyeu a...
L’Amadeu fa 60

11-12-2019                         ...
La maria de ca l'anglada

DIJOUS, 28 DE NOVEMBREAquest mes de novembre esta resultant molt estrany, entre la recuperació, els dies de pluja i els compromisos familiars, quasi no he pogut sortir a...
MALANYEU via Montse Curto

El divendres el Cesc em proposa d'anar a Malanyeu, no és una escalada que m'entusiasmi però  en aquesta època de l'any els colors són preciosos.La via que hem escollit...
Malanyeu - Via Amics de Malanyeu - 09/10/2019

Avui teníem intenció d'anar a Montserrat, però hem vist que estava molt tapat així que hem posat direcció a Malanyeu, i certament ho hem encertat, doncs hem tingut un matí...
Maria de ca l'Anglada a la paret del Devesó.

Ens ha agradat molt,la típica escalada de navegació plaquera de Malanyeu amb una roca de somni.Ens ha semblat igual de bona i del mateix estil que la Nadal i la Aromes de...
Agraïment

01-09-219 Agraïment 01-09-219 Agraïment Avui diumenge  01 d’agost molts de vosaltres estareu preparant la tornada al treball, alguns  us heu guardat uns dies de...

MALANYEU.PARET DEL DEVESSÓ.Via DEL GUILLEM.

31/09/19. La primera intenció era anar al Pedraforca, però la previsió de pluges per la tarda ens ha fet canviar de plans i ens arribem a Malanyeu. Anem a la via del Guillem...
Pels cingles de Malanyeu

15.06.19  La petita i tranquil·la vall de Malanyeu, a l’Alt Berguedà, es troba situada entre les valls més àmplies de Cerdanyola, al nord, i de la Nou, al sud, i, com...
Pels cingles de Vallcebre

10.06.19  Els cingles de Vallcebre, a l’Alt Berguedà, constitueixen un estrep oriental de la serra d’Ensija, amb un replà superior on es situa la població de...
Stoc de coc - malanyeu

MALANYEUEs un petit poble del municipi de la Nou de Berguedà, de gran interès per als escaladors per les seves vies i el seu excel·lent calcari en forma de gruyère.La Paret...
Del Guillem

29-05-2019 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Del GuillemEl Joan me envia una ressenya esquemàtica de una nova via a la paret de Malanyeu, desprès de...
Via INDEPENDÈNCIA a la Paret del Devesó. Malanyeu

Diumenge 26 de maig de 2019Aquest diumenge tornem a Malanyeu fent esmena de l'expresió, "anem cap a la independència". Aquesta via fa temps que ens la miràvem i aquet cop ens...
Malalts de Roca

15 –05-2019 Malanyeu Paret del Davessó Via : Malalts de RocaCom alguns de vosaltres sabeu soc un “QueMacu”  declarat, el millor poble del mon es el meu, Barcelona i...
MALANYEU.PARET DEL DEVESSÓ. Via BADALONA.

8/05/19. Avui no tenim gaire temps i anem a Malanyeu, després de varies opcions ens decidim per la via Badalona.  La via està equipada amb parabolts de 8 i un pitó, les...