Malanyeu

Malalts de Roca

15 –05-2019 Malanyeu Paret del Davessó Via : Malalts de RocaCom alguns de vosaltres sabeu soc un “QueMacu”  declarat, el millor poble del mon es el meu, Barcelona i...
MALANYEU.PARET DEL DEVESSÓ. Via BADALONA.

8/05/19. Avui no tenim gaire temps i anem a Malanyeu, després de varies opcions ens decidim per la via Badalona.  La via està equipada amb parabolts de 8 i un pitó, les...
Via BADALONA a la Paret del Davessó. Malanyeu

Dissabte 4 de maig de 2019Tornem a Malanyeu a fer una de les vies que ens quedaven pendents de fer, la Badalona. No es una via que m'ha fet el pes, doncs te un primer llarg...
Via papillon bleu

DIMECRES, 1 DE MAIGJa tenim superada la Setmana Santa i tot torna a la normalitat, bé quasi tot, perquè aquest primer dimecres és la festa del treball i també distorsiona...
Malanyeu: Sac d'impaciència

Entremig d'aquests dies plujosos, vam poder fer una escapada fins a Malanyeu per buscar alguna de les vies que encara no coneixíem. L'escollida; Sac d'impaciència. Una...
Montse Curtó

17 –04-2019 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via : Montse CurtóAvui un dia de escàndol cel blau i calor de estiu, ens trobem els dos companys al bar i decidim anar a...
>Recull de  les darreres vies escalades

>Recull de les darreres vies escalades

Ja fa dies que no trobava el moment per penjar al blog les vies escalades aquests darrers dies..... i avui l'he trobat.Entremig hem obert una nova via a Alòs de Balaguer que...
Via Rialles al Cingle de la Tor.

En un país on el gres no abunda sempre està be bellugar-se en aquest tipus de roca.La via ens ha agradat, a banda de l'entorn,recorre unes bones plaques de franjes esquitxades...
Epirimountains al Devesó.

Antuvi els escaladors locals seguidors de la ètica de no enferregar les parets es debien posar les mans al cap amb aquesta via.A dia d'avui aquest recorregut no desentona amb...
Malanyeu - Via Doraemon

Seguim amb les dimecres al sol, però aquesta setmana sembla que el temps serà més bo a l'interior, com que no podem sortir a primera hora, decidim anar a Malanyeu, segur que...
L’Amadeu fa 60

13 –03-2019 Bergadà Malanyeu Paret de l’Altar Via : L’Amadeu fa 60El Joan publica al seu compte del facebook una escalada a una via nova i desconeguda, ràpidament els...
1+1=3 al Devesó.

Me la van recomanar després d'haver fet l'Arormes de Malanyeu i no m'ha agradat tant.Més herbosa i menys sostinguda.La roca en gral bona però hi ha un parell de trams a...
MALANYEU-DEVESÓ. Via INFERN.

2/03/19.  A Malanyeu podem trobar vies equipades (les més repetides) però també podem trobar un bon repertori de vies d’auto-protecció, avui anem amb la...
Estat de gracia: malanyeu diferent

Avui hem anat de nou a Malanyeu. La via que hem escollit ha estat Estat de gràcia.És una via diferent de les que fins ara havia fet Aina i MontseCurto. Aquesta és una via...

Aromes de Malanyeu a la Paret del Devesó

Desmarcant-se de la tendència imperant a la zona l’Aromes de Malanyeu proposa una altra manera d’enfilar-se a la paret, més sincera, més autèntica. La via, tota...
EpiriMontains

19-01-2019 Bergadà Malanyeu Paret de Davessó Via : EpiriMontainsSeguim anant al refugi d’hivern donen fred i núvol a tot el País i aquí en mànigues de camisa, ha estat...
Amics de Malanyeu

09-01-2019 Bergadà Malanyeu Paret de Davessó Via : Amics de MalanyeuRefugi de dies curts i freds Malanyeu es el Santuari del hivern, curta aproximació encara a la ombra i...
Pa-ba

29-12-2018 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  :  PA-BAUfff comença a fer fred, encara que amb un dia de Sol  aquí a Malanyeu es per escalar en mànigues...
A la Aromes de Malanyeu....

***Ben bona via d'escalada neta i de com passar pels llocs sense parabolar, de la bona saga dels germans Castellà de l'escola forta Berguedana. Xapó!Només comentar q falten...
Estat de Gracia

22-12-2018 Bergada Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Estat de GraciaPrimer dia d’hivern .... em deixat enrere les pluges i el fred i avui escalarem en mànigues...
Repetint la via PA-BA

Pel matí de cap d'any li proposo al Xavi anar a Malanyeu a fer la via que fa pocs dies hem obert amb en Pany, la via PA-BA que ja ha estat repetida per diverses cordades.És...
Malanyeu - Via Pa-Ba

Avui anem tard, els refredats ens han fet llevar un xic massa tard, quan arribem a peu de les vies, ja tothom està escalant, a la via que volíem fer hi ha una cordada i sembla...
Plaer pels porus: aina a malanyeu

Hi ha dies que quan arribes a casa penses que tot ha anat redó. Aquesta és la sensació que he tingut avui. He escalat sense patiment el que considero el meu grau, el dia...
Aina

19-12-2018BergadaMalanyeuParet del DavessóVia  :  AinaAsseguraven un dia de Sol i pugem amb una fina i intermitent pluja, ufff pinten “bastos”  be de moment...
Aguda Gran, via del Quico

4.12.18  El març del 2014, en el decurs d’una excursió al cim del Sobrepuny des del poble de la Nou de Berguedà, vam passar, de baixada, pel peu d’un conjunt de...
Via La Llastra sortint per gran diedre dreta.

Després de rebentar-nos els avantbraços en una via de cinquè ahir a Malanyeu. Avui anem a descansar a la Cantera sud del Garraf deprés de descartar el pla A.Entrem...
Via

Via " PA-BA"

La via te 3 tirades amb una dificultat de V+ grau tot i que algun pas podríem donar-li 6a. Arribats a la R.3 pots rapelar o continuar amunt a buscar el ràpel de la via Sac...
Doraemon

28-11-2018 Malanyeu Paret del Davessó Via  :  DoraemonUn altre cop L’esteve i Jo esmorzant sols i ja ha arribat el fred, sor t que no es veu ni un núvol i anem...
Malanyeu - Via Neusnidó - 01/12/2018

Tornem a ser a Malanyeu, sembla que ens va agradar el darrer cop. Avui volem anar a la via Neusnidó, abans però, ens trobem amb companys de la Panxa del Bou i la fem petar una...
Malanyeu - Via Montse Curto - 24/11/2018

Malanyeu és un lloc excel·lent  per escalar a l'hivern. Quan hi ha inversió tèrmica i les valls estan plenes de boira, en aquest racó tan bonic sempre podreu escalar....
Montse Curtó

22-11-2018 Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Montse CurtóUn altre cop orfes del nostre company, sembla que ha trobat companys mes importants, en fi que hi farem,...
Esperonet Utopia al Cingel de la To.

Vàrem anar a espetagar en aquest cingle rebotits d'una altre paret. Un ràpid cop d'ull a la xarxa ens va donar a entendre que aquesta era la via més repetida de la paret,cosa...
Via PA-BA. Paret del Devessó

Aquest dissabte, veient les previsions de la meteo, hem apostat per Malanyeu. Quan hi hem arribat la part baixa de la paret encara estava humida i el cel tapadot... Un cop a la...
Bateig a malanyeu: montse curto

Em diu en Toni Vilaseca: - I si anem a Malanyeu? Se m'obren els ulls ... doncs la veritat que en tenia ganes doncs tothom en parlava i jo sóc batxiller de mena. Els companys de...
Vies tomeu i salvadora

DIMECRES, 62 DE SETEMBREDesprés de la quilometrada de dissabte aquest dimecres toca quedar-se per les rodalies.A principi de setmana comencen la convocatòria i aquesta vegada...