Mallorca ran de mar xii raco des cossi embarcador de sa creu

El racó de Corretja - La Franqueta

Comarca de la Terra Alta, Tarragona.Longitud: 3,3km, ruta circular i ben senyalitzadaDesnivell total: 100mTemps de marxa: 1 h sense paradesDificultat: baixaItinerari extret del...
Camí del Metro - Racó d'en Barona

Camí del MetroEl punt d'inici d'aquest bonic itinerari és a la cara nord del túnel de Sóller. Si venim de Palma a la sortida del túnel trobem una esplanada i una petita...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (4)

...segueix de l'apunt d'ahir...EspeleogènesisEstem davant d’un conjunt de cavitats de les denominades tectòniques, ja que la fracturació és el caràcter dominant. Parets...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (3)

...segueix de l'apunt d'ahir...DescripcióEn les notes anteriors ja hem publicat les descripcions que fan els treballs de l’Oscar Andrés i la mes complerta de A.Asensio &...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (2)

...segueix de l'apunt anterior... SituacióJa hem vist en el treballs publicats que aquestes cavitats tenen un conjunt de particularitats que fan aconsellable la seva visita i...
Les coves de Santa Creu d'Olorda (1)

Les coves de Santa Creu d'Olordra, situades a la Serra de Collserola, en terme de Sant Feliu de Llobregat son força interessants malgrat les seves modestes dimensions. Tenen un...
Ressenyes del Racó Tranquil.

Bucólic sector amb bones vies de placa calcària,d'escalada ben tècnica que ens demanarà un bon treball de peus així com una important força de dits.Hem provat la majoria...

Me’n Vaig a Mallorca a la Paret del Grau

Via de caire esportiu totalment equipada, evoluciona sobre un rocam excel·lent. A vegades es fa una xic difícil de seguir pel guirigall de xapes que trobem escampades per la...
Via apia al mollo gros: descobrir un racó de món

Davant del Castell de Claramunt hi ha unes roques que, malgrat esser menudes, destaquen com element diferenciador entre tanta verdor. Es tracta dels Mollons que constitueixen un...
Pic de Racó Gros

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la rutaNúria-Pont de l'Escuder-Torrent de les Molleres-Coll de Noucreus-Fossa del Gegant-Pas del...
Creu dels tres regnes, racó d'ademús

Lloc inici caminada: Arroyo Cerezo, Castielfabib, Racó d'Ademús, Pais ValenciàCaminants: 27 senderistesData: 24-04-2014Hora d’inici caminada:  08:52:43Hora...
La creu de l’aragall (btt).

Excursió curta que no arriba als 20 quilòmetres, amb una mica més de 350 metres de desnivell que trobarem a l’inici de la sortida, sobretot en els últims carrers que...
Volta a mallorca 7: porreres - palma

Tramuntana des de RandaPassa la nit de Reis i tenim molta sort, ens han fet un regal: uns dies magnífics, en una illa deliciosa plena de detalls inacabables, una companyia...
Volta a mallorca 6: porto cristo - porreres

Porto CristoDia 6è de travessa. El cel està tapadot i la temperatura es manté estable al voltant dels 14ºC. Fem un bon esmorzar de bufet i aprofitem per prendre 2 entrepans...
Volta a mallorca 5: bonany - porto cristo

PetraEns llevem a Bonany amb el cel gris però amb millor vista que la nit anterior. Tot i això la boira no ens deixa veure res en direcció a Tramuntana. Xerrem una estoneta...
Volta a mallorca 4: lluc - bonany

paisatge de la serra de TramuntanaDesprés de fer un bon àpat per sopar i una bona dormida ens llevem descansats. El santuari de Lluc té una infraestructura espectacular,...
Volta a mallorca 3: esporles - lluc

mirador de Casa Nova, al fons elbarranc de PareisTercer dia de ruta. El cul ens dóna una mica el "toque" però les cames les tenim alegres i els ulls espavilats per mirar cap a...
Volta a mallorca 2: vall d'orient

Orient, d'on venen els reis potser ....?direcció a PalmanyolaSegon dia a Mallorca i continua fent un sol espatarrant. Aquest cop deixem les alforges i anem a fer una volta per...
Volta a mallorca 1: palma - esporles

baixant des coll de sa GramolaArriben festes de Nadal i tenim 10 dies de festa. L'hivern sembla que no té ganes d'arribar encara i decidim carregar les bicis al ferry i anar...
Puig de sa Creu pel Pas de s'Herba Tendra

Pas de s'Herba TendraSeguint les indicacions del bon amic Pep Torrens, i les passes (track) de l'amic Joan Riera, avui ens proposem una travessa curta per la Comuna de Caimari...
Puig de sa Creu pel pas de s'Herba Tendre 8-8-2015

Desafiant les altes temperatures d'aquest asfixiant estiu, l'amic i mestre Pep Torrens —caminador incansable i col·leccionista de passos—, ens duu al puig de sa Creu...
Castell de Burriac i Creu de Montcabrer

17.05.15  Passejada matinal pel Parc de la Serralada Litoral amb ascensió als panoràmics cims del Castell de Burriac, el Turó de l’Infern i la Creu de Montcabrer,...
PUIG DE LA CREU (668,3 m.)

Cim del Puig de la CreuCIM:Puig de la Creu (668,3 m.)COORDINADES CIM:41°37′ 46.1″ N, 2° 06′ 04.3″ ECOMARCA: Vallès OccidentalHORARI EN TRANSPORT PARTICULAR: 1h 20...
Xàquera, la Creu de Santos.

A cavall entre la Ribera d'Ebre i el Baix Ebre, la Serra de Cardó ens ofereix un bon grapat de raons per visitar-la. La seua vall amagada ha estat al llarg de la seua història...

La creu de gurb

Sant Andreu de Gurb-Can Garrigons-La Creu de Gurb-Sant Julià de Sassorba-Sant Andreu de GurbEsmorzar: l'Hostal Nou (Gurb)
Roc de Mallorca (443 m) i Castellnou (2x1)

IntroduccióL'any passat la FEEC va ampliar la llista dels 100 cims. Van aparèixer algunes muntanyes que no sabia ni situar en el mapa. Una d'aquestes era el Roc de Mallorca....

265 puig de la creu 120214

265 PUIG DE LA CREU 120214Sì voleu descarregar el track de l'Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc per Avifont:Si voleu més detall des de Wikiloc per Avifont:...