Margarida

Aigua de Valls

var Latitud_sortida = 42.132893; var Longitud_sortida = 1.667085; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pel Bages sud

Aquest cop hem fet una barreja de rutes fetes fa una bona colla d'anys per la zona del Bages.Després d'esmorzar iniciem la sortida a Monistrol de Montserrat direcció a Manresa...
Castell de Montgrí

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Torroella de Montgrí-1a Capella-Canal-Cau del Duc-Canal-Castell de Montgrí-Coll d'en...
Volcans de la Garrotxa (740 m)

Dissabte 17 de juny de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 4 h (15 km)Desnivell: 425 m (acumulat)Dificultat (1):...
GR-2: De Santa Pau a Joanetes (675 m)

Dissabte 6 de maig de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 7 h 30 m (20 km)Desnivell: 1.490 m (acumulat)Dificultat (1):...
Per les serres de Milany i de Santa Magadalena

Panoràmica de Vallfogona de Ripollès durant el primer tram de pujada cap al castell de Milany. Foto: Jaume FerrándezLa previsió meteorològica pel primer dia d'abril no era...
De l'Anoia a les Garrigues

Em varen comentar si coneixia la construcció dels Ibers de la Fortalesa dels Vilars d'Arbeca, doncs no, no ho coneixia.Com ens agrada anar als llocs per camins vam obrir...
Riu brugent

Gorgs i salts d'aigua del Riu Brugent: El Duran, Les Planes, Santa Margarida (Les Planes d'Hostoles)
GR1: Alpens - Ripoll

Una etapa més del GR1 en la que hem completat la travessia de la província de Barcelona i hem entrat al Ripollès, ja a la província de Girona. També hem abastat una fita...
Coll de Mola (1.821 m.)

Dissabte 29 d’octubre de 2016Sortida a la recerca de boletsHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarques de l’Alt Urgell i el Berguedà.Temps aproximat: 4...
Talaiots, tresors ocults del Pla

Talaiot des RaconsEl municipi de Llubí té més de 30 jaciments arqueològics d’èpoques pretalaiòtiques i talaiòtiques. El recorregut ens durà a visitar alguns elements...
La Masia Can Fargues

Durant dos dies l'Ajuntament de Barcelona ha obert les portes de la Masia Can Fargues després de la seva rehabilitació per ser l'Escola Municipal de Música d'Horta-Guinardó....
Pantà de foix.

Ruta circular de pocs quilòmetres i no gaire desnivell que ens portar a visitar el Pantà de Foix, iniciant el recorregut des de la mateixa pressa i vorejant el riu per la riba...
Pels camins d'en Serrallonga (III)

Casal de Montdois - el Vilar - Sant Martí de Querós - Santuari de Montdois21.05.16  Després de les nostres visites a la Sala de Viladrau i a les restes del mas...
L'AGULLA GROSSA (846,5 m.)

CIM:L'Agulla Grossa (846,5 m.) COMARCA:Anoia HORARI: 2h35 (1h 35 min. + 35 min.) DESNIVELL:312 m. DIFICULTAT: fàcilRESUMCim de la serra de Miralles,...
La Puda i Sant Salvador de les Espases

6.04.16  Ens hem tornat a reunir “la colla del dimecres”, aquest cop per a fer una interessant travessa des de l’estació de l’aeri de Montserrat fins a Olesa tot...
PUIG CASTELLAR (943 m.) des de La Llacuna

CIM:Puig Castellar (943 m.)VÈRTEX GEODÈSIC: 273123001COMARCA:AnoiaHORARI:1h 48 min. (58 min+50 min.)DESNIVELL: +285 m. DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:El Puig Castellar és el...
La Tossa de Tivissa

29 de setembre de 2013Visita a la muntanya de Tivissa per assolir un dels seus cims més emblemàtics: la Tossa, de 718 mts. Un altre dels 100 cims de la FEEC. Sortim del...
Per la serra de Benavent

25.01.16  Circumstàncies diverses ens han reunit a uns quants “aligots” un dilluns laborable per a fer una excursió. La boira, present a bona part del territori, ens...
Rassos de Peguera - Manresa

Aquesta ruta està basada en la 24a Marxa de Rasos de Peguera - Manresa, una marxa de resistència que organitza el Centre Excursionista de la Comarca del Bages, està...
Cap del Verd des de Gósol

Feia temps que la Serra del Cap del Verd estava en el punt de mira, però per un motiu o per un altre no m'hi havia acostat mai; segurament és que queda eclipsada per uns...

Aquest diumenge, última sortida de l’any!

Visitarem la Tossa de Montbuí, a Santa Margarida de Montbuí. Sortirem a 2/4 de 9 de Collbató, per que el restaurant de la Tossa obre a les 9. Allà esmorzarem. Podem portar...
Volta per Santa Eugènia 28-11-2015

Aquesta vegada trescam per un municipi del pla, el més occidental de la comarca del Pla de Mallorca, Santa Eugènia. Una terra plana on cercarem les petites elevacions (puig de...
Alcover - montserrat: cca

Sortida proposada pel Club Ciclista Alcover per anar i tornar d'Alcover a Montserrat. Ens trobem a les 7 a.m. i carreguem les motxilles a la furgoneta que ens anirà acompanyant...
Puig Cornador (1.228 m.)

Dimecres 16 de setembre de 2015Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 4 h.Desnivell: 400 m.Dificultat: Normal.Programa: Sortirem a...
Pels camins d'en Serrallonga (II)

Santuari del Coll - Sot de Serrallonga - Coll de Serrallonga - Mas Serrallonga7.06.15  Reprenem el cicle d’excursions pels camins del mític bandoler Serrallonga. Si en...
Salts del Murris i de Santa Margarida

Les Planes d'Hostoles gaudeix de dos racons que recomano per la seva bellesa. Ambdós estan relacionats amb dos gorgues i els corresponents salts d'aigua. L'un és el salt del...
Volcans de la Garrotxa

A peu, en ruta o de turisme, la visita als volcans de la Garrotxa sempre és  agraïda. Unes muntanyes singulars, de les quals n'hi ha ben poques al nostre país, donen a...
Volcà de santa margarida.

El Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, és un dels millors exemples de paisatge volcànic de la península Ibèrica i un dels més importants d’Europa,...
Santa maria de cabagès

Les Escanes (Vidrà)-El Toll-Santa Margarida de Cabagès-Les Escanes (circular)Esmorzar:Hostal Serrasolsas-La Creu de l'Arç (Vidrà)