Marialles

Sant Martí del Canigó, pilier de Sant Martí

A Marialles hi volíem fer un parell de vies, però la segona estava mullada, així que decidim començar a tornar i parar sota Sant Martí del Canigó per provar l'esperó. El...
Lunule partie, escalada prop de Marialles

Després d'una tarda i nit amb força pluja, s'aixeca un dia lluminós. Amb la mullena que hi ha per tot arreu, busquem una via orientada a l'est, i la casualitat va voler que...
Via Etambot a Marialles.

Segona tirada.-Cordada: Txus i Busquets.-Accés: Cal anar fins al refugi de Marialles. Si venim des de l'Empordà agafem l'A7 i sortim a la sortida 42. Anem seguint les...

Canigó (2.784 m.) per la cresta de Gasamir

Sortim des del refugi de Marialles i avancem pel camí normal fins passada la cabana d'Aragó. Llavors enfilem pel dret, sense camí i en forta pujada cap al pic de Gasamir,...

Championnat du Canigó34 km D+ 2200mVERNET-LES-BAINS (FRANCE)Circuit de 34 quilòmetres ; pujada de 18,1 km, i 15,9 quilòmetres de descens. Desnivell de2.180 metres entre...
Costabona i Roca Colom

El grup de caminadors del GR ha fet avui una sortida una mica diferent. Avui, aprofitant quue ja fa calor i la neu ha reculat molt, hem anat a fer un parell d'ascensions pels...
Canigó

Dilluns, 12 d'agost 2013Vallter (Ripollès)55 kms. - 16h.Diuen que a la tercera va a la vençuda... cert, però també és cert, que ens ho va fer gruar, de principi a fi,...
La pica del canigó

El massís del Canigó es troba situat entre les comarques del Rosselló, el Conflent i el Vallespir, i tot i que el Tractat dels Pirineus va fer que avui en dia aquestes terres...
Manlleu-canigó (a peu)

Dimecres dia 5: Manlleu-VidràDijous 6: Vidrà-CamprodonDivendres 7: Camprodon-Refugi MariallesDissabte 8: Refugi Marialles-Canigó (No fou posible per el mal temps) ho deixem...
Pica del Canigó

Ja fa temps que volíem pujar el cim del Canigó, muntanya simbòlica per als catalans: és part de la nostra història i de la nostra terra. En Francesc ens va preparar la...
Núria-Canigó (dia 2: Ulldeter-Marialles)

dia 2: Ref. d'Ulldeter-Vallter-Portella de Morens-Portella de Concròs-Portella de Rojà-Esquerdes de Rojà-Collada de Roques Blanques-Collada del Vent-Pla Guillem-Ref. de...