Marina

Cims de la Serra de Llaberia

11 de novembre de 2018Aquesta vegada pugem fins a la Ribera d’Ebre, al poblet de Llaberia, per conèixer una mica millor la preciosa serra que l’envolta i a la que li dóna...
MONTAU (657,6 m) des de Begues Park

CIM: Montau (657,6 m) des de Begues COORDENADES CIM: 41º 20'45.07” N / 1º53' 6.048”EVÈRTEX GEODÈSIC: 282128 001COMARCA: Baix Llobregat /Alt PenedèsDESNIVELL: +306,3...
Marines de Son Olesa i Son Ferrandell

Restes de la caseta d'en GregoriUna caminada per les marines de Son Olesa i Son Ferrandell, dues grans possessions de Valldemossa. Es tracte d'un recorregut circular i no massa...
Font de Paratella

Per anar a la Font de Paratella, no vaig a descobrir Amèrica ara, sols cal seguir la carretera que va de Benissa a Sant Jaume o Benimarco i en passar sobre el túnel del...
Luchon Aneto Trail (65km & 4.400m D+)

Tras un par de años colaborando como voluntario en la Luchon Aneto Trail, además de conocerme perfectamente el itinerario del recorrido, tenía muchas ganas de completar esta...
La Vall de Betlem. Badalona- Badalona

Excursió realitzada el 1/7/2018Senzilla caminada per la Serralada de Marina, a la capçalera de la Vall de Betlem, o de la Riera de Sant Jeroni, enllaçant les ermites de Sant...
El penyal d'Ifac a la Marina Alta

Passejant per la platja d'Altea i contemplant de lluny el Penyal d'Ifac, vam decidir de pujar-hi.  El penyal d'Ifac és una penya aïllada, localitzada a la...
GR 92 Etapa 28 Hospitalet - Ametlla de Mar

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333;...
194 - Pas du Pi pel rafal d'Ariant 21-4-2018

Recórrer la regió de Mortitx és una dura prova de resistència per qualsevol excursionista. Els relleus abruptes d'aquesta zona representen una excepció a la serra de...

Camino a Fisterra: Sta. Mariña - Hospital

Tercera etapa del camí a Fisterra. Després d'esmorzar a l'hotel Casa Jurjo, el transport de l'hotel ens ha portat fins a Santa Mariña, just en el punt on ahir vam acabar la...
De viatge i exili

Acabo de triar per a aquesta entrada el tipus de lletra "helvètica"; no sé, potser per a variar. O perquè això d'helvètica vol dir suïssa i aquests darrers dies en parlem...
Camino a Fisterra: Negreira - Sta. Mariña

Segona etapa d'aquesta ruta a Finisterre, plàcida i sense problemes com totes les etapes del Camí de Fisterra, on l'única dificultat és la llargada de les etapes si les...
EM Canal de Gósol, Pedraforca

***Ben bona esquiada a la canal de Gósol que penja del Fals Pollegó Inferior, tan efímera que quan la trobes prou facida de neu o està regelada o està allavosa o ......
Mitja Colomenca. Bona cursa i millors sensacions

Les pistes d'atletisme Antonio Amorós, a Santa Coloma de Gramenet, punt neuràlgic de la VI Mitja Marató Colomenca. Foto: Jaume FerrándezLa sisena edició de la Mitja Marató...
Davallador de sa Senyora (Marina de Llucmajor)

Penya-segats del Cap BalncEspectacular itinerari pels penya-segats de Cap Blanc amb les tres davallades factibles fins al mar.La primera baixada pel davallador de sa Senyora, un...
La gola del ter.

Descripció de la ruta; avui farem una passejada pel tram final del riu Ter. Després de néixer entre les altives muntanyes de la zona d'Ulldeter, ens desplaçarem arran de...
De la Pobla de Lillet a Sallent

El projecte dels Camins Ramaders de Marina consta d'un ramal central que va de Llívia a Vilanova i la Geltrú i de dos variants, una que va de Bagà a Vilafranca del Penedès...
D'Avià a Sant Miquel d'Olèrdola.

Dins del projecte dels Camins Ramaders de Marina ens faltava aquest tram per completar la ruta principal de Llívia a Vilanova i la Geltrú.Hem quedat a Avià a les 9 i com...
Tossal de la Marina

Alt Maestrat i Ares: boscos autòctons de roures i aurons, barrancs de vertigen, arquitectura de pedra seca, molins hidràulics, masos i molt d’encant; què més es pot...
FAVERSHAM  to  WHITSTABLE

FAVERSHAM to WHITSTABLE

Un dia d'agost anunciàven molta calor. I no ens va quedar més remei que anar a la platja.Després de molta feina a l'ordinador, tot investigant mapes i horaris de transport...
Volta a la marina 2017

De normal no m'agrada fer cròniques perquè em resulten empalagoses, simplement m'agrada destacar alguns detalls per defenir les nostres rutes, però els 160 kms, amb...
Ferrata de cala moli (sant feliu de guixols)

Feia temps que tothom em parlava de la Ferrata de Cala Molí a Feliu de Guíxols i em cantava les seves meravelles. Jo em resistia dient que estava molt lluny,  finalment...
Cueva del Acantilado Este de Monpás.

Notas sobre la exploración de una cueva marina interestratos en Monpás (Ulía).Carlos Galán, José M. Rivas & Juliane ForstnerAranzadi. Abril 2017.
Aitana

En aquesta ruta visitarem una de les muntanyes més emblemàtiques d’Alacant, Aitana que no sols és el sostre de la Marina Baixa sinó també de tota la província....
La talaia de s'Estalella

Talaia de s'EstalellaAquesta és una excursió pel litoral del Migjorn de Mallorca, en el municipi de Llucmajor. Recorrerem una costa accidentada d'alts penya-segats i petites...
Serra d’Oltà

Aquesta muntanya és la gran desconeguda de la Marina Alta, un promontori a prop de Calp  de 588 metres que ens oferirà unes fantàstiques vistes cap a la mar Mediterrània....
Benicadell vs puig campana 5/2/17

Aquest cap setmana hem registrat 2 activitats ben diferents en cims d'una mica de renom a la Comunitat Valenciana.El dissabte amb una ruta senderista circular i ascenció...
On és el material del Solencio de Bastaras?

Parlant amb un company, em diu que perquè no escric sobre el tema del material del Solencio, ja que va ser un episodi dels més forts dins l'espeleo catalana. De "picar-se...
Foradades de la Jovera

A diversos llocs de la costa catalana s'han localitzat diversos tipus de cavitats, les més pròpiament degudes a l'abrasió marina, i les resultants de processos de...
No hi ha la placa de l'Adolfo

En diuen "El Mirador del Poble Sec". És un parc urbà que fa uns quants anys es va fer per a dignificar tot un espai als peus de la muntanya, que havia quedat abandonat i...