Mariola

Rutejant pel cor de la mariola 14/5/17

Rutejant pel cor de la Mariola des de les caves fins Banyeres de Mariola i salvats per la trobada amb els Eurobikers perquè el gran capità no tenia prou.Per fi ens retrobem...
Via Mariola Motors a la Pala Alta del Montroig

Dies enrera ens trobem al Montroig amb la Pilar, la Silvia, la Cristina, en Francesc, en David, i un servidor per anar a repetir alguna de les seves boníques vies i gaudir de...
A les caves despres de la gran nevada 17

Setmana i mitja després de la gran nevada ens veiem obligats a pujar a les caves amb l'esperança que la pista estigués neta, però més aviat ens trobem amb tot el contrari,...
Riu Vinalopó i Banyeres de Mariola

El riu Vinalopó naix a la Serra de Mariola, entre els termes de Bocairent i Banyeres de Mariola, i desemboca a la Mediterrània a través de les Salines de Santa Pola...
Miqueluchi

DIMECRES, 25 DE GENERUna nova setmana amb el temps revolucionat, la veritat els homes de la meteo o posen força cru per dimecres, però tot i això em resisteixo a renunciar a...
Mariola motors

DIMECRES, 15 DE DESEMBREAquest dilluns m’ha trucat el meu fill Gerard per sortir el dimecres amb la sal vetat que l’altre fill , el Guillem , no treballa i ens acompanyarà....
La volta dels tunels de villalonga 2016

Els Pedalsdeplom hem pres partit en la ja clàssica volta dels túnels de Villalonga, aquest any una mica més light sense la pujada al Benicadell. Bona volta...
La ruta del trail 28/2/16

Us deixem les imatges de la sortida de la setmana, en lloc de pujar a Mariola vam improvisar una ruta seguint el trail de Lurbel entre Ponce, Sant Crist i barranc dels...
Ontinyent - onil 21/2/16

Ruta de carretera amb 4 ports en els 84 quilòmetres de ruta entre Ontinyent - Onil, amb un desnivell de 1600 metres.Seguim creixent en aquesta disciplina i...
Montcabrer

Aquesta és una de les muntanyes més entranyables, més populars i de més tradició excursionista del territori valencià; el cim per excel·lència de la Serra Mariola, el...

Mariola Motors al Montroig

Ben a prop del Monestir de les Avellanes trobem la Pala Alta, aquesta muntanya és el cim més alt del Montroig i esdevé un lloc ideal per escalar i posar a prova els nostres...
Skimo per Tavascan (Pallars)

** Dia sense rumb i el cap cot de lo efímer d'aquest hivern que no sap ser hivern... passem del polsim màgic que estimula els nervis a una papa consistent, amb una...
Montcabrer (1.390 m.)

//--> Arribem a la carena de la serra de Mariola Davant ja tenim el Montcabrer El camí voreja el cim per la seva base Baixant del...
Volta de fira mariolina 15/11/15

Volta de fira amb Jordi. teniem pensat rodar fins Beneixama però la boira ens fa canviar els plans i acabem en la font de Mariola on la carretera és...
Les neveres de Barx

Cap activitat humana ha deixat una empremta tan profunda al nostre patrimoni com un nou ofici que sorgiria entre els segles XV i XIX, el del nevater. Quan encara no havien...
Inhòspit mariola

En Ramon Pach em proposa anar al pic Mariola. Li contesto que no sé pas on és. Al final de la vall de Cardós, prop del port de Tavascan.Per internet no hi ha gaire...
Fort west beneixama 15/3/15

Bona sortida de btt aquesta setmana amb tirada llarga de 61 kms i amb 2 trams nous, sense dubte una ruta molt recomanable.Abans de res l'ultim video que hem editat, es de la...
Malagana - mariola - senda el port 8/2/15

Després de les previsions al llarg la setmana passada sobre una altra nevada vam marcar ruta per la Serra Mariola, aquesta vegada amb un recorregut més àgil i amb...
De ruta  a les caves nevades 19/1/15

De ruta a les caves nevades 19/1/15

Una altra vegada per la serra Mariola, aquesta vegada obligats després de la nevada del dilluns.No sol nevar massa per això cal aprofitar i veure els racons...
Ontinyent - font dels patos - la sarsa 18/1/15

Moltes vegades quan tracem una ruta al gps és una incògnita el que realment ens trobarem després sobre el terreny i és fàcil trobar-nos amb camins intransitables ..Aquesta...

Mariola Motors. Pala Alta. Montroig

No és la primera vegada que manifesto que el Montroig em té atrapada, enamorada, corpresa i esmaperduda… :) Fora bromes el color de la Pala Alta i de la Pala del Coll...
Btt serra mariola 28/8/14

Volta de btt per l'interior del parc natural de la serra Mariola  amb Dolo i Laia, de 30 quilòmetres, amb uns 25 de luxe per pistes per les que no havia passat mai i...
De ruta per la mariola / vinalopo 26/8/14

Segon caminata per la serra Mariola per la part del naixement del Vinalopó amb les meves campiones.Vam fer una ruta circular de 5 quilòmetres deixant el cotxe als deposits,...
Volta a mariola  21/8/14

Volta a mariola 21/8/14

TOT SUMA.I com no podia ser d'una altra manera aquesta també, seguim carregant quilòmetres en una setmana en què no esperava sortir massa per ser festes a Ontinyent, La...
Cava don miquel - cova del bolumini 25/5/14

Aquest diumenge volta GUAPA, GUAPA de btt per la serra Mariola, vam visitar 2 llocs inèdits per molts de nosaltres com son la cava de Don Miquel i la cova del Bolumini gracies...
Aitana per la font de Partegat

Malgrat l’aspecte inexpugnable i rocallós de l’arrodonida ombria d’Aitana, els seus inaccessibles, grisos i verticals cingles oculten una sèrie d’herboses i...
El Benicadell pel port d'Albaida

L’escarpada, afilada i espadada cresta del serrat del Benicadell, fabulós gegant de pedra mític al món del senderisme, malgrat la seua inaccessible aparença inicial ha...
Senda enginyers - avioneta 3/11/2013

Aquesta setmana no hi han massa imatges de la volta del diumenge pero si que hi ha bastan contingut per a compatir com estos 2 videos que vaig acabar el dissabte de la marxa de...

A la serra de Mariola

La Mariola és més que una serra, i com escriu Vicent Andrés Estellés és “la serra que dóna entitat als nostres pobles”. En aquesta ocasió anem a entrar a la...
Mariola  - barranc del zinc 16/6/2013

Mariola - barranc del zinc 16/6/2013

Imatges de la volta del passat diumenge dia 16Amb la segona visita al Barranc del Zinc per sendes NovesAquest proxim diumenge  hi ha la quedada de l'Alcudia de Crespins i...
Carros de Foc

La travessa Carros de Foc, cobreix una de les zones més ben conservades i de més bellesa dels Pirineus, el Parc Nacional d’Aigües Tortes i Estany de Sant Maurici, l’únic...