Marques

MALANYEU. PARET DEL DEVESSÓ. Via ROCK SUAVE.

18/09/20. Les prediccions meteorològiques no son bones i ens refugíem a Malanyeu. Ramir proposa fer la via Rock Suave i seguir per la Neusnidó fins el cim. Fem l'aproximació...
Esperó del Refugi.

La via m'ha acabat fent prou patxoca.Els primers quinze metres són un pèl desencoratjadors per la qualitat del rocam que sense arribar a ser pèssima demana una mica de...
Perafita i Monturull revisitats

25.08.20  Ara fa tres anys vam fer un molt recomanable circuit pels estanys de la Pera i els pics de Perafita i Monturull, a l’extrem occidental de la Cerdanya, al...
Espolon gàllego + espolon  fuertes

Espolon gàllego + espolon fuertes

DIJOUS, 10 DE SETEMBRE Desprès que la darrera sortida fós “light” en quan a quilometratge i aproximació, aquesta setmana tinc ganes d’ apretar la maquina...
Nordmagnum al Calderer.

Díedres i fissures guapos intercalats de rostoll genuí de cara nord ( escombreres,herbes i companyia )M'imagino que amb els anys i les repeticions es pot acabar convertint en...
GR92: Amposta - Ulldecona

El GR92 és un dels camins de gran recorregut que hem completat amb el grup de caminadors del GR. Va ser el primer i vam estar dues temporades senceres per completar-lo. En...
De tuixent a la serra del verd per la plana

Des del poble de Tuixent s’albira una meravellosa panoràmica sobre la serra del Verd. Queda mil metres per damunt nostre per una encinglerada paret trencada. Els boscos que...
Cingles de la creueta ii

DIUMENGE, 23 D’AGOST Ja hem acabat l’estada a la Val d’Aran i tornem a casa, però aquesta vegada tornem el dissabte o sigui que si puc sortir será el diumenge i...
Tuc de Ratera (2863 m.)

Considerat un dels cims més accessibles d'Aigüestortes, aquest qualificatiu de cap manera desmereix una visita al Tuc de Ratera. A cavall de la Val d'Aran i el Pallars...
Punta del Fangar.

10 d’agost de 2020Un imprescindible d'estiu! mentre encara és possible.Després de visitar, aquest estiu diferent que ens ha tocat a viure, des dels cims del Pirineu i...

Els Bessons. Garrigues.

3 d'agost de 2020 Segueixo la ruta per la "Terra Ferma", a la recerca de muntanyes de la llista dels 100 cims de la FEEC. Aquesta vegada l'objectiu és un cim modest...

"100 cims" de l'Empordà

Aprofitant uns dies d'estada a l'Empordà, hem combinat mar i muntanya per conèixer aquestes comarques que als de Ponent ens queden lluny. Tot i que esperàvem trobar més...
Per la catalunya nord (ii): roc de madres

Era un cim que feia temps que el tenia entre cella i cella. Ara amb l'escusa dels 100 cims de la FEEC decideixo pujar-hi. És un cim força concorregut i amb un camí molt...
Bony Blanc (2755 m.) i Bony Negre (2724 m.)

Mentre la corrua de taxis no deixa de portar turistes al planell d'Aigüestortes, altres valls del Parc Nacional romanen buides a l'espera d'excursionistes. N'és un exemple la...
Via gas-oil et décibels

DIUMENGE, 02 D’AGOST Desprès d’ una setmana per a oblidar (escalatoriament parlant), arribem a casa el dissabte i ja estic buscant companys per diumenge. Per sort la colla...
L'enveja és molt dolenta: gas-0il et decibels

Ahir vam fer la via Ni sueur ni peur que ha estat una passada. Hem decidit quedar-nos i fer avui la via paral·lela de Gas-oil encara que més exigent, però també molt ben...
Ni sueur ni peur, el nom ho diu tot

Ni sueur ni peur (ni suor ni por). El nom ja ho diu tot. És d'aquestes vies que s'obren, molt a França on sembla que no hi ha tanta discussió com aquí, vies per...
Pic de Pala Clavera (2678 m.)

Tot i que certa propaganda ens vol vendre cada estiu la idea de la mediterraneïtat com quelcom essencial del nostre tarannà, són els Pirineus l'espai que ha forjat bona part...
Cingles de Tavertet i Puig de la Força

18.07.20  Interessant ruta circular pels cingles de Tavertet, on a l’espectacularitat de les parets dels cingles cal afegir les grans vistes que tindrem. Des de l’àrea...
Barranc de Lloret. Port

20 de juliol de 2020Aquesta vegada la font d'inspiració ha estat un altre dels usuaris de wikiloc a qui tinc el goig de seguir, i que us recomano: Lo Favaret. Me va cridar...
Pels cingles de Malanyeu, 2

5.07.20  Ara fa un any vam fer un petit circuit pels cingles situats al nord de Malanyeu, a l’Alt Berguedà, fins al coll o pas de Malanyeu. Avui hi passarem per la resta...
Pics de Medacorba i Roca Entravessada

Hem fet una escapada a Andorra per pujar un dels cims més característics del Principat, el Medacorba. És un cim singular, al límit entre l'Ariège, Andorra i la Vallferrera....
Porta

08-07-2020 Cerdanya Porta La Fullatera Via :  Gas Oil (sortint per la Ni Sueur) Com que he arribat tant fets pols no  he tingut esma de pujar al altre costat del...
Canfranc - Tobazo - Via Tobazogan - 04/07/2020

Ens havíem marcat com objectiu fer dues vies en el cim del Tobazo; la via Valle de Canfranc i la Tobazogan, però desprès vàrem obrir la via Torrijo i també la vàrem posar...
Alàs – Ortedó – Cerc - Alàs (1.171 m)

Dissabte 4 de juliol de 2020Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 5 h (14,8 km)Desnivell: 455 m (acumulat)Dificultat (1):...
Na Ferrana pels passos d'en Gotleu i de s'Ego

Roques al costat del rotlo de sitjaAproximació: Arribem al poble d’Esporles venint des de Palma i trenquem a l’esquerra pel carrer Costa de Can Tries. Seguim els indicadors...
Puig d’Agulles (654 m)

Dissabte 27 de juny de 2020MatinalHora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Llobregat.Temps aproximat: 3 h 30 m (7,7 km)Desnivell: 340 m (acumulat)Dificultat:...
Ascensió als Torreneules

El Torreneules és un dels cims més clàssics de Núria, ja que domina des de l'altura la Vall del Fresser i és molt visible des de tota la Vall de Ribes. Aquest cim té una...
Gósol - Moripol

var Latitud_sortida = 42.231158; var Longitud_sortida = 1.661455; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...