Martin

Garrets Eusebi a la Formiguera.

Bona via esportiva en el seu grau,oberta per dalt amb l'encert de deixar un dels pasos que a nosaltres ens ha semblat dels més difícils obligat.Així no queda una via...
ITACA entrada DEJA AL CLIENTE SATISFECHO

DISSABTE, 28 D’ABRILLa sortida d’aquest cap de setmana és presenta diferent, amb la família baixem a Horta per fer una sortida familiar amb els Grau i si és possible amb...
Corriols solans cerdans

Distància: 32 km.Desnivell: 1250 m.Dificultat tècnica: mitjana-alta, puntualment alta.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Martinet.Boníssima ruta per a dies que trobarem les...
MONTSERRAT. TALAIA GRAN. Via CERVERA-RAÚL.

28/04/18.La predicció no és gaire bona aquest dissabte, davant dels dubtes d’on anar ens quedem a Montserrat. Montserrat està emboirat però sembla què aguantarà,...
ROCAMAURA. Via DEL

ROCAMAURA. Via DEL "MAÑO"

25/04/18.  Avui al final ens ajuntem quatre, per quedar ja ens hem fet una mica d’embolic. Anem cap a l’Estartit, entre una cosa i un altre arribem tard a la...
Okupes

DIVENDRES, 30 DE MARÇAquesta setmana és atípica, no sortim per passar dies fora sinó que estem fent escapades curtes.El dimecres, aprofitant el bon dia anem als rasos de...
Pic de Campirme (2.633 m) amb esquís

La previsió del temps era força dolenta per al dia d'avui, però mirant amb detall les previsions semblava que podia haver-hi una petita finestra de bon temps a primera hora...
LIBRE en Montañesa (pared oeste)

Llibertat.Paraula encisadora que tot-hom s'apropia i alguns manipulen,rabiosament actual,compromesa,amb un punt de perill com el recull d'itineraris esplèndits d'aquesta...
Trio de vies a Malanyeu

Aquest dissabte vam pujar a Malanyeu a on encara hi havia força neu a la part obaga del poble.Fins que no va tocar el sol a la paret, a 2/4 de 10, el fred era intens, però a...
Cursa dels Biberons (22 km, 1200 d+)

Ja van cinc edicions d'aquesta cursa de muntanya que sortint del Pinell de Brai, a la Terra Alta, s'endinsa per les entranyes de la Serra de Pàndols per assolir el seu punt...
Casa Vicens - Gaudí

La Casa Vicens és el primer projecte important de l'arquitecte Antoni Gaudí. L'any 1883 va començar a construir una casa d'estiueig a la vila de Gràcia per al fabricant de...
Pointe Basse de Mary (3.126 m) amb esquís

L'ascensió programada per avui és la més clàssica de l'Ubaye. Es tracta de l'ascensió a la Pointe Basse de Mary, un cim molt esquiable situat a sobre de la petita població...
La Martinetti Ros i l'Excalibur al Cilindre.

Primera escalada de l'any i ho hem fet per partida doble en dues curtetes vies de la part esquerra del Cilindre de St. Llorenç de Montgai. Primer la bonica Martinetti Ros i...
Entre blue mountains i sidney

El territori de  les Blue Mountains forma uns dels Parcs  Nacionals més visitats d’Austràlia. Degut a la seva proximitat amb Sidney s’hi organiTzen visites...
Axis Mundi a Busa.

La més justeta en quant a roca de les de l'Indi  que hem fet a Busa,degut a l'equipament abundant marca de la casa la pèssima qualitat de la roca en algún tram no...
Via la Torna, Miranda de Sant Joan, Montserrat

Han passat molts dies des de la darrera publicació, no és el lloc per esmentar els diversos factors que han contribuït a aquesta displicència, però ja que retorno hi han...
Martineti-ros, marisa gil i gallifardeu

DIUMENGE, 12 DE NOVEMBREAquesta setmana comença a notar-se el fred i cal cercar llocs “calents” per poder estar còmodes. Com que dissabte no puc sortir, (la senyora m’ha...
De Viliella al Molí de Salt (1.565 m)

Dimecres 1 de novembre de 2017Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 1 h 15 (3 km) + 1 h 30 (4 km)Desnivell: 60 m + 240 mDificultat...
Congost del regué: agulla dels rellotges

Fa uns dies en Jordi Marmolejo va penjar al Facebook de la SEAM una ressenya  de l'Agulla dels Rellotges. Es troba  a la carretera de Baldellou a Camporrells, a...
Disfrutando en la sombra

Dues vies per fugir de la calor que comparteixen trets comuns: el bon gust, bona pedra, i una cuidada execució realitzada pels mateixos obridors.Alhora ben diferents: mentre...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...
Cerdà Riera a la Bandereta.

Una altre de les grans clàssiques del vessant nord de Montserrat. A les guies es recomana aquesta via juntament amb l'Aresta GAM al Bisbe i la Punsola al Cavall Bernat...
Pic Palas (2.974 m.)

var Latitud_sortida = 42.835120; var Longitud_sortida = -0.383032; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Anglada cerda

DILLUNS, 24 DE JULIOL.Primera sortida de vacances amb la família.Com tenim  per costum hem quedat amb la família Grau –Romero i Rosillo –Romero per fer una escapada...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (I)

El Camí de Sant Jaume per la Cerdanya és una via secundària del camí principal català (de la Jonquera i del Port de la Selva a Montserrat i Alcarràs), antigament...
Pilar Martinez

20-07-2017MonestirGorra Frígia Via :  De la Pilar M.Darrerament no venim gaire per Montserrat, ens fa mandra caminar per anar a trobar vies diferents i les que podem fer...
Cova del Granit (1). Torla, Huesca.

La cova del Granit fou descoberta per l'amic Toni Robert el 1976 tot aprofitant les campanyes d'exploració que l'Espeleo Club de Gràcia estava desenvolupant en el Sistema...
Escalades a la Sala de la Verna (PSM).

El punt final que representà les primitives exploracions de la Sima de la Piedra de San Martín era la colossal Sala de la Verna.Amb l'obertura del túnel per l'aprofitament...
Estanys de la Pera

var Latitud_sortida = 42.391480; var Longitud_sortida = 1.687390; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Esperó d'ellà

DIUMENGE, 07 DE MAIGAquest dissabte tenia els plans fets per sortir però una indisposició de la Martina m’han trastocat tos els plantejaments I no he pogut sortir.Per sort...
Vies

Vies "Arnau Oleguer" i "Queraltina"

Aquest dissabte hem anat a Berga per fer la via "Arnau Oleguer" i enllaçar-la amb la via "Queraltina". Aquesta és una molt bona combinació que et permet escalar uns 300m amb...
Barranc del Bassiol

Març 2017El febrer passat el vaig dedicar a buscar la Cova del Test o de la Cantarella, a l’extrem sud-est del Montsià. Cada vegada que pujava pel sender del mas de Vilero,...
Integral Pilar Martínez al Gorro Frigi.

Via amb molt poques referències situada a la cara sud del Gorro Frigi. De fet, a la guia d'en Luichy de Gorros no hi surt el nom. Nosaltres només l'hem trobat al blog d'en...