Martin

Dodeskaden a la Roca Punxeguda,Cadí.

Alpinada per gaudir en la intimitat del rocam i entorn tant peculiar del Cadí.La dificultat tècnica no és molt elevada ni mantinguda però hi ha altres factors que ens han...

473 - Sta Magdalena de Cambrils des de Fontcoberta 9.10.19.Els tres de la Catalunya Central per l’Eix transversal C25 van fins la sortida de Vic-Puigcerda on agafen la C17...
Cueva de los Arnales

Després de la intensa jornada de muntanya d'ahir al Tendeñera, avui toca tornar a casa però hem volgut aprofitar que estàvem per aquestes contrades per fer una activitat...
GORRO FRIGI Integral Pilar Martinez

D'aquesta cara del Gorro, només havia fet la GEDE. Aquesta via no sé si va buscant l'espai entre vies, doncs mentres vas pujant vas veien expansions pels costats. La via no...
Un altre tomb per Cabrera

15.09.19  Tercera ressenya que dediquem en aquest bloc a la muntanya de Cabrera, al Collsacabra. En aquesta ocasió sortirem de Sant Julià de Cabrera per anar cap al coll...
Pla de Llet (2.141 m.)

var Latitud_sortida = 42.379943; var Longitud_sortida = 1.667166; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pels camins del comte Arnau (2)

Planelles - Coll de Coma Ermada - Costa Pubilla - Coll de la Bona - Planelles21.07.19  Ja fa gairebé dos anys vam fer una primera aproximació als indrets llegendaris del...
Tusse de Remuñe (3041 m.) i Pico Rabadá (3045)

Nova sortida d'estiu del Club Alpí Bell-lloc, que aquest cop ens ha portat cap a la vall de Benasc, per ascendir aquests dos cims recorrent dos de les valls més emblemàtiques...
Ruta de les ermites de Tella

var Latitud_sortida = 42.574470; var Longitud_sortida = 0.184577; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Pilar de Sant Martí al Canigó.

Petit recorregut de ressalts,segurament sigui una bona opció per iniciar-se a la via llarga.Hi trobarem un equipament generós,bona roca ( compte amb uns blocs al primer tram...
Pilar martinez a la gorra frigi: no defrauda

Quan vam quedar amb l'Aleix per anar la via Pilar Martínez a la Gorra Frigi no pensava que m'aportaria res de nou. Una més a la Gorra Frigi, vaig pensar.Anàvem per veure si...
Prat d'Aguiló

var Latitud_sortida = 42.354199; var Longitud_sortida = 1.703047; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pic de Perafita (2.756 m)

Dissabte 6 de juliol de 2019Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 5 h 30 m (8,3 km)Desnivell: 600 m (acumulat)Dificultat (1):...
Caminada posant les stolpersteine de lleida

Hi ha dies que toquen fibra. Dissabte, va ser un d'aquests dies. Resulta que el 20 d'abril d'enguany vam posar la primera Stolpersteine a la ciutat de Lleida però l'escultor...
Pels cingles de Malanyeu

15.06.19  La petita i tranquil·la vall de Malanyeu, a l’Alt Berguedà, es troba situada entre les valls més àmplies de Cerdanyola, al nord, i de la Nou, al sud, i, com...
Via Romenage a trois a l'agullola de Rupit

Santornemi a la bonica Agullola de Rupit!! Aquesta vegada  a la seva northface. Ens fiquem en una tremenda i recomanable via, tota en bona ombra estiuenca.La via no te cap...
Pels cingles de Vallcebre

10.06.19  Els cingles de Vallcebre, a l’Alt Berguedà, constitueixen un estrep oriental de la serra d’Ensija, amb un replà superior on es situa la població de...
Martinetti a la paret de la Formiguera

Del cim de l'esperó sud, agafem un caminet que va cap a l'oest seguint la carena, fins que comença a baixar i creua el que que puja des de la carretera. Llavors en poca estona...
Via ferrada de Penyaflor

5.05.19  El primer diumenge de maig, la colla de “ferrateros” anem a fer una via que puja a una muntanya amb un nom molt adient per aquesta època primaveral: la...
Balmes i graus de Siuranella

1.05.19  Ara fa un any donàvem notícia en aquest bloc de la cova de Na Blanca, una gran balma obrada oberta al cingle vermell de Siuranella, la mola que s’aixeca...
Salt del Molí de Casancots

La riera de Clarà (Berguedà) recull les aigües provinents del pla de Capolat, entre les cingleres de Sant Salvador i de Costa Pinyana, i les lliure al Llobregat on hi ha la...
La primera excursió de la Martina a la muntanya.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Ahir per indisposició d'un familiar de la Teresa hem d'anul·lar la sortida d'esquí de muntanya al Pirineu...
Ascensió al Mont-Roig (2.864 m) amb esquís

El Mont-Roig és el cim més alt de la Vall de Cardós i per la seva situació ofereix un dels millors panorames dels Pirineus. La seva cara Est, amb una característica canal...
Coma del Forn i Ventolau, en travessia

Avui hem iniciat una intensa activitat de dos dies per la Vall de Cardós amb ascensió als dos cims principals de la zona, el Ventolau i el Mont-Roig, a més d'algun altre cim...
Querforadat – cava.

Descripció de la ruta; recorregut circular, que ens portarà a descobrir els bonics poblets del Querforadat i Cava, sota les impressionants parets de la cara nord de la serra...
Per la serra de l'Arca

7.11.18  Per a la “sortida dels dimecres” d’aquest mes de novembre, hem pujat a la serra de l’Arca, mola situada al nord del poble d’Aiguafreda, entre les rieres...
Ferrada de les Baumes Corcades

6.10.18  Després de diverses convocatòries, frustades pel reiterat mal temps d’aquesta passada primavera, per fi ens hem tornat a reunir una bona colla de...
A tope amb via del quico a l’aguda gran

La Nou és un llogarret del Berguedà amagat per la boscúria de pins. Dels arbres sobresurten unes curioses formacions rocoses que semblen unes ones marítimes. Aquestes ones...
Castells Barberà a la Roca Verda.

Als tres membres de la cordada la via ens va agradar.Varem trobar-la lógica,amb bona roca,variada i amb un tram ben sorprenent a la quarta tirada.Dit això heu de saber al que...
Via castells barbera

DIMECRES 25 DE JULIOLTercer dia d’activitat, avui hem quedat amb el Marc a Martinet, ell ens acompanyarà en el nostre projecte al Cadi.Sortim de Martinet a les vuit i mentre...
Via normal pilier saint martin

DIMARTS 24 DE JULIOLDesprés de la pallissa d’ahir, amb el Joan hem decidit afluixar un xic el pistó, sense deixar els nostres objectius de conèixer la zona.Aleshores el...
CADÍ. ROCA VERDA. Via CASTELLS-BARBERÀ.

25/07/18. Avui anem cap el Cadí, però les pluges d’ahir a la tarda ens fan caviar la via què teníem pensada per la Castells-Barberà a la Roca Verda, les prediccions per...
Martineti Ros al Cilindre.

Via curta però força variada amb una primera tirada de díedres i un segón llarg més plaquero.Hi ha algún bloc que demana ser curós. Diria que la via no es feia massa i...
PILIER DE SAINT MARTIN. Via NORMAL

24/07/18. Ahir vam tenir una bona i llarga jornada a la Dent d’Orlú, avui per la tarda donen pluges, així què toca fer una cosa tranquil·la. La via normal del Pilier...