Masmut sector de baix vies mandrils de tastavins peste picotasso

3 vies desequipades a Coll Roig

Fa unes setmanes varem equipar dues vies, que tenen una sola tirada, al costat de la darrera tirada de la via Malalts de roca, amb la intenció que els escaladors, un cop...

Avui coneixerem : La Font de Baix de Vilallonga de Ter

Com cada Diumenge us presento dos articles La Font del carrer Setcases, es coneix com la Font de Baix, donat que esta situada a la part de baix de Vilallonga de Ter, a poca...
Alps, un recull de vies bones a la fresca (1)

Dues setmanes de juliol pels Alps i rodalies,escapant de tanta obsessió, fart i saturat d'una sobre-exposició a notícies atemoridores.Ni diaris, ni tele, ni mitjans socials...
Noves Vies a l'Agulla del Vidre.

Nova pencada de l'incansable Joan Boter que tantes vies i sectors esportius ens ha regalat.Aquest cop a la bucólica i recomanable Agulla del Vidre,sinó m'equivoco al Sot de la...
ACLARIMENTs DEL SECTOR DEL TRIANGLE - CILINDRET

En poc temps una roca poc destacada al peu de la paret del Cilindre va començar a temptar als escaladors modestos de les Terres de Lleida que han dissenyat una petita escola...
Ressenyes del Sector Contravent,Céllecs.

Fem una visita llampec a aquest sector que es troba comprès entre els sectors Zurullade i Chikimonki de manera que podem sumar una vintena d'itineraris en el mateix...

Noms de dones del segle X al Baix Llobregat.

Avui us presento tres articles Una cosa que ens sorprèn quan ens endinsem en la lectura dels documents de dret català dels segles X-XI són les possessions que els potents...
Coll de Nargó, sector Coll Piquer.

Después de casi diez años, vuelvo a visitar el fantástico Coll de Nargó, en esta ocasión junto con Dani, visitamos el sector Coll Piquer, donde se han equipado y se siguen...
Coll de la Barraca, sector Curt de Talla.

Arrastrando el resfriado durante la semana hoy el cuerpo no acompaña mucho, pero el fanatismo puede más y salimos ha dar unos pegues al Coll de la Barraca. Nos plantamos en el...
Escalada esportiva: sector l'indret (cubells)

M'arriba per whatsapp que han obert un nou sector d'escalada esportiva a Cubells. L'han anomenat l'Indret i com ús podeu imaginar vaig a posar-hi el nas. Primer de tot, té la...
Montserrat Sur - Collbató, sector Primer Pis.

Un día curioso el domingo 02-02-2020, el día 33 del año y faltan 333 días para que termine. Junto com mi compañera Mar, que hacia que nos salíamos juntos a escalar, no...
4 vies al pas nou

Després d'uns quants dies de feina equipant línies en aquestes plaques del "Pas nou" finalment hi podreu trobar 4 vies noves.Per accedir-hi cal grimpar per una canal que surt...
Trio de vies a la Plantació.

Val la pena aprofitar la pujada fins a la zona de la Plantació a Montserrat per fer tantes vies com el dia (o les forces) o permeti i justament això és el que hem fet avui....
Ressenyes del sector El Queixal.

Cal ser curós amb la roca ja que moltes de les vies presenten trams de roca a controlar,tot i que hi ha panys on la pedra és boníssima.Conta amb un total de 14...
ROC DE PONENT. Vies BORGES i FELICITAT.

2/01/20. Dia fred i amb boires, no tenim clar a on anar i al final ens decidim per anar cap a Tarragona, al Roc de Ponent. Quan arribem a l’Espluga de Francolí està sota la...
3 vies curtes a Malanyeu.

Aquest dissabte teniem la intenció d'anar a Alòs de Balaguer però la previsió de boira per aquelles contrades ens ha fet canviar de plans i finalment hem anat a Malanyeu a...
3 vies a la Codolosa

Aquest dissabte quedo amb en Jordi i tornem a la part més oriental de la Codolosa per fer 3 vies que fa poc que han sortit del forn.Comencem per les vies del Torrent de Santa...
CONTRAFORT ROCA DELS ARCS Sector ECAM

Avui dimarts amb el Cesc, hem quedat a Vilanova, no hi ha ningú i la temperatura és ideal per escalar. Ens encaminem al contrafort de la roca dels Arcs, amb la guia no ens...
Del Baix Cinca a la Conca de Barberà

Després d'un bon tram de carretera i d'un bon esmorzar, iniciem la sortida a Mequinensa.Tot vorejant el pantà de Riba-roja fem via a Flix tot passant per Almatret i a tocar de...
Roques del Masmut (931 m)

Dissabte 14 de setembre de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Matarranya.Temps aproximat: 4 h (11,5 km)Desnivell: 395 m (acumulat)Dificultat (1):...