Masó

Puig d'Arques (533 m.)

var Latitud_sortida = 41.848738; var Longitud_sortida = 3.110544; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via CONXITA GARCÍA PÉREZ a la Roca de Sant Cugat

Dissabte 10 de juny de 2017Un cop més visitem aquest laberint de roques i canals que es la regió de la Plantació per escalar vies pendents que tinc o tenim dels prolífics...
GR1: Els Masos - Sant Martí d'Empúries

Amb aquesta etapa, la vintena, hem completat avui el GR1, un camí de gran recorregut anomenat també camí històric, que va des d'Empúries fins a Finisterre. Al llarg dels...
Barranc de las Umbrías (Gúdar)

En l’última excursió oficial de la temporada, anem a caminar vora el riu Blanc, afluent de l’Alfambra, i el barranc de las Umbrías, els dos al terme de Gúdar,...
GR1: Melianta - Els Masos

Avui hem fet la dinovena i penúltima etapa del GR1, entre Melianta i Els Masos, entrant a l'Empordà i encarant la recta final d'aquesta ruta que ens portarà en la propera...
Malanyeu, dues vies a la Paret del Devessó

29.04.17  En aquests dies de primavera, que fa un fred que pela, ve de gust tocar “roca calenta”i la Paret del Devessó a Malanyeu (Alt Beguedà), per la seva...
Serres de Cavalls i Pàndols

var Latitud_sortida = 41.037769; var Longitud_sortida = 0.598349; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Circular per Tavertet

Balma de Monteis - Balma de Cortils - Rocallarga - El Pedró - Sant Corneli18.03.17  Itinerari pel sector del Collsacabra al nord de Tavertet, d’uns 13 Km de recorregut i...
En ruta per les Muntanyes de Prades

Us ben asseguro que el casc que porta l'Abel no és per "fardar"... baixa tant ràpid que no el puc fotografiar!!Pròleg:Feia molt temps que no publicava un post i la raó és...
Josep Rigol Romeu a la Monja

Bonica i agradable escalada situada al cor de Frares. Val la pena completar aquesta escalada amb alguna via propera perquè l'aproximació és bastant llarga, i fàcilment ens...
El grau d'Olot i la mina dels Bandolers

25.02.17  Interessant ruta circular, d’uns 11,5 Km de recorregut i 545 m de desnivell, pels camins plàcids (i no tan plàcids) de la vall d’en Bas i el Collsacabra....
Els Emprius - Parc de sant Llorenç del Munt

Anem al Parc de Sant Llorenç del Munt per enfilar-nos als Emprius, una serra situada al municipis de Mura a la comarca del Bages i el de Sant Llorenç...
Circular a Sant Miquel de Solterra

16.02.17  El puig de Sant Miquel de Solterra (1202 m) o de les Formigues (després veurem l’origen d’aquest segon nom), s’aixeca entre els municipis de Sant Hilari...
Castell de blancafort.

Descripció de la ruta; volta circular amb sortida del poble de Sant Jordi de Cercs (Berguedà), i que té com a principal atractiu el Castell de Blancafort, situat a mig...
Torre de vallferosa.

Descripció de la ruta; excursió circular de molt bon fer, que té com a punt més interessant la magnifica Torre de Vallferosa. Un dels monuments de la nostra terra situats en...
Terra de vents

DIMECRES, 18 DE GENERSeguim en plena onada de fred Siberià, però nosaltres no volem perdre pistonada i com sempre quedem per anar a escalar, com que tampoc som gaire...
Pels camins d'en Serrallonga (IV)

Tavertet - el Sunyer de Baix - Balma de les Piques - Barret de la Perereda14.01.17  Itinerari pels cingles i balmes a ponent de Tavertet, per on passarem per un dels...
LA CORRIU. GUIXERS. Via GERMANAUTES.

12/01/17. Amb el Jesús teníem pendent una visita a Guixers, després de varis intents avui hem pogut coincidir. Durant tot el camí hem estat acompanyats per boires altes, no...
Portell de l'Infern i Cova de l'Aire

29 de desembre de 2016Una altra visita a la Cova de l’Aire, una de les cavitats més monumentals per dimensions del Port, a la zona de la Tinença de Benifassà. En una altra...
Mines de Ferro. Tinença de Benifassà

08/01/16 - 08/12/16El Parc Natural de la Tinença de Benifassà va ser creat el maig de 2006, i comprén unes 5000 hectàries de la comarca del Baix Maestrat, a tocar de les...
Faig Pare per Casetes Velles

20 de novembre de 2016 Tots els anys procuro ser puntual a la visita a la fageda del Retaule en aquesta època de l'any. L'espectacle de tardor d'aquesta raconada del Port està...
El ultimo sueño serrat dels monjos

Rostoll de via, el mes interesant es sortir per Planetes Transparents dels germans Masó i pujarem al Satèl·lit.Material utilitzat :Joc camalot fins el 2
Pui Tabaca (1.718 m.)

var Latitud_sortida = 42.601986; var Longitud_sortida = 1.209433; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via albert masó

DIMECRES, 21 DE SETEMBREAvui hem quedat amb el Josep, però problemes familiars ens han impedit fer una programació i definir un objectiu, per tant ens trobem al Bruc sense...
GR 92. Etapa 31. Amposta- Pont de l'Olivar

18 d'agost de 2016 Aquesta és la darrera etapa del GR 92 per terres catalanes, i està constituida per la travessa de la serra del Montsià, sovint desconeguda per la gent...