Matagalls

Fent trampa a la misión imposible

No ens amaguem de res. Hem fet trampa a la Misión imposible del Serrat del Poll d'Alòs de Balaguer. I creiem que és una opció molt interessant. Què passa? Doncs que en el...
Més alos de balaguer: via matagalls

Dimecres vaig anar a fer la via Sordones Mon Guef i el divendres em proposen anar a fer una petita col·lectiva un altre cop a Alòs de Balaguer. No puc dir que no. Aquest...

Cim de Sant Gregori (1.091 m.)

Dissabte 8 d’octubre de 2016Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de La Selva.Temps aproximat: 5 h. 30 m. (17,5 Km.)Desnivell: 965 m. (acumulat)Dificultat:...
PUIG DRAU (1.345,9 m.)

CIM: Puig Drau (1.345,9 m.) des de CollformicVÈRTEX GEODÈSIC:COORDENADES CIM: 41º45'52.48” N / 2º 20' 53.89” ECOMARCA: Vallès Oriental / OsonaDESNIVELL:+ 400 m. - 400...
Retocant les vies MMM

Aquest cap de setmana vàrem tornar a Alós de Balaguer per fer uns retocs a les vies que haviem obert la setmana passada la travessa de la MMMAl arribar-hi ens varem trobar al...

Fonts i boscos de Viladrau (892 m.)

Dissabte 19 de març de 2016Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 3 h. (4,8 km.)Desnivell: 100 m.Dificultat: Normal.Programa: Sortirem a...
Els Cinc Cims de Corbera de Llobregat

5.03.16  Aquest passat dissabte, el meu germà Esteve i jo hem fet caminant, i corrent en alguns trams, el recorregut de la cursa de muntanya Els Cinc Cims de Corbera de...
Matagalls, clàssica del Montseny, 28 de Gener

Clàssica  del Montseny i sostre comarcal de la comarca d’Osona, itinerari que no pot faltar al currículum d’un bon excursionista, ho farem pel vessant Gironí...
Una efemèride digne de recordar

Aquest mes de Setembre passat es va complir una efemèride que a mi m'havia passat desapercebuda, però que el company, que està en tot, me la va recordar l'altre dia.El 18 de...
Saca Gran

24-09-2015AgullesLa Saca GranVia :  Aresta BrucsJa estem en aquest temps en que tant pots passar calor com et pot fotré de fred...Iniciem el dia amb una lleugera...

338 - sant marçal matagalls 190815

338 - SANT MARÇAL MATAGALLS 190815Si us voleu baixar el track del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Avifont:Si voleu més informació des de Wikiloc, per...
El pla de la calma i el tagamanent.

Ja fa temps que volíem fer una excursió pel Pla de la Calma, però tots els recorreguts que veiem posibles, o eren molt llargs (més de 20 km), o no presentaven gaires llocs...

Sant segimon (matagalls)

Collformic-Sant Segimon-Font dels Manlleuencs-Pla de la Barraca-CollformicEsmorzar: Restaurant LA POSADA a Sant Segimon
Travessa del Montseny

A mitjans de Maig un grup de tres Trempapics vam tenir el goig de participar a la Travessa del Montseny, una marxa de resistència que enllaça tots els cims del Montseny...
Circular a la Mola de Gallifa

25.04.15  Els cingles de Gallifa es troben situats entre l’altiplà del Moianès, al nord, i la depressió del Vallès, al sud; en aquest vessant s’aixequen els...
Les Agudes i Turó de l'Home des de Riells

L'any passat per aquestes dates ja vam fer una travessa ben completa pel Montseny a la que no va poder venir l'Àngel. Aquest any volia treure's l'espina i va organitzar ell...
Volta a Montserrat amb bicicleta

11.04.15  Després que les Isabels vam concloure la darrera etapa de la variant ciclista de la Matagalls-Montserrat, amb la pujada al monestir, un bon amic de l’Àliga...
Excursions  ÒRRIUS TEAM

Excursions ÒRRIUS TEAM

Senderisme i FerradesAlta Muntanya3000'ls dels PirineusCarros de Foc.Travessa circular pel P.N.Aigüestortes i Llac de Sant Maurici. Som l'Albert i un servidor...
Matagalls, Les Agudes, Turó de l'Home

Collformic, Matagalls, Sant Marçal, Les Agudes, Turó de l'Home (i el mateix de tornada).Distància: 30.000 m.Desnivell positiu: 2.000 m.Serà blava i tranquil.la la...
Manlleu - Bellmunt - Manlleu

Manlleu, Bellmunt, Manlleu.Distància: 30.000 m.Desnivell positiu: 1.000 m.Temps: 2h 43m.Silueta inconfusible del Matagalls, les Agudes i el Turó de l'Home des de Bellmunt!
L'obaga del Matagalls

Avui hem fet una excursió clàssica pel Montseny. Efectivament, l'ascensió al Matagalls és tot un clàssic; en el blog hi trobareu les cròniques de 9 ascensions anteriors -...

Matagalls

Collformic-Pla de la Barraca-Matagalls-Font dels Manlleuencs-CollformicEsmorzar: La Cooperativa (Sant Miquel de Balenyà)
Els estanys de Tordera

Itinerari circular a Tordera de dificultat baixa. Comarca del Maresme.11,7 km en 3h 40'Track: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5587828 Ermita de Sant...
Caminada pel Montseny

25.10.14  Per començar bé la temporada d’excursions mensuals, rescatem d’un exemplar de la revista Vèrtex una sortida circular que ens portarà des de Collformic a...
Clàssica excursió al Montseny

El passat dissabte vàrem poder gaudir del magnífic paisatge del Montseny, en una volta clàssica: Coll Formic, Matagalls, Sant Segimon. Entre mig de boires per la plana de...

6ª Termoxocolatada

Aquest any fme 6 anys, i tornem a convidar-vos un any mes, a que ens acompanyeu a despertar el Matagalls! Aquest estiu hem tingut un temps mogudet, esperem que poguem veure...
Terrassa-Montserrat, amb bicicleta

14.06.14  Malgrat les previsions de tempesta per a la tarda, avui dissabte les Isabels ja estem de nou a Terrassa per tal de concloure el recorregut de la variant ciclista...
Les Agudes pels Castellets

4.05.14  Tres dies després d’haver pujat a les Agudes pel camí normal, hi tornem per fer-ho ara grimpant per la cresta dels Castellets, que es desprén al nord del cim,...
Circular al Turó de l'Home i les Agudes

1.05.14  Excursió clàssica als dos cims culminants del Montseny, el Turó de l’Home (1706 m) i les Agudes (1706 m), des de la vall de Santa Fe. El sender PR C-208, de...
Aiguafreda-Terrassa, amb bicicleta

27.04.14  El darrer diumenge d’abril ha estat l’escollit per fer la segona etapa de la variant ciclista de la cursa Matagalls-Montserrat (M-M), per això, passades les...
Matagalls, Les Agudes, Turó de l'Home

Collformic, Matagalls, Sant Marçal, Les Agudes, Turó de l'Home (i el mateix camí de tornada).Distància: 30.000 m.Desnivell positiu: 2.000 m.Temps: 3h 57m.Córre fàcil,...
Balenyà-Collformic-Aiguafreda, amb bicicleta

15.03.14  Finalitzada la Ruta del Ter, les Isabels ens hem buscat un nou repte per etapes: la variant ciclista de la mítica cursa de muntanya Matagalls-Montserrat. Per...

31-01-14, CAMINADA AL MATAGALLS. (potser aquesta música no t'agrada, a mi tampoc, però m'havien censurat la que havia posat)31-01-14CAMINADA AL MATAGALLSDins el nostre...