Meià

Arrencat un parbolt a la Wild Planet.

Llegit ahir al facebook.A una cordada l'hi ha saltat un troç de roca amb el parabolt pertinent a la segona tirada de la Wild Planet al tram d'Ae,a la Roca dels Arcs de Vilanova...
Entre clàssics i novetats de la Coma de Meià

Distància: 28 km.Desnivell: 1100 m+ / 1600m-Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Hostal Roig.Punt final: Vilanova de Meià.Durada total: 5 h.Les Torretes, punt més alt del...
Puig de Millà (1025 m.)

A tocar del massificat congost de Mont-Rebei, teniu una sortida on el que és difícil és trobar-te algú. Des del poble de Millà podeu ascendir al Puig de Meià, un modest...
Same, 155m 6a (o més) (Vilanova de Meia)

***Embarcada a l'L1 de quan els burins ni es veien... la via va pels sostres i esperó de l'esquerraVia de les curtes al pany dret de la Roca dels Arcs (a la dreta de la...
Adeu tronko!

"Tu ves tirando que Yo ya subo a jumars..."Maldito seas Tronko! Tambien has tenido que ser el primero en irte a otros mundos a buscar nuevas movidas?Un rapel.Un puto rapel que...
Tossal de Mirapallars. 100 cims

23 d'agost de 2019Segona jornada pel Montsec de Rúbies. Aquesta vegada per coronar el seu cim, el Tossal de la Torreta, sostre comarcal de  la Noguera,  i el Tossal...
Via

Via " Les 5 feixes"

Aquesta setmana el Pere ens demana anar a Vilanova de Meià, ja que no hi ha fet cap via llarga, i el Jordi proposa repetir la via de les 5 feixes.Aquesta via comença a peu de...
Sant Mamet. 100 cims.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Un tomb per la Noguera

Sortim d'Artesa de Segre fent la primera parada al castell de Montsonís per seguir direcció a Rubió de Baix. D'aquí cap a Rubió de Dalt fen una visita abans al búnquer que...
PELADET ORIENTAL. Via NAG-TRIO-BAND.

4/09/19. El passat 28 d’agost vam anar una colla a escalar al Peladet Oriental, tocava repetir en el meu cas i recordant un possible projecte proposo si algú s’anima i...
Via lar

DIMECRES, 28 D’AGOSTSembla que les vacances ja han passat i tot torna a la normalitat. Aquesta setmana hem fet la crida de costum i ja ens hem trobat sis , amb ganes de...
Pels camins del comte Arnau (2)

Planelles - Coll de Coma Ermada - Costa Pubilla - Coll de la Bona - Planelles21.07.19  Ja fa gairebé dos anys vam fer una primera aproximació als indrets llegendaris del...
Travessa BTTsenderista dels Montsecs (i III)

Últim sector de la travessa BTTsenderista de tot el Montsec, en aquest cas el que transita per la zona del Montsec de Meià (que no de Rúbies -denominació franquista-) i ens...
ABELLA DE LA CONCA Escalada esportiva

Aquesta sortida és de fa uns 10 dies i sembla mentida que fins a mig matí anàvem en màniga llarga, amb la calorada que fa avui.Havíem quedat a Vilanova de Meià per fer la...
Peque Mantecas a la Roca Alta.

Una molt bona via,de les d'anar repetint cada cert temps.La roca és bona en tot el recorregut,l'ambient aeri,els moviments variats i la dificultat mantinguda.Cal alguna cosa...
Díedre Farreny a la Roca Alta.

El díedre més cridaner de tot el Montsec!. Un cop ficats a la via ens hem topat amb una escalada més feréstega que farrenya.Hi ha trams de roca a controlar,sabines groses...
Zen a la Carnavalada

Es una replica de l'Aresta brucs però mes equipada, es un robatori de l'història de la via, es una pena ja que la via fou oberta amb les tirades netes d'expansions, anys mes...
Via LAR al Peladet Oriental de Rúbies.

El primer i l'últim llarg ens han semblat prou bons,espectaculars,mantinguts i agraïts.El que passa entre aquestes dues tirades...suposo que t'ha d'agradar l'escalada...
Via de l' hereu

DIMECRES, 20 DE MARÇA principis de setmana vaig quedar amb el Josep per anar a “El Barrico” una zona que ell no coneix i el dimarts fem extensiu la proposta a la resta de...
Bukanan a la Roca dels Arcs.

A aquest pany de paret convé anar-hi avisats: hi ha el mateix tram de rostoll que de vertical.Dit això fins a R3 la via ens ha agradat molt:dues tirades amb ambient i on...
Sant Pere de la Vall i Balconet de Santa Linya

27.01.18  Aquest diumenge ens hem aplegat gairebé una cinquantena de companys per efectuar una ruta circular per la serra de Montclús, a la Noguera, que surt de la petita...
La Bukanan a la Roca dels Arcs.

Després d'uns quants dies de fred (i neu), no hi ha res millor que una agradable jornada d'escalada al solet i això és el que hem trobat avui a la Roca dels Arcs de Vilanova...
Una altra (publicació) del Montsec

Ara són dies boníssims per anar a les solanes del Montsec: sol i mar de núvols assegurats fan una combinació excel·lent per caminar-hi amb la calma. I més ara que estem a...
Sorpresos pel Roc de Neret

Distància: 28 km.Desnivell: 1150 m.Dificultat: mitjana, molt puntualment alta.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Vilamitjana.Ens proposem de fer un 8 al Roc de Neret pujant-hi...
Lucero del Alba, 6a+/Ae (110 mts), Roca Alta

La intenció inicial era començar per la Ettanoshenopuedo al contrafort de la Roca Alta, i sortir adalt per la Lucero del Alba. Així que aproximem cap al contrafort, trencant...
La canal ferremini al montsec de rubies

Mil cops m'encanto mirant els mapes; és una petita dèria que tinc. L'altre dia veig que a la vora de la pujada a la Portella Blanca de Rúbies hi ha una canal que duu el nom...
Surant sobre la boira al Pui de Lleràs

Distància: 28 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Salàs de Pallars.Dies d'anticicló que asseguren d'aquelles boires extensíssimes que...
Juego de Niños a les Roques del Pelat.

Per fi solet!!! Jornada assoleiada i perfecta per escalar. Com que el company tenia ganes de picar una mica (que no ho te gaire per la mà) i jo volia pau, tranquilitat i solet...