Meije vies aresta del promontoire i travessa cara sud directa

Via CARA SUR al Mallo de la Canal. Riglos

Dissabte 9 de setembre de 2017Hi han cop que una via, per no se quina raó, se'm travessa i no hi ha manera. Això es el que passa amb la Aguja Roja de Riglos.Tenim pensat anar...
Navegar per la cara nord al midi d'ossau

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de tots els cantons. De fet es tracta d'una xemeneia d'un antic volcà amb una roca excepcional bella. Des de feia temps...
Via directa al Balandrau

Quan vaig tenir coneixement de la ruta directa al Balandrau —del jaçal de Costa Rubí al cim, pel barranc de les Llosardes—, de seguida vaig voler anar-hi. Vaig llegir els...
Grampians vies  llargues i caminades

Grampians vies llargues i caminades

Tal com deia en l’anterior post, Grampians és un lloc molt intens a on hem pogut gaudir de moltes cares de l’escalada i paissatges al·lucinants.Aquí deixo algunes vies...

Santa Cecília, Aresta dels Merlets (75m, 6b)

Ja fa uns dies, vaig repetir aquesta petita via oberta en solitari el 2007. I ara aprofitant l’avinentesa he decidit donar-la a conèixer. Es tracte d’un interessant...
Restaurant vies a Malanyeu

Aquest dissabte anuncien pluges a ponent així que nosaltres ens dirigim a Malanyeu.Aquí hi podrem escalar fins que, a 2/4 de dues, la pluja ens fa marxar de la paret.Ens...
La Directa Estel a la Roca Gran de Ferrús.

Bona jornada d'escalada avui a la Roca Gran de Ferrús repetint la Directa Estel, feia tants anys que l'havia fet que ja no recordava lo bonica que és (Jul-03) i, si a més a...

Les fotos de la travessa dels Ports

Fantàstiques aquestes fotos d’un dells llocs més salvatges, però per això més macos de Catalunya. Aquesta va ser la travessa de dos dies que vàren fer per la zona...

Malanyeu, dues vies a la Paret del Devessó

29.04.17  En aquests dies de primavera, que fa un fred que pela, ve de gust tocar “roca calenta”i la Paret del Devessó a Malanyeu (Alt Beguedà), per la seva...
Paret de l'os. aresta

Paret de l'os. aresta "puki-nuki"

27/04/17. Prediccions meteorològiques nefastes, pluja arreu, però si hi ha una oportunitat per escalar avui és cap a Ponent. Parem a Artesa per esmorzar plovent,...
Roc de ponent amb més vies que l'aresta ger

L'Aresta GER a la roca de Ponent és una forma molt elegant de pujar al roc de Ponent a les muntanyes de Poblet però no és l'única. Avui hem anat a fer la via Benaiges -...
Roca de Ponent, via Aresta GER

15.03.17  Quan entre muntanyencs parlem de “granit”, immediatament evoquem records de crestes pirinenques, però per tastar un bon “granit” no cal anar tan lluny ja...
La travessa dels flautats: traure el singlot

La travessa és un recorregut espectacular. No hem de pensar pas en una escalada clàssica sinó un terreny d'aventura on el de menys és escalar. En algunes ressenyes li posen...
Sant Llorenç, via Aresta dels Cavalls

9.02.17  Quan la passada diada de Sant Esteve, anant d’excursió per Sant Llorenç, vam passar sota el cingle dels Cavalls, damunt de Can Pobla, en Pau va recordar que...
Poquer de vies a la Formiguera

Aquest dissabte el Toni estava una mica engripat i vàrem decidir anar a Sant Llorenç de Montgai a escalar a la paret de la Formiguera, un indret que et dona la possibiltat...
LA FORMIGUERA. Vies LO PEP i GARRETS-EUSEBI

19/01/17. Seguim sota l’onada de fred i ens toca cerca cares sud solejades, avui amb el Remi ens arribem a la Formiguera. Quan sortim del cotxe toca l’ombra i el...
3 vies de la Codolosa

Aquest dissabte varem pujar a Odèn amb la intenció de repetir algunes de les vies que hi hem obert però, al arribar a l'aparcament, una trucada de l'esposa del Xermi li...
Detalls de noves vies al talos

BONES MAJOS I MAJESAFEGIM UN PANORAMICA DE LA PART DRETA DEL PIC DE CASTELLAS AMB TOT EL QUE HI HA FINS AL DIA D'AVUI I CONFIANT QUE NO HI SURTI RES MES QUE LA COSA COMENÇA A...