Mina

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Pallerols - 3 Castells. La Sénia

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica;...
Resseguint el sector oriental de la NBR

Distància: 38 km.Desnivell: 1300 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 4.30 h.Punt de sortida: Cubells.Ja fa dies vam anar a fer un tram de la primera etapa de la Noguera Bike...
GR92: Portbou - El Port de la Selva

Aquesta vegada hem fet un parèntesi en el projecte actual del grup del GR. Efectivament, com saben els nostres seguidors, amb el grup del GR estem fent el recorregut del GR7...
Ermita de la Roqueta

http://www.caminades.info/index.php/activitats/per-avui/icalrepeat.detail/2018/04/08/858/61/l-ermita-de-la-roqueta-sant-marti-de-tousRuta CircularParticipants: 21Sortida:...
80 anys de la batalla de lleida

Amb motiu dels 80 anys de la Batalla de Lleida el Grup de Memòria Històrica del Centre Excursionista de Lleida, amb col·laboració de la Regidoria de Participació...
Peña Rueba, via Sendero Límite

27.03.18  Després d’escalfar els motors a la Cresta de la Cruz a Olvena, l’endemà l’Antonio, el Pau i jo vam anar cap a la Peña Rueba, un conjunt de moles...
Diedre selvatic

DIUMENGE, 30 DE MARÇAquesta setmana Santa encara em queda una possibilitat de sortir a estirar les cames, el diumenge.El dilluns millor no sortir per les cues de tornada i...
Okupes

DIVENDRES, 30 DE MARÇAquesta setmana és atípica, no sortim per passar dies fora sinó que estem fent escapades curtes.El dimecres, aprofitant el bon dia anem als rasos de...
Pic de les Fonts (2.749 m) amb esquís

Ascensió a un cim molt esquiable, a la Vall d'Arinsal. La sortida estava programada per al dissabte però la previsió del temps ens ha fet canviar d'estratègia i hem vingut a...

Adherir-se al “tiqui-tic”

És allò tant sabut, per vell, del “renovar-se o morir”.  Vet aquí que moltes d’aquestes dites, basades en el contrast de la realitat per pura experiència de les...
Olvena, via Cresta de la Cruz

26.03.18  Aquests dies previs a la setmana santa hem tingut l’oportunitat de fer una petita estada a Barbastro des d’on hem pogut anar a escalar a zones que normalment...

Caminada per cremar la Mona

Per aquest proper diumenge:  Dia,  8 d'abril.  Tenim caminada, anem a Hostalets d'en Bas. La sortida es a...
Puigmal (2.910 m.)

var Latitud_sortida = 42.408696; var Longitud_sortida = 2.059043; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Imatges de Trømso.

El diumenge al migdia després de pujar al Rødtinden (470 mts.) aprofitem el que resta de dia per fer una visita per Trømso, aquí us deixo unes quantes fotografies.A la nit...
Pic dels Pedrons (2.715 m.)

var Latitud_sortida = 42.560264; var Longitud_sortida = 1-765001; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Almendariz al Pic del Martell.

Variada i amb un llarg de fissura ample molt característic a la segona tirada, la roca no està pul.lida pel pas de cordades peró la sortida de la primera reunió l'hem...
Camino a Fisterra: Corcubión - Fisterra

Avui hem completat el Camino de Fisterra amb una etapa curta com la d'ahir però amb grans paisatges i amb l'interès d'arribar a la fi del Món, el far de Fisterra. Hem...
Camino a Fisterra: Hospital - Corcubión

Quarta etapa del camí a Fisterra. En realitat es tracta de mitja etapa, una etapa curta que es pot combinar amb la posterior fent una etapa llarga. Nosaltres hem programat...

Cap de setmana a Mont Rebei, dies 2 i 3 de juny

El cap de setmana del 2 i 3 de juny proposem fer una sortida a la zona de Mont Rebei. Aquesta sortida l’organitzem conjuntament amb el grup de fotografia Objectivament....
Camino a Fisterra: Santiago - Negreira

Avui hem iniciat un nou camí, aquesta vegada per terres de Galícia. Es tracta del Camino de Fisterra, un apèndix o extensió del clàssic Camino de Santiago o Camí de Sant...
Les flandes (piera).

Descripció de la ruta; Avui no farem un desplaçament gaire llarg; es tracta d'una ruta del que es podria dir, el nostre entorn natural, doncs la comarca de l'Anoia, és...
Adéu Pi

Adéu és una contracció de “amb Déu”. En un comiat, havent de deixar sola aquella persona, hom deia a l’altre “quedeu amb Déu”, i rebia la resposta “que Ell us...
Lucero del alba

DISSABTE, 17 DE MARÇFa molt temps que no coincidia amb el meu fill Guillem per anar a escalar i aquesta setmana ha sortit l’oportunitat.Atès que diumenge tinc obligacions...
Es Freu pel coll d'Honor

Vall d'OrientBreu recorregut a un dels recons més bonics i distintius de la serra de Tramuntana, el salt del Freu, a la vall d'Orient. Per fer la volta més llarga, ens hi...
Biniamar - Mancor - Biniarroi

Cases de Son OdreItinerari que discorre pels municipis de Selva i Mancor de la Vall.Es tracta d'una volta d'una mica més de dotze quilòmetres, còmoda i per muntanya baixa....
Cim del Pla de Pujalts o Costa Pubilla (2.056 m)

Dissabte 17 de març de 2018Excursió amb raquetes de neuHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 5 h 30 m (11,8 km)Desnivell: 830...
Mossén david + queraltina

DIMECRES, 14 DE MARÇJa ha començat la setmana i segueixo amb la mosca darrera l’orella !!!!Fa temps que tics a la llista la via Queraltina i tothom ja l’ha fet , cal...
Arnau oleguer

DIUMENGE, 18 DE MARÇAquesta setmana per temes personals no puc sortir el dissabte, però sé que el Visa i la Lluïsa surten el diumenge, per tant no em preocupa gaire i sempre...
Paret del Devessó, via Adéu Espanya

7.03.18  Després d’aquest llarg període d’abstinència forçada per una meteorologia realment adversa, ja teniem ganes de canviar la resina del rocòdrom per preses...
Per la Pedrissa i l'ombria de Bèrnia

diumenge, 18 de febrer de 2018 Aquesta ruta per a mi és de lo milloret del terme de Benissa llevat de crestejar Bèrnia que és lo més.Començem als...
GIR del ROC MIRÓ

&nb...
GR7: Brics - Pinós

Una etapa curta i fàcil del GR7 entre les poblacions de Brics i Pinós. L'etapa recorre camps i boscos, amb poc desnivell i amb algun tram de carretera però sense gairebé cap...