Mina

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Trio de vies a la Plantació.

Val la pena aprofitar la pujada fins a la zona de la Plantació a Montserrat per fer tantes vies com el dia (o les forces) o permeti i justament això és el que hem fet avui....
Musguet al Serrat del Coniller.

Pujar al Serrat del Coniller sempre representa uma bona caminada però l'esforç sense dubte val la pena: tranquilitat, bonic paisatge i avui amb un solet hivernal fantàstic....
Circuit per Èguet

1.01.20  Iniciem el nou any amb un petit circuit al voltant d’Èguet, un poblet de l’Alta Cerdanya, situat entre Targasona i Font-romeu, sota els contrafots meridionals...
Vies Borges i Felicitat al Roc de Ponent.

Primers metres de la Borges.Fem aquest parell de vies probablement poc repetides.La Borges m'ha agradat molt per ser ben sostinguda i amb ambient per lo curta que és.No s'ens...
Miquel Xirimita, 6c+ (6a+ ob, 235 m), Ponotx

Darrer dia pel llevant i ens atansem al Ponotx. Tot indica una roca de molta qualitat i no ens defraudarà. Curta aproximació i escapada amb ràpel perquè encara ens quedaran...
Pic de la Maladeta Oriental (3308 m.)

Malgrat l'Aneto és el rei al massís de la Maladeta els cims veïns poc tenen a envejar-li excepte, és clar, ser el més alt del Pirineu. Un d'aquests altres magnífics cims...
Llac de Font-viva (1.926 m)

Dissabte 11 de gener de 2020Primera sortida de l’any 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alta Cerdanya.Temps aproximat: 4 h 15 m (11,6 km)Desnivell:...

Dissabte 4 de gener de 2020Aquest va ser el dia que vam triar per celebrar el dinar de "Nadal" de Senders Flix, fent una bona ruta i acabar-la amb un "final feliç".La ruta...
Volta per les Figueroles i la vall d'Alcanella

Vista des del pas d'en BartomeuAvui ens arribem fins a la finca pública de ses Figueroles, una possessió del terme municipal de Selva que ja apareix documentada l'any 1370 i...
PARET BUCÒLICA. Via TERRA DE DINOSAURES.

9/01/20. En aquests dies de boira a les planes, avui ens refugiem a la Paret Bucòlica què sempre és una bona opció. Quan aparquem el fred és intents, però al peu de via ja...
Esquí de muntanya al Mil Menut

Distància: 9 km.Desnivell: 900 m.Dificultat: ME/BE, S2/S3.Punt de sortida: final de la pista de la Vall de Ransol.Durada total: 3.30 h.Des del final de la pista de Ransol hem...
Via

Via "Tsunami democràtic"

Aquest dijous amb en Pany em cercat el sol tot fugint de la boira que era senyora de tota la plana.Hem pujat al Pas nou a on el sol ens ha permes escalar amb la temperatura...
Bardenas: ruta circular per La Estroza

Avui, en la segona jornada d'estada a les Bardenas, hem fet un itinerari circular per la zona de La Estroza, un dels cims panoràmics de la zona, amb un recorregut variat i...
Tardor Calenta

28-12-2019 Montgrony Coll Roig Via : Tardor Calenta Amb un bon Sol es el lloc perfecte, provaré el peu a veure com respon en aquesta nova via que ja ha esdevenir una clàssica...
GR92: Font de Cera - Montcada

Fa uns anys, amb la colla del GR, vam recórrer el GR92, el Camí del Mediterrani, entre Portbou i Ulldecona. És un llarg recorregut que vam fer en 29 etapes, a raó d'una...
Feliç Any Nou 2020

Aquest any visitarem el refugi de Rebost (Cadí-Moixeró) per passar la nit de Sant Silvestre. A part de retrobar-nos amb companys d'aventures i amics de sempre, també voliem...
217 - Planícia pel pas d'en Vallès (16-12-2019)

La ruta discorre per Planícia, en part per camins des Rafal, recentment oberts als senderistes, i en part, per la finca pública de Planícia. La pujada la feim per un...
Abella de la Conca - Via Marta - 27/12/2019

Abella de la Conca és un poble que enamora, no sé exactament el per que; la seva orientació, el fet que està per sobre de la vall, les seves llums, les seves cases, els seus...
Puig dels Boixos i Mola de Son Pacs

Pont a S'Estret de ValldemossaEl punt de partida és s’Estret de Valldemossa (Km 14,4 de la carretera Ma-1110 Palma a Valldemossa). Devora el pontet de la carretera antiga,...
De ruta per Marnes

Ruteta caminadora/corredora per les terres lliberanes de Marnes i per les terres xaloneres de les Planisses. Han sigut un...
Matinal a La Font de l'Ametlló.

Rápida matinal en la Font de l'Ametlló, zona que hacia tiempo que no visitaba, en 2012 la ultima visita. Una bonita zona para disfrutar de sus desplomes y muy buena para el...
VILANOVA DE MEIA PAS NOU Via de les cinc feixes

Abans de fer la via pensava que no seria una gran via. Cal dir que les feixes li fan perdre continuïtat, però gairebé tots els llargs tenen passos molt bonics especialment el...
Moles de Son Pacs i de Son Ferrandell

Caminant cap al pas de s'Ullastre.Comencem en el camí de la Coma d'en Llobera, a la carretera vella que unia Esporles i Valldemossa per la vall de Son Cabaspre. Fem un...
61è PESSEBRE DE MUNTANYA: SERRA DE LA CAMPANETA

(Aquesta entrada està carregada d'observacions personals que poc poden interessar als que cerquin una forma agradable d'assolir el cim de la serra de la Campaneta)Avui ha...
Puig de Gallicant (1.011 m)

Dissabte 21 de desembre de 2019Darrera sortida de l’any 2019Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Camp.Temps aproximat: 3 h 45 (6,9 km) – (*)Desnivell:...
Espectacularitat del feixant de carlets

L'altre dia vaig anar als Feixants del Montsec. És segurament la millor excursió del Monsec d'Ares. Doncs la segona és el Feixant de Carlets. Té un caràcter més salvatge,...
Passeig Ecològic de Benissa

14/04/2019Aquesta vegada ens desplacem a la costa de la Marina Alta, concretament a Benissa. Els quatre quilòmetres de costa benissera són escarpats, amb penya-segats i...
Vies calentes dels ports: cavall de 4 faves

Estem al pic de l'hivern i decidim anar a escalar als Ports. El bon temps està assegurat (si no fa vent). Generalment anem a vies que els companys ens hi han parlat. Doncs bé,...
 Visita a Rumania

La visita a aquest país ens va deixar molt bon gust de boca i va superar molt, moltíssim les nostres expectatives. Un país bastant  desconegut...
La meravella geologica: els feixants del montsec

L'excursió més superba del Montsec - al meu pobre criteri - és la que transcórrer pels Feixants del Montsec. És com anar amb un parapent i anar volant la cinglera del...
Vies a Coll Roig

Ressenya d'en Joan AsinAquest dissabte pugem a Coll Roig a fer la via Tardor Calenta i la del seu costat, una via den Gustavo Mañez que en Santi Sanz està restaurant al seu...
El Mont (1.125 m.)

var Latitud_sortida = 42.237168; var Longitud_sortida = 2.708882; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...