Mina

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Cresta de Peguera

La Cresta de Peguera (en realitat el nom correcte és Serrat de les Eres) és una activitat curta i relativament fàcil, apta per a una matinal. Ahir vam haver de suspendre la...
Trail de la Jovada,un xicotet gran poble

Espectacular el trail de la Jovada del 2019,no m'havia sentit mai tan ben arropat a una cursa per tota la gent del voluntariat. I com bé diu l'encapçalament de l'article la...
Un plaer de via:  gran diagonal de santa anna

Un plaer de via: gran diagonal de santa anna

Estem davant d'una de les millors vies que he fet però, tristament, i sense saber massa perquè és una via que es repeteix molt poc. Segurament perquè no la coneixeu. Aquesta...
Magical mystery tour

DIUMENGE, 15 DE SETEMBREAquesta setmana , torna tocar Montserrat, hem quedat amb els companys que properament farem una escapada a Marroc per parlar de l’organització i a...
Gep llarg i podrida

08 DE SETEMBRE 2019Sembla que el canvi de estatus civil, no acaba de rutllar, encara no estic ben situat  i les tasques i compromisos s’acumulen .Aquesta setmana no he...
Pica d'Estats.

16 d'agost del 2019Aquest mateix estiu es compleix el 25è aniversari de la meva primera ascensió a la Pica d’Estats, llavors amb la meva companya i amb amics, en la que vam...
Via joan marc a la gorra frigia

Crec que la Gorra Frigia és una de les agulles de Montserrat que més vies la volten. N'he pujat per 10 llocs diferents i no crec que hagi fet la meitat de les vies.A la paret...
Matagalls Montserrat - Cargolet - 15/09/2019

Un cop més l'Ita, la Quima i La Rosa han fet la Matagalls - Montserrat, una prova de resistència que ha superat, com sempre amb una nota excel·lent. S'ha han passat bé, i...
Roques del Masmut (931 m)

Dissabte 14 de setembre de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Matarranya.Temps aproximat: 4 h (11,5 km)Desnivell: 395 m (acumulat)Dificultat (1):...
Pala de montinier

Aquest estiu  vaig passar set dies per la zona d'Ainsa i el primer que veia quan treia el nas per la finestra era el cim de la Pala de Montinier. La qüestió és, que...
En kayak per mediano i el grado

De vegades trobar-se el got mig buit te els seus avantatges, així és que en la nostra excursió pel pantà de Mediano vam tenir l'oportunitat de poder passejar per les restes...
Slavkovský štít (2.452 m.)

var Latitud_sortida = 49.158819; var Longitud_sortida = 20.224885; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Baixada de Vens

Avui, cinquè i darrer dia de la nostra travessia pel Mercantour, teníem prevista una etapa curta perquè havíem de tornar a casa i ens quedaven unes 8 hores de cotxe....
Le Chemin de l'Energie

Ahir, quan vam arribar al refugi de Rabouns després d'una intensa jornada de muntanya, el guarda del refugi ens va avisar que per avui es preveia molt mal temps: pluja i neu!...
Mont Ténibre (3.031 m) en travessia

Avui hem fet el que podríem anomenar etapa reina de la nostra travessia de cinc dies pel Mercantour. Hem fet la travessia entre el refugi de Vens i el de Rabouns, passant...
Tête de l'Enchastraye (2.954 m) en travessia

Avui hem iniciat una gran travessia de cinc dies per la zona del Mercantour, en els Alps Marítims, a cavall entre la vall francesa de Tinée i la italiana de Val Stura. Ahir a...
Nova via a la formiguera: via la cola

Sembla impossible però en Juan Gutiérrez ho ha aconseguit. Ha posat una via en el sector que està més ple de vies de la Formiguera. Quan hi ha tantes vies a tocar cal anar...
Pic salvaguardia

Es tracta d'un dels cims més freqüentat de la vall de Benasque, tant pel seu vessant sud com pel seu vessant nord donada la proximitat a la població de Bagneres de...
Caiguda

05-09-2019, Barcelona                      Benvolguts companys que teniu la paciència de llegir aquest Bloc, fa unes...
Via 27 i més a la Gronsa.

Ens ha agradat força ja que l'hem trobat ben variada i amb trams guapos d'escalar.La roca en general bona però fa l'efecte que saltaran coses.Accés: Sortint de l’Horta...
Circuit pel Cambradase

22.08.19  La muntanya del Cambradase (o Cambra d’Ase, 2750 m), situada entre les valls d’Eina i de Planès, a l’Alta Cerdanya, forma un característic circ glacial...
Balcón de Pineta (2.430 m)

Dissabte 31 d’agost de 2019Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Sobrarb.Temps aproximat: 9 h (14 km)Desnivell: 1.300 m (acumulat)Dificultat (1): Molt...
Cresta del Pedraforca

El Pollegó superior del Pedraforca no és una única muntanya sinó una llarga carena amb diversos cims que coronen la seva cara Nord, terreny de joc de moltes vies d'escalada....
La solitud de la salvatgia: via vilabona

Podeu jugar-vos el que vulgueu que no trobareu una altra cordada a la via que avui us proposaré. Direu, clar, és una merda de via!!! No anem a fer una via xula però no hi...
D'ossera al coll d'ares - ruta nico de winter

L'any passat em vaig quedar sorprès en veure que a Ossera havien senyalitzats uns senders. En aquella ocasió vaig recorrer l'extrem del Cogulló Aquest cop volia anar al...
El forat del buli: recordant a l'antoni satorra

Amb l'Antoni Satorra havíem parlat molts cops de muntaria una excursió col·lectiva per ensenyar-me el Forat del Buli que tant li agradava. Tristament ha marxat i no m'hi ha...
Llum i llibertat: l'agulla ajaguda

El 10 de setembre comença els actes de la Diada amb una activitat ben singular. Es vol il·luminar Montserrat des del cimal de 131 agulles més representatives. Tantes agulles...
Cerda -  pokorsky

Cerda - pokorsky

DIJOUS, 22 D’ AGOSTHi ha vies, que cal fer-les si o si, per tant , la primera oportunitat que tinguis cal aprofitar-la.Fa molt temps que amb el Juan Carlos, teníem entre seia...
La Collarada (2883 mts.) des de Villanúa.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Una setmana més la meteorologia ens ensenya la seva millor cara, d'ença que vaig penjar els esquís l'1 de juny, l'única...
Tot ambient a la cresta del pedraforca

Es tracta d’un escenari d’aventura on cal saber moure’s per terreny esquerp però no tinc la sensació que sigui difícil. És una excursió muntanyenca amb un gran...
Cim Ararat 5137 metres - del 14 al 21/8/2019

Una vista des de l'inici del camí al camp 1. L'Ararat per molts és conegut per l'historia de l'Arca de Noè, per els habitants de l'Anatòlia (Est de Turquia) el coneixen...