Mina

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
La Vall Cervera. Port.

24 de juny de 2020 Segueixo fent descoberta d'aquest sector oriental del Port, per la zona d'Alfara. Tenia pendent una volta integral a la Vall Cervera, una vall força...
Del Bruc al coll del Porc (1.026 m)

Dimecres 1 de juliol de 2020MatinalHora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 5 h (12,9 km)Desnivell: 650 m...
Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...
Via misteri

DIUMENGE, 28 DE JUNYDesprès de sortir dijous per culpa de les festes i revetlles, aquesta setmana toca sortir el diumenge.En la roda de contactes coincidim en sortir amb l’...
Montserrat - Can Jorba, Racó d'en Pedro.

Por fin !!! El último sector que me faltaba por visitar en Can Jorba, El Racó d'en Pedro. (sectores donde  hay vías para los humanos) La Placa de la Pluja, Bombo...
El Tuc de Mauberme (2880 m.)

Segona ascensió a aquest emblemàtic cim de la Val d'Aran, tot i que de forma més directa que quan vam anar-hi des del proper Tuc de Parros. El Mauberme queda una mica lluny...
Via : K

25-06-2020    Montgrony Coll Roig Via :  "K" Arribada al aparcament de Coll Roig i esta a petar .....!!! de moment ningú a les parets, al aparcament...
Puig d’Agulles (654 m)

Dissabte 27 de juny de 2020MatinalHora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Llobregat.Temps aproximat: 3 h 30 m (7,7 km)Desnivell: 340 m (acumulat)Dificultat:...
GR3: Sant Joan de les Abadesses - Vidrà

Aquesta nova etapa del GR3 ha estat molt especial. La teníem programada amb el grup de caminadors per al 14 de març però la vam haver d'ajornar a causa del COVID-19. Avui,...
Alt Urgell - Perles, Els Roures.

Despertamos en el Coll Piquer en Coll de Nargó y nos encontramos con la sorpresa, han venido Dani y Laura. Desayunamos juntos, ampliamente y con toda la calma del mundo,...
El covid-19 i l'escalada

He estat tres mesos sense tocar roca pel maleït coronavirus i ara que he sortit amb 4 combinacions diferents de companys crec que he de fer una reflexió sobre el que he vist....
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...
Formiguera   :  Normal

Formiguera : Normal

18-06-2020 Sant Llorenç de Montgai Paret de la Formiguera Via :  Normal Som –hi ara ja podem sortir per tot el País, de moment els països veins del Nord i Est...

Cova de ses Rodes

Hora Inicio: 9,45 hHora Fin: 10,30 hDistancia recorrida: 180 mAltura Mínima: 39 mAltura Máxima: –Ganancia Altitud: – Aproximación: 2′: Temps total: –...
Ascensió als Torreneules

El Torreneules és un dels cims més clàssics de Núria, ja que domina des de l'altura la Vall del Fresser i és molt visible des de tota la Vall de Ribes. Aquest cim té una...
Cresta de Peguera (PD+)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Abans-d'ahir, per fi ens deixen moure per tot Catalunya. Aprofitem per iniciar la temporada de crestes i que millor que...
Garraf - Café del Mar

Matinal rápida con Dani y Marcel, a conocer el sector Café del Mar en el Garraf, una zona muy querida, el Pas de la Maladona me vio dar mis primeros pasitos, en esto de la...
Moleta de Pastoritx pel vessant nord-oest.

Moleta de PastoritxAvui pugem a la Moleta de Pastoritx per una ruta alternativa i poc coneguda, seguint les passes de l'amic Emilio Alonso.El punt d'inici es situa a la...
Camins de Collbató, 2

Clot de la Mònica - Pas de la Mallenquera - Miradors de Sant Joan - Camí Vell9.06.20  En la primera sortida amb cara i ulls després del confinament, ens atansem a...
Gósol - Moripol

var Latitud_sortida = 42.231158; var Longitud_sortida = 1.661455; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR92: Sant Climent de Llobregat - Garraf

Quan amb el grup de caminadors del GR vam recórrer el GR92 em va quedar pendent, entre altres, l'etapa de Sant Climent de Llobregat a Garraf. No recordo per quin motiu vaig...
Perla Negra (6a+, 170 m), Sòcol del Montroig

Recentment, l'Edu ens regalava aquesta via desequipada, ben bona, de bon fer, en la que tots els llargs són per gaudir, tret potser , de l'avantdarrer, una mica d'enllaçament...
Via empotraments

DIMECRES, 10 DE JUNYAprofitant el nou nivel de restriccions, (hi ha dues restriccions o limitacions, com vulguis dir-li, que han fet més suportable el confinament, la primera...
PENYA SEGAT DE LA FALCONERA. Via FALCONERA.

10/06/20. Anem deixant la sense raó en darrera, el Garraf i l’Alt Penedès tornen a estar a l’àrea sanitària de Barcelona i podem tornar a escalar al Garraf, els de...
La nova normalitat: via del racó

Després de tants dies sense posar cap entrada, avui, finalment, en el que han anomenat la nova normalitat, puc posar una via nova, casi em ploren els ulls. Havia anat a escalar...
Cresta de l'abellerol

Fa 10 anys vaig fer una entrada al blog a la Cresta de l'Abellerol. Ara en tornar-hi veig que la informació que hi vaig posar és massa justa i crec adient ampliar-la i...
La Vallfiguera. El Port

6 de juny de 2020Fa molts anys…, quan la fotografia era analògica, els mòbils eren un miratge futurista, i l’internet era ciència ficció, vaig començar a conèixer el...

La Font Gran de Monistrol de Montserrat

Avui us presento dos articlesLa Font Gran està situada en un extrem de la plaça de la Font Gran de Monistrol de Montserrat . Us passo la seva historia: Fins al segle XVI era...
Laietana 18 Oc.

06-06-2020                       Montserrat Collbató La Cova...
Normativa per a les properes sortides

Dijous 4 de juny de 2020 – 82è dia de confinament (84è a Igualada)Introducció: Malauradament, la nova situació generada el COVID-19, ens obliga a canviar alguns dels...

Avui destaquem : La Font de can Coromina d’Olot

Com cada diumenge us presento dos articles Mas Corominola és una masia d’Olot, també, se la coneix com Masia Coromina, situada al costat de la carretera de el Trial, una...
Les fonts de Reixac i el Turó de la Malesa

Avui hem fet un nou recorregut per la Serra de Marina, pel sector més proper a Badalona i Santa Coloma però pel vessant Nord, el que dona al Vallès. El punt de partida ha...

Com seguirem

Avui fa 81 dies que estem confinats (83 els d’Igualada) i això encara no s’ha acabat.Aquests dies, lluny del nostre "hàbitat natural" hem comprès que un/a muntanyenc/a no...
Rampes al Sol

Corredor SE, 40º PDPic de la Mina, Porte Puymorens.Faig una llaçada, col·loco bé el sobrebotí, ajusto la tanca del peu i després la del turmell. Per acabar aixeco la lleva...