Mina

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Optima

16-09-2020 Montserrat Gorros Gorra Frígia Via  : Optima  Això de Montserrat cada cop ens fa mes grípia anar-hi, tenim un element que no vol ni sentir-hi...
Serra de Sant Honorat, via Retiro Espiritual

3.09.20  Ja fa un any que no rondem per les moles de Sant Honorat ja que, per causa de la Covid, hem fallat a la nostra cita primaveral amb el massís, i ja toca tornar a...
De iniciación en Penya del Moro.

Agradable y divertida salida con amigos que comienzan con sus primeros pinitos en la roca. Blanka una buena amiga, que ya había probado la roca. Iskra mi primo "Donfurgoneton",...
De la Clua a Santa Maria de Meià (838 m)

Dissabte 19 de setembre de 2020Hora de sortida: 2/4 de set del matí. Ubicació: Comarca de la Noguera. Temps aproximat: 4 h (12,3 km) Desnivell: 440 m...
Al Costabona en BTT

Distància: 28 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat tècnica: mitjana, molt puntualment alta.Des dels Banys cal prendre la pista asfaltada (aquesta part ens l'estalviem fent una...
Vallter - 6 Colls - 6 Estanys

Dimecres 16 setembre 2020Distancia            19 kmDesnivell +    1.453 mRuta potent i amb ambient alpí on alternarem corriols marcats,...
Estrena accidentada

Adictes al disolvent, 6b o V/Ae ( 150 m) Dent d'en Rossell, Vall de Núria. Comença l'estiu, cap a la dent del Rossell. Ens enduem al Roger cap al Pirineu a fer la seva...
Roure de les Berrugues. Maestrat.

26 d'agost de 2020Una ruta fàcil i curta per endinsar-nos en el paissatge agrest, sec i extrem, però a la vegada fascinant i addictiu, de l'Alt Maestrat . Aquí es...
Fin de semana largo en Margalef.

El fin de semana largo de la diada en Cataluña, lo disfrutamos en Margalef, un numeroso grupo de escaladores de Vilanova i la Geltrú, mas gente que nos encontramos de...
Pic dels tres consellers (trois conseillers)

Volíem anar a escalar però les condicions no ens van ajudar i ens vam haver de conformar amb pujar al pic dels Tres consellers. El primer - i únic - tresmil d'aquesta...
Perafita i Monturull revisitats

25.08.20  Ara fa tres anys vam fer un molt recomanable circuit pels estanys de la Pera i els pics de Perafita i Monturull, a l’extrem occidental de la Cerdanya, al...
Cresta “Tió Maria”

10-09-2020 Sant Llorenç de Montgai Via :  Cresta “Tió Maria” Ha estat uns dies de pluja assentat confortablement al sofà de casa veient el cel negre i el aigua...
Quercus

12-09-2020 Berga Santuari de Queralt Via :  Quercus Som-hi el pont de tres dies de el 11 de Setembre, alliberats de anar a la “mani” multitudinària que seria la...
Les Pandores al Pic de l'Estanyol.

Les tirades de 6a,que sumen 80 metres,m'han semblat guapes.La resta de la via és tombada i amb força trams de caminar.És més interessant per passar un dia a la muntanya que...
Circular al poble de Bulnes (649 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Primer de tot, vull felicitar a la  Carme Sales per què el dissabte 12/09/2020, després de realitzar...
Ascensió al Pic des Trois Conseillers (3.039 m)

Hem iniciat una estada de tres dies a la zona del Néouvielle amb una ascensió de categoria. Un tresmil dels Pirineus sempre és una gran ascensió i si, a més, cal una mica...
Puig dels tres vents

El Puig dels Tres Vents també conegut com dels Tretzevents es troba a la comarca del Conflent i forma part del nucli de muntanyes del massís del Canigó, Prenent com a...
PIC DE PEGUERA 2982m. Via RAIERS.

8/09/20. L’escalada en l’Alta Muntanya comporta un plus a l’escalada pròpiament dita. Pugem amb el telefèric de l’Estany Gento i amb 1h estem al Refugi Colomina, on...
Bona Feina

05-09-2020 Bergadà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Dissabte dia de Mercat a Berga, un bon ambient i es un plaer veure passar el personal, amb quantitat i...
Poti-poti de vies

02-09-2020 Bergadà Malanyeu Paret del Devesó Via :  “Poti-poti de vies” No os diré a quina via anàvem per que em fa vergonya, realment i mirat en la distancia...
Cova de les Encantades de Toloriu

22.08.20  Avui ens desplacem a Toloriu, a l’Alt Urgell, per apropar-nos a l’amagada cova de les Encantades, mitjançant un curt itinerari d’uns 8,5 Km (anada i...
Via secouristes

DIJOUS, 03 DE SETEMBRE Aquesta setmana, abans que no s’acabin les vacances i tingui els horaris mes reduïts, tinc ganes de fer una d’aquelles escapades ràpides al...
Valdegovía la zona estrella del verano.

En Euskal Herria visitamos Bilbao y tras pasar todo el día recorriendo el centro y catando sus pinchos, nos dirigimos a Villanueva de Valdegovía muy cerca de Vitoria-Gasteiz....
Del Molondro

26-08-2020 Aragó Panticosa Via :  Del Molondro Ahir vam baixar de el Balneari desprès de fer la cervesa a “La casa de Piedra” , la resta de la tarde...
Lolita la flamenca

DIUMENGE, 30 D’AGOST Aprofitant la baixada de les temperatures i el fet que per Girona i la costa Central diuen que farà mal temps per proposar fer una escapada a...
LE GRAND VEYMONT  (Vercors)

LE GRAND VEYMONT (Vercors)

El massís del Vercors situat a cavall entre la Drôme i l'Isère està constituït per una llarga muralla de quasi setanta quilòmetres que s'estén de nord a sud a les...
Roca de la Moixa

17.08.20  La serra de la Moixa, a cavall del Berguedà i la Cerdanya, es troba situada entre la serra de Moixeró, a l’est, i el serrat de la Muga, avantsala del Cadí, a...
 Del Nano

25-08-2020        Aragó Panticosa Via :  Del NanoDimarts avui anem en direcció Aragó amb una recol·lecta de personal un xic...
Llaç Lila

Aquest dissabte hem tornat a Vilanova de Meià sis mesos després d'haver acabat d'obrir aquesta via. El confinament ens va impedir repetir-la i finalment avui ho hem pogut...
PETIT SOM  (Grande Chartreuse)

PETIT SOM (Grande Chartreuse)

Dels diversos grups de muntanyes que hi ha per les proximitats de Grenoble he escollit venir al Massís de la Chartreuse perquè queda bastant a prop del poble on estic passant...
Desconeguda, 6c (100 m), Esperó de Santa Ana

Activitat febril aquest dies, a veure si el blogspot explota o el senyor facebook ens envia a la merda d'una puta vegada. A la nostra edat, hem d'aprofitar aquests lapsus de...
Pics de Salòria i de Màniga. Pirineu

13 d'agost de 2020Completem la nostra escapada pirinenca d'estiu amb una bona travessa pel Parc Natural de l'Alt Pirineu, assolint dos cims del repte dels 100 cims de la Feec,...
GR92: Amposta - Ulldecona

El GR92 és un dels camins de gran recorregut que hem completat amb el grup de caminadors del GR. Va ser el primer i vam estar dues temporades senceres per completar-lo. En...
Aresta peygeret fins al petit midi i retorn

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de totes les seves vessants. Et captiva i tens desig boig de pujar-lo. He pujat dos cops per la seva via normal i un cop per...