Miquel

GR3: Sant Joan de les Abadesses - Vidrà

Aquesta nova etapa del GR3 ha estat molt especial. La teníem programada amb el grup de caminadors per al 14 de març però la vam haver d'ajornar a causa del COVID-19. Avui,...
Turbians

var Latitud_sortida = 42.254618; var Longitud_sortida = 1.799321; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via

Via "esperó" roc de les dues

DISSABTE, 20 DE JUNYAvui he quedat amb  l’ Isabel i a darrera hora va apuntar-se l’Antonio, molt bé, com més serem més riurem i la nostra intenció es pujar a...
Ullal de la Magdalena, via Ulu-Apa

29.06.17  Amb l’ampliació de la regió sanitària, els excursionistes i escaladors de la capital ja podem anar a fer unes cervesetes a l’Hospitalet ja què, amb...
Magdalena Inferior, via Apia

13.09.18  Els barcelonins, altrament dits canfangues, pixapins o camacos, entrem per fi a la fase 1 del desconfinament, però aixó no vol dir que els de la capital poguem...
La Gorra Marinera, via del Davant

30.03.16  Ha arribat l’hora de “rescatar” una altra d’aquestes vies que no van veure la llum al seu dia. Aquest cop li toca el torn a la via del Davant, una...
Com gestionar les nostres traces al Wikiloc

Dissabte 2 de maig de 2020 – 49è dia de confinament (51è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1...
Puig de Sant Miquel

Camí de SollericEl Puig de Sant Miquel és una muntanya de 661 m., que pertany al terme municipal d'Alaró. Està situada entre el puig de s'Alcadena i la possessió de...
Sant Jordi - #maifemcimambllibresiroses

Dijous 23 d’abril de 2020 – 40è dia de confinament (42è a Igualada)Hora de sortida: 11 h 30 mPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps...
PUIG CAVALLER (706,2 m) des de Gandesa

CIM: Puig Cavaller (706, 2 m) des de Gandesa COORDENADES: 41º 1' 39.93219 N / 0º 26' 15.43581” EVÈRTEX GEODÈSIC: 248143001COMARCA: Terra AltaHORARI: 2h...
Planícia - Pas de la Mola

Camí del RafalDeixem els vehicles a l'aparcament que hi ha a la sortida de Banyalbufar anant cap a Estellencs. Gairebé davant del mencionat aparcament, en el Km. 87,4 de la...
#lafinestraindiscretademaifemcim

Dimecres 15 d’abril de 202032é dia de confinament (34é a Igualada) Hora de sortida: Tot el diaPunt de sortida: La finestra de casa vostra.Ubicació: Casa vostra.Temps...
Via Directa a la Trona.

Molt bona via d'artifo,de regalar-se possant friends que queden a caldo, amb ambient des del primer metre.De moment totes les que he fet a la Trona m'han semblat tallades amb el...
#maifemcimrememberingyears

Dimecres 8 d’abril de 2020 – 25é dia de confinament (28é a Igualada)Hora de sortida: Pel matí.Punt de sortida: #joemquedoacasaisomioamblesmuntanyes.Ubicació: Casa...
Mola de Planícia pel pas de la Mola

Vistes des del la Mola de PlaníciaAvui, amb els companys del Club de Muntanya i Escalada Sóller (cmes), fem un itinerari llarg que puja al Puig de la Mola de Planícia (941...
#ultramegatrailextremmaifemcim

Dissabte 4 d’abril de 2020 – 21é dia de confinament (24é a Igualada)Hora de sortida: Pel matí.Punt de sortida: #joemquedoacasaisomioamblesmuntanyes.Ubicació: Casa...
 El puig des Teix pel camí de s'Arxiduc

Camí de s'ArxiducEl camí de l’Arxiduc és el més conegut dels que féu construir l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. Ell el va fer traçar a partir del 1883, any en...

Video normal al frare gros

Com estem en captiveri forços (confinació) he pensat que estaria bé veure els videos que hem fem amb la Miquel Àngel Produccion. Ja veureu que bé ens ho passem mentre...
Puig de na Fàtima

SafareigAscensió al puig de na Fàtima (650 m) per l'aresta de ponent, seguint restes d'un remot camí de ferradura. És una excursió curta, però intensa pel tipus de terreny...
El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
GR83: Campdevànol - S. Joan de les Abadesses

Una nova etapa del GR3 pel Ripollès, recorrent boscos solitaris de roures, faigs i pins en un dia de primavera avançada, en ple mes de febrer. L'etapa ha estat dura i llarga...
El Cavall Verd des de Murla

11/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a l'interior de la Marina Alta, concretament a Murla, un dels pobles més recòndits de la comarca, situat als peus del Cavall Verd i que...
Camins de Collbató, 1

Drecera dels Graus - Camí Vell - Pla de Sant Miquel - les Feixades - la Salut26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant...
Montserrat Sud, pel Camí Vell i les Feixades

26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant un itinerari d’uns 10 Km de recorregut i 550 m de desnivell que correspon...
GR3: Castellar de n'Hug - Campdevànol

Una llarga etapa del GR3 que hem recorregut en un dia que ha començat núvol i gris però ha acabat amb un bon sol. Tot i que l'etapa és llarga, no té dificultats especials i...
A la Tak Mahal (Serrat de St. Miquel, Àger)

*** luxe de repe de la Tak Mahal a Àger, acabada fa un anyet amb el bo del takband Jordi Marmolejo. I quin gust repetir-les amb tot net i polit (quan el grau va a la...
Miquel Xirimita, 6c+ (6a+ ob, 235 m), Ponotx

Darrer dia pel llevant i ens atansem al Ponotx. Tot indica una roca de molta qualitat i no ens defraudarà. Curta aproximació i escapada amb ràpel perquè encara ens quedaran...
Via dels Quatre a la Paret de Sant Miquel.

Comencem l'any tal i com el vam acabar, amb sol i boira a dojo. Dia espectacular al Montsec d'Ares fent la ja clàssica via dels Quatre a la paret de Sant Miquel. Temperatura,...
Masos de Vallibona

27 de desembre de 2019 El passat 12 d'octubre, i organitzada per l'Associació Amics de Florencio Pla Messeguer "La Pastora" de Vallibona, vam fer una interessant sortida...
Abella de la Conca - Via Marta - 27/12/2019

Abella de la Conca és un poble que enamora, no sé exactament el per que; la seva orientació, el fet que està per sobre de la vall, les seves llums, les seves cases, els seus...
El Talló des del coll de Pera

24.11.19  Abans no comenci la voràgine de les festes nadalenques, el darrer diumenge de novembre ens reunim una bona colla per fer l’última col·lectiva de l’any. El...
GR3: Alp - Estació de Coll de Pal

La segona etapa del nostre recorregut pel GR3, el Sender Central de Catalunya, ha estat sens dubte l'etapa reina d'aquest llarg GR que gairebé acabem de començar però que...