Miquel dels barretons

Sant Miquel de Turbians (1.547 m)

Dissabte 20 de maig de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 4 h 30 m (15 km)Desnivell: 480 mDificultat (1): Normal.Programa:...
Circular a Sant Miquel de Solterra

16.02.17  El puig de Sant Miquel de Solterra (1202 m) o de les Formigues (després veurem l’origen d’aquest segon nom), s’aixeca entre els municipis de Sant Hilari...

Opcions Sant Miquel de Solterra

Teniu diferents propostes per pujar al cim de Sant Miquel de Solterra, trieu la que més us agradi:Sant Miquel de Solterra per el SolerSant Miquel de Solterra per la ruta de les...

369 - sant miquel del fai 1800516

369 - SANT MIQUEL DEL FAI 1800516Si us voleu baixar el track del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Avifont:Si voleu més detall des de Wikiloc, per Avifont:...

Sant Miquel de les Formigues (1.200 m.)

Dijous 26 de març de 2015Circular Osor – Sant Miquel de les Formigues - OsorHora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Selva.Temps aproximat: 7 h. 30 m....

Puig de Sant Miquel ( Alaró – Orient )

Dia 15 de febrer anàrem a fer una excursió pel voltants de Alaró i Orient passant molt prop  del puig de s’Alcadena. Amb total érem 17 cavallers-as aparcarem els...
Clàssica oblidada: miquel àngel ferruz

Hi ha vies oblidades. Quan escalem per aquelles pedres tenim la sensació que grimpem per una via que fa anys que ningú fa. Nosaltres la vam fer perquè va estar dedicada al...
Pels camins d'en Serrallonga (I)

Molí de la Barita - La Sala - L’Erola - Can Bosc - Molí de la Barita15.06.14  Comencem el cicle d’excursions pels camins del bandoler Serrallonga amb una agradable...

Roques Blanques i Sant Miquel de Vilaclara

Dia 15 de juny Punt de trobada:               Des de Collbató: pista poliesportiva a les 8 del matí               Des del Bruc: Can Cases, a les 9...
Cava don miquel - cova del bolumini 25/5/14

Aquest diumenge volta GUAPA, GUAPA de btt per la serra Mariola, vam visitar 2 llocs inèdits per molts de nosaltres com son la cava de Don Miquel i la cova del Bolumini gracies...
Girona - Sant Miquel - Montjuïc - Girona

Sortim dels casc antic de Girona, concretament de la Plaça de Sant Pere per agafar el carrer Sant Daniel que seguim fins al final d'aquest. Quan trobem la pista de la Font...
Sant miquel de castelló

Hostalets d'en Bas-Sant Miquel de Castelló-La Portellera-Hostalets d'en BasEsmorzar: Can Font (Hostalets d'en Bas)
Sant Miquel del Montclar

Curta però bonica ascensió al cim del Montclar. Us proposo una volta pel camins del Císter, a la Conca de Barberà.Sortim del Km 4 de la carretera TV-2015, al Coll de Puig de...

2 First ascents d’en Miquel en un dia…

Primera ascenció d’aquest blocarro, realitzat per en Miquel… està fet un bou!!! “Lateralidad Siniestra”, possiblement 7A+, a l’espera de...
Serra de Llancers, Sant Miquel de Castelló

Coll de Bracons, Serra de Llancers, Sant Miquel de Castelló, Joanetes, Coll de Bracons (per la carretera).Comencem el recorregut al Coll de Bracons, carenejant per la Serra de...

Sant miquel de secot

Font de Colleldemont-Volcà Santa Margarida-Sant Miquel de Secot-Cooperativa La Fageda-Volcà Croscat-Font de CollelldemontTrotant per els camins de la Fageda d'En...

Sant miquel de castelló

Hostalets d'en Bas-Falgars-Font Pibernat-Sant Miquel de Castelló-Hostalets d'en BasEsmorzar: Rest. Sant Miquel (Hotalets)  * * * * *
La cava de sant miquel 19/5/2013

Ací hos deixe les fotos del diumenge passat a la cava de Sant MiquelDema a mes de la sortida normal de cada diumenge uns quants de la penya anem a fer la marxa de...
Matagalls des de la Sala, tardor esplendorosa

Bonica sorpresa la que ens tenia preparada el Montseny el novembre passat. Al fòrum de Mendiak vam organitzar una mini-KDD amb l'objectiu d'anar a conèixer el vessant nord del...
ST. SAGIMON i ST. MIQUEL DELS BARRETONS, 2009

14 Novembre 2009, ST. SEGIMON i ST. MIQUEL DELS BARRETONSSANT SEGIMON I SANT MIQUEL DELS BARRETONShttp://www.youtube.com/watch?v=Yw0t01si5dEAmb la gent de la UME hem fet un...