Miranda

Shar-Strep a l'Agulla Manolito Garcia.

Escalada de dos llargs a la cara nord-est de l'Agulla Manolito García. De totes maneres, l'únic llarg interessant és el primer que és força continu. El segon llarg,...
Sol Solet

01-07-2017CollbatóMiranda de Can JorbaVia :  Sol SoleteNo se com ...... però em trobo enfilant la porta del Bar Anna amb el cor encongit he quedat amb uns escaladors de...

Hiwatta a la Miranda de les Boïgues

A la banda dreta de la cara est de la Miranda de les Boïgues s’enfila zigzaguejant la Hiwatta, talment com un rèptil intentant progressar cercant el pas més fàcil....
Integral Solsona Vallès a Vilamala.

Aprofito aquests dies lluminosos i frescos, impropis de l'estiu, per repetir algunes vies de la comarca que d'una altra manera fora difícil de fer. Aquest cop una grimpada més...
Sala - Baques

05-05-2017 Gorros Miranda de Sant Onofre Via  :  Sala - BaquesDia tranquil, cel blau i comença a pujar la temperatura, encara que no gaire de moment, una sua brisa...
Via dels Dijous a l'Agulla Alta de la Miranda

La via dels Dijous puja de forma bastant directa i en lliure per l'aresta sud de l'Agulla Alta de la Miranda. Als primers metres ens ajudarem d'una alzina per superar un tram...

Espurnes de Llum a la Miranda del Cilindre

Quan des del cim del Montgròs ens delectem amb les vistes que s’obren a ponent, de seguida se’ns presenta l’arrogant vessant est del Cilindre, no obstant les...
El camí de l'alsina per fruir de l'escalada

Feia dies que li anavem al darrera. A l'hivern perquè potser faria massa fred i a l'estiu perquè feia calor. Així que avui ens hem animat i ha estat un dia perfecte. Una...
Sant Llorenç, via Aresta dels Cavalls

9.02.17  Quan la passada diada de Sant Esteve, anant d’excursió per Sant Llorenç, vam passar sota el cingle dels Cavalls, damunt de Can Pobla, en Pau va recordar que...
MONTSERRAT. MIRANDA DE CAN JORBA. Via SOL SOLET

25/01/17. Avui les prediccions son dolentes, les pluges i neu arribaran al migdia. Ens trobem al Bar Anna del Bruc, poc concorregut, per esmorzar i fer una mica de mandra, abans...
Puig de Garrafa (462 m, Andratx)

Puig de GarrafaAquesta és una volta circular pel Puig de Garrafa de 462 m d'altura, una encisadora miranda sobre el Ponent del litoral mallorquí i de la serra de Tramuntana.El...
168 - Passos per la serra d'Alfàbia 23-12-2016

La ruta puja a la carena de la serra d'Alfàbia pel vessant sud-est, des de la vall d'Orient, i arriba molt a prop de les antenes repetidores. La serralada està situada entre...
MONTSERRAT. LA GORRA MARINERA. Via PER DAVANT

17/12/16. En aixequem plovent? Però avui toca col·lectiva amb companys del STAE, ahir vam fer el sopar de Nadal, així què resacossos en més o menys grau, ens anem trobant...
Camí de L'Alsina

04-11-2016 Monestir Miranda del Pas dels Francesos Via  :  Camí de L'AlsinaJa ho diuen que els records de vells temps son dolents, a sobre li sumem que fa dies que...
Canal dels Micos i Canal del Miracle

Avui hem fet una clàssica matinal montserratina, recorrent algunes de les canals més característiques del massís. La Canal dels Micos és tot un clàssic i l'hem pujat...

Julianillos Muertos a la Miranda de la Falconera

La Miranda de la Falconera té menys alçada que la seva veïna, no obstant les seves parets contenen algunes rutes que aprofiten molt bé la seva llargada. Dona la sensació...
Via Lusilla a la Miranda dels Ossos

Aquest cap de setmana tocarà buscar l'ombra si o si, així que tocarà vibrar a alguna via de la Cara Nord de Montserrat. N'hi proposo unes quantes a en Ricard, i d'entre elles...
La puta de la cabra

Aresta Brucs (V, 60m)Miranda de les Bohigues, MontserratI la cabra no va deixar passar l'ambició i aquesta caigué dissolta en un mar calmat de còdols agraïts i de rampes...

Montpart, 100m 6a Miranda de les Boïgues

Via: Monpart Metres: 100 m Dificultat: 6a (V obligat) Zona: Miranda de les Boïgues (Montserrat) Equipament: via equipada amb parabolts Material: 14 cintes expres i una vaga per...
El gruyere

Nubiola-Picazo-Dori (IV+, 180m)Miranda del Pas del Príncep, MontserratEntrem a la bauma, sortim de la bauma. Entrem a la bauma, tornem a sortir de la bauma. Aquest agradable...
Marina de Son Olesa 24-3-2016

La ruta discorre majoritàriament per la marina de l'antiga possessió de Son Olesa Gran. Guaitam des d'uns empenyalats miradors a l'espectacular costa brava de Valldemossa,...
Gaia, La Gran Mare. ICGC.

Aprofitant una invitació de l’amiga Cristina de l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, el passat dimecres al matí vaig assistir en nom de l’Espeleobloc a la...
Frares i Agulles

//--> La Cadireta, i al fons el Montseny Trobarem diversos trams equipats El Lloro Pinacles arrodonits a la zona de Frares...
Puig del Rei Sanç 5-3-2016

Per aquest cap de setmana havia preparat una ruta de les que no saps si podràs dur a bon terme, d'aquelles que tens moltes probabilitats d'haver d'avortar i acabar per anar a...
La Gateta

25-02-2016 Monestir Miranda de Sant Pere Via :  La GatetaSeguim el dia vagarós i aprofitem per fer aquesta via curta però mol maca, es pot arribar des de el cim amb un...
La Piula

25-02-2016 Monestir Miranda de Sant PereVia :  La PiulaAvui estic una mica mes babau de lo habitual, encara em duren els efectes del cop al cap de la setmana passada, cosa...

Bages l’Agulla Alta de la Miranda

Ben poques són les Arestes Bruc que queden sense domesticar. Un estil d’escalada, marca de la casa que, lentament i a cop d’expansió s’ha anat perdent en...