Miravet

Vall de la Llosa

var Latitud_sortida = 42.360603; var Longitud_sortida = 1.695851; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: Coll de Miravet - Paüls

Avui el nostre recorregut del GR7 que vam començar a Porta, a la Cerdanya Francesa, ha arribat a un punt clau: hem travessat l'Ebre a prop de Benifallet. Una fita important en...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...
La Cameta Coixa (21km & 1.300m D+)

La población de Miravet se asienta en la ribera del caudaloso río Ebro, bajo la colina que alberga las murallas de su imponente castillo, uno de los mejor conservados de...
Tossa de Tivissa (718 m.)

var Latitud_sortida = 41.038887; var Longitud_sortida = 0.740105; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Vía Ferrata Tossal de Miravet K4 (Pont de Suert, Lleida)

Vía Ferrata Tossal de Miravet es una excelente vía ferrata con 2 puentes Nepalís, Desplomes y hasta una Tirolina (poco común en la zona). La instalación es de primera...
El Castell de Móra d'Ebre (un dia, un lloc)

Un sol rabent ho il·lumina tot, ho daura. Malgrat això, els darrers termes, la llunyania, queden visibles però difusos. Els molins de vent moderns, els nous gegants...
Serres de Cavalls i Pàndols

var Latitud_sortida = 41.037769; var Longitud_sortida = 0.598349; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Nous coleòpters cavernícoles a Ports i Terol

La nova espècie: Paraphaenops fadriquei, de La Cija de Fortanete, TerolS’acaben de publicar les descripcions de dos nous coleòpters cavernícoles del gènere Paraphaenops,...
De Lleida al delta de l'Ebre en BTT

Crec que pocs qualificatius podríem afegir al delta de l'Ebre. Per sí sol és un dels llocs més atractius del país, ja que la combinació de conreus, vistes, l'amplada de...
Coll de Pins, l'avantsala de Cardó

Un altre de la llista dels 100 Cims es troba a l'extrem nord de la serra de Cardó, quan aquesta perd ja el seu nom baixant cap a Rasquera. La inclusió del Coll de Pins en la...
Ferrada Poi d'Unha

//--> Unha i Salardú durant el camí d'aproximació Pont nepalès al primer tram Trams verticals sobre un paisatge tardorenc Mur...
Kayak & Memory

Fa aproximadament un any i mig de la publicació de la guia "La batalla de l'Ebre. 14 itineraris en BTT" per part de l'editorial Cossetània. En aquella guia, proposava una...
Castells del Baix Pallars

//--> Castell de Mur, una gran fortalesa Pedalant amb vistes cap al pantà de Terradets Creuem diversos poblets petits Cementiri i...

VI Cursa de muntanya La Cameta Coixa.Desprès de les 4 infiltracions al peu esquerra que m’ha tingut 5 setmanes en “dique seco” arribo a la cursa de la Cameta Coixa...
Cursa de Miravet 2014

Tot comença un bon dia, 23 de febrer en la bonica vila de la Ribera d’Ebre. Aquell dia es celebra va una de les curses amb més carisma de tot  el circuit ebrenc de...
Miravet - Pas de Barrufemes

Bona ruta la que aquest matí hem fet Jaume, Eulogio i jo.El lloc triat ha estat Miravet i fins al pas de Barrufemes, però passant per un munt de pics, que hem anat coronant. O...

Via ferrada del Tossal de Miravet

A l'oest del Pont de Suert, a l'altra banda de la Noguera Ribagorçana, s'aixeca el Tossal de Miravet, un destacat mirador sobre la capital de l'Alta Ribagorça. En uns...
PETIT VIATGE AL MAESTRAT DE TEROL, (2on dia)

Hui ens llevem, tornem a pujar al menjador i tornem a estar tot sols, bo, sols no, ja que la fem petar amb la cuinera mentre fem el desdejuni, a les nou arriba la noia de...
Per la Ruta de l'Ebre amb bicicleta (V)

15.08.13 - 14a etapa: Mequinensa - Móra d’Ebre (60 Km / + 880 m)Avui també sortim poc després de les 6 per tal d’aprofitar al màxim la fresca del matí ja que ens toca...