Moia

Palau Martorell o Salort

https://www.autosvivo.com/blog/palau-salort-testigo-del-dia-a-dia-de-ciutadella-desde-1813/Vídeo de: laciutatnoble

Per la ruta de la pedra tosca

A prop de Moià, a la riera de Marfà, vàrem poder gaudir d’aquest increïble indret, amb la característica pedra tosca de la zona. Santa Maria de Marfà, el molí de...
En ruta per les Muntanyes de Prades

Us ben asseguro que el casc que porta l'Abel no és per "fardar"... baixa tant ràpid que no el puc fotografiar!!Pròleg:Feia molt temps que no publicava un post i la raó és...
Pel Moianès Sud (la torna)

El dia que vàrem anar a veure la necròpolis de Pertegàs vam perdre una peça de la màquina i aprofitant que tenim temps ens hi hem arribat a veure si la trobem.Quedem a...
Matinal pel sud del Moianès

Com ens van quedar un parell de coses pendents per veure i havíem de resoldre un parell d'assumptes tècnics hem tornat al Moianès.Quedem a Calders passades les nou per tot...
Un tomb pel Moianès Sud

Feia dies que tenia aquesta ruta feta sobre el paper i com fa un bon solet i dins del cotxe no fa fred, hem aprofitat per anar a comprovar si és veritat o mentida.Iniciem la...
Pel Bages i el Moianés

Aquest cop hem fet una petita ruta pel Bages i el Moianès, per la zona de Monistrol de Calders i Navarcles.Sortim de la urbanització Vista del Pirineu direcció a la Guàrdia...
Una volta pel Moianès...

A 1 de Febrer fa fred, i si es a la comarca del Moianès (quan vàrem fer l'excursió encara no era comarca...) doncs encara més...Ens vam intentar expulsar el fred fent una...
Miretades Espeològiques (27)

Aquesta foto és de l'avenc del Puigmoltó a l'any 1972, al fons la masia homònima i el poble de Begues. Deu anys després (1982) es cremà el massís (7.000 hectàrees). El...
Miretades Espeològiques (18)

(1966) Exploració de la Grallera de Guara, Sierra de Guara, Osca. Aquesta avioneta va sortir amb una part del material des de Monflorite, l'altra part del material fou...

372 - moià monistrol de calders 080616

372 - MOIÀ MONISTROL DE CALDERS 080616Si us voleu baixar el track del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Avifont:Més informació des de Wikiloc, per...
PUIG DRAU (1.345,9 m.)

CIM: Puig Drau (1.345,9 m.) des de CollformicVÈRTEX GEODÈSIC:COORDENADES CIM: 41º45'52.48” N / 2º 20' 53.89” ECOMARCA: Vallès Oriental / OsonaDESNIVELL:+ 400 m. - 400...
Què és la marxa nòrdica? Molt més que caminar

Amb una bona tècnica, aquesta modalitat actua de forma suau però molt efectiva en el nostre organisme |El principal avantatge és que pot ser realitzada per persones de totes...
De Moià a Berga

En un d'aquests fòrums que corren per la xarxa van proposar una sortida fins a Berga, és una ruta que ja hem fet diverses vegades però de Berga cap aquí.Fer una ruta cap...
Cingles de Bertí, dissabte 26 de Novembre

Els Cingles de Bertí són un conjunt de cingleres i relleus que formen part de la Serralada Prelitoral i que separen l’altiplà del Moianès de la depressió del Vallès....
De Sant Fruitós a Caldes

A estat una sortida improvisada, pim pam, anem, doncs anem que ja fa massa dies que en parlem.Aprofitem un track d'en Josep de fa ja uns quants dies que va de Manresa a...
GRONY DE L'OLLER (1.026 m.) des de Centelles

CIM: Grony de l'Oller (1.026 m.) des de CentellesCOMARCA: MoianèsDESNIVELL: +519 m.HORARI: 5h 09 min. (2h 44 min. + 2h 25 min.)DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFÍA: Cingles del...
GRONY DE L'OLLER (1.062 m.) des de Collsuspina

CIM: Grony de l'Oller (1.062 m.) des de CollsuspinaCOMARCA: MoianèsDESNIVELL: 168 m.HORARI: 1h (34 min. + 26 min.)DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFÍA: El Moianès. E.1:30.000. (Ed....

Puig Rodó (1.061 m.) mirador del Moianès

Diumenge 29 de novembre de 2015Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca del Moianès.Temps aproximat: 3 h. 30 m. (9 Km.)Desnivell: 300 m.Dificultat: Normal.Programa:...
TURÓ DE MOIA (239,8 m.) des de Montcada i Reixac

CIM: Turó de Moià 239,8 m.) COMARCA: Vallés OccidentalDESNIVELL:+ 205.7 m.HORARI: 50 in. (26 min. + 24 min.) DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFÍA: Serralada Litoral (Ed....
Moianès.

Puig Rodó 1.056 metres.   Comarca: Moianès.   Data: Diumenge 27 de setembre de 2015.   Participants (4): Joan Gassol, Montse León, Tatiana Stúpina i Pere López....
Tabares sector la Tubería.

Juntament amb Arico una de les escoles de la illa que em sonàven, famosa per les seves vies d'autoportecció per estètiques i rectilíneas fissures de basalt. Si busquem un...
De Vallbona a Tiana per la Conreria

6.05.15  Avui que és el primer dimecres de mes toca la sortida programada de les conegudes com ”les excursions del Jaume Salat”. Aquest maig toca anar de Vallbona (al...
Circular a la Mola de Gallifa

25.04.15  Els cingles de Gallifa es troben situats entre l’altiplà del Moianès, al nord, i la depressió del Vallès, al sud; en aquest vessant s’aixequen els...
Per Granera

La casualitat ha volgut que just l'endemà de la proclamació del Moianès al Parlament  com a comarca independent, anéssim a Granera, un dels seus municipis. De...
15 anys de... la Nosferatu al Triangle.

De les últimes vies que em faltaven al Triangle de Font Ferrera. La Nosferatu és possiblement la més difícil de la paret i, a fe de Déu, prou que m'en vaig adonar ara farà...
PUIG RODÓ (1.055, 9 m.)

CIM: Puig Rodó (1055,9 m.)COMARCA: BàgesHORARI: 1h 10 min. (40 min.+30 min.)DESNIVELL: 184 m.DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFÍA:El cim, el segon en alçada a la subcomarca del...
Sant sadurní de gallifa.

Ruta d’anada i tornada pel mateix camí, que ens permetrà accedir al cim de Sant Sadurní de Gallifa, anomenat també de la Roca (Vallès Occidental), actualment dins...
Nova inundació a les Coves del Toll

El passat mes de desembre, la Direcció del Museu Municipal – Coves del Toll de Moià, va comunicar a la Federació Catalana d’Espeleologia, que el dia 30 de novembre del...
Sector Montbrú, Moià.

Poble Killo...me he comio 4 quartos!.-Orientació: En general Sudest, encara que com que va fent esperons n'hi ha algunes on hi ha sol fins cap a les quatre de la tarda.-Accés:...
La ruta dels

La ruta dels "Slicks"

Després d'un bon esmorzar a Can Rosal iniciem la ruta direcció a Montsent per tombar cap al sud, cap a Olvan.El dia és assolellat i tot i la glaçada no fa massa fred.Seguim...