Moixero

Rasos de Peguera en BTT

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843653; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...
Foradada de Pi en BTT (curta)

var Latitud_sortida = 42.368109; var Longitud_sortida = 1.780078; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Excursió pels Cingles de Vallcebre

De retorn de vacances hem fet una excursió pel Berguedà; concretament pels cingles que envolten la població de Vallcebre. És una excursió sense complicacions, amb grans...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...
Torreta de Cadí (2.562 m.)

var Latitud_sortida = 42.275167; var Longitud_sortida = 1.499669; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Muntanyes desconegudes: pics de màniga i covils

L'any 2003 vaig pujar amb el Pau Salla al pic de Màniga (i no ho recordava). Ho tenia apuntat a les meves llibretes i he trobat tota la informació de com havia fet l'excursió...
El Pla d'Alp

var Latitud_sortida = 42.430600; var Longitud_sortida = 1.941111; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Moixeró (2.091 m.) en BTT

var Latitud_sortida = 42.369575; var Longitud_sortida = 1.783858; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Muntanyetes i Serrat Gran

var Latitud_sortida = 42.284255; var Longitud_sortida = 1.891254; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

La dou de bastareny

Edat recomanada: A partir de 3 anys El dia 24 d’abril vam anar al Parc Natural del Cadí-Moixeró per anar a veure el naixement del riu Bastareny on l’aigua brolla...

Bullidor de la llet i els empedrats

Edat recomanada: A partir de 5 anys El dia 24 d’abril vam anar al Parc Natural del Cadí-Moixeró per anar a veure el Bullidor de la LLet, espectacular brollador i, la...
La Carbassa (2.736 m.)

var Latitud_sortida = 42.452386; var Longitud_sortida = 1.762440; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Puigpedrós (2.915 m.)

var Latitud_sortida = 42.456859; var Longitud_sortida = 1.780822; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Cambra dels Bocs

var Latitud_sortida = 42.268527; var Longitud_sortida = 1.799868; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Tosa (2.536 m.)

var Latitud_sortida = 42.335099; var Longitud_sortida = 1.886168; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Comabona des de Prat d'Aguiló

26.08.16  Situat a l’extrem oriental del Cadí, el pic de Comabona (2554 m), d’inconfusible forma cònica truncada vist des de la Cerdanya, és un gran mirador sobre...
Un tomb per la Cerdanya

Amb força puntualitat ens trobem a les 8:30 a Bagà per iniciar la ruta cap a Coll de Pal, anirem per la pista del refugi i el mirador dels Orris.El mirador amb unes vistes...
Matinal al pic de Moixeró

22.08.16  Situat entre les Penyes Altes de Moixeró i el sector oriental del Cadí, i a cavall de la Cerdanya i el Berguedà, el modest pic de Moixeró (2091 m) gaudeix...
Cadí-Moixeró

Distància total: 102.000 m.Desnivell positiu total: 6.300 m.Dissabte 3 de setembreBagà, Refugi de Rebost, Refugi Niu de l'Àliga, Penyes Altes, Refugi Serrat de les Esposes,...
TOP PANOràmiques

A arribat el moment, la nostra primera exposició de fotografíes de muntanya! Després de molts anys descobrint racons encissadors i desconeguts als pirineus, hem decidit...
El grau de l'Ós

Al vessant nord del Moixeró, prop de la boca nord del túnel del Cadí, hi trobem el torrent del Grau de l’Ós, sec gairebé tot l’any. El camí del fons del torrent...
Pic dels Moros, des de Targasona

26.03.16  El pic dels Moros (2137 m), situat a l’extrem sud de l’altiplà de la Calma, a l’Alta Cerdanya, constitueix el contrafort més meridional del massís del...
Tossal de Rus i Puigllançada

El cim del Puigllançada, ben nevat, amb el Pedraforca al fons a l'esquerra.El Puigllançada és un cim de 2.400 metres i escaig que senyoreja la capçalera del Llobregat,...
La Tosa (2.536 m.)

//--> Sortim de la Molina amb una bona nevada Avancem per pistes desertes Tram superior de la pista Olímpica Arribem al Niu...
Pedraforca 360º

//--> Sortim de Gósol Coma de Cerneres i el Cadinell Pujant cap al Collell Baixem per la pista sota la cara nord del Pedraforca...
Cinglera de la Figuerassa (II)

//--> Plans de Can Maurí Tartera dreta i incòmoda Cinglera de la Figuerassa, al Roc Gros Cingles de Queralt Pujant...
PIC DE MOIXERÓ 2091m

9/01/16. Avui el dia s’aixeca rúfol i força tapat, però a la tarda ha canviat de sobte  i el sol ha guanyat la partida, així què després de dinar ens animen a anar...
Cinglera de la Figuerassa (I)

//--> Sobrepuny, la Baells i el Picancel, mirant cap a l'est Resseguim la cinglera de la Figuerassa Cingles de Queralt i Cim d'Estela...
Matinal al turó de Bell-lloc

27.12.15  L’arrodonit turó de Bell-lloc s’aixeca entre les valls d’Angostrina i de Querol, a l’Alta Cerdanya. Malgrat la seva modesta elevació (1685 m), la seva...
Pedraforca (2.506 m.), tres cims

//--> El Pedraforca, vist prop de Maçaners Entrant al primer forat Pas aeri i delicat (IV) entrant al primer forat Interior del...
Salga Aguda (1.172 m.)

//--> Espectre de Brocken a la carena de Salga Petita grimpada sobre conglomerat Vilada, Ensija, Pedraforca, Sobrepuny,... Arribada...
Puig del Far, mirador de Sau

14.11.15  Curta i fàcil excursió matinal pels boscos i cingleres de Vilanova de Sau, amb ascensió al Puig del Far, excel·lent mirador al pantà de Sau i als cingles de...
La Tuta de Castellar de n'Hug (3)

...segueix de l'apunt d'ahir... Paleosurgència?Després de donar una ullada general a la cavitat ens costa considerar que es tracta d’una antiga surgència de les properes...
Indrets i camins de la vall de Cerdanyola

24.09.15  La vall de Cerdanyola, a l’Alt Berguedà, es troba situada entre les estribacions de la serra del Catllaràs, a l’est, i la vall del Llobregat, a l’oest;...
La Tuta de Castellar de n'Hug (1)

Hi ha dies que les coses es compliquen (primer, embussos de transit; segon, punxada d’una roda; tercer, obres d’asfaltat en la carretera...) tot plegat comportà una notable...
Ansovell: santuari de boscalt

Ens trobem de baixada del Pirineu francès i decidim fer parada a Arsèguel, que tot i no haver-hi la trobada internacional d'acordions ens sorprèn gratament per la seva...
Cadí-Moixeró

Distància total: 110.000 m.Desnivell positiu total: 6.800 m.Dissabte 29 d'agostBagà, Refugi de Rebost, Refugi Niu de l'Àliga, Penyes Altes, Refugi Serrat de les Esposes,...