Mola

El arte de Fracasar

El éxito está sobrevalorado.El fracaso forma parte de la vida, y por supuesto de la escalada.Disipa vanidades y fortalece el carácterSi hay que retirarse, mejor hacerlo...
Barranc de la Font i de l'Aubelló. Xert

31 d'agost de 2019 Nova aproximació a les terres del Maestrat. Us proposo una passejada pel barranc de l'Aubelló i de la Font, de Xert, per gaudir del potent patrimoni de...
GR3: Alp - Estació de Coll de Pal

La segona etapa del nostre recorregut pel GR3, el Sender Central de Catalunya, ha estat sens dubte l'etapa reina d'aquest llarg GR que gairebé acabem de començar però que...
Les Pedreres de Godall

6 d'octubre de 2019p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} span.s1...
Paret d'Àger, via Alkaid

29.10.19  Després d’haver tastat la Paret d’Àger a la via Montsiciana la passada primavera, ara en plena tardor toca entrar en matèria, per això anem a l’Alkaid,...
Moleta de Son Cabaspre per la Gran Canal

Moleta de Son CabaspreUn itinerari matinal i circular. Sortim del camí de la Coma d'en Llobera (Esporles), una pista de terra tancada amb una barrera. Des del mencionat camí,...
PARET DEL PONT SANT LLORENÇ DE MONTGAI via Neura

Feia dies que no quedàvem la colla geriàtric Team. Com sempre ens trobem a migdia, abans de dinar per fer alguna vieta per Sant Llorenç. Tot i que fa boira, com no fa fred,...
Eeec!   Paret de les Dues  (Permola,  Alt Urgell)

Eeec! Paret de les Dues (Permola, Alt Urgell)

Eeec!és lo que mos diem los del sudA Reus, un pèl més amunt, fem servir el "xec", i un xic més avall, "xeic"Tot variants per interpelar l'altre, per saludar-loPeramola,...
Pacho Hidalgo a la Pastereta.

Una excusa més per gaudir de la bona roca de la Pastereta!.Bona escalada plaquera,només una apretadeta al tram més dret la resta escalada sobre placa lleugerament tombada i...
Maria de ca l'Anglada a la paret del Devesó.

Ens ha agradat molt,la típica escalada de navegació plaquera de Malanyeu amb una roca de somni.Ens ha semblat igual de bona i del mateix estil que la Nadal i la Aromes de...
Colls del Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.221546; var Longitud_sortida = 1.894881; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serra de Sant Honorat, via Núria

6.09.19  A Sant Honorat vam prometre que tornariem... i hi hem tornat abans no arribi la tardor i els dies s’escurcin, car les aproximacions a algunes vies (i els...
Via 27 i més a la Gronsa.

Ens ha agradat força ja que l'hem trobat ben variada i amb trams guapos d'escalar.La roca en general bona però fa l'efecte que saltaran coses.Accés: Sortint de l’Horta...
Pels camins del comte Arnau (2)

Planelles - Coll de Coma Ermada - Costa Pubilla - Coll de la Bona - Planelles21.07.19  Ja fa gairebé dos anys vam fer una primera aproximació als indrets llegendaris del...
Via Font al Pollegó Inferior.

Segurament sigui l'opció més assequible per gaudir d'aquesta paret,més fàcil que la Estorach i la Solstici d'Estiu , encara que també més alpina o sigui menys equipada i...
Cova des Fum

Avui, per fi, al tercer intent, he trobat la Cova des Fum. Es tracta de la cova més important de Formentera, amb una gran extensió (uns 8.000 metres quadrats) i amb una llarga...
Cova de les Mamelles

La Cova de Les Mamelles és una de les coves més importants de l'illa de Formentera. En realitat no és una sola cova sinó un conjunt de coves connectades entre elles formant...
Escalada a grècia 2. leonidio

En aquesta entrada compartiré la  nostra visita   per  les zones de Leonidio una  població costera del Peloponès, molt atractiva i pintoresca...
Torrent Fondo de Moritx

El Torrent Fondo de Moritx és un dels barrancs més interessants de tota l'illa de Mallorca. Tot i que el descens és curt, baixa encaixonat formant gorgs i salts amb un...
Cap Gros - Punta de Sóller - Sa Falconera

Pujada al farSortim de l'aparcament de la platja d'en Repic, situat en la carretera Ma-1134 del Port de Sóller.(WP-01) Aparcament Platja d'en Repic - 0,0 km - 0 minuts - 2 m...
Barranc de la Font. Montsià

22 de juny de 2019 Les fortes pluges del passat hivern van causar nombrosos desperfectes a molts camins d'accés al Montsià, i a la vegada van fer baixar els barrancs de...
Volta al Bosc de Son Vic

Penyal GranUna bonica volta pels alzinars de la mola de na Ferrana, entre Esporles i Puigpunyent. L'itinerari puja a l'ermita de Maristel·la pel pas de sa Granja, un paretó...
Matisos

A. C. Valdric, V (230m) Pic de la Solana de Llauset, Llauset.Ostres quin llarg! Me'l miro des de dalt i em brillen els ulls, gairebé em cau la baba només de pensar-hi. Com...
Les Arenes. Les roques de l'Aguilar.

Aquest dissabte anem a les Arenes per poder escalar a l'ombra. Fa unes setmanes hi vàrem anar per conèixer aquesta paret però el dia abans havia plogut i la paret estava...
Camí de sa Figuera

Marjades d'oliverarEl gener d'engany, ja férem una volta molt semblant pel llogaret de sa Figuera, en el Port de Sóller. Avui, l'objectiu principal de l'excursió, és...
Moles del Don, via Tintín a les Moles

22.06.19  Aquest darrer cap de setmana llarg, anem a celebrar la revetlla de Sant Joan al bonic poble d’Arnes (Terra Alta) i, de passada, aprofitem per fer algunes...
Obsessió per la penya foratata

La penya Foratata és una mola  que s'imposa damunt nostre com un vaixell de pedra que atrau fortament, obsessivament, als excursionistes el desig d'assolir el seu cim ....
Pic de Perafita (2.756 m)

Dissabte 6 de juliol de 2019Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 5 h 30 m (8,3 km)Desnivell: 600 m (acumulat)Dificultat (1):...
Reunions

The Wall, V (110m)L'Elefant o Roca de St. Salvador, Sant Benet, Montserrat.Ja arribo a la reunió.L'un no ha parat ni un moment, entre esbufecs, de desfer-se en elogis per...
Ponts de Diàleg al Riu Lacó.

Hi ha algun tram interessant,per treure's el barret amb l'estil de l'obertura només fent servir tascons i ponts de roca.De totes maneres el seu obridor permet els friends però...
Via Romenage a trois a l'agullola de Rupit

Santornemi a la bonica Agullola de Rupit!! Aquesta vegada  a la seva northface. Ens fiquem en una tremenda i recomanable via, tota en bona ombra estiuenca.La via no te cap...