Mola

La Mola (100 Cims) desde Can Pobla (Sant Llorenç de Munt, Barcelona)

La Clásica subida a la Mola de Sant Llorenç de Munt desde Can Pobla que se ha de hacer al menos una vez en la vida. Además en la cima hay un restaurante. El camino es bonito...

CIM: Punta Redona (659,2 m) des de Corbera d'EbreCOORDENADES CIM: 0º30'3.32718” E / 41º3'31.80821”NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDES DE: Corbera...
Expedició Bolivia-2002.

Cims realitzats en la nostra estada en aquesta zona de Bolivia.Mai havia pensat a comprar-me "encara" un escàner per digitalitzar les diapositives que havia anat fent durant...
Roca Campanari. Toscar. El Port

Una setmana després de la pujada a Tosseta Rasa torno al Toscar per descobrir nous paratges d’aquest racó del Port. Aquesta vegada pujo a la Roca Campanari, passant per la...
Els Cortins, la cova Simanya i el Montcau

15.02.20  Ja fa més de vuit anys que vam ressenyar al bloc una interessant volta al Montcau, el segon cim del massís de Sant Llorenç del Munt, amb visita a la cova...
Tosseta Rasa i Rases del Maraco. Ports

1 de març de 2020La Tosseta Rasa, la gran oblidada. A molts mapes no surt ni el topònim, però estem parlant del sostre comarcal de la Terra Alta, un magnífic mirador de la...
SANT HONORAT. CIM CÒNIC. Via ANTIPSICÒTICA.

7/03/20. Aquest dissabte anem d’investigació portem dos plans el primer son els esperons què a obert en Joan Jover al Tossal de l’Obaga de la Font (serra d’Aubenç).Amb...
Cova-avenc Quim Solbas

Avui hem anat a explorar una nova cavitat, aquesta vegada en el Parc Natural de Sant Llorenç de Munt. La cova-avenc Quim Solbas va ser descoberta l'any 2011 per un infatigable...
Vall de la Llosa

var Latitud_sortida = 42.360603; var Longitud_sortida = 1.695851; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Les Picardes i el Muntanyó, amb esquís

Avui hem iniciat una travessia de dos dies per la zona d'Espot, amb pernoctació al Refugi Josep Maria Blanc. Fa un parell d'anys vam intentar una sortida per aquesta zona,...
Muntanya de Santa Fe

var Latitud_sortida = 42.171930; var Longitud_sortida = 1.313495; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Diumenge que ve, la Roca del Corb a Peramola

Aquesta sortida ens agrada repertir-la de tant en tant, per que considerem que és un indret màgic i espectacular. Visitarem la Casa del Corb, un interessant habitatge...
Miradors de la Mola de Son Poquet

Carretera del VergerL'excursió comença a la vila d'Esporles, a l'inici de la carretera del Verger, anomenada Costa de Son Tries.(WP-01) Esporles (Costa de Son Tries) - 0,0 km...
Esquí a dolomites.

19-24/01/20.  Les Dolomites la tenim ben treballades, hem anat moltes vegades però sempre a l’estiu. Tenim pendent una visita d’esquí a l’hivern i aquest gener ha...
Travessa en BTT de la Serra d'Aubenç

Distància: 40 km.Desnivell: 1400 m.Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Coll de Nargó.Punt final: Peramola.Durada total: 6 h.Volem anar a fer els senders megapedregosos que...
Llac de Font-viva (1.926 m)

Dissabte 11 de gener de 2020Primera sortida de l’any 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alta Cerdanya.Temps aproximat: 4 h 15 m (11,6 km)Desnivell:...
Volta per les Figueroles i la vall d'Alcanella

Vista des del pas d'en BartomeuAvui ens arribem fins a la finca pública de ses Figueroles, una possessió del terme municipal de Selva que ja apareix documentada l'any 1370 i...
VILANOVA DE MEIA Via Tarzan

Recordo que fa unes setmanes que vam venir a fer les vies de les 5 feixes i em trobava supermotivat, Avui, que venim a fer la Tarzan em trobo més encongit no sé si el motiu...
Masos de Vallibona

27 de desembre de 2019 El passat 12 d'octubre, i organitzada per l'Associació Amics de Florencio Pla Messeguer "La Pastora" de Vallibona, vam fer una interessant sortida...
Puig dels Boixos i Mola de Son Pacs

Pont a S'Estret de ValldemossaEl punt de partida és s’Estret de Valldemossa (Km 14,4 de la carretera Ma-1110 Palma a Valldemossa). Devora el pontet de la carretera antiga,...
Mola d'Estat o dels Quatre Termes (1129 m.)

Arriba el típic anticicló de finals de desembre i l'hivern nuclear assola de nou les terres de Ponent, en forma de boira persistent que no marxa de cap manera. Així doncs,...
Moles de Son Pacs i de Son Ferrandell

Caminant cap al pas de s'Ullastre.Comencem en el camí de la Coma d'en Llobera, a la carretera vella que unia Esporles i Valldemossa per la vall de Son Cabaspre. Fem un...
Via Manowar al Doll.

La clàssica del Doll,en pugna amb la més recent Pilar Central.Itinerari d'aventura,ben lògic i d'escalada atlètica. Abunden els díedres,fissures i xemeneies però hi ha...
Lo Coscollet des de Can Boix (Peramola)

Distància: 26 km.Desnivell: 1600 m.Dificultat: baixa, molt puntualment mitjana-baixa.Punt de sortida: Can Boix (Peramola).Durada total: 7:30 h.Sortida des de Can Boix direcció...
Pala Alta, via Brothers Ruiz

27.11.19  La Pala Alta, amb els seus 950 m, és el punt culminant del Mont-roig, una allargada serra situada al sud del Montsec i que representa el primer entrebanc...
Mola de sa Bastida

Enlace ruta wikiloc : Mola de sa Bastida
Passejant pel Bellestar

26 d'octubre de 2019Dins del calendari d'activitats del Parc Natural de la Tinença de Benifassà, el passat 26 d'octubre vam portar a terme una "Passejada cultural pel...
De camí a Castell de Cabres.

19 d'octubre de 2019Tanco la intensa jornada per la Tinença de Benifassar, després de visitar la zona de la Mola de Mitjavila, al Coratxà, per anar fins al poble de Castell...
Al roc de neret amb guia del país

En Paco Lechon troba un dia a Wikilok un track que ha visitat Antoni Satorra. Sis setmanes abans de morir fa una pregunta al que ha penjat el track preguntar-li un dubte al...
Coves de Mitjavila. Coratxà

19 d'octubre de 2019 El passat 19 d'octubre una proposta del Parc Natural de la Tinença em va cridar l'atenció: "A caminar a la Tinença, descobrint les coves del...
Via Normal al Remacha.

La primera tirada te l'entrada un pèl gastada seguida d'un tram de rostoll,no mola massa.En canvi el segón i el tercer llarg, que a més es poden enllaçar,són molt bons.A la...
El arte de Fracasar

El éxito está sobrevalorado.El fracaso forma parte de la vida, y por supuesto de la escalada.Disipa vanidades y fortalece el carácterSi hay que retirarse, mejor hacerlo...
Barranc de la Font i de l'Aubelló. Xert

31 d'agost de 2019 Nova aproximació a les terres del Maestrat. Us proposo una passejada pel barranc de l'Aubelló i de la Font, de Xert, per gaudir del potent patrimoni de...
GR3: Alp - Estació de Coll de Pal

La segona etapa del nostre recorregut pel GR3, el Sender Central de Catalunya, ha estat sens dubte l'etapa reina d'aquest llarg GR que gairebé acabem de començar però que...
Les Pedreres de Godall

6 d'octubre de 2019p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} span.s1...
Paret d'Àger, via Alkaid

29.10.19  Després d’haver tastat la Paret d’Àger a la via Montsiciana la passada primavera, ara en plena tardor toca entrar en matèria, per això anem a l’Alkaid,...
Moleta de Son Cabaspre per la Gran Canal

Moleta de Son CabaspreUn itinerari matinal i circular. Sortim del camí de la Coma d'en Llobera (Esporles), una pista de terra tancada amb una barrera. Des del mencionat camí,...
Negrell (1.345 m.)

var Latitud_sortida = 40.789451; var Longitud_sortida = 0.306995; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
PARET DEL PONT SANT LLORENÇ DE MONTGAI via Neura

Feia dies que no quedàvem la colla geriàtric Team. Com sempre ens trobem a migdia, abans de dinar per fer alguna vieta per Sant Llorenç. Tot i que fa boira, com no fa fred,...
Eeec!   Paret de les Dues  (Permola,  Alt Urgell)

Eeec! Paret de les Dues (Permola, Alt Urgell)

Eeec!és lo que mos diem los del sudA Reus, un pèl més amunt, fem servir el "xec", i un xic més avall, "xeic"Tot variants per interpelar l'altre, per saludar-loPeramola,...