Monistrol

La Codolosa Central

La Codolosa CentralUn racó agradable per fer una matinal, rapida o un capvespre agradable.Aproximació  :El  camí, que se esta imposant, surt de la part superior de...
Pel Bages sud

Aquest cop hem fet una barreja de rutes fetes fa una bona colla d'anys per la zona del Bages.Després d'esmorzar iniciem la sortida a Monistrol de Montserrat direcció a Manresa...
Pel Baix Llobregat, el Bages i l'Anoia

Com ha plogut una mica i sembla que no hi haurà pols hem sortit amb el Range a fer un tomb.Hem quedat passat Olesa, al camí de la Puda des d'on pugem cap al Coll de les...
Solstici d'estiu

DIUMENGE,18 DE JUNYAquesta setmana he quedat amb el Juan Carles per fugir d’aquestes calorades que fa , cal cercar una paret amb clara orientació Nord i la proposta que em fa...
Gerro - Africa

28-05-2017 El GerroVia  :  Africa Dia tranquil .... Un bon esmorzar i una bona temperatura, avui la intenció es anar a trobar una mica de ombra per la zona del...
Joans's a la Codolosa.

Una més de la codolosa!. Plaques de bona roca,alguna herbota i asegurament tirant a generós. Com sempre ideal per combinar amb alguna altre. Les dues primeres tirades...
Shangri-la

DIMECRES, 24 DE MAIGCom cada dimecres, he quedat amb el Josep per fer una escapada curta perquè tinc compromisos familiars per la tarda. Aquesta vegada s’ha...
MONTSERRAT. LA PASTERETA. Via TOMASÍN.

19/04/17. El dia s’aixeca rúfol, teníem l’idea d’anar a Gorros amb el Ramón, però quan ens trobem a Monistrol canviem de plans. Després d’un recital de propostes...
Cogulló de Turp (1.620 m)

Dissabte 15 d’abril de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 3 h 15 m (7,5 km)Desnivell: 415 m (acumulat)Dificultat (1):...
Els Emprius - Parc de sant Llorenç del Munt

Anem al Parc de Sant Llorenç del Munt per enfilar-nos als Emprius, una serra situada al municipis de Mura a la comarca del Bages i el de Sant Llorenç...
Les tines de la vall de Flequer (425 m)

Dimecres 22 de febrer de 2017Hora de sortida: 2/4 de nou del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 3 h 30 m (9 km.Desnivell: 225 m.Dificultat (1): Fàcil.Programa:...
Pel Moianès Sud (la torna)

El dia que vàrem anar a veure la necròpolis de Pertegàs vam perdre una peça de la màquina i aprofitant que tenim temps ens hi hem arribat a veure si la trobem.Quedem a...
Arnau oleguer

DIMECRES, 08 DE FEBRERLa darrera setmana vaig sortir amb la cua entre les cames per culpa del mal temps, i avui tot i que el temps no crec que sigui gaire millor, ho torno a...
Puig de la Balma (606 m)

Dimecres 1 de febrer de 2017Hora de sortida: 2/4 de deu del matí.Ubicació: Comarca del Bages.Temps aproximat: 2 h 30 m (5 km)Desnivell: 160 m.Dificultat (1): Normal.Programa:...
Matinal pel sud del Moianès

Com ens van quedar un parell de coses pendents per veure i havíem de resoldre un parell d'assumptes tècnics hem tornat al Moianès.Quedem a Calders passades les nou per tot...
Josep Monistrol

14-01-2017CollbatóLa CodolosaVia :  Josep MonistrolAvui toca una sortida mes curta de lo habitual i mireu que ja les fem curtes..!!!!!Fa una rasca que pela, ben protegits...
Pel Bages i el Moianés

Aquest cop hem fet una petita ruta pel Bages i el Moianès, per la zona de Monistrol de Calders i Navarcles.Sortim de la urbanització Vista del Pirineu direcció a la Guàrdia...
A Sant Jeroni per la Drecera de Fra Garí

14.12.16  En la darrera sortida d’enguany de la “Colla dels Dimecres” (els “fans” del transport públic), anem en autocar de línia cap a Collbató des d’on...
Les Fonts de Rellinars, eixutes

Em causa un especial plaer agafar el cotxe dijous, "dia sense cotxes", per anar amb tres cargolets més a fer una passejada que serà la de retrobada després de vacances....
Ana Marisa

07-09-2016 Gorros Gorra Frígia Via :  Ana Marisa CorreiaDesprès de un munt de dies sense tocar la pedra Montserratina i amb una certa recança per comprovar si ens hi...
Ruta commixturada

...

372 - moià monistrol de calders 080616

372 - MOIÀ MONISTROL DE CALDERS 080616Si us voleu baixar el track del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Avifont:Més informació des de Wikiloc, per...