Mont-ral

En ruta per les Muntanyes de Prades

Us ben asseguro que el casc que porta l'Abel no és per "fardar"... baixa tant ràpid que no el puc fotografiar!!Pròleg:Feia molt temps que no publicava un post i la raó és...
Vía Ferrata Grau de la Cova K1 (Mont-ral, Tarragona)

Cortísima (5 min) y facilísima nueva via ferrata de Tarragona. Se pasa por la foradada. Equipamiento en excelente estado. Lo complicado es encontrar el inicio. Aproximación...
Cova de la Moneda o de l'Àngel. (4)

...continua de l'apunt anterior... Detalls del concrecionament PlatsLa forma que culmina aquesta "estalagmita" en forma de taula o plat, és un indici de creació en un sector...
Cova de la Moneda o de l'Àngel. (1)

De nou visitem aquesta interessant cavitat, força freqüentada per excursionistes i grups conduïts per les inevitables “empreses d’aventura”. Ja fa sis anys que li vam...
Sotida de barrancs UEC Tortosa al Riu Glorieta

El passat Dissabte dia 16 de Juliol membres de la UEC de Tortosa i alguns alumnes de l’últim curs de Barrancs amb algunes incorporacions estel•lars ens desplaçàvem fins...
Sortida d'inciació al barranc Glorieta

El proper dissabte 16 Juliol, si les condicions meteorològiques i hidrològiques són bones farem la sortida d'iniciació al descens de barrancs al barranc del Riu Glorieta a...
Miretades espeològiques (11)

(1976) A Badalona encara que n'hi han afloraments calcaris aquests són molt localitzats i reduïts, així alguns dels que ens vam iniciar a l'espeleologia començaren...
De Prades al Bruc

Aquesta sortida és un tram més de la ruta "Tot Catalunya", és la continuació de la Mequinensa-Montblanc.Sortim de Prades passades les 10 direcció a l'ermita de l'Abellera...
Recó del Teix Mil·lenari de Mont-ral.

Mont-ral – Teix Mil·lenari – Cova del Tió – Foradada del Portell del Bosquetà – Cova de la Moneda – Foradada de Mont-ral – El Bosquet – Mont-ral.   Data:...
GR 171: Prades - Montblanc

Anterior:Albarca - PradesPer estrenar les meves noves i flamants botes vaig arribar-me a les mateixes muntanyes on se m'havien esquerdat les antigues un parell de dies abans,...
Farena - el Pinetell - riu Brugent - Farena

Amb la companyia -de luxe- de Montse i Manuel, avui farem una sortideta no gaire exigent per a dos amics no gaire iniciats en camins, muntanyes i rius. El punt d'inici i de...

Congost del riu Glorieta (888 m.)

Dissabte 25 d’abril de 2015Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Camp.Temps aproximat: 5 h. 30 m. (14 km.)Desnivell: 670 m.Dificultat: Mitjana.Programa:...
Coves del codó, mont-ral i de la moneda.

Ja vàrem explicar en l’ultima entrada que a la part alta dels Motllats (Serra de Prades), i molt proper al poblet de Mont-ral (Alt Camp) i ha un pas ferrat,...
GRAU DE LA COVA (Pas ferrat).

Mont-ral (Alt Camp)A la part alta dels Motllats (Serra de Prades), i molt proper al poblet de Mont-ral (Alt Camp) i trobem aquesta instal·lació a l’estil d’una via...
Toll de l´olla (farena, tarragona)

Farena és una localitat situada al municipi de Mont-Ral, a la comarca del Alt Camp a la provincia de Tarragona. Està a 13 kilòmetres de la Riba i el tram de carretera és...
Capafonts - la Mussara - Capafonts

Si ja havia estrenat l'any fent muntanya, quina millor manera per continuar-lo? El dia després de pujar pels voltants de Tona (aquí) vaig voler canviar d'ambients i vaig...
Mola d'Estat des de Farena

Ja és curiós que en les meves dues últimes visites a les Muntanyes de Prades hagi visitat el mateix cim, la Mola d'Estat, tot i que per itineraris diferents: la primera, amb...
PR C-1: (Valls) - Puigpelat - Reus

Un dia d'aquells que no sabia ben bé què fer ni on anar, em vaig posar a mirar el llistat de PRs de la FEEC i el primer que vaig trobar va ser el PR C-1, de Puigpelat a Reus;...

Presa de contacte amb les xemeneies a Mont-ral

Li dec aquesta piada al Marc, perquè encara que jo no vaig collir grans èxits el dissabte, ell es va sortir amb la seva en arribar a reunió de Gaston Rebotat (4+), una via...

Excursions pel Montsant

Mostra un mapa més granAllotjamentsRefugi COGULLONS (Rojals, Conca de Barberà, Tarragona)Refugi LEANDRE LERÍN (La Figuera, Priorat, Tarragona)Refugi MONTSERRAT GILI (Miramar,...