Montanisell

Els Maquis. Serra de Sant Joan (11).

Seguint les indicacions de l'amic Jordi Francés tornem a les proximitats de Montanisell per visitar algunes cavitats penjades en el tram de paret coneguda pels escaladors com...
Costes de la Guineu. Serra de Sant Joan 10.

En les enquestes sobre el terreny vam topar-nos amb el senyor Joan de Cal Caseta de Montanisell que després d'aclarir-nos algunes dades toponímiques, en saber el nostre...
Pou de la Serreta. Serra de Sant Joan.

Continuant amb les activitats a la Serra de Sant Joan, el  29.12.2016 vam localitzar i revisitar algunes de les cavitats ja inventariades. L’equip d’aquest...
Espluga de Fenollet (1). Serra de Sant Joan.

El dijous 15.12.2016 vam anar a la Serra de Sant Joan a cooperar amb els companys de La Seu que estan desenvolupant una interessant feina de visita de cavitats penjades. Tot i...
Cavitats de la Serra de Sant Joan

El conjunt prepirenenc que s'exten en direcció est-oest i per tant perpendicularment entre la vall de la Noguera Pallaresa (Pobla de Segur) i la del Segre (Coll de Nargó) es...
Esperó montanisell

DIMARTS, 11 D’OCTUBREDia estrany per sortir, per norma nosaltres sortim els dimecres però aquesta setmana amb la meteo per davant hem decidit avançar el dia i assegurar la...
Nova visita al Forat Negre de Set Comelles (1)

Finalment un grupet de nou companys d'Espeleodujous el 11.08.2016 vam visitar el Forat Negre de Set Comelles o Cova del Voltor, l'equip d'aquesta ocasió era format per: Dolors...
Via del Gran Sostre a la Serra de Sant Joan.

Des del dia que van obrir la Via del Gran Sostre a la Serra de Sant Joan que s'en va anar a la llista de pendents i des de llavors fins avui he intentat anar-hi unes quantes...
Organyà - Ruta dels Dòlmens

A la ruta que varem fer al Cogulló d’Ares, des de dalt es veia la vall de Cabó encaixada dins de les serres de Ares i de Prada, tancada per la serra del Boumort i una cadena...
COVA  d'ORMINI

COVA d'ORMINI

...
ALT URGELL

ALT URGELL "via Cap i Passarell a Montanisell"

Ens trobem amb el Toni i el Jaume a Oliana on la mestressa del bar no em mira gairebé, per què no faré gasto.Havíem d'anar a la Serra de Carreu que jo encara no conec però...
La Rucs on the Rocs a la Serra de Sant Joan.

Solet d'hivern espectacular a la Serra de St. Joan de Montanisell, si estava tant bé, que hem escalat la Rucs on the Rocs amb màniga curta i amb una bona suadeta per arribar...

Dismi, 225m 6a+ (V+/Ae). Serrat de Sant Joan

Via: Dismi Metres: 225m Dificultat: 6a+ (V+/Ae obligat) Zona: Serrat de Sant Joan, Montanisell Equipament: via totalment equipada amb parabolts, les reunions es troben equipades...