Montfalcó

El Caminito del Rey

En el segon dia d'estada per Málaga hem recorregut el Caminito del Rey, que era l'objectiu principal del nostre viatge a Andalusia. Es tracta d'un camí equipat -més aviat...
En bici per l'urgell

lo Pilar d'AlmenaraDissabte. Bon temps. Carreguem les bicis i anem cap a Claravalls, entre Tàrrega i Agramunt. Tenim ganes de conèixer una mica més una comarca, sovint...

Fonts i boscos de Viladrau (892 m.)

Dissabte 19 de març de 2016Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 3 h. (4,8 km.)Desnivell: 100 m.Dificultat: Normal.Programa: Sortirem a...
Los cuarentones a la Pilastra dels Voltors.

Via variada de plaques i díedres sobre una roca generalment bona. Te ambient, l'he trobat una mica més difícil i obligada quer la veïna Puñalada Trapera. L'inici de...
Montfalcó i caiac a Montrebei

Avui hem fet una activitat realment singular, inèdita en aquest blog. Quan fa unes setmanes vam recórrer el Congost de Montrebei seguint el GR1, vam veure alguns caiacs...
Sant Vicent de Finestres i la Cova Negra

Hem vingut a la Ribagorça aragonesa amb la intenció de fer un parell d'activitats de tardor durant el cap de setmana per aquestes terres. L'objectiu principal d'avui era la...
Via santiago domingo

DISSABTE, 16 DE MAIGM’he passat la setmana bussejant per Internet fins que he trobat el que volia, i a la pàgina de les Neskas he trobat un croquis d’un dels membres dels...
Zadistes a Montrebei.

-Cordada: Salla i Busquets.-Accés: Viacamp hem d'agafar la pista en molt bon estat en direcció a Montfalcó. Més o menys uns cinc quilometres després del poble trobem una...
Hipster a Montrebei.

-Cordada: Salla i Busquets.-Orientació: Sud.-Accés: Viacamp hem d'agafar la pista en molt bon estat en direcció a Montfalcó. Més o menys uns cinc quilometres després del...
No vull pagar a Montrebei.

Via Señor Paca a la Paret d'Aragó.

-Cordada: Salla i Busquets.-Accés: A Viacamp hem d'agafar la pista en molt bon estat en direcció a Montfalcó. Més o menys uns cinc quilometres després del poble trobem una...
Aleta de Tiburón a la Paret d'Aragó.

Senders laboriosos al Montsec de l'Estall

Distància: 56 kmDesnivell: 1800 mDificultat tècnica: alta, puntualment molt altaDurada total: 8 hPunt de sortida: EstopanyàRecorregut solitari i salvatge pel costat oest del...
Via del Mika a la Paret d'Aragó.

-Cordada: Salip i Busquets.-Accés: A Viacamp hem d'agafar la pista en molt bon estat en direcció a Montfalcó. Més o menys uns cinc quilometres després del poble trobem...
Pilastreta dels Pardals a la Paret d'Aragó.

Cresta urquiza olmo

DISSABTE, 08 DE NOVEMBREEl cap de setmana es presenta complicat, el Lluis va dir-me que no sortia, el VISA que tan sol pot fer-ho el diumenge i el Paco que tenia compromisos,...
Sopa de Caracoles a la Paret d'Aragó.

Mar de núbols.-Cordada: Salip i Busquets.-Accés:  A Viacamp hem d'agafar la pista en molt bon estat en direcció a Montfalcó. Més o menys uns cinc quilometres després...

10-MAIG-2014. VIA "MARKITOS" 275 m. 6a+. PARET D'ARAGÓ. MONTREBEIResenya de lo mestre LuichyHola pavos! anem per parts: 1- primer, lo responsable de que mos anéssim...
Les escales del congost de Mont-rebei

El congost de Mont-rebei és una de les clàssiques sortides que podem fer a la Serra del Montsec, i possiblement una de les més espectaculars. Un dels al·licients del...
Montrebei

Panoramica Paret d'AragóPanoramica Paret de Catalunya    L’altre dia , ja no recordo quin dissabte era, mentre els altres GALLS se’n anaven a escalar la...
Excursió al congost de Mont-rebei

23.11.13  Entre el Montsec de l’Estall, a l’Aragó, i el Montsec d’Ares, a Catalunya, el congost de Mont-rebei, per on discorre el Noguera Ribagorçana, talla de nord...
Camino natural

Camino natural "los cojones" (marca españa)

Diumenge vaig anar a comprovar el resultat final del nou camí al costat d`Aragó i només vull comentar una cosa:amb el temps,hi haurà excursionistes morts.    ...
Ermita de la Pertusa-Montfalcó

Camí de Montfalcó al congost de Mont-RebeiIniciem el mes de juny amb la confiança de trobar, finalment, bones condicions meteorològiques. La veritat, però, és que sembla...
 22/06/13 El Congost de Montrebei- Montfalcó

De bon matí sortim des de Flix en direcció Àger i abans d'arribar agafem una carretera cap al poble de Corça. Una pista asfaltada ens portarà fins el parking de l'Ermita de...
ATENCIÓ a la NOTA

Aquest cap de setmana, teníem que fer la Ruta Ramadera, que organitza l'Ajuntament d'Avià,.... Pèro per motius. Suposem ?...
La polèmica passarel·la de mont-rebei

Avui he anat a veure la passarel·la de Mont-rebei, el pas encara està tancat però potser hi havia una cinquantena de persones a la passarel·la. La veritat és que el pont...