Montgri

ROCAMAURA (225 metres).

Descripció de la ruta; Uns mesos enrere, vàrem estar per aquesta zona per tal de fer una ruta senderista fins a la Gola del Ter. Ja des d'un principi, la muntanya de Rocamaura...
*** Esportiva marinera, Montgrí

Diumenge, 03 de març de 2019De petita estar de cara a la paret era un càstig, en canvi ara s’ha convertit en un impuls que et porta a recórrer els indrets més diversos...
Quermany Gros (224 m.)

var Latitud_sortida = 41.849000; var Longitud_sortida = 3.114228; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Font Pasquala. Un balcó al Montgrí.

IntroduccióL'Empordà té molts racons preciosos. Pobles, zones agrícoles, paratges naturals i una mica de muntanya. Aquesta vegada hem optat per enfilar-nos a un turonet que...
Al peu de les Gavarres. Cruïlles- Cruïlles

Excursió realitzada el 15/9/2018Caminada senzilla que ens acosta als contraforts de les Gavarres a la zona del Puig d'Arques, travessantel Pla de Salelles, el veïnat de Les...
Ressenyes de Can Saliner,Ullà.

Aquest cop no hem pogut fer totes les vies i per tant no he dibuixat les ressenyes. Esperem tornar en breu a tatxar tot el sector i poder dibuixar-les. Mentrestant posso...
Gola del Ter

Gola de Ter o la platja de la Fonollera.Comarca del Baix Empordà.Fàcil, camí planer, es pot fer en bicicleta. 14 kmhttps://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/gola-de-terDes de...
Cales del Montgrí. L'Estartit- L'Estartit

Excursió realitzada el 18-2-2018Excursió de nivell moderat que ens porta a conèixer les cales Ferriol i Pedrosa, dues cales sense urbanitzar i l'accés a les quals només es...
La gola del ter.

Descripció de la ruta; avui farem una passejada pel tram final del riu Ter. Després de néixer entre les altives muntanyes de la zona d'Ulldeter, ens desplaçarem arran de...
Castell de Montgrí

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Torroella de Montgrí-1a Capella-Canal-Cau del Duc-Canal-Castell de Montgrí-Coll d'en...
Puig d'Arques (533 m.)

var Latitud_sortida = 41.848738; var Longitud_sortida = 3.110544; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ruta arqueològica de Montjoi

28.05.17  Després de que l’any passat fèssim un petit circuit pels megàlits escampats a l’entorn de la vila de Roses, corresponent als itineraris senyalitzats R1 i...
GR1: Melianta - Els Masos

Avui hem fet la dinovena i penúltima etapa del GR1, entre Melianta i Els Masos, entrant a l'Empordà i encarant la recta final d'aquesta ruta que ens portarà en la propera...
Arrossars de Pals i Gola del Ter

//--> Poble medieval de Pals Pedalant entremig dels arrossars Pistes fàcils entre els camps anegats Arribem a la riba del Ter,...
A l'inrevés

El diumenge es lleva tapat i plujós. De la terrasseta de l’habitació de l’hotel estant, veiem les boires que juguen a tapar i destapar el cim de la Roca Maura, que...
La plana del Baix Empordà

//--> Plantejant entre Pals i Palau-Sator Les Illes Medes des de la platja de l'Estartit Penyasegat de la Trona, a l'Estartit Goles...
Ruta megalítica de Roses

19.03.16  A l’entorn de la vila empordanesa de Roses hi ha tot un seguit de monuments megalítics i construccions de pedra seca que val la pena visitar, tot aprofitant...
GR 11: (Espolla) - els Vilars - Llançà

Anterior: La Jonquera - els Vilars - (Espolla)Després de més de 800 km. travessant el Pirineu, el GR 11 torna arran de mar. Una etapa no gaire digna del caràcter de "gran...
Castell del Montgrí

GR 11: La Jonquera - els Vilars - (Espolla)

Anterior:Maçanet de Cabrenys - la JonqueraEl GR 11 comença a la Jonquera la travessa del massís de l'Albera, últim obstacle abans de tornar a tocar el mar. Les vistes a la...
GR 11: Maçanet de Cabrenys - la Jonquera

Anterior: Albanyà - MaçanetEl Pirineu es va acabant, però abans d'enfonsar-se al mar encara ofereix recorreguts de gran bellesa. La proximitat a la Mediterrània es va notant...

14/06/15 L'Empordà

LLOC DE TROBADA i PUNT DE SORTIDA:  UEC de Barcelona (sortida amb autocar). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del matíItinerari: A (Ruta llarga):...
Quermany Gros, Pals,  11 d’Abril

Quermany Gros, Pals, 11 d’Abril

Montgri: Pistes i corriols

Sortim de L'Escala per anar cap a Riell de dalt a buscar el camí dels Termes, el track en aquest punt és una línia recta fins que va funcionar correctament, seguim el camí...
GR11: Cap de Creus - El Port de la Selva

Amb el grup del GR hem fet una excursió per la zona del Cap de Creus. L'itinerari previst coincidia amb la primera etapa del GR11(variant per la Cala Tavellera) però hem...
Pou de la Calella. Torroella de Montgrí (1)

Regulació d’accessosPer la seva situació dins del Parc Natural del Montgrí i les Illes Medes i a la vorera d’un mirador de gran afluència turística, la cavitat està...
Per la Ruta del Ter amb bicicleta (V)

15.02.14  Avui toca fer la darrera etapa de la Ruta del Ter i per a celebrar-ho ens hem reunit una bona colla a l’estació de Girona: les Isabels, la Roser i el Ramon...
Quermany Gros, Pals, 10 de Gener

Aquest dissabte, destí cap al Baix Empordà per fer una caminada per l’entorn de Pals. Allà hi trobem el Quermany Gros. Un cim modest però que ofereix unes bones vistes...