Montroig

La Porta del Cel

var Latitud_sortida = 42.671442; var Longitud_sortida = 1.313139; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Destroyer a la Pala dels Pelats.

Aprofitem aquest dia tapat i poc calorós per despedir-nos de les parets hivernals, avui a la Pala dels Pelats del Montroig resseguint la lògica de la via Destroyer.Bonica,...
Descobrint el sòcol del Montroig

Aquest dissabte amb el Toni vàrem decidir anar al sòcol del Montroig. Jo encara no hi havia escalat mai i volíem fer la via "Indis de ponent" que tothom diu que és molt...
Via Mariola Motors a la Pala Alta del Montroig

Dies enrera ens trobem al Montroig amb la Pilar, la Silvia, la Cristina, en Francesc, en David, i un servidor per anar a repetir alguna de les seves boníques vies i gaudir de...
RESOL V+ 90m. i KRACK BAND  V+ 50m. - MONTROIG

RESOL V+ 90m. i KRACK BAND V+ 50m. - MONTROIG

No roba qui vol si no el que en sap , fins i tot per mangar cal ofici….Resulta que un dia , un que no coneixeu de res ,un que no es gall i que no es de Lleida , se’n va anar...
Mariola motors

DIMECRES, 15 DE DESEMBREAquest dilluns m’ha trucat el meu fill Gerard per sortir el dimecres amb la sal vetat que l’altre fill , el Guillem , no treballa i ens acompanyarà....
Bia Hoi, 6c/+ (6a/A1 ob), 110 mts, Pala Alta

Fins ara, si buscàveu informació a internet d'aquesta via us trobàveu birra vietnamita, i prou. Nosaltres, la birra aquesta no l'hem tastat, però si és com la via, serà...
Via Integral Tintín i Milú al Montroig

Dissabte 3 de desembre de 2016Aquest dissabte ens ho prendrem amb calma i anirem a fer una bonica via, tranquila i senzilla al Mont-roig. Senzilla, per que els llargs son...
NEM, 6b+ (100 mts), Pala de Coll, Montroig

Algú ja ha dit que és una petita gran via. Molt bona amb 2 primers llargs excel·lents. I és la pura demostració de la subjectivitat del grau. A escalatroncs la trobareu com...
Fiorel.la, 80m 6b (Pala Alta, Montroig)

**Curiosa via amb una entrada espeleològica que val ben la pena, amb un segon llarg acrobàtic (doble estrep pot anar bé que hi ha passos llargs), un tercer d'escalada de...
Pista del Montroig arreglada.

Aquest cap de setmana hem estat pel Montroig i la pista està arreglada almenys fins al Coll de Porta.Jo crec que és apte per a qualsevol turisme.Algú sap si està arreglada...
Pui Tabaca (1.718 m.)

var Latitud_sortida = 42.601986; var Longitud_sortida = 1.209433; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Lo Caubo (2.281 m.)

var Latitud_sortida = 42.576148; var Longitud_sortida = 1.213033; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Joaquin Sabina, 220m 6a (Sòcol del Montroig)

**El C5 el passegem, fa falta el 6!Esperonats per el pare de la criatura anem a escalar aquesta via del sòcol del Montroig, aquesta estranya paret a base de resalts amb plaques...
A la Rock n'Roll del Kurriol (Montroig)

***Boníssima i difícil escalada al bell mig de la murall sud de la Pala Alta, on el sol espetega de valent i sembla que ajudi a vestir de verticualitat tot el pany. Un primer...

"LLuna Plena". Paret dels sostres. Montroig.

Enfilem una collada de bon matí a tastar la "Lluna Plena"...Just al costat esquerre de l'Estel de l'Alba, semblant, però menys continua i sostinguda, i més embardissada i...
A L'era dels pardals, Montroig

**Ben bon via d'aquest discret pany que té a la seva part central un mur d'aquella roca excel.lent i única del Montroig. Escalada a trams vertical i trams més relaxada....

Indis de Ponent al Sòcol del Montroig

El Sòcol del Montroig passa pràcticament desapercebut malgrat la seva gens menyspreable alçada. D’aspecte més aviat lúgubre i tallat per un parell de feixes que li...
Lluna Plena a la Paret dels Sostres.

Ens hem ajuntat tres per anar en aquesta paret del Montroig on encara no hi havia fet cap via: avui la Lluna Plena a la Paret dels Sostres, just al límit de les regulacions per...

Heroes del Silencio a la Pala del Coll

Segurament es tracta d’una de les vies més repetides de la Pala del Coll; roca de primera, mantinguda i totalment equipada en són sens dubte els principals motius....
La cova Simanya i el Montcau

Avui hem fet un parèntesi en la temporada d'esquí de muntanya per fer una sortida singular. Amb la Mariona ja havíem fet alguna excursioneta; fins ara les sortides no tenien...

Diamant al Sòcol del Coll de Porta

Amagat sota el Coll de Porta el seu Sòcol passa discret. No obstant si decidim baixar fins al peu de la paret descobrirem un interessant mur amb prou entitat per ser escalat; a...
LO PINETÓ - 2.646 m

Acabem el cap de setmana amb el CEB  amb l'ascenció a lo Pinetó, un "bony" rodejat de muntanyes superbes en un entorn que no sembla propi d'aquestes alçades.cim de...
TUC DE QUARTIULES - 2.226 m

refugi Pla de la FontCap de setmana amb la gent del CEB a la vall dels Plans de Son. Arribem el dissabte a mig matí als plans on deixem el cotxe. El temps està genial i...

Rutes a muntanyes vermelles (el Buntsandstein).

Montroig del Camp, les Coves Roges, Castellví de Rosanes, el Collroig, Rojals, els Rogerets, la Roca Roja… Tots aquests topònims de casa nostra inclouen en el seu nom...
Amics del Taco al Pilar sin Brillo.

Quan he vist la boira aquest matí no les en tenia totes de que poguéssim escalar sense pelar-nos de fred, però com que l'esperança és l'últim que s'ha de perdre hem anat...