Montserrat

Malalts de Roca

15 –05-2019 Malanyeu Paret del Davessó Via : Malalts de RocaCom alguns de vosaltres sabeu soc un “QueMacu”  declarat, el millor poble del mon es el meu, Barcelona i...

Vàries entitats comparteixen l’experiència joelette

Avui hem participat en la 2ª Festa Inclusiva d’Olesa de Montserrat. Finalment el temps ens ha permès realitzar aquesta sortida que hem compartit els companys del Grup de...

La VF Teresina tanca definitivament

Disgustat i insultat, així és com em sento després de saber que la VF Teresina de Montserrat tanca definitivament i serà desmantellada. Feia mesos que després d’una...
Btt castelltallat.

Descripció de la ruta; El recorregut d'avui, és una ruta circular amb sortida i arribada des del poble de Fonollosa (Bages). L'objectiu és un dels punts més emblemàtics de...
Ana

04 –05-2019 Alòs de Balaguer Serrat del Poll Via : AnaDia emboirat  tota una colla al bar fent petar la xerrada, finalment va guanyant força la idea de anar a fer una...
Xin - Xan

01 –05-2019 Sopeira Presa i Paret d’Escales Via : Xin - XanAvui em de matinar em decidit fer una sortida llarga a terres llunyanes, el temps acompanya i aprofitem que es un...
Margalef - Cova del Cavall.

De nuevo a tocar roca, en esta ocasión salgo con mi joven colega Joan, otro fanático de la roca que entrena en el MAE de Vilanova. Como todo el viernes estuvo lloviendo, la...
Mossèn Tronxo

27 –04-2019 Bergadà Berga Serra de Queralt Via : Mossèn TronxoUna via controvertida, he llegit de totes les opinions, ens feia patxoca provar-la, com sempre el punt de...
Via

Via " L'esperó de l'Ana"

Aquest mes passat, amb en Pany, hem obert una via que comença uns metres abans de la passarel·la i que, en 4 tirades, acaba a la cresta per on passa la via minyons de...
El Caragolet

24-04-2019 Monestir El caragolet Via  : El Caragolet Ha passat la Setmana Santa amb un temps un xic núvol  i ventós que ha facilitat que la meva normal i crònica...
1a ETAPA RUTA DELS MAQUIS: SUCS - BASSA NOVA

Hi ha projectes que són molt potents. El que aquí explicaré té la intenció de dibuixar una ruta que recorri els principals emplaçaments que coneixem del pas del maquis per...
Una nova volta pel Parc

Xinoxano 2019 25 k., caminada no competitiva4-29-31, 26 km. 10-22 x km. 770 metres de desnivellPer arribar amb una bona preparació pel mundial de La Molina em cal fer...

Primera pujada d’aigua a Sant Jeroni

Primera pujada d’aigua a Sant Jeroni, per la cursa de l’Alba i Marató de Montserrat. La setmana que ve, dia 4 de maig, farem la segona tongada. Vegeu les fotos al...

Un agradable dia de primavera amb la joelette

Avui hem compartit amb la Carmen i el Bo un magnífic dia de primavera en el nostre entorn més estimat i admirat: Montserrat. Ens hem reunit una bona colla d’amics per...
Montse Curtó

17 –04-2019 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via : Montse CurtóAvui un dia de escàndol cel blau i calor de estiu, ens trobem els dos companys al bar i decidim anar a...
Malalts de Roca

13 –04-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de RocaHa arribat la Primavera calenta amb Cel Blau esmorzar al Sol esdevé tot un plaer i ens fa prendre nota que em de...
Ruta de les ermites de Montserrat

13.04.19  La muntanya de Montserrat ha estat des de temps molt antics un recer per a la vida eremítica, desenvolupada inicialment a la part baixa i mitjana de la muntanya....
Perigord Negre

var Latitud_sortida = 44.855713; var Longitud_sortida = -1.237691; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Penya del Moro - Sector Tirolina.

Hoy con la compañia de Jordi, un joven colega, salimos a conocer Penya del Moro, primera visita a la zona que no a defraudado, sensaciones buenas, bastante tranquilo y con unas...
D’en Santi

10 –04-2019 Bergadà Santuari de Queralt Via : D’en SantiUn dia diferent ...!!! així ho classificaria Jo, després de un hivern fantàstic amb Soli temperatures moderades...
Montserrat - La Codolosa - Via Punt Verd.

Repassant les vies que hem fet a la Codolosa ens hem donat compte que n'hi havia una que se'ns havia escapat. La Via Punt Verd és la via que hi ha més esquerra de la paret,...
Mercadal Cresta Oest

30 –03-2019 Berga Agulla del Mercadal Inferior Via : Cresta OestUn altre dia de Primavera  i un altre dia de ser una colla nombrosa, si seguim així ens sortirà a...

Vía Diedre (V 95 m) Codolosa (Montserrat, Barcelona)

Vía Diedre en la Codolosa es una vía con la misma tónica o filosofía que sus vecinos con dificultad hasta V.
Montserrat - La Bitlla - Via Normal  4/4/2019

Montserrat - La Bitlla - Via Normal 4/4/2019

La Bitlla, agulla simbòlica, esvelta, amb emplaçament privilegiat, només rebre l'ombre de la seva veïna la Bola de la Partió.Fins el 18 de juny del 1944 no va rebre la...
El Caragolet

28-03-2019 Monestir El caragolet Via  : El CaragoletAvui teníem que ser tres i em sigut dos, a sobre el que ha fallat es el amant de venir a Montserrat i es que cada cop...
La Talaia Gran, via Cervera-Raúl

26.03.19  La Talaia de Montserrat és un conjunt d’esveltes agulles situades al bell mig del coll del Migdia, entre les gegantines parets de Sant Jeroni (a llevant) i...