Montserrat

Rotpunkt romàntic

Normal, V+ (90 m) Cavall Bernat, Montserrat.Porto un parell d'hores esbufegant de valent i sense aturar-me. Avui després de la migdiada, sense voler-ho evitar, l'avorriment...
 Joan Manel

24-10-2018MonestirGorrosUllal de La magdalena Via  : Joan ManelTot esperant la escalfor del Sol, ara ja se comença a agrair, arribem tard i trobem un munt d’escaladors...
Roca Nua a Territori Golem el 15 de novembre

Roca Nua a Territori Golem el 15 de novembre a les 20.30h (Arenys de Munt). Presentació de la nova guia d’escalada d’autoprotecció a Montserrat + projecció de...
Diédret

20-10-2018 Collbató Codolosa Via  : Del DiédretRenoi quina tamborinada de llamps i trons em tingut aquesta nit a “Can Fanga”  ...!!!! Sempre he estat mandrós...
TURÓ DE CAN DOLCET (418,695 m) des de Collbató

::CIM:Turó de Can Dolcet (418,695 m)COORDENADES: 1º 48' 57.23476''E / 41º 33' 18.88437''NVÈRTEX GEODÈSIC: 281 118 001COMARCA:Anoia / Baix LlobregatCOORDENADES...
CREU DE SABA (606,2 m) des de Olesa de MOntserrat

CIM:Creu de Saba (606,2 m) des de Olesa de MontserratCOMARCA:Baix Llobregat DISTANCIA:12, 900 Km. DESNIVELL: 470 m. HORARI: 2h 35 (1h 45 + 50 min) DIFICULTAT:fàcil...
Davant  (Sargantana)

Davant (Sargantana)

17-10-2018 Monestir Gorros Gorra Marinera Via  : Davant  (Sargantana)Seguim amb pluges, ahir van ser intenses i el cel es veu fosc i poc amistós, els “bruixots”...
Espero Sud - Original

13-10-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret de l’Os Esperó  SudVia  :  OriginalSortim de Barcelona amb un temps rúfol i per el camí es veuen les boires,...
Paret del Pont - Integral

11-10-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret del Pont Via  :   IntegralPluges Mediterrànies a dojo, carrers inundats i temps per estar tranquil a casa ordenant...
Montserrat - Plecs de la Vinya Nova - Via GEM.

A voltes hi ha vies que et sorprenen, la Via GEM és una d'aquestes vies que des de baix no és massa atraient, però un cop hi ets, vas descobrint un itinerari excel·lent, que...
MONTAU (657,6 m) des de Begues Park

CIM: Montau (657,6 m) des de Begues COORDENADES CIM: 41º 20'45.07” N / 1º53' 6.048”EVÈRTEX GEODÈSIC: 282128 001COMARCA: Baix Llobregat /Alt PenedèsDESNIVELL: +306,3...

Barra Lliure a la Paret de l’Aeri

La Barra lliure és, malgrat que algun dels seus equipadors s’entesti a dir el contrari, una proposta prou interessant per escalar a la Paret de l’Aeri. De caire...
Puigsacalm (1.514 m) #cimsxlallibertat

Dissabte 13 d’octubre de 2018Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 6 h 30 m (13,2 Km)Desnivell: 930 mDificultat (1):...
Directe Núria

26-09-2018 Monestir Gorros Miranda de les Magdalenes Via  : Directe NúriaSembla que torna la calor, busquem entre diferents opcions i surt aquesta meva oblidada via,...
La Broca

22-09-2018 Sant Llorenç de Morunys Vall del Lord Roca Subirana Via : La BrocaAvui es un dia de retrobament després de el estiu  el esmorzar al bar de Sant Llorenç de...
Homo Montserratinus a la Roca d'en Sanhida.

S'ha convertit en una nova clàssica del vessant Nord i no és per menys.Es tracta d'una via força rodona,pràcticament fissurada de cap a peus que permet assegurar gairebé...
Puntal de l'Albarda, via Aresta Ribas

28.09.18  Després de diversos intents frustrats, per culpa del mal temps i els vents huracanats, per fí ha caigut l’aresta... em refereixo a l’Aresta Ribas del Puntal...
Christiania

Bona via, poder millor que la seva veïna Homo Montserratinus.El primer llarg el farem recta, ja que com marca la ressenya es del tot impossible per culpa d'una enredadera que...
Normal – Directe

15-09-2018Sant Llorenç de MontgaiParet de la FormigueraVia : Normal – DirecteDia un xic núvol, lo que va mol be per la temperatura que es manté a ratlla, la idea era una,...
De Corbera a Gelida (589 m)

Dimarts 2 d’octubre de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Llobregat / Alt Penedès.Temps aproximat: 4 h 15 m (12,2 km)Desnivell: + 380 m  -...
La Casas Chani al Serrat del Moro.

Tants anys escalant i encara tinc clàssiques per fer, jejeje!!! Avui hem anat a Montserrat a fer la Casas Chani al Serrat del Moro que juntament amb la Mas Brullet són la...
Acròmion

19-09-2018 Monestir Gorros Magdalena Superior Via  : Acròmion Avui estem els tres, sembla que els nets ja van a les guarderies ..... ufffff que difícil això de ser avi...
Circuit d'Agulles de Montserrat

Montserrat sempre és un bon lloc per fer-hi una passejada, que pot ser senzilla o més seriosa. Dins la primera categoria és molt recomanable fer la circular a la regió...
Doc. Anton

14-09-2018MonestirGorrosMagdalena SuperiorVia  : Doc. AntonSeguim amb bon temps, algun ruixat de tarda i temperatura adient si se escull  la orientació de les vies,...
Optima

08-09-2018MonestirGorrosGorra FrígiaVia  : OptimaDia mol tranquil de escaladors a la zona de Gorros, avui al bar, tot esmorzant,  he petat la xerrada amb un vell...
Vies montserrats i  és així això

Vies montserrats i és així això

DIMECRES, 12 DE SETEMBRESembla que aquesta setmana ja hi som tots, la xarxa de contactes comença a funcionar normalment i a principi de setmana ja tenim quòrum per sortir...
Es lloga pis a 20 minuts de Montserrat.

Pis de lloguer a San Vicenç de Castellet,a 20 minuts de Montserrat.3 habitacions, calefacció de gas nova, moblat, amb rentadora, forn , nevera. Traster i balcó per estendre...
El Camí OLIBA (Rupit-Bracons)

Què és el Camí Oliba?El Camí Oliba és un sender de gran recorregut homologat (GR 151 i 151.1) que connecta algunes de les obres més emblemàtiques de l'art romànic...
De La Núria

Coll de Nargó MontanisellSerra de Sant Joan Esquerra de les AntenesVia  :  De La NúriaAproximació  :Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres,...
D'en Guillem

Coll de Nargó MontanisellSerra de Sant Joan Esquerra de les AntenesVia  :  D'en GuillemAproximació  :Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres,...

Febrer  2008Coll de NargóSerrat del ConillerConiller EstVia  :  D'en Guillem  Dificultat  obligada V/ AoLes reunions tenen 3 xapes i el total de xapes...
L'Avatar

Juny 2007Coll de NargóSerrat del ConillerConiller EstVia  :  L'Avatar L1   30 metres  Ae1 /  IV+ /  Ae1 L2   25 metres ...
El Rostoll

Novembre 2006Coll de NargoSerrat del ConillerConiller OestVia  :  El Rostoll La via te els dos primers llargs  amb força Ae, i la  resta es de mol baixa...