Montserrat

Pícnic al Serrat dels Monjos

El diumenge 30 vaig fer la darrera escalada de l'any. Curiosament va ser la primera amb el Pere, de Guies la Vall, amb qui feia temps que ens coneixíem però no havíem pogut...
Oferta Especial al Serrat dels Monjos.

Comencem l'any amb l'Oferta Especial del Serrat dels Monjos a Montserrat (que d'oferta no en té res i d'especial ho és una estona). Tot i així l'hem disfrutat i sense por a...
Perles a la cara nord del Montsec d'Ares

Distància: 18 km.Desnivell: 1200 m.Dificultat: fàcil.Durada total: 6 h.Punt de sortida: Molí de Carrió o Collet de la Cova de Sant Miquel; per arribar-hi cal prendre un...
Estat de Gracia

22-12-2018 Bergada Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Estat de GraciaPrimer dia d’hivern .... em deixat enrere les pluges i el fred i avui escalarem en mànigues...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via CARLES.

31/12/18. Darrer dia de l’any, l’acomiadem com de costum escalant. El dia és esplèndid i el Monestir està ple de turistes.. pugem ben acompanyats amb el funicular.Avui no...
Balmes i coves de la serra de l'Obac

23.12.18  Senzilla i agradable matinal per algunes cavitats fàcilment accesibles de la serra de l’Obac (balmes de la Porquerissa i de la Pola, coves del Racó Gran i de...
Aina

19-12-2018BergadaMalanyeuParet del DavessóVia  :  AinaAsseguraven un dia de Sol i pugem amb una fina i intermitent pluja, ufff pinten “bastos”  be de moment...
Ja som a Festes de Nadal

Ja som a les Festes de Nadal. Com aquell que res hem passat de buidar les platges a omplir de llumetes "kitsh" determinats carrers de viles i ciutats. Amb la prèvia enguany,...
Puig Cornador (1.229 m.)

var Latitud_sortida = 42.050851; var Longitud_sortida = 2.035278; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Formiguera  Normal

Formiguera Normal

13-12-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret de La Formiguera Via  :  NormalFeia temps que els tres no ens trobàvem al mateix temps, així que tenim un munt de temes...
La grossa de nadal

Tarantel·la, 6a (175m) Roca Gris, Montserrat.Estereotip, 6a (205m)Serrat dels Monjos, Montserrat.Aresta Ribas, 6a (295m)Pollegó Oest, Montserrat.Es sortejaven plaques...
Via INSUBMISSIÓ al Serrat dels Monjos. Montserrat

Dissabte 15 de desembre e 2018Que podem dir que sabem tots del Serrat dels Monjos, un pany de paret del tot caòtic, de canals blogs inestables, també d'estables, roca molt,...
*** Stress (130m, 6a+), Roca Gris, Montserrat

Dimarts, 13 de novembre de 2018Fa temps que em tenia intrigada aquesta via, a diferència de la seva veïna GEM, resta en un prudent segon pla que de tan discret com és...
Travessa dels Flautats

Dissabte passat, amb el Pep vam anar a fer la travessa dels Flautats (a sobre), aquesta mena d'excursió/escalada, un itinerari de baixa dificultat, difícil de classificar...
 La canal

05-12-2018 CollbatóLa Codolosa EsquerraVia  : La canal (Variant d’entrada) Per una cosa ho un altre sempre falla algú, a mes en vigílies de un llarg pont, el Bruc...
Doraemon

28-11-2018 Malanyeu Paret del Davessó Via  :  DoraemonUn altre cop L’esteve i Jo esmorzant sols i ja ha arribat el fred, sor t que no es veu ni un núvol i anem...
Cantocochino i Peña Sirio

Ara fa 40 anys, el desembre de 1978, vaig escalar per darrera vegada a la Pedriza del Manzanares. Aquest sector de la Serra de Guadarrama té un paisatge singular, amb roques,...

15 Ermitas + 3 x 100 Cims de Montserrat (Montserrat, Barcelona)

Un recorrido extraordinario por el macizo de Montserrat descubriendo las 15 ermitas y 3 x 100 Cims. El desnivel es importante y rompepiernas, no hay fuentes por el camino. Hay...
Aresta de l'anna o un rostoll agraït

A la revista Vèrtex núm. 280 surt una ressenya d'una via de grau accessible i agraït a la Conca de Barberà a prop de Santa Coloma de Queralt que és una contrada que...
Obrint via

Aquest dissabte anem a l'Abella de la Conca i, mentres en Pany i jo ens dediquem a obrir una nova via, en Jordi i el Joanet escalen la via" Llaç groc" que surt del costat...
Circular al Pic de la Dona (2704 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquesta setmana ha estat molt dolenta pel Pirineu, sense cap nevada i amb vents forts a l'inici de la...
Montse Curtó

22-11-2018 Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Montse CurtóUn altre cop orfes del nostre company, sembla que ha trobat companys mes importants, en fi que hi farem,...

Sortida amb joelette per la banda Nord de Montserrat

La banda Nord de Montserrat és, per als collbatonins “l’altra banda”. L’altra banda paisatgística, geomorfològica, i àdhuc psicològica. Aixó no...
Magdalena Superior, via Acròmion

21.11.18  Després de les abundants i freqüents pluges dels darrers dies, el massís de Montserrat sembla una esponja amarada d’aigua que regalima per tot arreu, per...
MATAGALLS des de Viladrau

El Matagalls esta considerada una de les muntanyes més emblemàtiques de Catalunya i un dels grans referents literari. Juntament amb Montserrat i el Canigó conforma el...
La que hi Faltava

24-10-2018 Monestir Gorros Magdalena Inferior Via  : La que hi Faltava Se ens fa llarg el esmorzar, ens toca el Sol de ple i se esta de meravella, anem arreglant el mon...
Per la serra de l'Arca

7.11.18  Per a la “sortida dels dimecres” d’aquest mes de novembre, hem pujat a la serra de l’Arca, mola situada al nord del poble d’Aiguafreda, entre les rieres...
Rotpunkt romàntic

Normal, V+ (90 m) Cavall Bernat, Montserrat.Porto un parell d'hores esbufegant de valent i sense aturar-me. Avui després de la migdiada, sense voler-ho evitar, l'avorriment...
 Joan Manel

24-10-2018MonestirGorrosUllal de La magdalena Via  : Joan ManelTot esperant la escalfor del Sol, ara ja se comença a agrair, arribem tard i trobem un munt d’escaladors...
Roca Nua a Territori Golem el 15 de novembre

Roca Nua a Territori Golem el 15 de novembre a les 20.30h (Arenys de Munt). Presentació de la nova guia d’escalada d’autoprotecció a Montserrat + projecció de...
Diédret

20-10-2018 Collbató Codolosa Via  : Del DiédretRenoi quina tamborinada de llamps i trons em tingut aquesta nit a “Can Fanga”  ...!!!! Sempre he estat mandrós...
TURÓ DE CAN DOLCET (418,695 m) des de Collbató

::CIM:Turó de Can Dolcet (418,695 m)COORDENADES: 1º 48' 57.23476''E / 41º 33' 18.88437''NVÈRTEX GEODÈSIC: 281 118 001COMARCA:Anoia / Baix LlobregatCOORDENADES...