Muga

Senyoriu de Bertiz

var Latitud_sortida = 43.138447; var Longitud_sortida = -1.613301; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Puigpedrós (2.915 m.)

var Latitud_sortida = 42.456859; var Longitud_sortida = 1.780822; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Avenc Font i Sagué

var Latitud_sortida = 41.375896; var Longitud_sortida = 1.869114; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Cambra dels Bocs

var Latitud_sortida = 42.268527; var Longitud_sortida = 1.799868; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Irati: Orbaitzeta - Egurgi

Ja és una tradició que cada any, entre Cap d'Any i Reis, fem una sortida d'uns dies per zones de mitja o baixa muntanya. Després de dos anys recorrent el Massís dels Ports,...
RESOL V+ 90m. i KRACK BAND  V+ 50m. - MONTROIG

RESOL V+ 90m. i KRACK BAND V+ 50m. - MONTROIG

No roba qui vol si no el que en sap , fins i tot per mangar cal ofici….Resulta que un dia , un que no coneixeu de res ,un que no es gall i que no es de Lleida , se’n va anar...
165 - La cova Roja de Míner Petit 29-11-2016

Feia temps que l'amic Biel Miró havia ullat una gran clotada no massa lluny de les cases de Míner Petit, més enllà del Mal Torrent de Massana. La depressió es pot apreciar...
Joaquin Sabina, 220m 6a (Sòcol del Montroig)

**El C5 el passegem, fa falta el 6!Esperonats per el pare de la criatura anem a escalar aquesta via del sòcol del Montroig, aquesta estranya paret a base de resalts amb plaques...
Un error al voltant del costabona

M'havien dit que el pic de la Costabona era el cim més oriental del Pirineu de 2000 metres, com l'Orhy ho és en l'extrem occidental. Doncs avui he pujat i m'he adonat que el...

TOR DES GÉANTS 2016  (339 Km i 24.000 D+)No sóc de fer cròniques, aquesta es la primera, però crec que aquesta cursa s’ho val, a veure com em surt.Després d’uns...
El cordal de la tossa plana de lles - la muga

Alçada mínima: 2045mAlçada màxima: 2905mDistància: 14 kmTemps empleat: 7h56m (parades incloses)Desnivell + : 1083mDesnivell - : 1078mJa feia cinc anys de la darrera vegada...
Volta integral al circ dels engorgs

Alçada mínima: 1730mAlçada màxima: 2914mDistància: 18,6 kmTemps empleat: 9h (parades incloses)Desnivell + : 1968mDesnivell - : 1980mPuigpedrós (2914m) - Pic d’Engorgs...
Cabana dels Esparvers (2.060 m.)

Dissabte 30 d’abril de 2016Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 4 h. 30 m. (14 km.)Desnivell: 450 m.Dificultat:...
Gaia, La Gran Mare. ICGC.

Aprofitant una invitació de l’amiga Cristina de l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya, el passat dimecres al matí vaig assistir en nom de l’Espeleobloc a la...
Entre Línies

12-11-2015 Vinya Nova Miranda de Can Jorba Via : Entre LíniesFeia dies que no coincidíem els tres col.legues, ja ha començat la campanya del oli ...
Irakorri i Mokorro des de Mugaire

Després de tres anys sense aparèixer per Euskadi, la organització d'una nova "euskalçotada" va ser l'excusa perfecta per tornar a veure vells amics. Aquesta vegada el lloc...
GR 11: Albanyà - Massanet de Cabrenys

Anterior: Ref. Bassegoda - Albanyà(També: Boadella - Albanyà)La llarga travessa va arribant al seu fi: el GR 11 entra ara a l'Alt Empordà, última comarca que travessa, i...
Boadella - Albanyà

El meu afany en terminar per fi la Transpirenaica em va obligar a fer, una vegada més, una combinació d'allò més estranya. L'últim cop vaig haver de deixar-ho a Albanyà,...
Rataplan

10-06-2015 Montserrat Monestir Gorros Magdalena Inferior Via : RataplanCom passa el temps ....... aquest any fa 30 anys que el Gaston, L’Esteve i Jo vam obrir aquesta via...
GR 11: Refugi Bassegoda - Albanyà

Anterior:Beget - Refugi BassegodaCom a apèndix a una altra setmana travessant el Pirineu, em va quedar la baixada des del Refugi Bassegoda "Can Galan", on vaig passar la nit,...
Excavacions a la Cova de la Pedrera

L’aventura d’excavar a la Cova de la Pedrera: espeleologia i paleontologia es donen la màFont: ICPDurant els mesos de març i abril, investigadors de l’Institut Català...
Llança-Tortosa (Etapa 1 Llança-Olost)

Volem fer la primera etapa de la ruta Llança-Tortosa, etapa que va de Colera fins a Olost, bé, al final la sortida serà des de Llança.Dissabte 30:Abans de les 9 ja estem...
Cap del Rec

A mitjans de Juny, amb el "caloret" ja ben present a l'ambient, vaig fer una escapadeta al Pirineu, per participar un dissabte lluminós a la Marxa Cap del Rec, i el diumenge,...
GR 11: Refugi de l'Illa - Puigcerdà

Anterior:Encamp - Ref. de l'IllaEl GR 11 deixa el principat d'Andorra i després d'un breu retorn per terres lleidatanes, entra a l'última província de la travessa pirinenca....
GR 11: Encamp - Refugi de l'Illa

Anterior: Ordino - EncampEn l'últim dia per terres andorranes, el GR 11 remunta bona part de la Vall de Madriu per acabar al refugi lliure de l'Estany de l'Illa. Aquest és un...
Surf al mediterrani

Cascada del Verdet + Columna del Verdet II/3Pedraforca
Alberto G.

10-01-2015 Serrat del Muntaner Via : Alberto G. Sorpresa al Bar .... a on teníem que ser 3 Escaladors BEB ens trobem 8L-1alguns no tant BEB com altres, però avui, desprès de...
Ag Mare, L'Agla Normal

06-12-2014 Montserrat Agulles Agulla Mare i l’Aglà Vies : Normal  (Estorach)Avui ens ajuntem una bona colla, farem xerinola i gaudirem de una bona escalada “BEB”,...
Ag Pla Ocells / Guzman-Silva

19-11-2014 Montserrat Monestir Agulla del Pla dels Ocells Via : Guzman – Silvapart inferiorPart superiorBon dia fred, sense vent i amb Sol que mes podem demanar, a sobre per...
Bego–Miguel-Kush

01-10-2014 Montserrat Sud Can Jorba   Miranda de Can Jorba Via : Bego – Miguel - Kush  Sembla que no arriba el bon temps, ahir va plourà de valent Venim sense pla...
Travessa integral del moixero-cadí

Els expedicionaris al coll de PalAquest estiu una colla del Centre vam tornar a fer la Travessa integral del Moixeró-Cadí. No és una excursió complicada però si que té un...
Porta-Estanys de la Pera-Castellciutat

La vall del Madriu des de la Tossa Plana de Lles (2916) (1a jornada)L'excursió llarga d'aquest estiu havia de ser de tres dies. El 28 de juliol sortim en Salvi Fargas i jo de...
Piu i Núria

27-07-2014 Sant Joan Mirador de Sant Joan Via : Piu i NúriaBuscant la ombra anem a aquesta bonica via, els dos darrers llargs ens toca un sol esmorteït i amb un agradable...
Tossa Plana de Lles, per l'antic rec

16.07.14  Ja fa algun temps que voliem fer aquesta variant de pujada a la Tossa Plana de Lles que va seguint un antic rec, però sempre el mal temps ens ho havia impedit....
Via Vilmanbar a La Pastereta

Via:VilmanbarZona: Clot de la MónicaAgulla/Paret: La PasteretaTipus de Roca: ConglomeratDificultat: 6a. (MD)Dificultat obligada: V+Exposició: BaixaCompromís: BaixLlargària:...