Mura

Via Mailly al Midi.

Probablement sigui la via més ràpida i assequible de la Muralla de Pombie.És habitual escalar-la quan es disposa de poc temps o es va a pendre mides.Te bona roca,no...

Avui destaquem : La Font del Formatget de Mura

Avui com cada diumenge us presento dos articles La Font del Formatget es una de les mes properes a Mura, cal sortir de l’església parroquial de Sant Martí, tot passant...
Cresta “Tió Maria”

10-09-2020 Sant Llorenç de Montgai Via :  Cresta “Tió Maria” Ha estat uns dies de pluja assentat confortablement al sofà de casa veient el cel negre i el aigua...
LE GRAND VEYMONT  (Vercors)

LE GRAND VEYMONT (Vercors)

El massís del Vercors situat a cavall entre la Drôme i l'Isère està constituït per una llarga muralla de quasi setanta quilòmetres que s'estén de nord a sud a les...

Avui destaquem : La Font de la Coma de Mura

Com cada Diumenge us presento dos Articles Per arribar-nos a La Font de la Comades  del centre de Mura podem anar per les antigues escoles, tot fent un passeig de poc menys de...
Rodellar, paraíso de escaladores.

El primer destino vacacional de este año fue Rodellar en la Sierra de Guara (Huesca). Pasamos tres días instalados en el Camping Mascún desde donde podemos acceder a los...

Avui destaquem : La Font de l’Era de Mura

La Font de l’Era es una font propera al nucli del poble de Mura, des de l’església de Sant Martí i seguir el camí pel costat de la riera de Nespres, a uns 250 metres...

Avui coneixerem : La Font de la Guineu de Mura

La Font de la Guineu esta dins del poble de Mura, adossada en la paret d’una casa on fa cantonada, i dona als tres carrers d’Alfons Sala, La Coma i Faixo. Construcció...

"100 cims" de l'Empordà

Aprofitant uns dies d'estada a l'Empordà, hem combinat mar i muntanya per conèixer aquestes comarques que als de Ponent ens queden lluny. Tot i que esperàvem trobar més...
Superamics a Queralt.

Interessant via esportiva, a mi personalment m'ha agradat més que les seves veïnes Elia i Xavi de Borredà.Llevat dels primers metres, la resta de l'itinerari és...
Vinyamala (3.298 m.)

var Latitud_sortida = 42.756989; var Longitud_sortida = -0.092658; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Seguint les passes dels maquis pel cadi

L’altre dia vaig pujar als prats de Cintarro i vaig recórrer uns trams tan encisadors que he volgut repetir la sortida en sentit invers i trobant sorpreses que captiven a...
Pels dolmens de bescaran

Bescaran és un poble pirinenc a tocar de la frontera andorrana. El territori ens parla de maquis, de contraban, d’exili i de fugitius encara que avui no busco elements tan...
Nova Etapa Dintre del Covid-19

Bueeeno.... Mica a mica ens van obrint les portes per poder sortir al carrer. Ara ja podem fer alguna que altre sortida, pero sempre...
La Fullatera, via Ni sueur, ni peur

24.06.20  Aprofitant una estada a Llívia i la reobertura de la frontera amb França, retornem als paisatges pirinencs que feia tant de temps que no trepitjavem. Ens...
Serrat de Sobirons

var Latitud_sortida = 42.386098; var Longitud_sortida = 1.757115; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Plans Bagà

var Latitud_sortida = 42.232503; var Longitud_sortida = 1.879522; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serra de Faig-i-branca

var Latitud_sortida = 42.137041; var Longitud_sortida = 1.930262; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Magdalena Inferior, via Apia

13.09.18  Els barcelonins, altrament dits canfangues, pixapins o camacos, entrem per fi a la fase 1 del desconfinament, però aixó no vol dir que els de la capital poguem...
L'Elefant, via The Wall

5.10.18  Ara li toca el torn a una altra escalada “memorable” que vam fer la tardor del 2018, a la regió de Sant Benet, i que tampoc va ser ressenyada al seu dia: es...
Btt la séquia de manresa.

Descripció de la ruta; en aquesta sortida no ens caldrà fer aproximació en cotxe, doncs sortirem des de la mateixa capital del Bages. Si arribem amb cotxe a Manresa, ens...
Serra d'Albercutx

Panoràmica"La ruta d'avui ens mena fins a la base de la península de Formentor, a la zona d'Albercutx, on s'aixeca els cims del Penyal Roig (267 m) i del Morral (353 m)....
Vies elia i super amics

DIJOUS, 27 DE FEBRERNo es gens habitual que pugui sortir dos dies entre setmana però aquesta vegada he pogut fer-ho i cal aprofitar-ho.Ahir varem quedar amb l’Isabel per...
Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...
Muntanya de Santa Fe

var Latitud_sortida = 42.171930; var Longitud_sortida = 1.313495; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volta a Lletó

var Latitud_sortida = 42.351103; var Longitud_sortida = 1.508784; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serra de la Punta

Ascendint al primer cimL'excursió d'avui recorre la Serra de la Punta, una serralada abrupte situada entre les valls de Sant Vicenç i del Port de Pollença. La ruta arranca a...
Cingles del Reu (1.263 m.)

var Latitud_sortida = 42.166373; var Longitud_sortida = 1.884616; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Jorba-Jorba (La Gebrada)

Fa dies que parlem de la Gebrada i com tenim ganes de veure-la hem preparat una ruteta cap a terres de Lleida.Després d'esmorzar sortim de Jorba cap a Montmaneu i d'aquí fins...
 Visita a Rumania

La visita a aquest país ens va deixar molt bon gust de boca i va superar molt, moltíssim les nostres expectatives. Un país bastant  desconegut...
Cercant a chillida per barcelona

De tant en tant em toca anar a Barcelona. No m'agrada anar als llocs turístics però trobo que hi ha moltes raconades molt interessants i que aprofito per descobrir. Té un...