Mura

Castell de Puillorenç

var Latitud_sortida = 42.803075; var Longitud_sortida = 2.294021; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Mas de la Punta

El río Ebro dibuja sinuosos meandros a lo largo de su extenso recorrido, cruzando desde amplios bosques de ribera a desérticas estepas. Al límite entre las comarcas del Bajo...
Puntal de l'Albarda, via Aresta Ribas

28.09.18  Després de diversos intents frustrats, per culpa del mal temps i els vents huracanats, per fí ha caigut l’aresta... em refereixo a l’Aresta Ribas del Puntal...
Israel, Primera Part.

Us deixo unes quantes fotos d'aquests primers dies per Israel. Hem estat un parell de dies a Tel Aviv, al matí visitant la ciutat i a la tarda a la platja.Després pugem cap al...
Abans i després

Embarquement Immédiat, V+ (200m)Muralla de Cap de Long, Massís del Néouvielle.L'Insoutenable Légèreté de l'Être, 6a+ (155m)Muralla de Cap de Long, Massís del...
La Piràmide, via Aresta Brucs

8.09.18  Hi havia una vegada uns senderistes que un dia es van atrevir a alçar la vista cap a les muralles i agulles que apunten al cel... cap al territori dels agosarats...
Pujol de la Mata. Mura

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} 22 d’agost de 2018Ente el...
Dent d'Orlu, via Tapas Sans Dalle

19.09.18  Enmig de l’alta vall del riu Arièja (a la comarca francesa de les Vals d’Acs), s’alça l’imponent pic de Brasselh (2222 m), un ullal de roca blanca més...
Luchon Aneto Trail (65km & 4.400m D+)

Tras un par de años colaborando como voluntario en la Luchon Aneto Trail, además de conocerme perfectamente el itinerario del recorrido, tenía muchas ganas de completar esta...
Magdalena Inferior, via Rataplan

20.07.18  Cada cop que hem pujat o baixat per les Escales de Jacob, enclavades entre les agulles de la Magdalena Inferior i la Gorra Marinera, en Pau em comentava «Algún...
Escalada a Berdrof i voltant per  Luxemburg

Escalada a Berdrof i voltant per Luxemburg

Amb aquesta entrada començo els posts sobre nostre viatge a Noruega, hem  estat 69 dies en ruta  i hem fet 13.600 quilòmetres, hem tingut una meteo molt...
Puig de la Tossa (2.034 m.)

var Latitud_sortida = 42.511216; var Longitud_sortida = 2.114694; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Agulla de la Bandereta, via Cerdà-Riera

13.07.18  A la nostra recerca de les cares ombrejades de Montserrat, en Pau em proposa d’anar a la muralla oest d’Agulles a fer la via Cerdà-Riera a la Bandereta,...
Serra de la Punta

Primer cim (cota 186 m)L'excursió d'avui recorre la Serra de la Punta, una serralada abrupte situada entre les valls de Sant Vicenç i del Port de Pollença. La ruta arranca a...
La superba suela de la zapatilla

Avui el Prersi ens porta d'excursió. L'any passat va penjar unes fotos genials de l'excursió a la Suela de la Zapatilla (Candanchú) i jo no em vaig poder estar de dir-li si...
Eliminator a la Muralla de Pombie.

Un altre cop posant més cor que seny i un altre cop sortint bé la jugada (algun dia pillarem, segur). Així que entre boires, núvols i sol em fet (que no escalat) aquesta...
Volcà de Montsacopa (532 m)

Dijous 5 de juliol de 2018Una passejada per OlotHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 2 h 30 m (5,4 km)Desnivell: 100 m...
Malanyeu, paret del Devessó, via Aina

13.06.18  Avui que està previst que la meteorologia ens doni temps fins al migdia, aprofitem per a fer una ràpida incursió a la paret del Devessó (Malanyeu, Alt...
Avançades de Sant Joan. Tortosa

Aquesta vegada us presento un passeig per la història. Una passejada pel nostre patrimoni proper, que considero que per la seva ubicació un tan amagada, és un gran desconegut...
Dents de Finestres o Muralla de Finestras

El Montsec és un entorno que no deja indiferente a nadie, formando una accidentada orografía montañosa que alberga un gran número de lugares singulares. Precisamente en este...
Escalada a datça

Començo el post amb un enllaç al vídeo que va editar l' Araceli, amb pocs minuts us fareu una idea del que va ser Datça... Divertit i fanàtic!https://youtu.be/64Vj_-T7G2EI...
Serrat del Coniller, via Directa de l'Avatar

20.04.18  Avui fa poc més de mig any que vam assolir el tossal més oriental del serrat del Coniller, per la via Liebe Clàudia, i ja tornem a ser aquí, al final del camp...
SERRAT DE LA PEÇA  (839,8 m) des de el Brull

SERRAT DE LA PEÇA (839,8 m) des de el Brull

CIM: Serrat de la Peça (839,8 m) des de El BrullCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: 292106001COMARCA: OsonaDESNIVELL: +42 mHORARI: 1h 04 min (32 min + 32...
Puigmal (2.910 m.)

var Latitud_sortida = 42.408696; var Longitud_sortida = 2.059043; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pic dels Pedrons (2.715 m.)

var Latitud_sortida = 42.560264; var Longitud_sortida = 1-765001; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
De viatge i exili

Acabo de triar per a aquesta entrada el tipus de lletra "helvètica"; no sé, potser per a variar. O perquè això d'helvètica vol dir suïssa i aquests darrers dies en parlem...
La Cameta Coixa (21km & 1.300m D+)

La población de Miravet se asienta en la ribera del caudaloso río Ebro, bajo la colina que alberga las murallas de su imponente castillo, uno de los mejor conservados de...
Paret del Devessó, via Adéu Espanya

7.03.18  Després d’aquest llarg període d’abstinència forçada per una meteorologia realment adversa, ja teniem ganes de canviar la resina del rocòdrom per preses...