N

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

Cim pendent

Aquest cim no s'ha aconseguit encara,roman al calaix d'excursions pendents.
The wall

DIMECRES, 01 D’AGOSTHan passat tres dies de la darrera escapada a escalar i dijous tornem a marxar al Pirineu, però la gent de la colla encara esta en actiu i decidim fer una...
Integral josep barbera

DIUMENGE, 29 DE JULIOLEl dissabte vaig acabar al Bruc sense cap intenció d’escalar però amb l’idea de trobar un company per diumenge.No és normal que per aquestes dates...
Roca Foradada – Vall de Pi (1.766 m)

Divendres 17 d’agost de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 6 h (18 km)Desnivell: 700 m (acumulat)Dificultat (1):...
Font de Paratella

Per anar a la Font de Paratella, no vaig a descobrir Amèrica ara, sols cal seguir la carretera que va de Benissa a Sant Jaume o Benimarco i en passar sobre el túnel del...
Próleg

Via RUPI-GARRETA a lo Sabardó. Camarasa

Diumenge 12 d'agost de 2018El Sabardo podríem dir que no es una agulla pròpiament diferenciada de la paret com es el seu veí, el Puro. Es com una llastra des-enganxada de la...

XI CAMINADA POPULAR COLLBATO: 7 d’octubre

Aquest 2017 es celebrarà la onzena edició de la Caminada Popular Collbató, organitzada per 4000PEUS. Com cada any, us convidem a participar-hi en aquesta caminada popular,...
Escurçó, 6a+/A1 (180 mts), Peladet

Re-equipada amb l'esperit original, no és mala via i ens fa escalar malgrat que el grau digui el contrari. Comencem tard i ja tenim clar que tindrem pocs llargs a l'ombra. La...
Projecte Robin Hood a la Pastereta.

Ens posem en aquesta via sense tenir massa informació, només una ressenya que fa temps vam veure per internet i que ara no hem trobat. Segons aquella topo es tractava d'un...
L'Indi Sediciós a la Roca Gran de Ferrús.

Definitivament aquest estiu el recordaré com un dels que més temps insegur hi ha hagut, així que, tornant a fer orelles sordes a la previsió metereològica em anat a fer la...
Pintures rupestres del Cocó de la Gralla

13 d'agost de 2018.El passat 2017 ha estat un any per recordar per al amants del nostre patrimoni històric. Després d'un procés de 4 anys de protecció, documentació, i...
Via de les Cabres a Gitarriu.

La pionera de Gitarriu.Alguns diran que es tracta d'una via de díedres Ordesians o Montrebeians.D'altres quan anem a Ordesa o a Montrebei diem:Cagun Déu è ben igual que...
A la Raisam de l'Escolanet (Montserrat N)

**bones imatges de la enfilada a la Raisam, que en una visita anterior un tempesta propera que al final no va ser res en va fer baixar de l'R4. Aquest cop s'apunta a la festa...
Plan b: savina inferior

Quan ens trobem a l'hotel Bruc estava plovent de valent. La típica tronada d'estiu. Ens seiem a les escales de l'hotel per parlar del que podem fer: Avui no farem res. Decidim...
Via THE WALL a l'Elefant 35 anys després

Dissabte 11 d'agost de 2018 A finals de juliol de 1983 i estant a Sant Benet, ens recomanen una via nova de grau "guai" i "tope assegurada". a l'elefant per la cara nord,...
Croda del Becco, des del llac de Braies

El dilluns 30 de juliol vaig començar un periple dolomític, aprofitant l'avinentesa que la Marta i el Moi volien fer l'Alta Via número 1, la que surt del llac de Braies i...
Xemeneia del Pingüí.

La mítica cordada Cerdà-Riera també ens va deixar alguna via assequible com la que aquí presentem. Es tracta d'una evidentíssima canal-xemeneia que guanya el cim del...
Puig de ses Planes i cova de na Bernarda

BanyalbufarUna entretinguda volta que combina plenament la muntanya amb la mar, concretament al municipi de Banyalbufar. El punt de partida es situa en el K. 85,6 de la...

Neda-que-neda – Leo Lionni

Benvingudes de nou! Avui us porto un conte que em té el cor robat des del dia que me’l van presentar. “Neda-que-neda” és un àlbum il·lustrat de Leo Lionni, de...
Propostes amb gel!

Hola a totes! Aquests dies calorosos, en què adults i infants estem aixafats, amb ganes de refrescar-nos i remullar-nos, són ideals les propostes amb aigua i amb gel, podrem...
Pantalles

Bona tarda a tothom! Ja fa unes setmanes que he detectat en molts infants un neguit i impaciència extremada, fins i tot poca motivació i falta de curiositat, tot això m’ha...
Roca Comptadora i Cova Ebre

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Pic d'Estibafreda (2692 m.)

Fa un parell de mesos, durant el "Gran Maratón Montañas de Benasque", vaig tenir l'oportunitat de fer cim a l'Estibafreda, un modest cim a la ratlla dels 2700 metres però amb...
Bombers registren 453 rescats de muntanya aquest 2018

El Pedraforca és un dels punts de Catalunya on es concreten més serveis | Entre gener i juliol es van realitzar 751 rescats al país, un 9% menys que en el mateix període de...

Aprofitant que no fa gaire calor i que no hi ha pols pels camins hem anat a fer un tomb pel sud-oest del Moianès.Quedem a esmorzar a Monistrol de Calders per tot seguit iniciar...