N

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

Cim pendent

Aquest cim no s'ha aconseguit encara,roman al calaix d'excursions pendents.
Paso Dyatlov.

Com a la resta de vies d'aquest sector de la paret, al Paso Dyatlov trobarem dues parts bastant diferents. La primera meitat de la via és contínua, vertical i amb ambient. En...

Via Normal de l’Agulla del Miracle

Carregada de personalitat l’Agulla del Miracle es troba enclavada en un lloc estratègic, frontera entre Frares i Ecos, tot just al costat del coll homònim. Amb una...
La muntanya que bramava

Tossal Colomer, 2.673mLes Bulloses, La Cerdanya.Ella encara dormia, de bon matí, quan per la finestra començaven a entrar els primers raigs de primavera. Tot i que era ple...
HOSTALETS d'en BAS

&nb...
2 birres i unes braves.

Ressenya del Llorenç.Jo he trobat el grau ajustat en algun punt i he posat al costat el que a mi em sembla que te ( opinió totalment subjectiva )Aquest dissabte amb el Toni,...
Per la serra de mestral

Ahir al vespre estava al centre i no tenia un pla per anar d'excursió. Algú hem comenta que en Rosendo organitza una sortida a la serra litoral, damunt de l'Hospitalet de...
Estat de la pista de Rúbies.

Avui hem anat a escalar a Rúbies i hem accedit per la pista de la cara Sud i cap problema.Hi havia una altre cordada que havia intentat venir per la pista de dalt i han hagut...
Serenity a La Corriu.

Ja feia dies que volia tornar a La Corriu però després d'un hivern com aquest s'ha fet esperar. Teniem deures pendents que calia fer i, per rematar el dia hem fet la última...
Restriccions d'ascalada a la noguera

Hola maj@sEns ha arribat el detall de les zones amb retricció per a zones d'ascalar a la Noguera.Feu-ne cas no sigo que després us empaitin els forestals amb el llibre de...
Tarahumara trail fontanars 2018

Un dels millors trails on debutar el Santi per quedar enganxat a esta modalitat. Una proba diferent als que hem fet fins ara, on la part corredora es de pujada i la...
15 anys de... La Cosa al Pic de St. Cugat.

Aquesta via va ser la primera que vaig fer al Pic de St. Cugat avui farà 15 anys. Aquest és un lloc que ens quedava (i ens queda) lluny, només la curta aproximació i els...
Adeu al scenic

DIMECRES, 18 D’ABRIL.Aquest hivern vàrem preparar una sortida conjunta amb la colla que ens trobem al bar Anna del Bruc per anar a la zona d’escalada de Cal Barricó al...
ROCA DELS ARCS. Via ROSA DEL SUR.

17/04/18.Avui quedem amb el Remi per anar a la Roca dels Arcs, portava varies propostes, però en Remi li té ganes a la via “Rosa del Sur” i com diu ell aquesta puntua...
Nil Marin i Patxaran Litrako a Coll Roig.

Moltes curves i mala carretera hi tinc fins a Montgrony, per això hi vaig tant poc. Però avui l'esforç a valgut la pena per gaudir (per primer cop) del preciós i tranquil...
Pic de Tempestats

Pic de Tempestats (al fons, l'Aneto)Proposta molt atractiva dins el programa d'esquí de muntanya del CEB. La idea és accedir al flamant nou refugi de Llauset, i el dia...
Els salts del Collsacabra

Aquest 2018 està essent un any excepcional pel que fa a nevades i pluges, que s'han anat acumulant des de febrer fins a l'abril. El resultat el podem gaudir al Collsacabra on...
Osán Cross Mountain (17km & 1.000m D+)

La Osán Cross Mountain es la prueba aragonesa de referencia y es que es toda una institución en nuestra comunidad. Su bello circuito recorre la Ruta de las Ermitas de Yebra de...

Retrobant Montserrat

Diumenge passat vàrem gaudir d’una magnífica experiència. Tot col·laborant amb l’associació Rodamunt, que va organitzar aquesta especial ascensió a Sant...
Pallerols - 3 Castells. La Sénia

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica;...
Galletas

DISSABTE, 14 D’ABRILFeia molts dies que no coincidíem amb el Jordi, però finalment aquesta setmana ha pogut fer un forat i escapar-se a escalar.Ara tenim el problema de...
Puig de sa Creu (Caimari)

Vila de CaimariUna excursió matinal no massa llarga per la zona de la Comuna de Caimari, amb ascens al Puig de sa Creu o de s'Aladernar. Són unes tres hores en un recorregut...
Resseguint el sector oriental de la NBR

Distància: 38 km.Desnivell: 1300 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 4.30 h.Punt de sortida: Cubells.Ja fa dies vam anar a fer un tram de la primera etapa de la Noguera Bike...
Roc de la Calma, amb raquetes

5.04.18  El Roc de la Calma (2213 m) és el punt culminant de l’altiplà de la Calma, sobre Font-romeu, a l’Alta Cerdanya. El seu vessant sud està ocupat per les...