Natura

Canfranc - Tobazo - Via Tobazogan - 04/07/2020

Ens havíem marcat com objectiu fer dues vies en el cim del Tobazo; la via Valle de Canfranc i la Tobazogan, però desprès vàrem obrir la via Torrijo i també la vàrem posar...

Els Bullidors de Sant Feliu del Racó

Els Bullidors de Sant Feliu del Racó, son unes surgències d’aigua natural que apareixen entre les roques allí existents, axó si, sols en temps de molta pluja, a poca...
La Vall Cervera. Port.

24 de juny de 2020 Segueixo fent descoberta d'aquest sector oriental del Port, per la zona d'Alfara. Tenia pendent una volta integral a la Vall Cervera, una vall força...
Del Bruc al coll del Porc (1.026 m)

Dimecres 1 de juliol de 2020MatinalHora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 5 h (12,9 km)Desnivell: 650 m...
GR3: Sant Joan de les Abadesses - Vidrà

Aquesta nova etapa del GR3 ha estat molt especial. La teníem programada amb el grup de caminadors per al 14 de març però la vam haver d'ajornar a causa del COVID-19. Avui,...
Turbians

var Latitud_sortida = 42.254618; var Longitud_sortida = 1.799321; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serra de Faig-i-branca

var Latitud_sortida = 42.137041; var Longitud_sortida = 1.930262; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Barranc de l'Olla de la Mel

El barranc de l'Olla de la Mel és una escletxa profunda excavada per l'aigua en els cingles que es depengen de la carena principal de la Serra del Cadí sobre el Santuari del...
Volta al Montsec de Tost

var Latitud_sortida = 42.287095; var Longitud_sortida = 1.495125; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Dels Joans (Any nou via Nova)

18-06-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Dels Joans (Any nou via Nova) Trobada aclaparadora amb els companys desprès de tres mesos de confinament en les...

Finestra oberta de Cànoves i Samalús – El temps passa…

Algunes vegades us he fet la comparació del temps com a passat en un arbre, en una font, en un paisatge; però avui ho veurem com passa el temps durant un any per una...
GR92: Sant Climent de Llobregat - Garraf

Quan amb el grup de caminadors del GR vam recórrer el GR92 em va quedar pendent, entre altres, l'etapa de Sant Climent de Llobregat a Garraf. No recordo per quin motiu vaig...
Laietana 18 Oc.

06-06-2020                       Montserrat Collbató La Cova...
Normativa per a les properes sortides

Dijous 4 de juny de 2020 – 82è dia de confinament (84è a Igualada)Introducció: Malauradament, la nova situació generada el COVID-19, ens obliga a canviar alguns dels...
Tornada a la muntanya!

Nova volta a la Mola15 km. 2-30-31 610 metres de desnivellPowered by WikilocFa un mes que ja podem fer esport en la franja horària corresponent. He anat recuperant la forma i...

Com seguirem

Avui fa 81 dies que estem confinats (83 els d’Igualada) i això encara no s’ha acabat.Aquests dies, lluny del nostre "hàbitat natural" hem comprès que un/a muntanyenc/a no...
#maifemcimalapatagonia

Dissabte 30 de maig de 2020 – 77è dia de confinament (79è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
Canals de Catllarí

var Latitud_sortida = 42.128875; var Longitud_sortida = 1.709082; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pont de l'Afrau de Cortalets

var Latitud_sortida = 42.268505; var Longitud_sortida = 1.799859; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...