Natura

Lanzarote

Hem estat uns dies per aquesta fantàstica illa fent una mica de tot. Kite quan ha fet vent, bones onades per aprendre una mica de surf, i com no, escalar en uns quants llocs...
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Anem a la Brama

Ja fa uns quants anys que entre el setembre i l'octubre anem a veure la brama del cérvol.Enguany hem triat les muntanyes de la Pobla de Lillet, cap a la zona de la casa...
Parets del nas de la riba: escalada esportiva

Amb el Pinto hem decidit anar a fer esportiva a les Plaques del Nas, també en diuen paret de la Roixella. En Pinto em va dir que fruiria com un tonto i la veritat és que tenia...
Forat Gran de la Feixa Alta i Gran Diagonal

No fa gaire que vam fer l'ascensió al Pollegó Inferior del Pedraforca per la Gran Diagonal, de manera que aquesta activitat encara no la teníem caducada. Avui, però, hem...
Rasos de Peguera en BTT

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843653; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
En kayak per canelles (finestres - congost de fet)

Avui el Jordi Climent ha tingut l'encert de muntar una sortida amb piragua per l'embassament de Canelles. Primer donar-li afectivament les gràcies, doncs muntar una sortida per...
Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...
Pels camins del comte Arnau (1)

Gombrèn - Castell de les Dames - Montgrony - Forat de Sant Ou - Gombrèn02.09.17  Iniciem avui una sèrie de caminades per indrets del Ripollès relacionats amb la...
Per la Serra de Busa

El Pla de Busa és un indret singular de les serres prepirenaiques. Es tracta d'un extens altiplà defensat per totes bandes per alts cingles, situat en un extrem de Solsonès,...
Passejada pel llac de Fontviva

A mitja tarda anem a fer un tomb i decidim acostar-nos al llac de Font Viva de fàcil accés    Anem fins al poble de Portè i seguim una pista asfaltada...
El Caminito del Rey

En el segon dia d'estada per Málaga hem recorregut el Caminito del Rey, que era l'objectiu principal del nostre viatge a Andalusia. Es tracta d'un camí equipat -més aviat...
Foradada de Pi en BTT (curta)

var Latitud_sortida = 42.368109; var Longitud_sortida = 1.780078; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Torcal de Antequera

Aquest any la Diada ens ha ofert un magnífic pont de tres dies i l'hem aprofitat per fer una sortida una mica exòtica, fora dels terrenys de joc habituals de les nostres...
Pic de Pavots (3.121 m)

Dissabte 2 i diumenge 3 de setembre de 2017Hora de sortida: 2/4 de nou del matí de dissabte.Ubicació: Comarca de la Ribagorça.Temps aproximat: 10 h (21 km)Desnivell: 1.630...
Con

Con "U" de Ustralia

Hace años, mientras Rocío trabajaba en el servicio de Emergencias 112, me explicó que un operador de radio deletreaba el lugar a donde debían acudir a prestar auxilio....
Northland, el llunyà  Nord de Nova Zelanda

Northland, el llunyà Nord de Nova Zelanda

Les terres del nord de Nova Zelanda ens van semblar magnífiques   i sorprenent ,  no parlarem  de grans paissatges i aglomeracions  de gent, però...
Cercle i Gran Tuc de Colomers (2.936 m)

Dissabte 26 d’agost de 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Val d’Aran.Temps aproximat: 11 h (fins al cim) – 7 h (circuit dels llacs)Desnivell:...
PICS DE LOS INFIERNOS PER PANTICOSA i PONDIELLOS

Alçada mínima: 1639mAlçada màxima: 3083mDistància: 16,7 kmTemps empleat: 9h35m (parades incloses)Desnivell + :  1619mDesnivell - :  1619mRefugi Casa de Piedra –...
Senders de Gran Canària: la Caldera de Bandama

No es pot desaprofitar l'estada a l'illa de Gran Canària per tastar alguns dels molts senders que hi podem trobar. Anar-hi a l'agost suposa aguantar una forta calor en un medi...
SANTUARI DE DE CABRERA (1.308 metres).

Descripció de la ruta; El Santuari de Cabrera està situat en el punt més alt del que seria la comarca natural del Cabrerès, juntament amb el Pla d'Aiats forma un perfil molt...
Racons de nova zelanda

Otago El poble de Dunedin és el punt d’entrada a la península d’Otago. Vam invertir una matí visitant aquest tros de terra, i tot i que...
Ruta fentmarxa pel terme de Benissa

Aquesta ruta no és actual però al discòrrer quasi tota per terme de Benissa no volia deixar l'oportunitat de donar-li difussió.Va ser una gran ruta caminant de 38 km la que...
Crònica de Noruega del 3 d’agost

Dijous 3 d’agost: Avui “matinejada padre”, a les 6:00 el desdejuni, ja que anàvem a visitar el Preikestolen o el Púlpit, el monument natural més popular de Noruega i...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...
Certascan per Noarre

El Certascan és un dels cims molt coneguts que m'havien quedat pendents. L'altre dia vaig pensar d'anar-hi i, buscant alternatives a la ruta normal, em vaig decidir per...
El barranc de Binigaus i la cova dels Coloms

Talaiot de Binicodrell El barranc de Binigaus comença a la localitat del Migjorn Gran i acaba a la platja de Binigaus, prop de la platja de Sant Tomàs. En aquest barranc podem...
Les muntanyes del siscaró

Alçada màxima: 2819mAlçada mínima: 1845mDistància: 16,22 kmTemps empleat: 6h45m (parades incloses)Desnivell + : 1375mDesnivell - : 1375mPont de la Baladosa (1845m) –...
GR1: Hostal Roig - Benavent de la Conca

El dia que vam fer aquesta etapa del GR1 amb tota la colla de caminadors, al desembre de 2015, la Magda no va poder venir. Era una assignatura pendent que havia de recuperar i...
Castell de Montgrí

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Torroella de Montgrí-1a Capella-Canal-Cau del Duc-Canal-Castell de Montgrí-Coll d'en...
La Porta del Cel

var Latitud_sortida = 42.671442; var Longitud_sortida = 1.313139; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Refugi de puigcercós-sant pere de serrallonga.

Excursió amb sortida des del Cobert de Puigcercós, vorejant en el seu inici la part alta de la riera de Merles. A mig recorregut visitarem l'ermita preromànica de Sant Pere...