Navegant

Serrat del Coniller, via Liebe Claudia

20.09.17  Un capvespre, tot navegant per la xarxa, un pensament va guiar-nos cap al Coll de Nargó, cap a al serrat del Coniller, cap a la via Liebe Clàudia...El serrat...

Crònica de Noruega del 4 d’agost

Divendres 4 d’agost: Avui teníem un dia llarg de bus per davant. En primer lloc, es dirigim a Avaldsnes per a visitar un poblat víking. Una peculiar guia mexicana ens...
Montserrat. càmping. alta tensió + cargolet

30/05/17. Aquesta tarda quedem amb el Marc (bloc empotrat) per escalar plegats, així què passem de la coneixença virtual al món real. Anem a la zona del Càmping al...
Avencs de la febró i ferrada de la trona

A bona hora ens hem posat en marxa i mentre fèiem camí cap a les terres del sud ha anat clarejant. El dia es presenta molt diàfan però massa ventós, esperem que afluixi,...
No future

DISSABTE, 18 DE MARÇAquesta setmana hem quedat amb el Juan Carlos per anar a fer una via llarga i el divendres va trucar el Josep Maria per venir  també, o sigui que...
A la Burundanga d'Àger

**Ben bona via que recórrer el que deu ser el pany més llarg d'aquesta banda del Cap del Ras ... en un indefinit esperó que està enfilat per totes bandes. Ben bona com les...
Escalades per l'Aiguille du  Midi.

Escalades per l'Aiguille du Midi.

Vam fer una estada de 3 dies en la cabana  discretament situada  sota el Refugi  de les Còsmiques. És molt mona, molt autèntica i...
Les vies del Doblet

Les vies del Doblet "LLiga i Copa"

Aquest dissabte vàrem tornar a Sant Corneli per tal de retocar la via que haviem obert la setmana passada i obrir-ne una de nova al seu costat. El Barça havia guanyat el...
Via DESIG DE SOL al Faraó. Els Ecos de Montserrat

Diumenge 15 de maig de 2016El Faraó es una d'aquelles roques isolada a la part mitja de la muntanya però que des de la vessant sud es visible des de molt punts. Altívola i...
MONTSERRAT, LA FIGUERETA, Via TORRAS-NUBIOLA

17/02/16. Aquesta tarda hem arriscat i hem baixat acompanyats del negre. La via Torras-Nubiola de la Figuereta, és veu atraient i és d’aquelles què cal anar-hi, hi ha un...
Víctimes del 92, a Canalda

Després de l'esquiada, acabo les minivacances amb una escalada a Canalda. Ens trobem amb el José Manuel a coll de Jou i enfilem cap a Canalda. La via escollida, Víctimes del...
Torre de cala Figuera

Torre de cala FigueraProposem una agradable volta per la vorera de la mar des de la platja de Portals Vells fins al torricó de cala Figuera, en el terme municipal de Calvià....
TATOcao

A la ressenya hi he posat la graduació que a mi em va semblar que tenien les tirades del sòcol i les de la via. Opinió totalment personal i subjectiva i que probablement...
ABELLA DE LA CONCA, Via VENUS

30/01/16. Avui posem rumb a Ponent i la boira ens acompanya durant tot el camí, passem Comiols i la boira segueix sense treva ??. Arribem a Abella de la Conca i amb un...
Integral del Tabac, 170m 6a (Montroig)

**Seguim assaborint el bon gust dels escaladors locals del lloc que de tan recórrer la mateixa roca i a cop de puny i sense la comoditat del taladre deixaven petja en tot cas...
Via Crisis a la Paret de l'Ós

Via: CrisisZona: Paret de l'Ós a Sant Llorenç de MontgaiDificultat: 6c A1e+ Tota en lliure 7a.Dificultat obligada: 6aLlargària: 35+35+30+35=135 metresGrau...
Garraf, penya ginesta

16/12/15. Avui acomiadem l’escalada de tarda dels dimecres fins el proper any. La intenció era fer esportiva, però al final com som tres hem fet una mena d’escalada...
Montfalcó i caiac a Montrebei

Avui hem fet una activitat realment singular, inèdita en aquest blog. Quan fa unes setmanes vam recórrer el Congost de Montrebei seguint el GR1, vam veure alguns caiacs...
PIC DEL MARTELL, Via MAR I CEL/ ANGEL ROCK

21/10/15. Darrer dimecres abans del canvi d’hora i les tardes ens deixin poca estona per a escalar. Avui anem al Pic del Martell, amb la intenció de fer la via Angel...
CÒRCEGA 3, CASTELLUCCU, Via RISTRETTU

4/10/15. Comencem esmorzant i fent el pla del dia, avui el Paco i el Josep Lluís faran esportiva a la zona del coll de Bavella. L’Agustí i l’Enric van a l’Aresta Zonza i...
Via Alucina Carabina a La Granota

Via: Alucina CarabinaAgulla, paret: La GranotaZona: Camping -Montserrat-Dificultat: 6b. Dificultat obligada: 6bGrau d’exposició: MigGrau de compromís: MigLlargària:...
Enfilant agulles a Meteora

Al nord de Grècia , elevat en l’altiplà de Thessaly ens trobem una zona amb un relleu capritxós  format per  torres  i agulles  de...
Kayak & Memory

Fa aproximadament un any i mig de la publicació de la guia "La batalla de l'Ebre. 14 itineraris en BTT" per part de l'editorial Cossetània. En aquella guia, proposava una...
MONTSERRAT,ELEFANT, Via CERDÀ POKROSKI

Sant Benet3/06/15. Un altre tarda amb excursió de pujada, escalada, excursió de baixada, aquest cop a Sant Benet. La ventatja de fer el torn de tarda és què pots gaudir de...
Montserrat, saca gran, aresta brucs

6/05/15. Aquesta tarda ens demanem una de les clàssiques d’Agulles. La Saca Gran per la seva Aresta Brucs, una de les imprescindibles amb un grau amable.Feia molts anys què...
Un passeig pel Port de Barcelona

Avui ha estat un dia especial, amb els meus pares i el meu nebot hem fet un passeig pel port fins arribar a la Barceloneta on hem dinat una paella. El pare/yayo ens ha convidat...
Via neusnidó

DIMECRES, 22 D’ABRILAvui és el primer dia de festa que puc agafar-me entremig de setmana  de tot el que portem d’any i ja en tenia ganes.Tot i que el dia no es...