Nem

Avencs de la Febró. Muntanyes de Prades

7 d'octubre de 2018.Interessant visita a un dels llocs emblemàtics de l'excursionisme català: Els avencs de la Febró, a les Muntanyes de Prades. Situats a la serra de la...
BTT CAP DEL VERD (2.282 metres).

Descripció de la ruta; el Cap del Verd és una muntanya de 2.282 metres a la confluència de les comarques de l'Alt Urgell, el Berguedà i el Solsonès. És el cim més alt de...
Comuna de Valldemossa

Cases de Son MossènyerUna excursió circular pels boscos de la Comuna de Valldemossa. En tres hores podem concloure el recorregut d'uns 5,5 quilòmetres, amb un desnivell...
Ruta de la Sal. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px Arial; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px...
Bateig a malanyeu: montse curto

Em diu en Toni Vilaseca: - I si anem a Malanyeu? Se m'obren els ulls ... doncs la veritat que en tenia ganes doncs tothom en parlava i jo sóc batxiller de mena. Els companys de...
Vall de la llosa.

Descripció de la ruta; passejada curta i plaent ideal per fer amb nens, que ens aproparà a l'interior de la Vall de la Llosa. Una vall que té la seva capçalera al nord a...
La pájara + l'abat+ sortida nocturna

DISSABTE, 06 D’OCTUBREAquesta setmana he quedat amb el Juan Carles i ates que el Joan no podrà acompanyar-nos com ens te acostumats, ens caldrà espavilar-nos i fer nosaltres...
Paseo geológico sorprendente, al Vallhiverna

Després d'escalar a la Colomina, canviem de zona i anem fins el refugi de Llauset, en fase de preparació de la inauguració que s'havia de fer dissabte.La cara sud del...
Homo Montserratinus a la Roca d'en Sanhida.

S'ha convertit en una nova clàssica del vessant Nord i no és per menys.Es tracta d'una via força rodona,pràcticament fissurada de cap a peus que permet assegurar gairebé...
We don't need roads

Estasen, IV+ (600m) El Calderer, Pedraforca.Farà set anys vaig deixar temes oberts que s'han mantingut latents en algun racó, però sense robar-me la son. Sense cap tipus de...
Puntal de l'Albarda, via Aresta Ribas

28.09.18  Després de diversos intents frustrats, per culpa del mal temps i els vents huracanats, per fí ha caigut l’aresta... em refereixo a l’Aresta Ribas del Puntal...
PR-732: La Molina - Alp (1.484 m)

Dissabte 6 d’octubre de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 3 h 30 m (9,5 km)Desnivell: + 140 m – 400 m...
Via tapia jover

DIMECRES , 03 D’OCTUBREAquest dimecres vaig quedar amb el Manel per fer una sortida i com tenim per costum la fem extensiva a tots els membres del grup.A mida que va...
Normal – Directe

15-09-2018Sant Llorenç de MontgaiParet de la FormigueraVia : Normal – DirecteDia un xic núvol, lo que va mol be per la temperatura que es manté a ratlla, la idea era una,...
Pels escenaris de la batalla de serös

Avui he quedat amb la colla d'amics de Serós per cercar un itinerari que enllaci els principals elements bèl·lics de la batalla de Serós amb la intenció d'organitzar una...
Xemeneia TIM a Sant Jeroni.

En aquesta via vàrem entrar amb el ganivet a la boca,preparats per una xemeneia estreta,fosca i impossible d'assegurar.Com tantes altres vegades l'itinerari va refutar les tres...
Deth Naut Aran enquiath Baish Aran damb BTT (I)

Distància: 48 km.Desnivell: 1600 m.Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Salardú.Punt d'arribada: Aubèrt.Durada total: 7h.Insaciables i activitat és festa segura... i això...
Marines de Son Olesa i Son Ferrandell

Restes de la caseta d'en GregoriUna caminada per les marines de Son Olesa i Son Ferrandell, dues grans possessions de Valldemossa. Es tracte d'un recorregut circular i no massa...
Dent d'En Rossell - Via KURU- 22/09/2018

Amb el Miquel i l'Ita hem iniciat la bonica aproximació al peu de via. Quan hem arribat hi hem desfet les motxilles, ens hem donat que no havia posat els gats a l'Ita....
Israel, Segona Part.

Sortim de Natzaret i per la carretera 90 entrem a Cisjordania, arribem a la cruïlla per anar al Mar Mort o Jerusalem, avui marxem cap al Mart Mort, demà a la tarda ja entrarem...
Xemeneia Pitufos a Collegats.

M'ha semblat una via ben suculenta i complerta.El primer plat del menú és una placa d'autoprotecció,llavors venen dues tirades de pura xemeneia on els més tirilles hauran...
Vies tomeu i salvadora

DIMECRES, 62 DE SETEMBREDesprés de la quilometrada de dissabte aquest dimecres toca quedar-se per les rodalies.A principi de setmana comencen la convocatòria i aquesta vegada...
Sendero limite

DISSABTE, 22 DE SETEMBRESembla que el temps comença a donar símptomes de canvi, s’ acosta la tardor, però encara queden dies per poder fer alguna de les escalades que tinc...
Passarel·la fins al cim

Cresta dels Tres Consellers, D/IV+ (400m) Pic del Néouvielle (3.091m)Matinada de rigor, sense passar-se, i aproximació fins una congesta a peus d'un tres mil, que dit així...
GORGAS NEGRAS  (Riu Alcanadre)

GORGAS NEGRAS (Riu Alcanadre)

Ara fa 34 anys veníem a fer les Gorgas Negras, eren els inicis d'aquesta modalitat d'esport anomenada descens de barrancs o canyoning, de fet nosaltres descobríem aquests...
Ferrada de la Canalassa i Camí de l'Àrtic

14.09.18  Som a les portes de la tardor i la crida del “ferro” no es pot ignorar, per això arribada és l’hora d’esmolar els dissipadors i anar a fer una via...
Via

Via " Badalona" a la paret de Cabirols

El dissabte el Pany ens va proposar anar a escalar aquesta via que havia obert ell i en F. Suñol l'any 2.000, ara fa 18 anys, i que encara no havia repetit.La via estava...