Nem

Pallers - Caro - Tubo

14 d’octubre de 2017Nova visita al cim dels Ports, Mont Caro, de 1442 m. Aquesta vegada repeteixo part de l’itinerari que ja vaig publicar el 2014:...
Full Equip

08-10-2017CollbatóLa CodolosaVia :  Full EquipSeguim amb un fort neguit al cor tots els esdeveniment del nostre petit país la voluntat es de estar aviat a casa per seguir...
Volta a la Moleta de Pastoritx

Valldemossa des del mirador des MirabòUna agradable excursió matinal pels voltants de Valldemossa. Itinerari: Valldemossa - Cases de sa Coma - mirador des Mirabò - pou de neu...
Via gutierrez, el puto amo, a abella de la conca

Tornem a escalar a Abella de la Conca amb el PInto. La via d'avui és Gutièrrez, el Puto Amo. És una via dedicada de Los Galls al company Joan Gutiérrez que és segurament...
De Masquefa al pantà de Foix

Ja teníem enllaçat de Masquefa a Sant Pere de Ribes i Vilanova i la Geltrú, ens faltava un tram fins al pantà de Foix per completar aquella zona. Com tením temps i no plou,...
Congost del regué: agulla dels rellotges

Fa uns dies en Jordi Marmolejo va penjar al Facebook de la SEAM una ressenya  de l'Agulla dels Rellotges. Es troba  a la carretera de Baldellou a Camporrells, a...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (1)

Aquest estiu, dotze companys del Centre hem fet un trekking d’una setmana, del 8 al 15 de juliol, per l’Alta Via de Stubai, al Tirol austríac. Aquesta és la crònica de la...
Via Tsering al Serrat de les Lluernes.

Via suficientment equipada amb parabolts perquè tothom la pugui escalar sense que ningú hagi de passar por. La dificultat obligada tampoc és massa elevada. Nosaltres ens vam...
Lligallo Reial - Mas de Comú

30 de setembre de 2017Aproximació: Des de la T-331, la carretera que va d’Ulldecona a Santa Bàrbara, a l’alçada de la Bassa de les Ermites, prenem un cami recte en...
Lligallo Reial - Barranc de l'Egüeta

17 de setembre de 2017Seguint la meva falera de trobar indrets singulars de la serra del Montsià, tant pel que fa a la presència humana, a l’aprofitament de l’escasa...
Quan el sol es pon a Farrera

Distància: 38 km.Desnivell: 1700 m.Dificultat: alta.Ciclabilitat de pujada: 75%.Ciclabilitat de baixada: 99,5%. Durada total: 6:15 h.Punt de sortida Tírvia.Visitar la vall de...
Lanzarote

Hem estat uns dies per aquesta fantàstica illa fent una mica de tot. Kite quan ha fet vent, bones onades per aprendre una mica de surf, i com no, escalar en uns quants llocs...
Via

Via " 1 d'Octubre"

Després d'uns quants dies d'equipar i netejar una línia a l'esquerra de la paret, finalment donem per acabada la via 1 d'Octubre. Una via de característiques molt similars a...
Autocar del cel: castellbó - la seu d'urgell

Aquest diumenge hem fet la darrera sortida de la travessa en 4 jornades de Sort a La Seu d'Urgell. La meva valoració de tot el conjunt és molt positiva doncs em sento...
Pel Boumort i la Baronia de Rialb

Després d'un bon esmorzar i passades les deu sortim d'Organyà direcció a Cabó.A poca distància deixem la carretera a Cabó per seguir la que puja a Montanissell,...
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Informació pràctica per anar a austràlia

Deixo aquí quatre coses bàsiques de com ens ho vam fer per anar i voltar  per  Austràlia. A grans trets aquest va ser el nostre recorregut que ja aniré...
Passenger

DIMECRES, 04 D’OCTUBREAquest dimecres tornem a sortir el Josep i jo i com sempre , tenim el mateix dilema de cada setmana, escollir via.A la vista de la meteo li proposo anar...
Col du Grand Saint Bernard - Via Francigena

Distància: 57,5 km.Desnivell: 1900 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 7:30 h.Punt de sortida: Moulin (Aosta).Preciosa baixada de 1700 m- gairebé tota per senders lúdics i...
Aromes a la Bessona Inferior.

Via molt guapa que va a buscar el díedre evident de la cara est de la Bessona Inferior. Està reequipada amb parabolts, tot i que encara queda algun buril sense canviar...
Olvena.  crestas de la cruz.

Olvena. crestas de la cruz.

28/09/17. Després de la cavalcada al Tobazo d’ahir, avui retornem, però fem una parada a Olvena per fer les “Crestas de la Cruz”. Deixem el cotxe a...
Via dels Senzils a Malanyeu.

Bonica via esportiva,diria que va ser la primera d'aquest estil a Malanyeu. Són quatre llargs de placa encara que força variats:trams tècnics,continuïtat,algún pas de...
Anem a la Brama

Ja fa uns quants anys que entre el setembre i l'octubre anem a veure la brama del cérvol.Enguany hem triat les muntanyes de la Pobla de Lillet, cap a la zona de la casa...
PIC DEL TOBAZO. Via VALLE DE CANFRANC.

27/09/17. La colla aragonesa de “Sendero Límite” està equipant frenèticament itineraris per a consum massiu per Aragó. Avui amb el Joan Prunera anem a tastar una...
Valls de la Portella

var Latitud_sortida = 42.101298; var Longitud_sortida = 1.843492; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serrat del Coniller, via Liebe Claudia

20.09.17  Un capvespre, tot navegant per la xarxa, un pensament va guiar-nos cap al Coll de Nargó, cap a al serrat del Coniller, cap a la via Liebe Clàudia...El serrat...
Cafe, copa i puro

DISSABTE, 23 DE SETEMBREFa molts dies que en parlàvem de sortir però sempre hi ha impediments per una o altre part. Per fi aquest dissabte s’han tornat a creuar els camins i...

Cómo poner Información de Emergencia en iOS

Cuando tenemos un accidente los sanitarios o bomberos suelen coger nuestro móvil para contactar con los familiares o amigos para avisar. Pero muchas veces llevamos el...
Parets del nas de la riba: escalada esportiva

Amb el Pinto hem decidit anar a fer esportiva a les Plaques del Nas, també en diuen paret de la Roixella. En Pinto em va dir que fruiria com un tonto i la veritat és que tenia...
Deià - Llucalcari - Camí dels Pintors

Camí de CastellóAgradable passejada circular que parteix de Deià pel camí de Castelló. Des de la font de les Mentides, per una pista asfaltada, baixem fins a Llucalcari....
Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...
Pels camins del comte Arnau (1)

Gombrèn - Castell de les Dames - Montgrony - Forat de Sant Ou - Gombrèn02.09.17  Iniciem avui una sèrie de caminades per indrets del Ripollès relacionats amb la...
Via CARA SUR al Mallo de la Canal. Riglos

Dissabte 9 de setembre de 2017Hi han cop que una via, per no se quina raó, se'm travessa i no hi ha manera. Això es el que passa amb la Aguja Roja de Riglos.Tenim pensat anar...
Ménage à trois, 7a (190 mts). Carbonera

Farà un any vàrem començar aquest projecte que Víctor tenia al cap. Després d'obrir els primers dos llargs, se'ns va tirar a sobre la tardor, i fins aquest estiu no l'hem...
Via del Pardal a Busa.

Tornem a Busa cercant una via tranquila per poder agafar rodatge i la Via del Pardal en ha deixat amb un regust agredolç. Agre per la tensió d'una roca no sempre fiable i...
Passejada pel llac de Fontviva

A mitja tarda anem a fer un tomb i decidim acostar-nos al llac de Font Viva de fàcil accés    Anem fins al poble de Portè i seguim una pista asfaltada...