Net

Ruta de la Sal. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px Arial; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px...
Camí de les Valls

El camí de les Valls és un curt camí equipat que recorre una zona de cingles i boscos per un petit congost de la Riera de Pontons, a sota mateix del castell de Sant Martí...
Directe Núria

26-09-2018 Monestir Gorros Miranda de les Magdalenes Via  : Directe NúriaSembla que torna la calor, busquem entre diferents opcions i surt aquesta meva oblidada via,...
Jet Lag a la Roca Subirana.

La Roca Subirana és una modesta paret amb un accés fàcil i còmode des del camí del Santuari de Lord. Fa uns anyets van obrir-hi la Jet Lag i avui que disposava d'una...
Vall de la llosa.

Descripció de la ruta; passejada curta i plaent ideal per fer amb nens, que ens aproparà a l'interior de la Vall de la Llosa. Una vall que té la seva capçalera al nord a...
El llaç groc i la pantera rosa

Aquí teniu les ressenyes de les dues vies La pantera rosa. i el Llaç grocAquest dissabte vam anar a l'Abella de la Conca a escalar aquestes dues vies.Mentre en Jordi...
ViAnOvA! Nit de Perles, 120m 6b (Perles)

***Enllestim l'obertua d'aquesta via al Roc de'n Solà, mig en solitari mig acompanyat, que troba el darrer pas a la dreta de la Paraimara i a l'esquerra de la Morsa...
A la Paraimara (Perles)

***boniques imatges repetint la Paraimara que aquest any just fa deu anys! ... continua ben bona i contundent, equipada per forçar el grau sense patir.. ai si aquests llargs de...
La Broca

22-09-2018 Sant Llorenç de Morunys Vall del Lord Roca Subirana Via : La BrocaAvui es un dia de retrobament després de el estiu  el esmorzar al bar de Sant Llorenç de...
Puntal de l'Albarda, via Aresta Ribas

28.09.18  Després de diversos intents frustrats, per culpa del mal temps i els vents huracanats, per fí ha caigut l’aresta... em refereixo a l’Aresta Ribas del Puntal...
Cova de les Rondes

El seguidors del blog deuen recordar que ja hem anat dues vegades a la Cova de Les Rondes sense aconseguir els objectius previstos. Aquesta cova té dues entrades i el...
Les CRESTES DEL NINET, Els Mollons

Dijous 27 de setembre de 2018Trenta nou anys fa que vaig escalar per primer cop aquestes crestes, quan ningú de nosaltres teníem cap vehicle i carregats amb la motxilla...
Normal – Directe

15-09-2018Sant Llorenç de MontgaiParet de la FormigueraVia : Normal – DirecteDia un xic núvol, lo que va mol be per la temperatura que es manté a ratlla, la idea era una,...
Via izzabella

DIUMENGE, 39 DE SETEMBRE.Aquesta setmana no he trobat company per sortir dissabte i he demanat auxili als companys de Vilafranca , que sempre estan disposats a sortir.En un...
Acròmion

19-09-2018 Monestir Gorros Magdalena Superior Via  : Acròmion Avui estem els tres, sembla que els nets ja van a les guarderies ..... ufffff que difícil això de ser avi...
GR7: Jorba - Bellprat

Avui hem iniciat una nova temporada del GR, reprenent el GR7 des del punt on vam acabar la temporada anterior, a l'Hostal del Ganxo, al costat de Jorba. La d'avui ha estat una...
Despropòsit Indecent a la Cadireta del Diable

Sorpresa la meva i del company al posar-nos a aquesta via, cap referència, dades o ressenya.Del Març de 2012 ja coneixia la seva existència i si, es una via de ...
Ferrada de la Canalassa i Camí de l'Àrtic

14.09.18  Som a les portes de la tardor i la crida del “ferro” no es pot ignorar, per això arribada és l’hora d’esmolar els dissipadors i anar a fer una via...
Retorn a la cresta de la coma de geli

Després de 10 anys, he tornat a la cresta de la Coma de Geli. La sensació ha estat la mateixa que vaig tenir llavors: ambient màxim amb passos de pati com si fos una gran...
Castells Barberà a la Roca Verda.

Als tres membres de la cordada la via ens va agradar.Varem trobar-la lógica,amb bona roca,variada i amb un tram ben sorprenent a la quarta tirada.Dit això heu de saber al que...
Via

Via " Badalona" a la paret de Cabirols

El dissabte el Pany ens va proposar anar a escalar aquesta via que havia obert ell i en F. Suñol l'any 2.000, ara fa 18 anys, i que encara no havia repetit.La via estava...
Israel, Primera Part.

Us deixo unes quantes fotos d'aquests primers dies per Israel. Hem estat un parell de dies a Tel Aviv, al matí visitant la ciutat i a la tarda a la platja.Després pugem cap al...
Pico Cotiella (2.912 m)

Nos encontramos ante un imponente macizo montañoso, el más elevado del Prepirineo. El Cotiella es una majestuosa y árida montaña con un aspecto propio de zonas volcánicas o...
Roca del Joc (1.615 m.)

var Latitud_sortida = 42.225550; var Longitud_sortida = 1.947494; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via amigos del galayar

DISSABTE, 15 DE SETEMBREAquesta setmana anem completament a l’aventura, cap del que ens hem trobat coneix la zona i tan sols ens porta l’afany d’aventura i de conèixer...
Doc. Anton

14-09-2018MonestirGorrosMagdalena SuperiorVia  : Doc. AntonSeguim amb bon temps, algun ruixat de tarda i temperatura adient si se escull  la orientació de les vies,...
Cova del Drac. Tinença de benifassà.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial; min-height:...
Caminada a trenc d'alba

(Reflexió personal enlloc de les descripcions que m'agraden fer)Avui he anat a la Caminada popular Trenc d’Alba que organitza el meu “tocaIo” Joan Ramon Gonzàlez. Sempre...
Al peu de les Gavarres. Cruïlles- Cruïlles

Excursió realitzada el 15/9/2018Caminada senzilla que ens acosta als contraforts de les Gavarres a la zona del Puig d'Arques, travessantel Pla de Salelles, el veïnat de Les...
Puig des Romaní

Penya des MigdiaEl puig des Romaní de 387 m d'altitud, a la península del Cap des Pinar. Situat al terme d'Alcúdia, entre la penya des Migdia i sa Talaia Vella. (Gran...