Net

Ruta de les ermites de Montserrat

13.04.19  La muntanya de Montserrat ha estat des de temps molt antics un recer per a la vida eremítica, desenvolupada inicialment a la part baixa i mitjana de la muntanya....
Planetes Transparents al Serrat dels Monjos.

Els pasos en si no són pas lletgos i la via és variada,però constantment creuem feixetes i trams herbosos que fan que la roca tingui molts panys bruts.M'ha semblat que durant...
Passejada per l'Alzinar - Vallvidrera

Passejada per l'AlzinarRuta fàcil, circular. Distància: 2,94 kmLa ruta la comencem des del Baixador de Vallvidrera i anem en direcció a Vil·la...
Geitgaljetind (1085 mts.) el Rei de Lofoten.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Nordeca Svolvaer 1:50:000Us paso les fotografies d'aquest gran cim, durant la setmana, espero acabar aquesta piulada i les...
Cincuentones al Serrat Alt.

Cinc bones tirades per gaudir de l'escalada de bavaresses,díedres i xemeneies,llàstima de les feixes que hi ha entremig.La via segueix una lógica linea fissurada sobre bona...
Rundfjellet (803 mts.) per la cara nord.

Tercer dia d'activitat a Lofoten, avui volem anar a fer un clàssic de la zona: el Rundfjellet (803 mts.) però pel seu vessant nord. Aquest cim es pot fer pel nord i pel sud,...
D’en Santi

10 –04-2019 Bergadà Santuari de Queralt Via : D’en SantiUn dia diferent ...!!! així ho classificaria Jo, després de un hivern fantàstic amb Soli temperatures moderades...
Rocamaura Antenes.

Es tracta del sector on es concentren els itineraris de diversos llargs de Roca Maura.Aquí hi trobarem desde via esportiva per fer només amb cintes fins a rutes d'artificial...
La Vell Podrit a Canalda.

Jornada perfecta dins la tranquilitat més absoluta per escalar a la meva estimada Canalda repetint una de les que em faltava: la Vell Podrit, i tirant més d'experiència que...
Mercadal Cresta Oest

30 –03-2019 Berga Agulla del Mercadal Inferior Via : Cresta OestUn altre dia de Primavera  i un altre dia de ser una colla nombrosa, si seguim així ens sortirà a...
La Foradada

var Latitud_sortida = 40.640162; var Longitud_sortida = 0.557421; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Les torretes o puig dels dissabte

En Pep Massana al cim (Foto M. Cabanillas)CIM: Les Torretes o Puig del Dissabte (250,4 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix PenedésDESNIVELL: +170,9 mHORARI: 1h...
Tuc de Geu, 2.499m MBEA S4 (Alt Àneu)

***Preciosa jornada amb tastet d'esquíalpinisme a un d'aquells cims que passen desapercebuts, i de finíssima bellesa, com la retallada aresta que cal recórrer per...
Via Rialles al Cingle de la Tor.

En un país on el gres no abunda sempre està be bellugar-se en aquest tipus de roca.La via ens ha agradat, a banda de l'entorn,recorre unes bones plaques de franjes esquitxades...
Un, dos, tres; pica paret!

Coma del Forn ( 2.683m) Tavascan, Pallars.Només ha nevat una vegada en tot l'hivern. Hi hem arribat exprimint les bondats de l'abundància de finals de tardor i en sortirem...
Via dels Quatre al Serrat Alt.

Una via pels amants de l'escalada neta ja que fou oberta sense dur trepant.El resultat ha estat una interessant proposta amb força trams d'autoprotecció malgrat que es troba...
El Caragolet

28-03-2019 Monestir El caragolet Via  : El CaragoletAvui teníem que ser tres i em sigut dos, a sobre el que ha fallat es el amant de venir a Montserrat i es que cada cop...
Epirimountains al Devesó.

Antuvi els escaladors locals seguidors de la ètica de no enferregar les parets es debien posar les mans al cap amb aquesta via.A dia d'avui aquest recorregut no desentona amb...
La Talaia Gran, via Cervera-Raúl

26.03.19  La Talaia de Montserrat és un conjunt d’esveltes agulles situades al bell mig del coll del Migdia, entre les gegantines parets de Sant Jeroni (a llevant) i...
Sant Quirze de Pedret. Cal Rosal- Cal Rosal

Excursió realitzada el 31/3/2019Tal i com indica el títol de l'entrada i com es podrà confirmar a la ressenya, el motiu d'aquesta excursió no és cap altre que el de visitar...
Quercus

23 –03-2019 Berga Santa Maria de Queralt Via : QuercusQuin dia ...!!!! d’estiu total i quina collada que som ....!!! set aspirants a gaudir de valent i be que ho farem al...
Roca Melera i Creu de Santos. Cardó

3 de març de 2019Potser és la mística de l'antic desert carmelità, amb les seves ermites disseminades per tota la vall, i unides per una extensa xarxa laberíntica de...
Finde de Rocodromos.

Este fin  de semana lo he dedicado a pasearme por algunos rocodromos locales, el MAE de Vilanova i la Geltrú y La Bauma en Vilafranca del Penedès.El MAE (Mur Artificial...
La primera excursió de la Martina a la muntanya.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Ahir per indisposició d'un familiar de la Teresa hem d'anul·lar la sortida d'esquí de muntanya al Pirineu...
Montcorbison

Situat per sobre de la població de Viella aquest cim és un excel.lent mirador en qualsevol direcció. Una pista asfaltada puja fins al refugi de Bassa d'Oles la qual cosa ens...
Sortida fotogràfica als Mollons

Avui no hi havia programada cap sortida de muntanya, de manera que he aprofitat per fer una escapada en solitari a la zona dels Mollons amb l'objectiu de fer unes fotos que em...
Al nou

Al nou "Rompeolas"

Dies abans havia sortit a la conversa el record de l'antic Rompeolas del port de Barcelona, lloc molt popular per als de la nostra generació, que queda emmagatzemat en els...
D'Igualada als Vilars d'Arbeca

Comencem la ruta a Igualada, després d'un bon esmorzar al Carpi, direcció a la Tossa de Montbui.Seguim cap a Santa Margarida de Montbui  i direcció a Miralles per la...
Tucs de pèdescals - cap de clòsos - costarjàs

Prenem el Pla de Beret com a punt d'inici d'aquest itinerari, i tot i que ens trobem envoltats de les instal.lacions d'esquí de Baqueira, ben aviat anem deixant enrere tot...