Net

Pics de dellui i mariolo, estimat pirineu de casa

Després de molts anys he tornat a la Vall Fosca. Ha estat un plaer retrobar-me amb els pics de Dellui i Mariolo. L'any 1990, vaig fer una de les meves primeres sortides al...
Serra de la Punta

Primer cim (cota 186 m)L'excursió d'avui recorre la Serra de la Punta, una serralada abrupte situada entre les valls de Sant Vicenç i del Port de Pollença. La ruta arranca a...
CAMARASA. SABARDÓ. Via RUPIT-GARRETA.

11/07/18. Ja tenim la canícula a sobra, toca cercar l’ombra. Avui tornem a ser colla i el Boi va de re-entre , així què ens decidim per anar a la via Rupit-Garreta al...
Castell del Coll de Som

16 de juny de 2018p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 14.0px; font: 12.0px Arial; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Agulla de la Granota, via Pique Longue

29.06.18  Ja ha començat l‘estiu i això es nota amb un augment sobtat de les temperatures, però avui el dia s’ha llevat fresquet gràcies a l’abundant pluja del...
La nova gesta de Kilian Jornet

Supera després de 36 anys el rècord a la Bob Graham Round amb el suport del seu antecessor
Le Grand Veymont, Vercors, en ruta circular

El Grand Veymont és el cim més alt del massís del Vercors, un dels massissos calcaris dels Prealps amb més personalitat. Com que el conec poc, he aprofitat de ser-hi a prop...
Roc Roig (2.225 m.)

var Latitud_sortida = 43.430351; var Longitud_sortida = 1.941196; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

On s'ha arribat?

Si bé en general no és cert allò de "qualsevol temps passat va ser millor", en determinats aspectes el meu, el nostre temps passat, indubtablement va ser millor.Tant si...
Integral a l'agulla del bisbe

DIUMENGE, 01 DE JULIOLFa molt temps que la tenia en cartera, però cada  vegada que feia la  proposta  el personal semblava no escoltar-la i per un tema o altre ,...
Pensionistes a l'Extrem del Montroig.

Aquesta via sempre ha estat envoltada de certa pol.lèmica.En el seu dia fou la primera via de la paret però no es va conformar a atacar el punt més dèbil de la paret sinó...
Canaleta de Massanella i pas d'en Cavaller

Pou del RafalUna ruta pels termes municipals d’Alaró, Mancor i Escorca. L'excursió parteix del portell d'entrada a la finca des Rafals, a Mancor de la Vall.(WP-01) Portell...
Escalada virtual + pupurri oest del gorro

DIMECRES, 27 DE JUNYAquesta setmana hem quedat amb la colla de quedar-nos per la zona en previsió que vingui gent nova a la sortida, però finalment ens hem trobat sis al lloc...
Mas Brullet al Serrat del Moro.

Bona escalada de fissures i díedres de caràcter clarament atlètic. Una de les grans clàssiques del vessant nord montserratí fins al punt que hom afirma que "Qui la Mas no...
Maximitzant el temps.

Primera sortideta pirinenca de la temporada amb una previsió metereològica dolenta al vessant sud i del tot incerta al vessant nord, finalment ens hem decidit per la verdor de...
Gorra Frígia, via Fernando Lajarín

19.06.18  Semblava que, just a les portes de l’estiu, el temps començava a millorar i la calor es faria evident, per això en Pau em proposa d’anar a la Gorra Frígia...
Ulu-Apa

23-06-2014MontserratGorrosUllal de La Magdalena Via : Ulu-ApaEm quedat d’hora per ser dels primers al «Cavall de Ferro» així que ben d’hora estem esmorzant al Bar de...
Monch

El cap de setmana del 15, 16 i 17 de juny, amb el Moi, marxem cap a Suïssa amb un cop d'avió. Sortim aviat del Prat i a l'hora d'esmorzar ja som a Ginebra.Després de donar...
Via DE LA GAVINA, El Gorro Frigi. Montserrat

Dissabte 23 de juny de 2018Pel dissabte em proposen una via relativament nova al Gorro Frigi i degut al aperturistes d'entrada no em fa el pes i busco per Internet amb molta...
SELENETY CRACK 6a 70 m.-SABARDO-CAMARASA

Avui comencen la temporada Camarasa , a veure quants palmaran al riu aquest estiu...vigileu que lo Segre us pot semblar un riu amariconat al seu pas per la zona però pot...
Pic dels Moros (2.137 m.)

var Latitud_sortida = 42.430332; var Longitud_sortida = 1.941205; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Torrent de la Corba

Hem tornat per tercera vegada al Torrent de la Corba, tot un clàssic del barranquisme amb passos espectaculars i avui força aquàtic. Hem volgut aprofitar que després d'una...
Malanyeu, paret del Devessó, via Aina

13.06.18  Avui que està previst que la meteorologia ens doni temps fins al migdia, aprofitem per a fer una ràpida incursió a la paret del Devessó (Malanyeu, Alt...
Volta al Picó

Camí del FreuUn recorregut curt i a més circular que dóna la volta al puig el Picó (728 m). Quasi tota l'excursió marxa per camí, excepte el tram que discorre pel vessant...
Pitufos

DIUMENGE, 17 DE JUNYPoques vegades una via “ aparent ment fàcil” em deixa aquest regust a la gola i no sé si ha estat la tensió que hem passat o la calor, però hem...
Aquest any si al Masmut.

Bona via de fissures,hi trobarem bon ambient i una ruta ben mantinguda i carregada de lógica.Per trencar la monotonia al penúltim llarg ens caldrà escalar una contundent...
Sant Salvador (1.157 m.)

var Latitud_sortida = 42.101253; var Longitud_sortida = 1.843640; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...