Neteja

El camí pel funicular de Camarasa

Després de tres dies netejant el camí del funicular de Camarasa amb els companys crec que ja toca publicar-lo. Aprofiteu per anar-hi ara ja que hi ha llocs molt...
Boulevard Central a Busa.

S'acaben les vacances, la canalla torna a l'escola i... si no fos per la maleïda Covid semblaria que tot torna la rutina. Però no, ni rutina ni normalitat. Suposo que tots...
VALL DE RIBES. CAL BARRICÓ. Via

VALL DE RIBES. CAL BARRICÓ. Via "TOSSUTS".

2/09/20. Aquest dimecres anem a Cal Barricó, Vall de Ribés. El Ramir i el Manel van a la via Aigua i  tabac, amb la Isabel anem a la darrera via  oberta en aquest...
Lolita la flamenca

DIUMENGE, 30 D’AGOST Aprofitant la baixada de les temperatures i el fet que per Girona i la costa Central diuen que farà mal temps per proposar fer una escapada a...
Desconeguda, 6c (100 m), Esperó de Santa Ana

Activitat febril aquest dies, a veure si el blogspot explota o el senyor facebook ens envia a la merda d'una puta vegada. A la nostra edat, hem d'aprofitar aquests lapsus de...
Zaratustra al Contrafort de la Dent.

La informació que donem d'aquesta ruta només és referent a les tres primeres tirades.Arribats a R3 la cosa pintava a tombarral i hem preferit gastar el temps en una altre...
El Diedre Albal a Narieda Oest.

Avui ens em llevat ben d'hora per fer una vieta a Narieda Oest abans no arribes la pluja (on la prèvia ja ens ha avisat que la cosa aniria en serio i que no calia encantar-se)....
Vies forat de la bruixa + via k

DIMECRES, 05 D’ AGOST Aquesta setmana vull seguir amb el mateix plantejament de fer vies suaus i equipades per anar recuperant  les sensacions i la proposta de Joan...
Vies

Vies "Èlia i COVID-19" a Coll Roig

Fa uns quants dies varem pujar a Coll Roig per tal que en Pere conegués la zona ja que no hi havia estat mai. Per començar vàrem fer la via Malalts de roca, ràpida,...
La Delgada linea de la vida.

En general ens ha agaradat,suposo que és d'aquestes que s'acabarà convertint en clàssica.Sense tenir cap tirada espectacular tampoc en te cap que sigui lletga.La roca és...
La norte de escales

DISSABTE, 11 DE JULIOLAquesta es la primera d’unes quantes setmanes que no podré sortir els dimecres.Les tasques de cangur em tindran ocupat tota la setmana, per sort he...
La Norte de Escales, 6b+ (185 m), Escales

Recent obertura de  Juan i la seva banda. Bona i ben trobada com sempre, cap exposició, i a gaudir de l'escalada amable. Ingent el seu treball de neteja. Us serà difícil...
Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...
Riutort i Coll Roig

var Latitud_sortida = 42.240327; var Longitud_sortida = 1.921731; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La nova normalitat: via del racó

Després de tants dies sense posar cap entrada, avui, finalment, en el que han anomenat la nova normalitat, puc posar una via nova, casi em ploren els ulls. Havia anat a escalar...
Barcelona sense turistes!

Entrem en fase dos i ja es permeten els desplaçaments per tota la zona metropolitana. Fa dies que vull anar a donar un tomb per la capital i veure els seus carrers sense...
Cresta de Corbera, cara est.

La paret est de la Cresta de Corbera és un dels llocs més còmodes per anar a escalar de tot l'entorn de Berga: aproximació 0, vies equipades i grau baix. Així que ha estat...

Cinc anys del macroincendi que va cremar les Valls de la Marina i va sacsejar les consciències De les cendres del gegantí foc que va devastar 1.715 hectàrees va...
Magdalena Superior, via Doc Anton R.

19.02.16  Donades les perspectives d’una lentíssima desescalada, sobretot a l’área metropolitana, vaig a l’ordenador i obro la carpeta “Especial Confinament”,...
Mola Plana. Montsià

6 de maig de 2020Natros a casa confinats.... mentre la natura segueix el seu curs, i per uns dies, més alliberada que mai de l'abusiva pressió humana.Finalment ens deixen...
VIaNoVa!  Perla negra, 170m 6a+ (Mont-roig)

VIaNoVa! Perla negra, 170m 6a+ (Mont-roig)

***ben bona via que vam enllestir al sòcol del Mont-roig just abans del confinaps. Molt homogènia en grau, pràcticament desequipada, roca quasi tota molt bona, i llargs de...
Coves de la Fou. El Port

Vint-i-cinquè dia de confinament!!. Estem a l’abril, en plena setmana de pasqua, i seguim tancats a casa. És com un malson surrealista i recurrent… el dia a dia...
Roca Campanari. Toscar. El Port

Una setmana després de la pujada a Tosseta Rasa torno al Toscar per descobrir nous paratges d’aquest racó del Port. Aquesta vegada pujo a la Roca Campanari, passant per la...
Via

Via " El llaç lila"

Aquesta setmana, amb en Pany, hem deixat acabada aquesta nova via. Son 7 tirades que van cercant les plaques que es poden escalar tot pagant el peatge de caminar entre les...
ALÒS DE BALAGUER. Via TRANSTALÒS.

4/03/20. Avui anem a repetir la via Transtalòs després de l’integral què vam fer després de dos atacs per obrir-la. Anem dues cordades el Jesús amb el Ramón i amb...
U-O no tinc por. Peña de Sin

No és una més.Podria ser la clàssica, homogènia en sisè i dos trams curts de setè grau que poden trampejar-se.Bona pedra, bona línea, i molt de gust en l'apertura.El...
El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
Investigant el qanat de freixenet a cervera

(Estem treballant per vostés, encara no està acabada aquesta entrada. Perdoni les molèsties)En Feliu m'anima a presentar-me les seves investigacions al voltant de la...
Tornar als orígens

The Wild Boar Rogaine a L’Espluga CalbaDiumenge, 2 de febrer de 2020Rogaine 3 hores: 2-58-12 14,1 km. 12-35 x km. 330 desnivell positiu 10 fites 54 punts 15è de 22...
Leti be a2+ , v

PEDRAFORCA.PARET DEL ROGET. Fins ara,la manera de resoldre els meus problemes era sempre fugint a la vertical,per que a paret, es pensa millor.Després d`un estiu terrible...
Trobada a Can Vilaró

Partim de la base que no és adient recomanar cap establiment, bar o restaurant, que tot canvia prou de pressa i el que pot ser vàlid per avui, pot no ser-ho per a demà....
IES Menéndez y Pelayo

Alexandre Galí i Coll (Camprodon 1886 - Barcelona 1969), pedagog, lingüista i historiador català. Va ser deixeble del seu oncle Bartolomeu Galí i de Pompeu Fabra.L'any...
Via Zapadores a la Roca Alta.

La combinació de verticalitat,algún bloc sospitós i navegació fan que el primer llarg actui a mode de filtre,essent bastant més exigent que la resta del recorregut.Val a...
Vies calentes dels ports: cavall de 4 faves

Estem al pic de l'hivern i decidim anar a escalar als Ports. El bon temps està assegurat (si no fa vent). Generalment anem a vies que els companys ens hi han parlat. Doncs bé,...
Nou niu de metralladores a les comportes de lleida

En Diego Arànega del diari La Mañana em fa un whassap dient-me que ha localitzat un nou niu de metralladores. Em puja l'adrenalina. Quedem per anar a ver-ho.La Sra. Dolors...