Nil

Pedraforca, cascades de gel, mapa general

-PEDRAFORCA-És una de les muntanyes més emblemàtiques de Catalunya, situada a la comarca del Berguedà, a prop de les poblacions de Saldes i Gósol. Té una forma molt...
Bardenas reales

Feia temps que no veníem per las Bardenas Reales, la primera ocasió va ser l'any 1996 i aleshores vam fer un recorregut de varius dies en bicicleta, el territori no era tant...
Musguet al Serrat del Coniller.

Pujar al Serrat del Coniller sempre representa uma bona caminada però l'esforç sense dubte val la pena: tranquilitat, bonic paisatge i avui amb un solet hivernal fantàstic....
Neus de Tavascan...

***a les portes del canvi d'any voltem un parell de dies per l'olla de la Pleta del Prat, molt ben coberta de neu a cotes altes (inici de la neu des del refugi), amb gruixos i...
VILANOVA DE MEIA Via Tarzan

Recordo que fa unes setmanes que vam venir a fer les vies de les 5 feixes i em trobava supermotivat, Avui, que venim a fer la Tarzan em trobo més encongit no sé si el motiu...
Passeig Ecològic de Benissa

14/04/2019Aquesta vegada ens desplacem a la costa de la Marina Alta, concretament a Benissa. Els quatre quilòmetres de costa benissera són escarpats, amb penya-segats i...
 Visita a Rumania

La visita a aquest país ens va deixar molt bon gust de boca i va superar molt, moltíssim les nostres expectatives. Un país bastant  desconegut...
Etiòpia (Nord) i Djibouti.

Mapa Gizi 1:2.000.000, en línia continua trajecte en 4 x 4 i discontinua en avió.Ben d'hora al matí sortim de Debash i conduïm fins a Gondar on visitem el més que...
Via

Via " qui l'eut crue"

DIUMENGE, 22 DE SETEMBREUn dia més a terres marroquines, ahir mentre sopàvem varem decidir l’activitat que volem fer avui i per tal d’anar sumant tant dificultats com...
Esperit d'aventura al

Canalda té la seva fama ben guanyada. Com sempre hi haurà partidaris i detractors però el món continuarà rodant d'est a oest cada dia malgrat les discussions dels que tenen...

Inici del curs 2019-2020 secció infantil i juvenil

Aquest curs 2019-2020 continuem amb els tres grups: més petits (6 – 7 anys), mitjans (8 – 18 anys) i més grans (18 i + de 18 anys). El grup de més petits farà...
La Collarada (2883 mts.) des de Villanúa.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Una setmana més la meteorologia ens ensenya la seva millor cara, d'ença que vaig penjar els esquís l'1 de juny, l'única...
Maria. Laia. Noves vies. Agujas de Barrosa

Descubrir tiene un encanto especial.Trazar líneas, desentrañar los caminos de la roca, emociona.Cabalgando en R3. Al fondo el valle de BarrosaA finales del invierno 2017,...
Ruta de les ermites de Tella

var Latitud_sortida = 42.574470; var Longitud_sortida = 0.184577; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Barranc de la Font. Montsià

22 de juny de 2019 Les fortes pluges del passat hivern van causar nombrosos desperfectes a molts camins d'accés al Montsià, i a la vegada van fer baixar els barrancs de...
Ot el Bruixot i Ratafía a la Filigrana.

Després de més d'un any sense anar a la regió d'Agulles a Montserrat, avui ha estat un dia perfecte per fer-ho tot i ser estiu: sense sol, sense calor i sense gent......
Una passada de mundial!!!

27 i 28 de juliol, 16è Campionat Mundial de Rogaine a La MolinaThe Wild Boar Trio: 147 punts (24 fites) 23-52-52 Categoria MSV (homes Superveterans)19-35-34 en moviment 58,8...
ROCAMAURA (225 metres).

Descripció de la ruta; Uns mesos enrere, vàrem estar per aquesta zona per tal de fer una ruta senderista fins a la Gola del Ter. Ja des d'un principi, la muntanya de Rocamaura...
Sa Mesquida - Es Grau

Sa MesquidaRecorregut lineal i costaner que uneix els nuclis de població de sa Mesquida i es Grau. Correspon a un tram de l'etapa 1 del Camí de Cavalls. La ruta passa entre...
Via catalluna

DISSABTE, 22 DE JUNYSembla que la propera setmana s’apropa una onada de calor, però aquests dies no deixen de ser calorosos i decidim anar a cercar la fresca a Camarasa.Al...
Malalts de Roca (renovada)

Aquest dissabte vàrem pujar a Coll Roig a veure com havia re-equipat en Santi Sanz la nostra via.Mentre en Jòse i jo comencem per escalar la via del Jony, en Jordi i el Joanet...

Final de curs de la secció infantil i juvenil

Aquest curs tocava fer renovació a la secció infantil i juvenil. Per una banda, alguns dels més grans de l’any passat ja no continuarien, i encara que es va intentar...
Les roques de l'aguilar a les arenes

Aquest dimecres ens retrobem amb el Jaume i el Toni, em porten a les Roques de l'Aguilar. Hem fet tres vies, l'aresta de la Sardana , Buscapeligru i via 1 d'octubre. De...
Paret d'Àger, via Montsiciana

23.05.19  Entre la gran varietat de vies que el nostre company Joan Prunera té ressenyades al seu blog El col·leccionista de vies, n’hi ha una que al Pau li crida...
Pont d'Orient. Serra del Boix.

28 d’abril de 2019.Tot just fa 20 dies que vaig fer una ruta circular per la serra del Boix coronant el Morral de Cabrafeixet, i la Punta i Mola de la Buinaca. En el transcurs...
Cova Calitra i Cova dels Mangotxos. Montsià

17 de març de 2019 Una altra aproximació a la zona més meridional del Montsià, entre els termes d’Ulldecona i Alcanar, per descobrir elements patrimonials i naturals...
Margalef - Cova del Cavall.

De nuevo a tocar roca, en esta ocasión salgo con mi joven colega Joan, otro fanático de la roca que entrena en el MAE de Vilanova. Como todo el viernes estuvo lloviendo, la...
Les torretes o puig dels dissabte

En Pep Massana al cim (Foto M. Cabanillas)CIM: Les Torretes o Puig del Dissabte (250,4 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix PenedésDESNIVELL: +170,9 mHORARI: 1h...
Bendita Decadencia. Peña Montañesa

La realidad se presta a múltiples interpretaciones, es líquida y voluble como nuestros tiempos, maleable como mi propia ética.Sensación curiosa, la de abrir sin más...