Nil

Via

Via " qui l'eut crue"

DIUMENGE, 22 DE SETEMBREUn dia més a terres marroquines, ahir mentre sopàvem varem decidir l’activitat que volem fer avui i per tal d’anar sumant tant dificultats com...
Esperit d'aventura al

Canalda té la seva fama ben guanyada. Com sempre hi haurà partidaris i detractors però el món continuarà rodant d'est a oest cada dia malgrat les discussions dels que tenen...

Inici del curs 2019-2020 secció infantil i juvenil

Aquest curs 2019-2020 continuem amb els tres grups: més petits (6 – 7 anys), mitjans (8 – 18 anys) i més grans (18 i + de 18 anys). El grup de més petits farà...
La Collarada (2883 mts.) des de Villanúa.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Una setmana més la meteorologia ens ensenya la seva millor cara, d'ença que vaig penjar els esquís l'1 de juny, l'única...
Maria. Laia. Noves vies. Agujas de Barrosa

Descubrir tiene un encanto especial.Trazar líneas, desentrañar los caminos de la roca, emociona.Cabalgando en R3. Al fondo el valle de BarrosaA finales del invierno 2017,...
Ruta de les ermites de Tella

var Latitud_sortida = 42.574470; var Longitud_sortida = 0.184577; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Barranc de la Font. Montsià

22 de juny de 2019 Les fortes pluges del passat hivern van causar nombrosos desperfectes a molts camins d'accés al Montsià, i a la vegada van fer baixar els barrancs de...
Ot el Bruixot i Ratafía a la Filigrana.

Després de més d'un any sense anar a la regió d'Agulles a Montserrat, avui ha estat un dia perfecte per fer-ho tot i ser estiu: sense sol, sense calor i sense gent......
Una passada de mundial!!!

27 i 28 de juliol, 16è Campionat Mundial de Rogaine a La MolinaThe Wild Boar Trio: 147 punts (24 fites) 23-52-52 Categoria MSV (homes Superveterans)19-35-34 en moviment 58,8...
ROCAMAURA (225 metres).

Descripció de la ruta; Uns mesos enrere, vàrem estar per aquesta zona per tal de fer una ruta senderista fins a la Gola del Ter. Ja des d'un principi, la muntanya de Rocamaura...
Sa Mesquida - Es Grau

Sa MesquidaRecorregut lineal i costaner que uneix els nuclis de població de sa Mesquida i es Grau. Correspon a un tram de l'etapa 1 del Camí de Cavalls. La ruta passa entre...
Via catalluna

DISSABTE, 22 DE JUNYSembla que la propera setmana s’apropa una onada de calor, però aquests dies no deixen de ser calorosos i decidim anar a cercar la fresca a Camarasa.Al...
Malalts de Roca (renovada)

Aquest dissabte vàrem pujar a Coll Roig a veure com havia re-equipat en Santi Sanz la nostra via.Mentre en Jòse i jo comencem per escalar la via del Jony, en Jordi i el Joanet...

Final de curs de la secció infantil i juvenil

Aquest curs tocava fer renovació a la secció infantil i juvenil. Per una banda, alguns dels més grans de l’any passat ja no continuarien, i encara que es va intentar...
Les roques de l'aguilar a les arenes

Aquest dimecres ens retrobem amb el Jaume i el Toni, em porten a les Roques de l'Aguilar. Hem fet tres vies, l'aresta de la Sardana , Buscapeligru i via 1 d'octubre. De...
Paret d'Àger, via Montsiciana

23.05.19  Entre la gran varietat de vies que el nostre company Joan Prunera té ressenyades al seu blog El col·leccionista de vies, n’hi ha una que al Pau li crida...
Pont d'Orient. Serra del Boix.

28 d’abril de 2019.Tot just fa 20 dies que vaig fer una ruta circular per la serra del Boix coronant el Morral de Cabrafeixet, i la Punta i Mola de la Buinaca. En el transcurs...
Cova Calitra i Cova dels Mangotxos. Montsià

17 de març de 2019 Una altra aproximació a la zona més meridional del Montsià, entre els termes d’Ulldecona i Alcanar, per descobrir elements patrimonials i naturals...
Margalef - Cova del Cavall.

De nuevo a tocar roca, en esta ocasión salgo con mi joven colega Joan, otro fanático de la roca que entrena en el MAE de Vilanova. Como todo el viernes estuvo lloviendo, la...
Les torretes o puig dels dissabte

En Pep Massana al cim (Foto M. Cabanillas)CIM: Les Torretes o Puig del Dissabte (250,4 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix PenedésDESNIVELL: +170,9 mHORARI: 1h...
Bendita Decadencia. Peña Montañesa

La realidad se presta a múltiples interpretaciones, es líquida y voluble como nuestros tiempos, maleable como mi propia ética.Sensación curiosa, la de abrir sin más...
Via costo de agosto

DISSABTE, 30 DE MARÇPer aquesta setmana teníem pensat fer una vial llarga, però compromisos de darrera hora han fet que els nostres plans se’n vagin en orris i tinguem que...
Montsianell i Cedrilles. Montsià

2 de març de 2017L’altre dia em va caure a les mans una ruta que vaig fer ara fa dos anys per l’extrem nord de la serra del Montsià, coronant les dos puntes més...
Mirador de Trampa. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Cresta del Sol, Serra dels Bastets

El dissabte 2 de març, per entrenar una mica això de les crestes, i també per recordar les bones estones passades a la Cresta del Sol fa 12 anys, vaig tornar-hi acompanyat...
GR-1: Camallera - Banyoles. Paisatge rural.

Etapa anterior1. Empúries - CamalleraIntroduccióEl GR-1 o "Sender Històric" uneix Sant Martí d'Empúries amb Finisterre, a Galícia. És una travessa de mar a mar que...
Pic Doulent (1.780 m)

Dissabte 9 de març de 2019Sortida amb raquetes de neuHora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de l’Arièja.Temps aproximat: 5 h 15 m (12,7 km)Desnivell: 515 m...
Penyagolosa. El gegant de pedra.

23 de febrer de 2019L’abril del 1999 vaig fer la primera ascensió d’aquest emblemàtic cim. Després de 20 anys! torno al Gegant de Pedra... al Penyagolosa. Vértex...
Serrat del Coniller, via d'en Guillem

20.02.19  Una altra vegada, i ja van tres, que enfilem la pista asfaltada de Sallent camí del serrat del Coniller per tal d’assolir el seu cim més oriental per la via...

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019La sortida d’avui ha sigut a Prats de Lluçanès hem donat un tomb per les ermites que envolten la població.Aproximació des del...
Catalanofília, 6b+, Roca  Alta

Catalanofília, 6b+, Roca Alta

Després d'unes quantes vies de "trad love climbing" ja ens venia de gust prémer-nos una mica els cargols. En aquesta via, la major part del peix es ven al primer llarg. Un...
Via del nil

DIUMENGE, 30 DE DESEMBRENo tenia clar si podria tornar a sortir abans no s’acabés l’any, però al diumenge ha sortir l’oportunitat de fer-ho i no la he perdut.Aquesta...