Nil

Cami del gall. soldeu.  (andorra).

Cami del gall. soldeu. (andorra).

Descripció de la ruta; aquest recorregut pren el nom de Camí del Gall, en referència al gall fer (Tetrao urogallus), també anomenat gall de bosc o gall salvatge, una...
Maig 2018-METEORA

Aquesta Piulada no n'estic segur si l'hauria de fer, per que un dels protagonistes es un "CABR...NAS" i ara us explicaré una mica el perquè.   Resulta...
Travessa integral nocturna al Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Arial; min-height:...
Pedra en sec a Sant Rafel del Riu

El passat dissabte 2 de juny es va portar a terme la tercera de les sortides del calendari de 2018 de Terres de Cruïlla, associació de centres d'estudis i entitats de...

Vía Ferrata Roc del Quer o Directíssima K3 (Canillo, Andorra) 2018

Vía ferrata Roc del Quer o Directíssima debe su nombre a que es la forma más recta y directa de subir al mirador de Roc del Quer. Donde hay unas excelentes vistas al Canillo....
Jungfrau

L'endemà diumenge sortim a les 4 del matí del refugi en direcció a la Jungfrau. Hi ha molta neu i no està clar que puguem fer cim, tenim dubtes sobre el pas de la rimaia i...

Vía Ferrata Racons K4 (Canillo, Andorra) 2018

Vía ferrata Racons es una bonita manera de subir a Roc de Quer y combinar con las múltiples vías ferratas de la zona. Cuenta con 2 desplomes interesantes aunque muy bien...
Ulu-Apa

23-06-2014MontserratGorrosUllal de La Magdalena Via : Ulu-ApaEm quedat d’hora per ser dels primers al «Cavall de Ferro» així que ben d’hora estem esmorzant al Bar de...
Malanyeu, paret del Devessó, via Aina

13.06.18  Avui que està previst que la meteorologia ens doni temps fins al migdia, aprofitem per a fer una ràpida incursió a la paret del Devessó (Malanyeu, Alt...
De Sant Miquel del Fai a Sant Pere de Bertí

Anem a Sant Miquel del Fai amb la intenció de fer una circular tot arribant a Sant Pere de Bertí que forma part de l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de...
Lo Jabalí dels Ports

Què no bramen els jabalís???m'espetà en Sebastià quan, mig enfotent-me'n, li preguntava pels seus gemecs i esbufegs mentre pujava un llarg trencat i físic.He conegut poca...
Camí de Sant Cristòfol exprés

Distància: 27 km.Desnivell: 1200 m.Dificultat: mitjana, puntualment alta.Punt de sortida: la Farga de Moles.Durada total: 4:30 h.Bona volta per la frontera andorranocatalana,...
El cinquè llac

Del 25 al 30 de Maig del 2018Pobla de Segur-PerameaPeramea-Beranui-Plana de Mont-rosPlana de Mont-ros-Les EsglésiesLes Esglésies-SenteradaSenterada--Estany de Moncortès-Pobla...
Ferrada de la Roca de la Creu

19.05.18  Hem anat a Ribes de Freser per a repetir o bé fer per primer cop (segons el cas de cada company) la flamant via ferrada de la Roca de la Creu i camí equipat del...
Volta a Formentera

var Latitud_sortida = 38.716084; var Longitud_sortida = 1.425931; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Corredror MariLeo 500m D- Tuc de Contesa 2.780m

El pasado 24 de enero escalé con Guillem Barrios un corredor que hacía mucho tiempo que me había fijado, puesto que se trata de una línea muy lógica, que extrañamente no...
De Sant Pere de Torelló a Vilanova de Sau

Quedem a Sant Pere de Torelló al bar Cals Avis per tot fent un esmorzar de forquilla anar decidint l'inici de la ruta.El track marcat fa un petit bucle al voltant de Sant Pere...
Serrat del Coniller, via Directa de l'Avatar

20.04.18  Avui fa poc més de mig any que vam assolir el tossal més oriental del serrat del Coniller, per la via Liebe Clàudia, i ja tornem a ser aquí, al final del camp...
Nil Marin i Patxaran Litrako a Coll Roig.

Moltes curves i mala carretera hi tinc fins a Montgrony, per això hi vaig tant poc. Però avui l'esforç a valgut la pena per gaudir (per primer cop) del preciós i tranquil...
Pallerols - 3 Castells. La Sénia

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 14.0px Helvetica;...
Pic de Campirme (2.633 m) amb esquís

La previsió del temps era força dolenta per al dia d'avui, però mirant amb detall les previsions semblava que podia haver-hi una petita finestra de bon temps a primera hora...
El último Mohicano a la Codolosa.

Segurament aquesta via doni una mica la nota a la Codolosa degut al seu escàs i envellit equipament.Molts haureu xapat coses més velles i haureu escalat vies molt més expos...
Via del Llons al Montroig.

Pels tirilles com un servidor aquesta és una bona via d'escalada combinada en la justa mesura que fa que no ens aburrim ni de l'artifo ni del lliure. Pels escaladors bons deu...
Mites 2000

DIUMENGE, 21 DE GENERAquesta setmana surto amb en Pere i tenim l ‘ intenció d’anar a conèixer una paret on ni ell ni jo hi hem escalat mai, la paret de Sant Miquel.Tot i...
Stairway to heaven

Corredor Vermicelle, PD (270m)Cambra d'Ase (2.750m)Quan surts del bosc i et mires el circ de seguida veus per on vols pujar i per on voldràs baixar. Avui no carreguem cordes ni...
Liebe Clàudia al Serrat del Coniller.

Lluminós i fred dia d'hivern, d'aquells que no saps si guanyarà el fred o la llum al Serrat del Coniller de Coll de Nargó. El que si hem pogut fer és la Liebe Clàudia que...
Tornem a Sant Corneli

Tornem a Sant Corneli i aquesta vegada ens acompanyen el David i el Xermi. Ells no coneixien l'indret i, mentre esperavem que el sol escalfés una mica, els hi ensenyem el...
Camino del cielo (mallos de riglos).

Descripció de la ruta; Els Mallos de Riglos, són unes formacions geològiques situades en la població de Riglos, a uns 45 quilòmetres d'Osca capital. Tot el conjunt resta...
Pic de l'Estanyó

Baixant el Pic de l'Estanyó (foto: Pito Costa)Petita finestra de meteorologia favorable per a fer una mica d'activitat abans que arribin els Reis. Sortida d'un parell de dies...
Control de seguidors

A cal GALL tenim una desfermada curiositat per la gent que visita el nostre BLOG.En un repàs per la procedencia del lloc d'origen dels nostres seguidors em vist que hi ha un...
Le Perthus - Coll de l'Ullat

Aquest any, la tradicional sortida entre Cap d'Any i Reis ens ha portat a l'Albera, on es troben les muntanyes més orientals dels Pirineus. Hem fet una ruta de tres dies per...
NILTINA 290m.6a+ obligat-CAP DEL RAS-AGER

Be ja s’acaba l’any 2017 , un any ple de moltes coses , unes de mes boniques i altres de mes esfaraidores....no donarem detalls que lo “GRAN HERMANO” aguaita per les...